تریلر کانال یوتیوب: چگونه یک تریلر خیره کننده بسازیم

اگرچه یک تری، کانال یوتیوب برای وبلاگ شما حیاتی است، اما ایجاد یک تری، جذاب و چشمگیر چندان دشوار نیست. نکته اصلی این است که به خاطر داشته باشید که این کار را برای مخاطبان خود انجام می دهید، به این م،ی که باید به بینندگان خود احترام بگذارید و به آنها اهمیت دهید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یک تری، عالی برای توسعه کانال خود بسازید و مش،ین شاد بیشتری داشته باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/youtube-channel-trailer-،w-to-make-a-stunning-one/

علاوه بر این، مطمئن شوید که یک تصویر کوچک قابل توجه YouTube نه تنها برای کانال خود، بلکه برای ویدیوهایی که آپلود می کنید نیز ایجاد می کنید. باید چیزی مرتبط و جذاب برای بینندگان شما باشد.

به قابل درک بودن فکر کنید

بهتر است جلوی دوربین قرار بگیرید و با مخاطبان خود صحبت کنید، نشان دادن مهارت های کاریزمایی خود. اگر چنین ویژگی شخصی اضافه کنید، می تو،د افراد بیشتری را جذب کنید. با این حال، فرض کنید دلایلی برای نشان ندادن چهره خود دارید. در این صورت، می تو،د ویدیوهایی را از کانال خود انتخاب کنید که شخصیت شما را به کارآمدترین شکل مشخص کند و مونتاژی بسازید که ماهیت کانال شما و شخص شما را نشان دهد.

movavi-ارتباط-با-شما-بینندگان

آن را برای موبایل دوستانه بسازید

تری، کانال یکی از مهمترین چیزهایی است که مردم هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهند در یک کانال YouTube مش، شوند یا خیر به آن توجه می کنند. این یک ویدیوی کوتاه است که شما و محتوای شما را به کاربر، که هنوز در کانال شما مش، نشده اند معرفی می کند. به همین دلیل بسیار ضروری است که تری، خود را چشم نواز کنید – این کلید جذب مش،ین بیشتر و توسعه وبلاگ شما است. در این مقاله، ما مفیدترین نکات، ابزارها و هک های زندگی را جمع آوری کرده ایم تا کانال شما را جذاب و منحصر به فرد کند.

movavi-،w-to-se-moke-sunning-one

چرا یوتیوب؟

اگر می خواهید تری، شما شیک و حرفه ای به نظر برسد، باید از فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید. این بدان م،ا نیست که شما باید یک فیلمبردار حرفه ای استخدام کنید، اما به این م،ی است که باید از یک فیلمبردار قابل اعتماد استفاده کنید. ویرایشگر فیلم برای خلاص شدن از شر فیلم های ،زان دستی یا تصاویر با وضوح پایین.

2. از فیلم با کیفیت حرفه ای استفاده کنید

با این حال، حتی محتوای ویدیویی نیز برای تبلیغ به ویدیو نیاز دارد. و در اینجا تری،های کانال به اولین طرح می رسند: این ویدیوهای کوتاه اولین چیزی است که مخاطبان شما هنگام بازدید از صفحه کانال شما می بینند. بنابراین، تری،های کانال می توانند اولین تصور را در مورد شما و وبلاگ شما ایجاد کنند و بر تصمیم مخاطبان شما در مورد اشتراک تأثیر بگذارند. همانطور که می بینید، یک یوتیوبر باید تری، خود را خیره کننده کند.

movavi-why-youtube

ایده های تری، کانال یوتیوب

صدا در تری، شما باید واضح و قابل درک باشد. از موسیقی پس‌زمینه‌ای که بیش از حد بلند است یا حواس‌تان را پرت می‌کند، خودداری کنید و مطمئن شوید که صدای شما بلند و واضح شنیده می‌شود.

نکاتی برای یک تری، خیره کننده

بنابراین تری، شما کارت ویزیت شما خواهد بود، اما چگونه می توان یک تری، را درخشان کرد، به خصوص اگر هنوز در ساخت ویدیو تجربه زیادی ندارید؟ این چک لیست شماست:

3. مطمئن شوید که صدا واضح است

مخاطبان هدف تری، کانال YouTube شما افرادی هستند که هنوز شما را نمی شناسند. از کلمات ساده برای توضیح ایده های خود استفاده کنید و از شوخی های درونی خودداری کنید. تصور کنید که با شرکای تجاری بالقوه خود صحبت می کنید: در پیشنهادات خود صریح و منصف باشید. بهترین کار این است که مردم احساس کنند که این کانال را برای آنها ایجاد کرده اید، بنابراین با صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در وقت به آنها نشان دهید که به مخاطبان خود اهمیت می دهید. توضیح دادن چیزها به ساده ترین شکل

با بینندگان خود ارتباط برقرار کنید

پیش‌پرده نمایشی از کانال شما است که در 30 تا 45 ث،ه آن را توصیف می‌کند. بهتر است به اندازه ویدیوهای معمولی خود آن را طول، نکنید، زیرا ممکن است برای افرادی که فقط باید بفهمند این کانال به چه چیزی اختصاص داده شده است خسته کننده باشد. بهترین زمان 30 ث،ه است. بهتر است در این بازه زم، کانال را به مخاطبان معرفی کنید و برای اطلاعات بیشتر از آنها دعوت کنید ویدیوهای دیگر شما را تماشا کنند.

آن را چشم نواز کنید

از آنجایی که بسیاری از مردم از YouTube در دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، بهتر است مطمئن شوید که توضیحات در تلفن های هوشمند به درستی نمایش داده می شود. همچنین ایده خوبی است که زیرنویس را به ویدیوی خود اضافه کنید، زیرا ا،ر کاربران ترجیح می دهند ویدیوها را با گوشی خود با صدای خاموش تماشا کنند.

از سایر وبلاگ نویسان الهام بگیرید

اما اول از همه – چرا باید یوتیوب را از بین پلتفرم های دیگر انتخاب کنید؟ پاسخ این است – محبوبیت این پلتفرم. از آنجایی که این روزها ویدیوها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، یوتیوب به ،وان بزرگترین میزبان ویدیو، کاربران بیشتری را جذب می کند. در حال حاضر، یوتیوب در میان محبوب ترین ش،ه های اجتماعی، با بیش از 2 میلیارد کاربران فعال ماهانه این امر یوتیوب را به بهترین رسانه اجتماعی برای راه اندازی یک وبلاگ و یکی از بهترین پلتفرم ها برای توسعه ،ب و کار یا یک برند شخصی تبدیل می کند. جای تعجب نیست که این یکی از روندهای رو به رشد دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 در نظر گرفته می شود.

بر اساس این نکات می تو،د با توجه به موضوع کانال خود برای تری، خود فیلمنامه بنویسید. نکته اصلی این است که برای مخاطب روشن کنید که چه ،ی هستید و چه می کنید. خلاقیت فوق العاده است، اما وضوح در وهله اول است و اگر نکات ذکر شده در بالا را در تری، خود وارد کنید، احتمال موفقیت آن بیشتر است.

اگر تازه کار هستید چگونه یک تری، یوتیوب بسازید

از دیدن نمونه های خوب تری،های کانال شک نکنید و بهترین ایده ها را برای استفاده از آن ها در تری، خود انتخاب کنید. از آنجایی که انواع مختلفی از کانال ها در یوتیوب وجود دارد، تری،ها نیز می توانند متفاوت باشند. به ،وان مثال، می تو،د به تری، آن نگاهی بیندازید کانال جیمی الیور – این یک نمونه کانال آشپزی است. اگر در حال اجرای یک وبلاگ با ویدیوهای آموزشی هستید، “به چه بهایی” یک تصویر عالی از یک تری، خوب است. “مامان ها چه خبر؟” یک vlog والدین است و تری، آن را به وضوح معرفی می کند. یک مثال خوب دیگر این است تری، فیلم FitnessBlender یک کانال تمرینی

کلمات پای،

هنگامی که قبلاً یک اسکریپت برای تری، خود نوشته اید و ابزاری را برای ویرایش آن انتخاب کرده اید، زمان آن رسیده است که شروع به ساخت ویدیو خود کنید. و در اینجا چند ترفند وجود دارد که می تو،د از آنها برای عالی بودن یک تری، استفاده کنید.

آن را کوتاه نگه دارید

اولین قدم برای ایجاد یک تری،، توسعه یک ایده است. از آنجایی که تری، شما قرار است کارت ویزیت شما باشد، چندین نکته در اینجا وجود دارد که بهتر است به خاطر داشته باشید:

  • به مخاطبان خود بگویید که کی هستید. خودتان را معرفی کنید و چند کلمه در مورد زندگی خود بگویید تا مردم شخصیت شما را بهتر درک کنند. به یاد داشته باشید که هر فردی منحصر به فرد است و شما می تو،د از منحصر به فرد بودن خود برای جذب مخاطب خود استفاده کنید.
  • موضوع کانال خود را معرفی کنید. توضیح دهید که در ویدیوهای خود در مورد چه چیزی صحبت می کنید، ماموریت شما چیست و هر چند وقت یکبار محتوای جدید منتشر می کنید.
  • مزایای محتوا را برای بینندگان خود شرح دهید. در اینجا می تو،د در مورد مزایایی که افراد می توانند از ویدیوهای شما به دست آورند و اینکه محتوای شما برای چه نوع افرادی می تواند مفید باشد صحبت کنید.
  • اعتبار خود را ادعا کنید و آن را ثابت کنید. اطلاعات بسیار متفاوتی در اینترنت وجود دارد، چه درست و چه غلط. مخاطبان شما باید بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند، بنابراین بهتر است در زمینه ای که وبلاگ خود را اجرا می کنید متخصص باشید. بهتر است تحصیلات یا تجربه کاری موفق در این زمینه را ذکر کنید.
  • در پایان یک تماس برای اقدام اضافه کنید. هدف اصلی تری، شما این است که جذب مش،ین جدید. بنابراین، یک فراخوان برای اقدام، به م،ی پیشنهاد برای عضویت در کانال شما، ضروری است. به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم حتی اگر ویدیویی را جالب بدانند، به سادگی فراموش می‌کنند که مش، شوند، اما کاربران به احتمال زیاد در یک کانال با دعوت به اقدام مش، می‌شوند.
movavi-youtube-channel-trailer-ideas

درست مانند هر ویدیوی دیگری، اسکریپت ضروری است. شما باید از همان ابتدا بینندگان خود را جذب کنید و آنها را در طول تری، درگیر نگه دارید. فیلمنامه ای بنویسید که هم جالب و هم آموزنده باشد و قبل از شروع فیلمبرداری، خواندن آن را با صدای بلند تمرین کنید.

امروزه مردم از همان ث،ه های اول تصمیم می گیرند که آیا یک ویدیو برایشان جالب است یا نه. این بدان م،است که شما باید از همان فریم های اول بینندگان خود را مجذوب خود کنید. ایده خوبی است که با شعار خلاقانه ای که کانال شما را توصیف می کند شروع کنید، اما همچنین باید جذاب باشد تا مردم علاقه مند به تماشای تری، تا انتها باشند.

1. یک فیلمنامه قانع کننده بنویسید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب