بک‌لینک چیست و چگونه بک‌لینک بگیریم؟ نیم‌فاصله: سفارش تولید محتوا-خرید بک لینک گلدلینک

کاربران وقتی لینک سایت شما را در سایت‌های بزرگ و معتبر می‌بینند، به طور عادی به سایت شما اعتماد می‌کنند. البته این امر به موضوع سایت مبدا و اعتبار آن نزد کاربران بستگی دارد. هر چه رسانه‌ای که شما را معرفی می‌کند معتبرتر باشد، اعتبار کسب شده توسط شما نیز بیشتر خواهد بود.

کیفیت بک لینک ها مهمترین عاملی است که باعث افزایش اتوریتی (اعتبار) وب سایت شما می شود. بک لینک های بی کیفیتی که به وب سایت شما لینک می دهند به اعتبار وب سایت شما آسیب می زند. به طور خلاصه، لینک بیلدینگ روشی است که در آن بک لینک ها کمک میکنند که شما در نتایج گوگل رتبه ی بالاتری را کسب کنید. همچنین برای این کار می‌توانید پکیج های بک لینک سئو طلوع استفاده کنید تا فرآیند لینک‌سازی خود را آسان‌تر کنید. لینک بیلدینگ یک اصطلاح سئو است، زمانی که از وب سایت دیگری به صفحات وب سایت شما لینک می دهند، این فرایند را لینک بیلدینگ می نامند.

برای خرید لینک های دوفالو می توانید از پکیج خدمات بک لینک سئو طلوع استفاده کنید. بدون شک بدون بک لینک هیچوقت نمی توانید به جایگاه برتر در موتورهای جستجو دست یابید. اگر بعضی از سایت ها که همیشه در رتبه های 1 الی 3 در صفحه اول گوگل هستند، یا برای برند خود زیاد هزینه کرده‌اند، یا بک‌لینک پیوسته خریداری کرده‌اند یا از روش سئو کلاه سیاه استفاده کرده‌اند. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید. سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است.

اعتبار دامنه همانند اعتبار صفحه بررسی می‌شود، با این تفاوت که مربوط به یک صفحه نیست، بلکه مربوط به یک دامنه و تمام صفحات مربوط به آن دامنه می‌باشد. ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید. به بیان ساده تر تجربه کاربری یعنی راحتی کاربر هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن به شرطی که به سئو سایت آسیبی نزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنیم مقاله لینک نوفالو چیست را مطالعه کنید. لینک‌های NoFollowed معمولا تاثیری روی رتبه‌ی دریافت کننده لینک ندارند، اگرچه در مواردی ممکن است داشته باشند.

این قانون در مسیر گرفتن بک‌لینک‌های باکیفیت و طبیعی ارزشمند به‌شدت به کار شما خواهد آمد. به‌عنوان‌مثال، مقالاتی را در نظر بگیرید که در آن‌ها از نقل‌قول‌ها و نظرات کارشناسان مختلف استفاده خرید بکلینک می‌شود. البته تأکید بر این نکته مهم نیز خالی از لطف نیست که هر لینکی نمی‌تواند باعث رشد وب‌سایت شما شود، بلکه باید به سراغ منابع معتبر و پربازدید بروید و از سایت‌های اسپم دوری کنید. برخی از صفحات مرجع صریحاً از بازدیدکنندگان می‌خواهند که لینک‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند؛ بنابراین لزومی ندارد که برای گرفتن بک لینک به دنبال روش‌های پیچیده یا شک‌برانگیز باشید. این صفحات به لینک نیاز دارند و تمام کاری که باید انجام بدهید اثبات ارزش وب‌سایتتان برای درج در آن‌هاست.

بک لینک فالو یا همان «DoFollow Links» نوعی بک لینک سایت است که در الگوریتم «PageRank» مورد توجه قرار می‌گیرد به این معنی که چنین بک لینکی به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند. سرچ کنسول گوگل داده‌هایی در رابطه با ترافیک و عملکرد سایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این نوع خدمات، منحصر به مدیران وب‌سایت و رایگان است. بعد از ثبت‌نام و ورود به پنجره اصلی، در نوار کناری بر روی گزینه «Links» کلیک کنید. عددی که پایین «لینک‌های خروجی» قرار دارد، تعداد بک لینک سایت را نشان می‌دهد.

این صفحات موضوعی هستند و لذا مخاطبان متناسب و مرتبطی را راهی وب‌سایت شما می‌کنند. آن‌ها بیشتر از 30 باشد و اجازه درج لینک‌های فالو با انکرتکست در متن محتوا را می‌دهند. بله لینک سازی های ما چند لایه ای و به اصطلاح هرمی است و مطابق الگوریتم های گوگل اجرا می شود. سئولایت ایندکس شدن و یا نشان دادن بک لینکها در همه ابزارها مانند سرچ کنسول، ماز و ahrefs و مجستیک و… را تضمین نمی کند. بک لینک ها به همان تعدادی که در بالا آورده شده و شاید بیشتر (بعنوان هدیه) برای شما ساخته خواهد شد.

از این طریق وبلاگ شما دارای تعداد زیادی بک‌لینک معتبر خواهد شد. پکیج های بک لینک در لیست زیر با توجه به تعداد و کیفیت و قدرت سایت های هر پکیج بر اساس هزینه مرتب شده اند. شما میتوانید براساس میزان کلیدی عبارت مورد نظر خود پکیج مناسب خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید. در این بخش شما میتوانید بر اساس موضوع سایت و صفحات مد نظر خود که قصد خرید بک لینک در آن قسمت را دارید اقدام به سفارش بک لینک به صورت سینگل پیج و سایت واید کنید. پس از خرید بک لینک و تایید آن توسط مدیریت در وبسایت هایی که گزارش آنها در پنل کاربری شما قرار دارد بک لینک های سایت شما درج میشود . گوگل هم مثل من برای اینکه بفهمد کدام سایت‌ها بهتر هستند به تایید و ارجاع دیگران توجه می‌کند.

بک‌لینک چیست و چگونه بک‌لینک بگیریم؟ نیم‌فاصله: سفارش تولید محتوا-خرید بک لینک گلدلینک

چگونگی ساخت بک لینک برای هر وبسایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. هرچه تعداد بک‌لینک‌های یک وبسایت بیشتر می‌شود و رقابت آن در نتایج گوگل بیشتر باشد، ساخت بک لینک حساسیت و دفت بیشتری می‌طلبد. اکثر سرویس‌های وبلاگ رایگان هستند و تنهای کاری که باید انجام دهید تولید محتوای مفید، مرتبط و با رعایت سئوی داخلی است. به جز تاثیر در سئو و بهبود رتبه در نتایج گوگل که بعد کامل توضیح می‌دهیم، بک‌لینک به تنهایی می‌تواند باعث افزایش بازدید وبسایت شود.

به عبارت دیگر، بک‌لینک‌هایی که به این روش به دست می‌آیند، ارگانیک (طبیعی) هستند. برای بررسی بک‌لینک‌های هر سایتی (حتی سایت‌هایی که متعلق به شما نیست) می‌توانید از ابزارهایی مانند Ahref Backlink Checker و یا Moz استفاده کنید. کافی است که در این ابزار ثبت نام کنید و آدرس URL مورد نظرتان را در این ابزار وارد کنید.

را تضمین نمی کند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب