بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

صرف هزینه بالا برای یک لپ تاپ گیمینگ، با احتساب چنین کاربردهای فراوانی، یقینا ارزش خرید بالایی به همراه خواهد داشت. بنابراین از لژیون ۵ می‌توانیم به‌عنوان یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو یاد کنیم. اما اگر زیبایی آن را در نظر بگیرید، در کنار مشخصات فنی جذاب و قدرتمند، دیگر نکات منفی چندان به بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون چشم نخواهند آمد. این لپ تاپ هم در دو حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی روانه بازار شده است و می‌توانید به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی دسترسی پیدا کنید. صفحه نمایش این لپ تاپ همه امکانات لازم برای انجام کارهای دانشگاهی را دارد.

صرف نظر قیمت بالای این لپ تاپ، این لپ تاپ به گونه ای ساخته شده که بتواند تمام نیازهای مهندسی شما را پاسخگو باشد. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که سیستم عامل این لپ تاپ Mac OS است و نیاز است که برنامه مورد نظر شما برای این سیستم عامل هم انتشار پیدا کرده باشد. با این مشخصات این لپ تاپ برای تمام رشته های دانشجویی مناسب می باشد و یکی از بهترین لپ تاپ دانشجویی به حساب می آید. در خرید لپ تاپ های دانشجویی علاوه بر اینکه باید به قیمت آنها توجه کنید باید به رشته خود نیز توجه داشته باشید. از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید نخواهد کرد.

بررسی کیس کامپیوتر فاطر مدل FATER FG-730

با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. همانطور که گفته شد اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر می‌توان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت. در حالت کلی برندهای ایسوس و ایسر همیشه در رده بندی بهترین لپ تاپ های جهان حضور دارند.

لپ تاپ ایسر 15 اینچی مدل Aspire 3 A315-57G-37M9

دانشجویان این رشته باید حداقل لپ تاپ Core i5 نسل ۱۱ به بالا را تهیه کنند تا سیستم توانایی رندرینگ و اجرای نرم افزارهای معماری و نقشه کشی را داشته باشد. برای خیلی از افراد این سوال وجود دارد که بهترین لپ تاپ دانشجویی کدام است؟ در واقع باید گفت که این سوال جنبه کلی گرایی دارد و نمی‌توان تعیین کرد، کدام لپ تاپ شایسته لقب “بهترین لپ تاپ دانشجویی” است. این لپ‌تاپ یکی دیگر از موارد ارزان قیمت لنوو می‌باشد که برای دانشجویان گزینه‌ای بسیار مناسب است. لپ‌تاپ لنوو نام برده به سی‌پی‌یو Core i3 مجهز شده است که توانایی انجام کارهای ساده مانند گشتن در اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌های ساده و کاربردی را دارد. خرید لپ تاپ ، برای دانشجویان یکی از مهم‌ترین لوازمی‌ است که باید در مواقعی چون ایجاد پروژه‌ها، درست کردن اکسل‌ها و وردهای مختلف، کار با فتوشاپ و دیگر کارهای محاسباتی از آن استفاده کنند و همراهشان باشد.

  • از آنجایی که ممکن است امکان اتصال لپ تاپ به برق برای دانشجویان در محیط های آموزشی دست و پا گیر باشد پس باتری لپ تاپ دانشجویی باید هم توانایی نگهداری شارژ به مدت چند ساعت را داشته باشد و هم در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.
  • صفحه نمایش به پنل آمولد مجهز شده است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هم می‌تواند معادل فول اچ دی را برای‌تان فراهم کند.
  • اگر بودجه خوبی دارید خرید این مدل ها بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.
  • واقعا لازم نیست به فکر پردازنده core i7 و یا i9 باشید مگر اینکه بخواهید از لپ تاپ برای بازی و یا کارهایی نظیر مدل سازی و رندرینگ استفاده کنید.
  • این محصول از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD و M.2 هم بهره می‌برد که بیشترین میزان سرعت و کارایی را فراهم کرده است.
بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب