بهترین لپ تاپ زیر 40 میلیون تومان کدام است؟

بهترین لپ تاپ زیر 40 میلیون تومان کدام است؟

لپ تاپ لنوو یا لپ تاپ ایسوس تفاوتی ندارد، هر کدام از آن‌ها می‌توانند بهترین همراه شما در دوران دانشجویی یا محل کار باشند. با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ نیز افزایش پیدا کرد. یکی از بهترین لپ تاپ‌ ها تا 30 میلیون تومان لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516 که مخصوص گیمینگ است. در نظر داشته باشید که برای خرید قطعات کامپیوتر هیچ‌گاه همیشه گران‌ترین مدل، بهترین آن نیست. در واقع همه این ویژگی ها را می توان در بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون مشاهده کرد.

پردازنده Intel Core i HK که 16 مگابایت کش در کنار 16 هسته دارد در کنار گرافیک RTX2070 Super قدرتی فراتر از یک لپ تاپ به این محصول گیمینگ می دهد. یکی از مباحث مهم درباره این لپ تاپ، میزان مقاومت پشت صفحه نمایشگر است که می‌تواند با کمی فشار دچار اموجاج شود که نیاز به مراقبت‌ و نگه‌داری با دقت فراوانی دارد. لوله‌های این محصول بسیار با کیفیت و نرم هستند و باز و بسته کردن آن تبدیل به یک کار پر زحمت و سخت نمی‌شود. طبق انتظار، دو پورت USB 2.0 در کنار پورت USB-C خواهیم داشت که سرعت انتقال لازم را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. پورت شبکه این لپ تاپ از نوع گیگابیتی است و همراه با اتصال وای فای و بلوتوث می‌تواند کیفیت بالایی از اتصال را برای شما فراهم سازد.

این اولین باری است که مایکروسافت برای لپ‌تاپ‌های سری Surface از رنگ آبی یخی استفاده کرده است. البته رنگ آبی آن به حدی ملایم است که به سختی می‌توان آن را از طیف خاکستری تشخیص داد. لوگو مایکروسافت نیز با طرحی نسبتا ساده بر روی درب لپ‌تاپ خودنمایی می‌کند که با وجود جذابیتی که دارد، نسبت به لوگو سایر برندها، کمتر به چشم می‌آید. انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای موجود را نیز نصب و اجرا کند. و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو می‌تواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد.

در این محدوده قیمت لپ تاپ 17 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 – YAC نیز محصولی بسیار مطلوب است. از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید نخواهد کرد. لپ تاپ ایسوس F17 FX706HE – YB از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ و اقتصادی این شرکت بزرگ است که در سال‌های اخیر کاربران زیادی را جلب خود کرده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF A15 FX506ih

تمام این مشخصات برای آن است که شما بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون را داشته باشید. امروز و در انتهای ماه مهر ۱۴۰۱ که این مقاله را می‌خوانید، بهترین لپ تاپ‌های‌ تا ۳۰ میلیون تومان در بازار را گلچین کرده و به شما معرفی می‌کنیم. لپ تاپ‌های موجود در بازه قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون را به سه گروه اقتصادی، میان رده و پرچمدار وب سایت مربوطه تقسیم می‌کنیم. هر کدام از لپ تاپ‌های معرفی شده می‌تواند انتخاب شما باشد، با ما همراه باشید. این نرم افزار توسط بسیاری از رشته‌های مهندسی و معماری به کار گرفته می‌شود.

لپ تاپ Dell G15 راهنمای خرید لپ تاپ تا ۳۰ میلیون

برای تمام این موارد، یک لپ تاپ 30 میلیونی در حد متوسط رو به بالا، جوابگو است. همچنین لپ تاپ‌های فاقد رایتر وزن سبک‌تر و ابعاد کوچک‌تری دارند و به شکل کلی حمل آنها راحت‌تر است. در صورتی که نیاز ضروری به رایتر دارید توصیه می‌کنیم یک رایتر اکسترنال تهیه کنید و برای آشنایی با انواع آنها پیشنهاد می‌کنیم مقاله “بهترین دی وی دی رایتر اکسترنال برای لپ تاپ” را مطالعه کنید. توصیه ما این است که در این محدوده بودجه، اصلا لپ تاپ بدون کارت گرافیک مستقل و حافظه گرافیکی اختصاصی، نخرید.

راهنمای خرید مانیتور

لنوو یکی از برندهای شناخته شده در حوزه تولید بهترین لپ تاپ های گیمینگ و کامپیوترهای شخصی است. لنوو آیدیاپد گیمینگ ۳ یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ است که می‌توانید خریداری کنید. لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Lenovo مدل آیدیاپد گیمینگ ۳ بهترین لپتاپ گیمینگ اقتصادی (تا ۲۵ میلیون تومان) و مخصوص بازی بوده و در بازار ایران نیز موجود است. حافظه کش پردازنده در حد ۸ مگابایت است و کاملا می‌توانید از آن بهره ببرید. حافظه رم ۱۶ گیگابایتی هم تضمینی برای این لپ تاپ است و سرعت و کارایی بالایی در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD می‌توانید داشته باشید. حافظه ۱ ترابایتی این لپ تاپ هم از نوع HDD است و کاملا می‌توانید داده‌های مدنظر خود را به همراه این لپ تاپ نگهداری کنید.

  • این لپ تاپ دارای باتری لیتیوم – یونی چهار سلولی 59 وات – ساعتی است که امکان اجرای بازی‌ بین دو تا چهار ساعت را برای کاربر فراهم می‌کند.
  • اولا به نور پس زمینه مجهز شده تا در محیط‌های کم‌نور و در زمان تاریکی نیز امکان تایپ بدون خم کردن صفحه نمایش فراهم باشد.
  • خب دوست عزیز اگر به لیست ما هم دقت داشته باشید مدل گیمینگ ما قیمتی بالاتر از بودجه شما را دارد.
  • از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید نخواهد کرد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب