بهترین مارک اتو بخار خانگی کدام است؟

این نوع همزن برقی از مدل همزن برقی های کاسه ای بسیار پرطرفدار در بازار به شمار می رود که دارای 24 ماه گارانتی می باشد ، این نوع همزن برقی تقریبا 4 کیلوگرم وزن دارد و توان مصرفی ان به اندازه 900 وات است . یک سرخ کن بذون روغن وعده های غذایی کم چربی را ارائه می دهد که به همان اندازه خوشمزه هستند. حجم قوری کمتر از یک لیتر است. یکی از محصولات زیبا و کارآمد برند فلر، چایساز مدل TS112-02 است.

سماور مدل جدید

روی بدنهی کتری یک نوار مندرج قرار دارد تا بتوانید میزان آب داخل دستگاه را چک کنید. در زیر پایهی چایساز یک محفظهی مخصوص برای جمعآوری سیم وجود دارد. آنچه در نگاه اول توجه شما را جلب میکند، طراحی خاص این چایساز است. مدل های مختلفی برند گری شامل پنجره ای، دیواری، ایستاده، کاستی، مولتی پنل ساده و پیشرفته است. محصول بعدی که به معرفی آن میپردازیم چایساز فلر مدل TS 286 است. چایساز فلر مدل TS 286 از ایمنی بالایی برخوردار است. به کمک چراغ نشانگر دستگاه میتوانید از عملکرد دستگاه مطلع شوید.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

جنس قوری این چایساز چینی است و یک صافی بزگ گام اول خرید توری هم دارد. قوری این چایساز دارای یک توری بزرگ است. صفحه بزرگ همچنین برای ردیابی برنامه های Fitbit فوقالعاده است. زودپز برقی دسینی مدل 6006 یکی دیگر از محصولات خوب بازار و محصولی مناسب برای خانوادههای متوسط و پرجمعیت است. قطعا قیمت اتو بخار فیلیپس، قیمت اتو پرس بوش آلمان، قیمت اتو هوشمند فیلیپس، قیمت اتو پرس بوش، قیمت اتو بخار دسینی و قیمت انواع مدل های اتو از برندهای مختلف متفاوت است. قیمت این سرخ کن بدون روغن فیلیپس نسبت به بقیه سرخ کن ها گرانتر می باشد. جهت اطلاع از قیمت همزن برقی بدون کاسه فیلیپس مدل HR 3704 در سایت فروشگاهی ژینال موجود است. در صورتی که دستگاه بدون آب و یا به طور مداوم سه ساعت روشن باشد ترموستات ایمنی، چای ساز را خاموش می کند.

بهترین مارک کولر گازی خارجی چایساز فلر مدل TS050 یکی دیگر از محصولات کاربردی این برند محبوب است. البته خوب است بدانید که همین طراحی باعث میشود مانند مدلهای دیگر نتوانید میزان آب را از روی بدنهی کتری ببینید. این فن در حدود 122 درصد بزرگتر از مدلهای پیشین است و قدرت کارکرد بیشتری را به کولر داده است. علاوه بر این، این مدل همزن لوازم جانبی بیشتری از سریهای مورد نیاز برای درست کردن بستنی یا حتی سوسیس را ارائه میدهد. میزان آب داخل چای ساز باید مشخص باشد که هر بار نیاز نباشد درب چای ساز را باز کنید و چک کنید که آب داخل کتری هست یا نه.

همزن برقی ارزان

یکی دیگر از ویژگیهای این محصول چراغ نشانگر است. این چراغ در زمان جوش آمدن آب به رنگ قرمز و پس از پایان آن به رنگ آب در میآید. سرخ کن همانگونه که از نامش پیداست قادر است مواد غذایی را در مدت زمانی کوتاه و به بهترین نحو ممکن سرخ کند و غذایی خوشمزه و ترد را در اختیارتان قرار دهد. همچنین این ساعت با اپلیکیشن فوقالعاده و مخصوص شرکت پولار به نام Flow عرضه میشود که قادر است تا تمامی فعالیتهای شما مثل قایق سواری، اسکی، کوهنوردی و… قابلیت AOD یا نمایشگر همیشه روشن باعث میشود شما یک ساعت آنالوگ یا دیجیتال مخصوص خودتان را مانند ساعتهای معمولی روی دستتان داشته باشید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب