تکنیک های جدیدی که می توانید برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود امتحان کنید

هیچ ، قرار نیست در اطراف وب سایت شما برای بارگذاری منتظر بماند. معروف است که بازدیدکنندگان اطلاعات می خواهند و به سرعت آن را می خواهند. آنها به سایت شما وفاداری نشان نمی دهند و حتی یک دقیقه صبر می کنند تا بارگذاری شود. آنها به سادگی برای محتوا به جای دیگری خواهند رفت.

هر وب سایتی امیدوار است که از سایت های دیگر ، لینک بگیرد. در واقع، آنها می خواهند این کار به طور طبیعی انجام شود. بنابراین، شما یک پست وبلاگ خوب ایجاد می کنید و شخص دیگری از سایت شما نقل قول می کند زیرا حاوی اطلاعات عالی است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، یک آژانس سئو می تواند در این مورد کمک کند. تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، از جمله استفاده از کلمات کلیدی محلی، و همچنین ایجاد یک نمایه تجاری در گوگل.

به این ترتیب، بازدیدکنندگان قرار نیست فوراً آنجا را ، کنند و احتمال بیشتری وجود دارد که در اطراف بمانند.

لینک های داخلی را به روز کنید

بسیاری از صاحبان وب سایت فکر می کنند که لینک های داخلی چندان مهم نیستند. در حالی که آنها می توانستند به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک کنند، اما در مورد رتبه بندی بهترین نبودند. اما این درست نیست.

اگر می خواهید به دنبال راه های بیشتری برای بهینه سازی محتوای SEO خود باشید، وب سایت ما را بررسی کنید. ClickSlice، یک آژانس با تجربه سئو، بینش مفیدی در مورد برخی از تاکتیک هایی که می تو،د استفاده کنید ارائه می دهد.

ساخت ، لینک

اما، انجام همه این کارها به تنهایی ممکن است دشوار باشد و این به ویژه اگر تجربه زیادی در زمینه سئو و ایجاد یک استراتژی جدید نداشته باشید، صادق است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/new-techniques-you-can-try-to-optimise-your-website-content/

می تو،د پست های مهمان بنویسید و حتی محتوای خود را به ،، که لینک های ،اب دارند پیشنهاد دهید.

فشرده سازی تصاویر وب سایت

بنابراین، ایده این است که وقتی شخصی یک ،ب و کار را در یک مکان خاص جستجو می کند، ،ب و کار شما باید یکی از اولین ،، باشد که نمایش داده می شود.

در عوض، می‌خواهید از انواعی استفاده کنید که مترادف هستند یا از نظر م،ی بسیار مشابه هستند.

خوب، یک راه خوب برای انجام این کار استفاده از کلمات کلیدی م،ایی است. این بدان م،ی است که شما نباید به شدت به یک کلمه کلیدی پایبند باشید.

در هر صورت، بد،د که همیشه تکنیک های جدیدی وجود دارد که می تو،د برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود امتحان کنید.

خوب، شاید شما در مورد سئو راضی بوده اید. از طرف دیگر، ممکن است مجبور باشید بپذیرید که استراتژی سئو فعلی شما برای حفظ و بهبود رتبه شما در گوگل به اندازه کافی خوب نیست.

اما، اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید یا می‌خواهید افراد در طول روز وارد تجارت شما شوند، باید روی سئوی محلی تمرکز کنید.

اگر ،ب‌وکاری دارید و می‌خواهید توسط جامعه محلی کشف شوید، باید از سئوی محلی استفاده کنید. این چیزی است که در طول سال ها توسط بسیاری از وب سایت ها نادیده گرفته شده است.

می تو،د موضوعات مشابه را با هم پیوند دهید و همه چیز منطقی تر خواهد بود. با گذشت زمان، پیوندهایی که استفاده می کنید ممکن است تغییر کنند و باید آنها را به روز کنید.

از سئوی محلی استفاده کنید

بنابراین، همه ما می د،م که کلمات کلیدی بخش ضروری سئو هستند. احتمالاً این اولین چیزی بود که در مورد آن یاد گرفتید و همیشه باید بخشی از ،اوین صفحات وب و محتوایی باشد که دارید.

بنابراین، یکی از راه هایی که می تو،د وب سایت خود را بهینه کنید، فشرده سازی تصاویری است که دارید. این اطمینان حاصل می کند که هنوز کیفیت خوبی برای مشاهده دارند. اما، آنها همچنین از کاهش سرعت وب سایت شما جلوگیری می کنند.

البته این کار باید آگاهانه انجام شود تا از پر ، کلمات کلیدی جلوگیری شود. اما آیا تا به حال نام کلمات کلیدی م،ایی را شنیده اید؟

اما، این تنها راهی نیست که می تو،د ، لینک بسازید. این نیز چیزی است که می تو،د در مورد آن فعال تر باشید. در واقع، وقتی محتوایی را که در وب‌سایت خود به‌روزرس، می‌کنید، می‌تو،د با دیگران ارتباط برقرار کنید و نشان دهید که چقدر عالی است.

آیا وب سایت شما در حال سقوط در رتبه های گوگل است؟ این می تواند یک منظره نگران کننده باشد و ممکن است در مورد آنچه که باید انجام دهید وحشت زده باشید.

بیایید نگاهی به رویکردهای جدیدی که می تو،د در پیش بگیرید بیاندازیم.

از کلمات کلیدی م،ایی استفاده کنید

بنابراین، مطمئن شوید که لینک های داخلی وب سایت خود را تا جایی که می تو،د به روز می کنید. این یک راه خوب برای اینکه به موتورهای جستجو اجازه دهید سایت شما را ب،ند و بفهمند برای چه چیزی می خواهید رتبه بندی کنید، خواهد بود.

شما می‌خواهید مطمئن شوید که گوگل دقیقاً می‌داند محتوای وب‌سایت شما چیست و برای چه رتبه‌ای باید رتبه‌بندی کنید.

به ویژه، شما باید به طور مداوم محتوای وب سایت خود را با لینک های داخلی جدید بهینه سازی کنید و مطمئن شوید که بین دو تا چهار لینک در هر صفحه دارید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب