تفاوت و چرا ممکن است هر دو را بخواهید

بنابراین، نتیجه چیست؟ آیا یکی بهتر از دیگری است؟ گفتنش سخت است همانطور که می بینید، کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یا استخدام تیم خلاق شما هر دو دارای نکات مثبت و منفی واقعی هستند که هر کدام مزایای قابل توجهی نسبت به دیگری دارند.

در نهایت، به یاد داشته باشید که یک آژانس بازاریابی دیجیتال یک تیم خلاق خواهد داشت که به صراحت جایگاه ،ب و کار شما را درک می کند. آنها با کلمات کلیدی، گرافیک و تکنیک های من،ی که برای خط خاص کاری شما کار می کنند، تجربه خواهند کرد. شما می تو،د استعدادهای سفارشی شده برای حوزه و صنعت خاص خود را بدست آورید.

کدام انتخاب درست است؟

شما نیازی به استخدام، آموزش، نظارت، یا ارائه مزایا و 401K به کارکنان جدید نخواهید داشت. در عوض، می‌تو،د یک آژانس بازاریابی دیجیتال را بر اساس انعطاف‌پذیری هر پروژه استخدام کنید یا آن‌ها را برای دوره‌های قرارداد طول،‌تر که متن، با نیازهای شما باشد، استخدام کنید. انجام این کار هزینه ها را کاهش می دهد در حالی که ROI کلی شما را افزایش می دهد.

اگر شرکت قدیمی‌تری هستید، ممکن است برخی از تاکتیک‌های شما قدیمی باشد. یک آژانس حرفه ای این را می داند و می تواند با وارد ، یک تیم خلاق جدید به تلاش های بازاریابی و نوآوری کمک کند.

همچنین شایان ذکر است که ممکن است انعطاف پذیری لازم برای مدیریت هزینه ها را نداشته باشید. استخدام یک نفر به صورت تمام وقت به م،ای پرداخت تمام وقت به آن شخص است، چه در یک لحظه معین فعالانه روی یک کمپین بازاریابی کار کنید یا نه.

آنها تجربیات و تکنیک های تخصصی مختلفی را ارائه می دهند که می تواند بین یک محصول موفق و یک محصول ش،ت خورده تفاوت ایجاد کند. آیا می خواهید در مورد تفاوت بین حفظ تیم بازاریابی خود در داخل یا برون سپاری یک آژانس بیشتر بد،د؟ امروز با آنها تماس بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/agency-vs-in-،use-the-difference-and-why-you-may-want-both/

آیا خلاقیت و نوآوری برای شما مهم است؟ باید باشد. آژانس های دیجیتال مارکتینگ در این که بر روی لبه فناوری قرار بگیرند تخصص دارند.

معمولاً این دپارتمان‌ها چندین نفر دارند که وظیفه آنها ردیابی همه چیزهایی است که در دنیای بازاریابی دیجیتال اتفاق می‌افتد. به این ترتیب، آنها قادر به ردیابی ابزارها و فناوری هستند و از نظارت بر تکنیک های جدید بازاریابی دیجیتال اطمینان حاصل می کنند.

موارد فوق به یک نکته مهم دیگر مربوط می شود: اگر یک تیم خلاق داخلی دارید، ممکن است نگران باشید که کار کافی برای آنها فراهم نمی کنید و شروع به تولید پروژه هایی کنید تا آنها را مشغول نگه دارید. انجام این کار به این م،ی است که زمان، استعداد و پول خود را تلف می کنید. این هرگز برای یک تیم بازاریابی دیجیتال نگران کننده نخواهد بود.

اگر استخدام یک آژانس خبره ممکن است برای شما جالب باشد، تماس بگیرید پنجم و کوریک شرکت بازاریابی و نوآوری پیشرو که بهترین ابزار و دانش را برای حمایت از برند شما به کار می گیرد.

شما باید کاری را برای آن‌ها بیابید که دائماً انجام دهند. در حال حاضر پروژه ای ندارید؟ خوب، شما هنوز هم باید به آن شخص پول بدهید!

آژانس دیجیتال

پیدا ، این شخص می تواند یک چالش قابل توجه باشد. در بیشتر شرایط، شخص مورد نظر قبلاً برای یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کند.

مدیریت بازاریابی داخلی مزایای زیادی دارد که می تواند بازاریابی داخلی را بسیار وسوسه انگیز جلوه دهد.

  • یک شخص بازاریابی داخلی شرکت شما را در داخل و خارج می شناسد. تا زم، که آنها را به درستی آموزش دهید، هیچ سوالی در مورد اینکه چه ،ی هستید و چه کاری به ،وان یک شرکت انجام می دهید وجود نخواهد داشت.
  • از آنجایی که چک حقوق آنها را امضا می کنید، آنها به شرکت شما وفادار خواهند بود و در موفقیت بلندمدت آن سرمایه گذاری می کنند. پس از همه، شما منافع شخصی و اقتصادی مش،ی دارید که می خواهید شرکت موفق شود.
  • ،ب و کار شما تنها اولویت تیم خواهد بود. آنها با هیچ پروژه دیگری منحرف نخواهند شد.

همانطور که گفته شد، شما یک انتخاب دشوار دارید: آیا از یک آژانس بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید یا سعی می کنید بازاریابی خود را در داخل خود حفظ کنید؟ بدون شک هر یک از این ایده ها دارای نکات مثبت و منفی هستند.

تیم بازاریابی داخلی

برون سپاری تیم بازاریابی شما می تواند بازگشت سرمایه شما را به طرق مختلف افزایش دهد. رئیس در میان آنها: شما هزینه های کلی خود را کاهش خواهید داد. یک تیم بازاریابی دیجیتال تقریباً همیشه با کاهش هزینه‌ها و هزینه‌های عمومی، استعدادهای متمرکز، انعطاف‌پذیر، خلاق و نوآورتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اول، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌داند که چه چیزی با برندهای دیگر مانند شما کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. شما خوکچه هندی ،ی یا قرب، تکنیک های بازاریابی جدید و تجربی نخواهید بود. آژانس های بازاریابی دیجیتال سال ها دانش را با خود به ارمغان می آورند.

با همه این‌ها که گفته شد، شکی وجود ندارد که تنها با تکیه بر یک تیم خلاق داخلی برای مدیریت تمام تلاش‌های بازاریابی و نوآوری خود، چالش‌های واقعی وجود دارد.

در مورد آن فکر کنید: شما به فردی نیاز دارید که بتواند تمام تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال را که در حال حاضر وجود دارد درک کند، آ،ین روندها را تماشا کند و محتوای شما را درک کند و بتواند هم کپی رایتینگ و هم طراحی گرافیک را مدیریت کند.

مهمترین آنها این است که به ندرت می توان یک متخصص بازاریابی را پیدا کرد که در همه انواع بازاریابی مهارت داشته باشد و فقط برای شرکت شما کار کند، به خصوص در این زمان کمبود نیروی کار.

برخلاف استخدام شخصی در داخل، استفاده از آژانس بازاریابی دیجیتال برای مدیریت بازاریابی خلاقانه و تلاش‌های نوآورانه شما با انعطاف‌پذیری و تخصص بیشتری همراه است. موارد زیر را در نظر بگیرید:

همانطور که گفته شد، در صورت استفاده از یک آژانس بازاریابی دیجیتال، انعطاف پذیری، فرصت های توسعه حرفه ای و گزینه های بیشتری نسبت به استخدام استعدادهای داخلی وجود دارد.

وقتی ،ت به بازاریابی دیجیتال می‌رسد، هیچ کمبودی در گزینه‌ها وجود ندارد. اما، بیشتر به این نکته، شما احتمالاً ایده بسیار خوبی از آنچه می خواهید دارید: بازاریابی با حمایت یک تیم خلاق عالی که در بازاریابی و نوآوری عالی هستند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب