بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک

وقتی یک محتوای با کیفیت در یک صفحه از وبسایت ما قرار می گیرد، وبسایت های مرتبط دیگر می… پروفایل بک لینک یکی از ابزارهای مرتبط با سئو خارجی وبسایت است. پروفایل بک لینک عبارت است از مجموعه لینک های ارجاعی از قسمت پروفایل سایت های دیگر به سایت هدف که نشان می دهد محتوای آن… اگر یک وب سایت را مدیریت می کنید، مطمئنا درباره اهمیت سئو و بهینه سازی سایت آگاهی دارید.

بک لینک باکیفیت چیست؟

این اعتماد به شکل PageRank است، یکی از الگوریتم های گوگل که کیفیت و کمیت بک لینک هایی را که به یک صفحه اشاره می کنند، ارزیابی می اموزش بک لینک زدن کند. در این بخش شما میتوانید بر اساس موضوع سایت و صفحات مد نظر خود که قصد خرید بک لینک در آن قسمت را دارید اقدام به سفارش بک لینک به صورت سینگل پیج و سایت واید کنید. در این بخش قصد داریم انواع روش های خرید بک لینک در سایت بهترین بک لینک را به شما معرفی کنیم.

بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک

در این مثال، مطلبی با موضوع «ساخت ویدیو آموزشی با کمتازیا» منتشر شده است. در صورت استفاده از این پلتفرم، در داخل متن، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با کلیدواژه مطلب مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. در این رابطه می‌توان «نشریلا» را به عنوان پلتفرم عالی این در این حوزه معرفی کرد چراکه علاوه بر خدمات بالا، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات نیز امکان‌پذیر است.

چگونه بک لینک معتبر بگیریم؟

با نوشتن پست مهمان در وبلاگ ها یا سایت های مرتبط با حوزه کاری شما، می‌توانید یک لینک بسیار معتبر دریافت کنید و ترافیک خود را افزایش دهید این کار موجب افزایش رتبه شما در گوگل نیز خواهد شد. همانطور که تا اینجا گفتیم سایت هایی وجود دارند که مالکان آن حاضر به تولید محتوا برای سایت خودشان هم نیستند. (برای سفارش تولید محتوای سئو شده به وب24 کلیک کنید) سایت هایی هم هستند که برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل نیاز به دریافت لینک از سایت های مرتبط هستند. لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی معمولا تاثیر زیادی بر اعتبار صفحه دارند. یعنی ممکن است یک دامنه اعتبار خیلی زیادی داشته باشد اما یک صفحه از آن، اعتبار بسیار پایینی داشته باشد. میتوان گفت یکی از راه های ایندکس صفحات در گوگل بک لینک سازی است.

حتی در سایت های بزرگ بیش از 90 درصد از بک لینک ها به صورت رایگان و طبیعی ایجاد شده اند. بک لینک سازی از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف بدین صورت است که آدرس سایت را وارد می‌کنند و فهرستی از سایت‌هایی را دریافت می‌کنند که برای بک لینک سازی مناسب هستند. پیش از هرگونه اقدام به بک لینک سازی از طریق این ابزارها، با متخصصان سئو مشورت کنید؛ زیرا تخطی از قوانین گوگل شوخی‌بردار نیست و ممکن است به سادگی پنالتی بشوید!

به طور مثال ممکن است یک سایت به صورت ماهانه فهرستی از دستورهای غذایی مختلف منتشر کند و سایت شما نیز محتوایی در ارتباط با دستورهای غذایی تولید کرده باشد. در چنین شرایطی مطلب شما می‌تواند به صورت بک‌لینک در این سایت قرار بگیرد. انجمن‌هایی که مرتبط با حوزه کسب و کاری شما هستند می‌توانند در هنگام ایجاد بک‌ لینک‌ های سئو مفید باشند. این امر بخصوص هنگامی که شما بسیار مفید و کمک کننده بر روی آن سایت‌ها هستید صادق است.

  • در چند سال اخیر، توجه زیادی به مسئله لینک سازی و بک لینک شده است.
  • اما با توجه به اینکه گوگل بصراحت اعلام کرده است که با لینک های خریداری شده برخورد خواهد کرد.
  • حتی می‌توانید از گزینه های جذاب برای call to action استفاده کنید تا مخاطبان، مطلب شما را به اشتراک بگذارند.
  • این امر بخصوص هنگامی که شما بسیار مفید و کمک کننده بر روی آن سایت‌ها هستید صادق است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب