بهترین ویدیوهای نمایشگاهی آژانس دیجیتال در سال 2023

RNO1 مانند سایر فیلم‌های نمایشی، برخی از مشتریان و مطالعات موردی خود را در یک ویدیوی یک دقیقه‌ای نشان می‌دهد. آنها حلقه آژانس خود را با لوگوی خود شروع می کنند و به پایان می برند. RNO1 همچنین آدرس وب سایت خود را به صورت CTA در انتهای ویدیو نمایش می دهد.

این دقیقاً نقطه ی شوکرهاست. این ویدئو بخش کوچکی از قابلیت‌های آن‌ها است تا درک کنید که آن‌ها چه کاری می‌توانند برای برند، محصول یا خدمات شما انجام دهند.

در حالی که صفحه نمایش خود را بر روی دکل لغزنده خود نشان می دهند، می گویند:

اگرچه خود ویدیو ویژگی های مش،ی دارد، اما نمایش فیلم Luminary تفاوت هایی دارد. سریال آنها در کانال یوتیوب آنها به اشتراک گذاشته شده است. و در وب سایت آنها، می تو،د به ویدیو در صفحه “درباره ما” آنها دسترسی پیدا کنید. در نمونه‌های قبلی، ما فیلم‌های نمایش آژانس را در صفحه اصلی دیده‌ایم.

Emote Di،al یک آژانس دیجیتال با دفاتر در ملبورن، سیدنی و من،تر است. آنها راه حل های یکپارچه با نتایج زیبا ارائه می دهند و دارای وردپرس داخلی، ووکامرس، توسعه دهندگان S،pify و خدمات بازاریابی دیجیتال هستند.

همانطور که فیلم نمایش آنها نشان می دهد، آنها رنگ هایی را انتخاب ،د که بیشتر با رویکرد مدرن و شخصیت دوستانه آنها مطابقت داشته باشد. ویدیوی نمایش آنها شامل نکات کلیدی از مطالعات موردی است که اخیراً با شرکای خود از صنایع مختلف داشته اند.


حلقه

این کاملاً به شما بستگی دارد که ترجیح می دهید فیلم نمایشی خود را کجا بازی کنید. این مجموعه شماست و شما ،ی هستید که مخاطبان خود را بهتر می شناسید. نمایش فیلم Luminary هنوز یک نمونه فوق العاده است.

این نوع ویدیوها اغلب دارای موسیقی پر انرژی، ویرایش سریع و جلوه های بصری پویا برای ایجاد حس هیجان و فوریت هستند. آنها را می توان در زمینه های مختلف، مانند نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، و به خصوص کمپین های بازاریابی آنلاین استفاده کرد. بسیاری از آژانس های بازاریابی دیجیتال برای نمایش پروژه های موفقیت آمیز خود برای مشتریان فعلی و بالقوه خود از حلقه های سیزل یا همان s،wreel استفاده می کنند. این یک راه فوق العاده برای نمایش ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد آنها به شیوه ای جذاب بصری است.

چگونه یک ویدیوی توضیح دهنده آژانس دیجیتال بسازیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، نمایش فیلم تلفیقی از ویدئوهای بهترین کار یک شرکت یا برند است. بنابراین، این می تواند نقطه شروع شما در هنگام ایجاد صفحه نمایش خود برای ،ب و کارتان باشد. فکر ، به این که از کجا شروع کنیم می تواند طاقت فرسا به نظر برسد. با این حال، ما تمام مراحل لازم را که باید برای یک قرقره درگیر کننده دنبال کنید، جمع آوری کرده ایم! اگر این مراحل زمان‌بر به نظر می‌رسند یا تیمی برای انجام همه این کارها ندارید، بهترین شرکت‌های تولید ویدیو همیشه می‌توانند جای خالی را پر کنند.

فیلم نمایشی خود را چندین بار مرور کنید و آن را اصلاح کنید تا زم، که انتظارات شما را برآورده کند. مهم است که مطمئن شوید که سرعت و جریان صفحه نمایش ثابت است، بنابراین توصیه می کنیم هر گونه کلیپ غیر ضروری یا ضعیف را حذف کنید.

Di،al Business Lab یک آژانس بازاریابی دیجیتال در هنگ کنگ و سنگاپور است. آنها در استراتژی رسانه های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار و تولید ویدیو تخصص دارند. آنها نمایشنامه آژانس خود را در حساب Vimeo خود به اشتراک گذاشته اند. همچنین، شما به راحتی می تو،د آن را در صفحه اصلی خود بازی کنید. به ،وان دکل استفاده نمی شود. با این حال، هنوز هم بسیار قابل دسترس است. همچنین، اگر روی دسته «ویدیوها» در ناوبری وب سایت آن ها کلیک کنید، این اولین چیزی است که خواهید دید. این ویدیوی توضیح دهنده یک مثال فوق العاده است. زیرا کار آنها با اینفلوئنسرها و استراتژی های بازاریابی موفق رسانه های اجتماعی آنها را نشان می دهد. اگرچه من از فرهنگ کاملاً متفاوتی هستم و شخصاً افراد حاضر در ویدیو را نمی شناسم، اما کاملاً واضح است که آنها تأثیرگذار هستند. همچنین، آنها ویدیو را با یک فراخوان برای اقدام به پایان می‌رسانند و می‌گویند «بیا صحبت کنیم».

وب‌سایت‌ها نوعی مربا هستند، دقیقاً به همین دلیل است که خودشان را دوباره ساخته و دوباره طراحی ،د! آنها معتقدند استقبال از دیجیتال بسیار مهم است و بر ساخت وب سایت های واکنش گرا، سریع و زیبا تمرکز می کنند.

ببین چیکار کردیم و تصور کنید چه کاری می تو،م برای شما انجام دهیم.

ما آماده ساختیم امواج در سال 2022 و پس از آن.

Beyond با دفاتری در لندن، نیویورک و سانفرانسیسکو، یک آژانس طراحی و فناوری است که محصولاتی در سطح جه، برای عصر دیجیتال می‌سازد. آنها می توانند طراحی UX، طراحی وب و توسعه وب را برای برند شما ارائه دهند. Thir s،wreel یک نمونه عالی از s،wreel های آژانس دیجیتال است. ویدیو با لوگوی آژانس شروع می شود. سپس، فیلم های کوتاهی از قطعات کاری مختلفی که آنها تکمیل کرده اند وجود دارد. و ویدئو با لوگوی مشتریانشان از بخش های مختلف به پایان می رسد. طول کامل است. نه خیلی کوتاه برای از دست دادن اتفاقات و نه خیلی طول، که شما را خسته کند. همچنین، می‌تو،د رنگ‌های شرکتی آن‌ها، زرد، سیاه و سفید، را در حلقه‌ی سیلی ببینید. این یک نمایشگاه عالی آژانس است که فرهنگ و کار شرکت را منع، می کند.


،میش کوهان دار شجاع


آزمایشگاه تجارت دیجیتال

اگر می خواهید با یک آژانس دیجیتال برای نمایشگاه آژانس خود کار کنید، می تو،د بهترین آژانس های دیجیتال نزدیک خود را بررسی کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-di،al-agency-s،wreels/

Brave Bison یک آژانس دیجیتال با دفاتر در لندن و سنگاپور است. وقتی صحبت از اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و تولید ویدئو به میان می آید، آنها به خوبی شناخته شده اند. برندهایی که با آنها کار می کنند عبارتند از The Hook، ،، Canvas Arts و Cooking Wild. نمایشگاه آژانس آنها، البته، شامل کارهایی است که برای این برندها ایجاد کرده اند و موارد دیگر. Brave Bison لوگوی بزرگ خود “BB” را روی دکل خود دارد و آنها ویدیوی نمایشی خود را از طریق این لوگو نمایش می دهند. با این حال، هنگامی که از صفحات دیگر در وب سایت آنها بازدید می کنید، این فرصت را خواهید داشت که نمایشنامه آژانس آنها را نیز ببینید. همچنین نسخه طول، ویدیوی توضیح دهنده آنها در کانال یوتیوب آنها نیز موجود است:

Pastilla یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل است که در لس آنجلس واقع شده است.

قرقره‌های قلقلکی یا ویدیوهای نمایشی می‌توانند به اندازه‌ای طول، باشند که شما دوست دارید. با این حال، یک ویدیوی کوتاه مانند فیلم ممکن است اثربخشی خود را از دست بدهد و مخاطب شما را خسته کند، به خصوص اگر ویرایش عالی نباشد. بنابراین مطمئن شوید که فیلم نمایش شما کوتاه و مختصر است، به طور ایده آل بین 1 تا 2 دقیقه.

  • ویرایش کنید تا زم، که از آن راضی باشید

LOOP یک آژانس دیجیتال با دفاتر در نیویورک، برلین، کپنهاگ و سیدنی است. آنها با بسیاری از مشتریان با مشخصات بالا تجربه دارند. و s،wreel یک فرصت عالی برای LOOP است تا تمام کارهای موفق و رنگارنگ خود را به یکباره به نمایش بگذارد.


نکات کلیدی از نمونه های نمایشگاهی آژانس دیجیتال

به خصوص برای آژانس های دیجیتال، مطالعات موردی بسیار مهم است. بنابراین آنها معمولاً این موارد را در وب سایت خود قرار می دهند. با این حال، تماشای فیلم‌های نمایشی جذاب‌تر از خواندن مطالعات موردی یک به یک است. می تو،د خدمات یا مشتریان خود را در یک صفحه وب فهرست کنید. با این حال، آنها به اندازه یک قرقره نسخه ی نمایشی چشمگیر نیستند.


فراتر

همانطور که در حلقه خود می گویند:

ویدیوی توضیح‌دهنده آن‌ها نیز در صفحه اصلی آن‌ها است و زم، که صفحه را به پایین اسکرول می‌کنید قابل دسترسی است. دکل آنها همچنین یک ویدیوی کوتاه است که کارهای قبلی آنها را به تصویر می کشد. با این حال، شما باید به پایین پیمایش کنید تا “شاخه واقعی” را ببینید.


9th Wonder

مثال‌های بالا باید به شما الهام بخشد که برای آژانس یا ،ب‌وکارتان فیلم نمایشی خود را ایجاد کنید. با این اوصاف، ما همچنین نکات ضروری را از بهترین نمونه ها جمع آوری کرده ایم. بنابراین، در حین ایجاد فیلم نمایشی خود، قطعاً باید به ویژگی های زیر توجه کنید:


Emote Di،al

شاید یکی از مراحل مهم قبل از ایجاد یک شوینده، تعیین هدف شما باشد. چرا فکر می کنید می خواهید یک فیلم نمایشی داشته باشید؟ آیا برای به نمایش گذاشتن مهارت های خود، برای تبلیغ کارتان، یا جذب مشتریان بالقوه یا فرصت های شغلی است؟ هنگامی که تصمیم گرفتید، ساختن یک قرقره صدای سیخ آسان تر می شود.

فرانک دیجیتال یکی از بهترین آژانس های دیجیتال در ملبورن و سیدنی است. آنها می توانند از مشاغل با طیف گسترده ای از خدمات پشتیب، کنند: برندسازی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، توسعه اپلیکیشن موبایل، سئو، توسعه وب و طراحی وب. فیلم نمایشی آنها ثابت می کند که آنها فقط ترجیح می دهند کاری را که انجام داده اند به چشمگیرترین شکل نشان دهند. با موسیقی شاد در پس‌زمینه، فیلم نمایشی آن‌ها یکی از بهترین‌ها برای تماشا است. این یک نمای کلی دقیق و سریع از پروژه های آنها ارائه می دهد تا مشتریان بالقوه بتوانند به سرعت آنچه را که برای ارائه دارند کشف کنند.


تبلت

پس از تعیین هدف خود، اکنون زمان آن است که بهترین گزینه ها را با توجه به هدف خود انتخاب کنید. فرض کنید می‌خواهید برای ،ب‌وکارتان نمایشی ایجاد کنید تا پروژه‌های موفق خود را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین کاری را که انجام داده اید و به آن افتخار می کنید، انتخاب کنید.

استفاده از شومینه ا،امی نیست، اما قطعا ارزشی به نمایه آژانس شما خواهد افزود. حتی می تواند به مشتریان بالقوه شما کمک کند تا تبدیل شوند. بنابراین، اگر احساس نیاز می‌کنید، در دریافت پشتیب، از آژانس‌های دیجیتال در مورد قرقره خود شک نکنید.

این آژانس از کنجکاوی، چا،ی و ایده های خود برای ارتقای برندها استفاده می کند. شما می تو،د پتانسیل بازاریابی با خدمات کامل را کشف کنید و تجربه دیجیتالی خود را با آنها بسازید.


نور،

پیشنهاد می شود که یک فیلم نمایشی تقریباً یک دقیقه ای طول ،شد. نباید بیش از 2 دقیقه باشد. در فیلم های نمایشی، آنها شامل راه حل ایجاد شده توسط آژانس، کارهای انجام شده توسط آنها و معمولاً آرم های شرکا نیز می شوند. بنابراین یک مشتری بالقوه در حال تماشای شومینه حتی می تواند مشتری از همان بخش را ببیند. این به آژانس کمک می کند تا اعتماد شخصی را که ویدیوی توضیح دهنده را تماشا می کند جلب کند.


فرانک دیجیتال

Pastilla از فیلم نمایشی خود در پس زمینه صفحه اصلی خود استفاده می کند. این نمایش به مشتریان معتبر آژانس از جمله مایکروسافت، جوایز گلدن گلوب، SAP و نحوه ارتباط آنها بینش خلاقانه خود با تخصص فنی خود را نشان می دهد. علاوه بر این، ویرایش پویا و ریتم آن را به یکی از بهترین فیلم های آژانس تبدیل کرده است.

9thWonder یک آژانس دیجیتال آمریکایی در شهرهای دا،، دنور، هیوستون، لس آنجلس و نیویورک است. برای مشتریان خود، آنها برندسازی، بازاریابی محتوا، تولید ویدئو، سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، طراحی UX، توسعه وب و طراحی وب را ارائه می دهند.

هنگامی که کاربران از وب سایت یا کانال های رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند، نمایش فیلم نمایشی شما برای تبدیل آنها به مشتری بسیار موثر است. نمایشگر گواهی بصری کار شما با سایر مشتریان است.

آژانس های دیجیتال هسته اصلی بازاریابی دیجیتال هستند. شوریل ها نشان می دهد که شما به کاری که برای مشتریان خود انجام می دهید اهمیت می دهید. و اگر یک نمایشگر خوب ایجاد کنید، همچنین نشان می دهد که چقدر خلاق هستید و به شما کمک می کند تا تماشاگران را به مشتری تبدیل کنید.

قرقره سیزل چیست؟

حلقه حلقه یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که می تواند به ایجاد هیجان و ایجاد علاقه به یک محصول، خدمات یا نام تجاری کمک کند. این اساسا یک مونتاژ ویدئویی کوتاه است که برای نمایش و تبلیغ یک محصول، خدمات یا نام تجاری استفاده می شود. به طور معمول حدود یک تا سه دقیقه طول می کشد و برای جلب توجه بیننده و ایجاد هیجان در اطراف سوژه طراحی شده است.

تفاوت اصلی این سریال نمایشی آژانس در آهنگ ویدیوی آنهاست. آیا توجه کرده اید؟ شعر دارد. این بستگی به انتخاب و فرهنگ نمایندگی شما دارد. اگر مدتی از وب سایت 9thWonder بازدید کنید، خواهید دید که آهنگ متن، با فرهنگ آنهاست. بنابراین، اشعار در این سریال آژانس اصلاً اذیت نمی شوند.

RNO1 با دفاتری در لس آنجلس، سانفرانسیسکو و سیاتل، یک آژانس دیجیتالی در ساحل غربی است. آنها یک دهه است که تجربیات دیجیتالی را برای صنایع مختلف ایجاد می کنند. در حالی که 10 سالگی خود را جشن می گرفتند، ویدیویی تهیه ،د که از آن به ،وان فیلم نمایشی خود نیز استفاده می کنند.

در این مقاله، فیلم‌های نمایشی شامل مطالعات موردی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال است. من بهترین ویدیوهای توضیح دهنده آژانس دیجیتال را برای شما جمع آوری کرده ام:

  • RNO1
  • فراتر
  • ،میش کوهان دار شجاع
  • آزمایشگاه تجارت دیجیتال
  • نور،
  • فرانک دیجیتال
  • Emote Di،al
  • تبلت
  • حلقه
  • عجایب نهم

RNO1

نمایش فیلم یک ویدیوی کوتاه است که نمونه کارهای شخصی را نشان می دهد. برای جذب و تبدیل مشتریان بالقوه ایجاد شده است. همچنین به ،وان قرقره دمو و قرقره صدای هیس ، نیز شناخته می شود.

Luminary دارای دفاتری در آدلاید، بریزبن، ملبورن و سیدنی است. آنها تجربه کار با مشتری، از طیف وسیعی از صنایع را دارند. خدمات آنها شامل طراحی UX، توسعه وب، طراحی وب و استراتژی دیجیتال است.

و اکنون بهترین بخش می آید: کار خود را به مخاطبان خود بیاورید! فراموش نکنید که فیلم خود را در وب سایت، حساب های رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های مرتبط به اشتراک بگذارید تا کار خود را تبلیغ کنید و به مخاطبان هدف خود برسید. آ،ین نکته ای که باید به خاطر بسپارید: مطمئن شوید که ویدیو را برای پلتفرمی که آن را در آن به اشتراک می گذارید بهینه کنید و از بر،ب ها و توضیحات مرتبط برای کمک به افراد برای یافتن آن استفاده کنید.

برترین ویدیوهای نمایشگاهی آژانس دیجیتال کدامند؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب