به سرنخ های بیشتری نیاز دارید؟ شاید یک وب سایت کاملا جدید راه حل نباشد

تیم ما آماده است تا عملکرد داخلی سایت فعلی شما را بررسی کند و پاسخ های مورد نیاز را به شما بدهد. اجازه دهید کنترل را به دست بگیریم و به دارایی های آنلاین شما ارزش بیافزاییم.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/need-more-leads-maybe-a-w،le-new-website-is-not-the-solution/

اکنون بیش از هر زمان دیگری نمایش داده نمی شود. هیچ محدودیتی برای اشتهای سیری ناپذیر مردم این روزها برای تماشای محتوا وجود ندارد. اما اگر از قبل با فرهنگ تماشای زیاد قانع نشده‌اید، یک آمار ممکن است این کار را انجام دهد – جاسازی ویدیوها در صفحات فرود می‌تواند نرخ تبدیل را تا 80% افزایش دهد. ما ،مت تعبیه را انجام می دهیم.

یک خبرنامه معمولی ممکن است بتواند فضای خالی رسانه را مسدود کند. یا ممکن است یک وبلاگ باشد. آنها هنوز باحال هستند، درست است؟ البته، آنها هستند، شما در حال خواندن یکی از آنها هستید. این منابع به بهینه سازی موتور جستجوی شما کمک می کند. آنها فرصت هایی برای به نمایش گذاشتن کار شما هستند و مهمتر از همه، آنها برندسازی می کنند. درست است، آنها می توانند وقت گیر باشند. اما ما برای همین اینجا هستیم.

به ،وان یک آژانس دیجیتال سفارشی، هر خلاصه ای که به ما می رسد تجزیه و تحلیل می شود و خدمات ما مطابق با نیازهای فردی و منحصر به فرد شما تنظیم می شود. سپس ما بهترین دارایی دیجیتال را برای دستیابی به نتیجه دلخواه شما پیدا می کنیم. گاهی اوقات این یک صفحه فرود است. گاهی اوقات این یک ویدیو است. گاهی اوقات در واقع یک وب سایت کاملاً یکپارچه است (با ما همراه باشید!).

دسترسی نیز چیزی است که باید در نظر گرفت. همه باید بتوانند با وب سایت شما تعامل داشته باشند. اگر نتوانند ما مشکل داریم. دسترسی در طراحی وب در حال تبدیل شدن به یک استاندارد مهم فزاینده است و همه افراد را با حضور دیجیتال تحت تاثیر قرار می دهد … بنابراین هر سازم،.

بسته بندی

مخاطب شما باید اطلاعات مورد نظر را در 2-3 کلیک پیدا کند. ما خیلی بی تاب هستیم پس بیایید مطمئن شویم که به توده ها غذا می دهیم.

اگر هدف شما دستیابی به سرنخ های بیشتر است، اغلب این یک سرنخ است که می تواند تفاوت را ایجاد کند. با سرمایه گذاری روی ایجاد یک قیف که تجربه کاربر را آسان، اصلی و به جرات می توان گفت لذت بخش می کند، ROI شما کاملاً ارزش این افزایش را دارد.

در نهایت، ممکن است شایستگی را در تقویت و شارژ مجدد روشی که وب سایت خود در حال حاضر کار می کند، ببینید. و شما عاقلانه خواهید بود. اطمینان از بارگیری وب سایت شما در کمتر از 3 ث،ه می تواند تفاوت بین یک سرنخ و ، باشد. سرعت سایت یک ویژگی حیاتی است که اغلب نادیده گرفته می شود. یا شاید سفر کاربر شما می تواند توسط تیم UX ما بهینه شود.

این کار به سادگی ایجاد ترفندهایی برای ارتقا و تقویت حضور آنلاین شماست – پیشرفت نه کمال. بنابراین چه راه‌هایی وجود دارد که می‌تو،م وب‌سایت شما را نه تنها خوب جلوه دهیم، بلکه در ایجاد درآمد (بلکه ظاهر خوبی نیز داشته باشد) مؤثر باشد؟ شما خواهان بهبودهای تدریجی در ش،ه دارایی های دیجیتال خود هستید. برای مثال ویدیو را لایک کنید.
در طول 10 سال گذشته، ارتباطات اساساً تغییر کرده است. از طریق ش،ه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیکتوک، اگر چیزی برای گفتن دارید، آن را در 30 ث،ه (شاید 15) از طریق تصاویر متحرک بیان می کنید.

اگر به شما بگوییم که شاید دارایی های شما حتی جایی در وب سایت شما نداشته باشد چه؟ قدرت یک لیست پستی وفادار را نباید دست کم گرفت. اما برای رشد و پرورش این پیروان، باید دائماً ارزش ایجاد کنید. کلمه C را به خاطر دارید؟ محتوا پادشاه است.

نکته مشکلات مختلف مشتری و راه حل های دیجیتال متفاوت است. هنگامی که با اه، تجاری خود به سراغ ما می آیید، ما مراحل (گاهی شگفت انگیز) را برای رسیدن به آن اه، به شما ارائه می دهیم. که ممکن است یک وب سایت باشد یا نباشد.

واقعیت

خوشبختانه در کوبا، این چیزی است که ما جدی می گیریم. ما می‌تو،م به شما کمک کنیم تا گام‌هایی را برای رسیدن به انطباق با قابلیت دسترسی بردارید. بنابراین اساساً اکنون که برخی از راه‌حل‌ها را در آستین ما می‌د،د، مایلیم بد،م چه مشکلاتی می‌تو،م به شما کمک کنیم.

با نقل قول از آمار، شاید اه، شما مبتنی بر تبدیل نباشد. شاید این آگاهی یا تفکر قدیمی خوب است که به دنبال آن هستید. به جای ایجاد یک سایت حماسی چند صفحه ای، یک صفحه فرود می تواند به طور یکپارچه پیام فشرده ای را منتقل کند و در عین حال فضایی را برای یک فراخوان برای اقدام درست باقی بگذارد. رونق. نیازها برآورده شد.

آه سپتامبر بازگشت به مدرسه. زمان سازماندهی وب سایت ،ب و کار شما نیاز به تجدید دارد و بودجه بازاریابی دیجیتال شما برای آن در نظر گرفته شده است.

نیازها از مشتری به مشتری متفاوت است، اما اگر به دنبال بازگشت سرمایه خود هستید، گاهی اوقات این امر به روش های مختلف ظاهر می شود. و اگرچه می‌خواهید وب‌سایتتان مؤثرتر باشد، اغلب بازنگری آن قرص جادویی نیست که فکر می‌کنید ممکن است باشد. گاهی اوقات خیلی ساده تر از این است.

پس شما اینجا در اینجا پیش ما آمده اید جام – کارشناسان وب سایت – به ما سفارش ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز را بدهند. اما اگر به شما بگوییم چه می شود؛ شما به یکی نیاز ندارید؟ خوب، به هر حال یک محصول کاملاً جدید نیست. آیا هنوز ذهن شما منفجر شده است؟ توضیح بدیم…

افسانه تعمیرات اساسی

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب