بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها

لپ تاپ ها اغلب قیمت بالایی دارند زیرا از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند استفاده می کنند، اما اگر برای خواندن کلاس های روزانه فقط به یک لپ تاپ نیاز دارید، دلیلی برای خرید آن وجود ندارد.لپ تاپ گران قیمت! اما به یاد داشته باشید اگر می خواهید طراحی گرافیکی سنگین انجام دهید یا قصد دارید از نرم افزارهای بزرگی مانند Maya استفاده کنید، به یک لپ تاپ کارت گرافیک اختصاصی نیاز دارید. این کاملاً به کار شما بستگی دارد، اگر می خواهید طراحیهای حرفهای سنگین انجام دهید یا میخواهید از نرم افزارهای طراحی مدلسازی سه بعدی مانند blender و maya استفاده کنید، قطعاً به لپ تاپی با کارت گرافیک مجزا احتیاج خواهید داشت. لپ تاپ های سری X515 ایسوس دارای چندین پیکربندی و مدل های مختلف هستند که در دیجی 63 موجود است.

با کارت گرافیک مجزا، پردازنده Core i3 نسل دهم، صفحه نمایش Full HD و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی، می توانید علاوه بر برنامه های عمومی، تعدادی بازی را با کیفیت پایین تا متوسط اجرا کنید. اگر نه این قسمت را از دست ندهید… در این محدوده قیمت از لپ تاپ ها، دستگاههایی وجود دارد که هیبرید (دو گانه) هستند، یعنی SSD و HDD را هم زمان دارند. در واقع همین خصوصیات است که این مدل لپ تاپ لنوو را به بهترین لپ تاپ گیمینگ تبدیل کرده است. با پردازنده Core i3 و صفحه نمایش 1080p این لپ تاپ، می توانید با خیال راحت حداقل 2-3 نرم افزار عمومی را باز کنید و ساده ترین حالت چند وظیفه ای را اجرا کنید.

برای انتخاب لپ تاپی که بتوان با آن کارهای گرافیکی انجام داد باید به ویژگی هایی مثل مدل پردازنده، رم، صفحه نمایش و کارت گرافیک توجه کنید. این لپ تاپ با صفحه نمایش OLED و کارت گرافیک RTX 3050 واقعا یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی است و در این لیست راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی وجود دارد. لپ تاپ های مقرون به صرفه عموما در دسته لپ تاپ های خانگی و اداری و یا در نهایت در دسته لپ تاپ های مهندسی قرار می گیرند. لپ تاپ hp Omen 16 b-0002tx یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه است که دارای سخت افزار عالی با قیمت مناسب می باشد. در مقاله قبلی در ارتباط با لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان صحبت کردیم که جز اقتصادیترین لپ تاپها شناخته میشوند، حالا امروز میخواهیم در این مقاله لپ تاپهایی با قیمت 10 تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم، تا راحتتر و بهتر لپ تاپ مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید پس، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. وجود سی پی یو قوی اینتل Core i7-9750H در خیلی از مدل های موجود در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ وب سایت بنچیمو، نشان می دهد که در محدوده های قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان، در بخش پردازنده گرافیکی شاهد وجود کارت گرافیک با مدل GTX 1650 نسخه گوشی به همراه ۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 هستیم که قدرت بسیار بالایی برای اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی برای ما دارد.

فرض کنید می توانید یکی از نسخه های لپ تاپ ایسوس FX516 را به جای ایسوس Q408 خریداری کنید. بله. لپ تاپ های گیمینگ برای انواع طراحی مناسب هستند. در این بازه سه لپ تاپ رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. لپتاپهای G3 و G5 مدلهای پایینتری در این سری هستند و برخی از ویژگیهای آنها همپوشانی دارند. همانطور که گفته شد، لپتاپهای گیمینگ از نظر سختافزاری این امکان را برای گیمرها و علاقهمندان به بازیهای کامپیوتری فراهم میکنند. در این مطلب بهترین لپ تاپ های دانشجویی را به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید به راحتی برای کارهای دانشجویی خود لپ تاپ بخرید. به طور کلی اگر در رشته های نظری مانند علوم انسانی، ریاضی و تجربی تحصیل می کنید و قرار نیست با لپ تاپ کار کنید یا برنامه خاصی را در دانشگاه اجرا کنید، می توانید همان مدل های زیر را ببینید و خریداری کنید. نرمافزار ROG Gaming Center این لپتاپهای گیمینگ اطلاعات دستگاه از جمله دما، فضای ذخیرهسازی و استفاده از رم را به در اختیار شما قرار میدهد؛ در حالی که برنامه Armoury Crate به شما اجازه میدهد نور پسزمینه RGB را سفارشیسازی کنید.

برای اجرای برنامههای گرافیکی، حداقل به 8 گیگابایت رم DDR4 نیاز دارید. اگر قصد خرید یک لپ تاپ اولترابوک با صفحه نمایش 360 درجه را دارید و با بودجه محدودی روبرو هستید، ما اولترابوک ایسوس TP401ma را پیشنهاد می کنیم. با انتخاب یک لپ تاپ قوی میتوانید به راحتی کارهای گرافیکی خود را انجام دهید. لپ تاپ ایسوس مدل FX706HEB از سری لپ تاپ های گیمینگ شرکت ایسوس می باشد و جزء لپ تاپ های میان رده و به نوعی اقتصادی محسوب می گردد. از این سیستمها برای کارهای گرافیکی نیمه سنگین استفاده میشود مانند نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار های حسابداری. قبل از اینکه لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید بهتر است ویژگیهای زیر را در لپ تاپ مورد نظر خود بررسی کنید.

اتصال وای فای از آخرین نسل بهره میبرد و میتواند پایداری و سرعت لازم را دریافت کند. این محصول، طراحی و نمای بسیار جذابی دارد و توانسته رضایت تمام کاربرانش را جلب کند. چرا که کار کردن با لپتاپهای صفحه لمسی بسیار آسان بوده و سرعت عمل شما را بالاتر خواهد برد. در این مطلب تصمیم گرفتیم که بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. اکیدا توصیه می کنیم اگر قصد خرید لپ تاپ بالای 25 تا 30 میلیون تومان را دارید، مقاله خرید لپ تاپ گیمینگ را از دست ندهید. اگر به دنبال خرید لپ تاپ برای دانشجویان خود در دانشگاه یا دانشکده پزشکی هستید، این مقاله چند مدل خوب را به شما معرفی می کند. ما در این بخش از مقاله پارامترهایی را بیان میکنیم که بهتر است برای خرید یک لپ تاپ خوب، آنها را در نظر داشته باشید.

اما از حافظه ی کَش 8 مگابایتی بهره میبرد. و آنها را بررسی کنید پس اگر از طرفداران بازی های مبتنی بر لپ تاپ هستید، منتظر این مقاله باشید . اگرچه در ابتدای این مقاله لینک هایی به راهنمای خرید خود ارائه کردیم، اما می توانید از دسته راهنمای خرید لپ تاپ ما نیز استفاده کنید و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این لپ تاپ با دو نمایشگر که یکی از آنها لمسی بوده که تفاوت خاصی را در کاربری برای شما ایجاد کرده است. ام اس آی از قوی ترین برندهای تولید لپ تاپ مخصوص بازی است. یکی دیگر از مزایای این لپ تاپ داشتن 128 گیگابایت حافظه SSD پرسرعت است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها را روی لپ تاپ خود بسیار سریعتر از حافظه HDD اجرا کنید. از دیگر مشخصات جذاب لیجن ۵ میتوانیم به طراحی زیبا با نمایشگری بدون حاشیه، پردازنده ۶ هستهای Core i7، مقادیر زیادی حافظه رم و SSD و صفحهنمایش IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کنیم. به همین دلیل است که برای برخی از گیمرها، وضوح 1080p بهترین گزینه به نظر میرسد.

این محصول همراه با یک هارد SSD با ظرفیت ۱ ترابایت عرضه میشود که به شما امکان میدهد انواع بازیهای مختلف را در آن ذخیره کنید. محصول گیمینگ جدید ام اس آی به 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ میتوان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفهای هم استفاده کرد. حافظه دسترسی تصادفی (RAM) تعیین می کند که یک کامپیوتر چند برنامه را به طور همزمان اجرا کند. پیشنهاد می کنیم دسته لپ تاپ های مهندسی را ببینید. برای لپ تاپ های مهندسی یا حتی خانگی. سی پی یوهای به کار رفته در لپ تاپهای 20 تا 30 میلیون جز پردازندههای شرکت اینتل و AMD است. این بحث یک مشکل هم دارد و آن اینکه اگر بخواهید بین 20 تا 30 میلیون تومان هزینه کنید فقط با افزایش بودجه می توانید خرید خوبی داشته باشید. با توجه به نیازتون یعنی انجام بازی های نسبتا سنگین باید کمی بودجه تون رو بالاتر ببرید تا بتونید سیستم های مخصوص گیمینگ رو تهیه کنید. شما به راحتی میتوانید تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80R را با رنج قیمت ۴۰ میلیونی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. لپ تاپ 40 میلیونی با توجه به برند و نوع لپ تاپ دارای مشخصات سخت افزاری مختلفی است و شما باید حتما قبل از خرید لپ تاپ سخت افزار آن را به دقت بررسی کنید.

به طور کلی بهتر است بدانید سی پی یو نسل دهم اینتل core i5 یا آخرین سی پی یو سری ryzen 3 AMD گزینه خوبی برای اجرای تمامی نرم افزارهای بهترین لپ تاپ گیمینگ طراحی گرافیک است. نرم افزارهای مشابه در سایر زمینه ها نیز وجود دارد. اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید، می توانید این 2 مدل و سایر لپ تاپ های گیمینگ را در دسته لپ تاپ های گیمینگ مشاهده کنید. سی پی یو این لپ تاپ با 4 هسته و 8 تراشه می تواند بار پردازشی بالایی را تحمل کند. حتی اگر میخواهید لپ تاپ کوچکی در سایز مینی خریداری کنید موضوع کیبورد و تاچ پد مهم هستند و طراحی آنها باید فضای کافی برای عکس العمل دست هنگام کار با دستگاه را فراهم کند. از دیگر امکانات دستگاه میتوانیم به پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی در دستگاه اشاره کنیم که توسط تاچ پد فراهم شده است. این دستگاهها کارایی زیاد، امکانات متعدد، بدنهی زیبا و مقاومی دارند. اگر قصد خرید لپ تاپ دانشجویی خاص با امکانات عالی را دارید، ما لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro X14 N7400p را پیشنهاد می کنیم. این مدل را شاید بتوان تنها اولترابوک بازار دانست که به لطف پردازنده گرافیکی مناسب GeForce 940M برای بازیها نیز تا حد زیادی مناسب است.

برای خرید بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون باید دقت بسیار بالایی داشته باشیم، زیرا بازه ی قیمتی 30 تا 40 میلیون شامل لپ تاپ هاییست که از نظر کانفیگ ممکن است اختلاف زیادی با هم داشته باشند. ناگفته نماند که این لپتاپ دارای پردازنده گرافیکی از نوع Intel® UHD Graphics است که عملکرد بسیار خوبی دارد. رم DDR4 بهتر است چرا که سرعت و عملکرد روانی ارائه میدهد. این پنل که رزولوشن FHD دارد از نوع IPS LCD است و نرخ نوسازی 144 هرتزی را در اختیار قرار میدهد. مقاله ای تحت عنوان بهترین لپ تاپ تا قیمت ۲۵ میلیون به پایان رسید که در این میان ۸ لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان مورد بررسی قرار گرفت که شما عزیزان نظر خودرا نسبت به لپتاپ تا سقف ۲۵ میلیون تومان در نظرات برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید. سیستم عامل پیش فرض این لپ تاپ ویندوز 10 می باشد که از مهمترین مزیت های این لپ تاپ می توان به وزن سبک (1.25 کیلوگرم) و همچنین قیمت اقتصادی کمتر از 10 میلیون آن اشاره کرد. از جمله این نرم افزارهای ویژه می توان به نرم افزار متلب اشاره کرد. نرم افزارهای عمومی که هر دانش آموزی به آن نیاز دارد، مانند مرورگرهای کروم و فایرفاکس و برنامه های مجموعه آفیس که شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و چندین برنامه دیگر است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب