خرید پیراهن مردانه شیک ارزان؛ اسپرت، رسمی و مجلسی دایان شاپ

همانطور که از نام آن مشخص است، این پیراهن برای افراد لاغر مناسب است. مدل کلاسیک در افرادی که لاغر هستند و حتی کسانیکه شکم گرد تری دارند، راحت‌ترین و جذاب‌ترین گزینه برای فرم بدن آنهاست. با داشتن تنوع در نوع، طرح و رنگ بندی برای هر نوع تیپ مناسب می باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بادابینگ استایل می‌باشد.

بر اساس طرح، رنگ، مدل و جنس پارچه پیراهن های مردانه در سبک‌های مختلفی وجود دارند. هر فرد با توجه به سلیقه، استایل شخصی و موقیعت مورد استفاده مدل مد نظر خود را انتخاب می‌کند. خرید پیراهن مردانه اسپرت یا طرح دار به معیارهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، شناخت مدل بندی ها است. در این مطلب به معرفی انواع پیراهن مردانه و کاربردهای هریک از آن ها می پردازیم.

خرید پیراهن مردانه شیک ارزان؛ اسپرت، رسمی و مجلسی دایان شاپ معمولا پیراهن ساده با یک جیب روی سینه و یا یک طرح گلدوزی شده روی سینه آن میباشد . بهترین کاربرد پیراهن ساده برای پوشش رسمی ، اداری و مجلسی میباشد . پیراهن ساده را معمولا با پارچه ساتن و یا نخ جودون تهیه میکنند. پیراهن هاوایی پیراهنی است که جنس پارچه آن اولا از جنس نخ پنبه میباشد و دوما طرح های جذاب و شاد با رنگ های روشن در آن بکار رفته است .

پیراهن کتان بدلیل ویژگی پارچه کتان نباید خیلی در مقابل آفتاب قرار گیرد . همچنین پس از شست و شو نباید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار گیرد. سرشانه پیراهن باید درست روی شانه تنظیم باشد و به هیچ وجه نه به پایین و نه به سمت گردن تمایلی نداشته باشد. با توجه به بودجه ایی که برای خرید پیراهن مردانه و یا شلوار کنار گذاشته اید خرید کنید.

  • فاقد بار الکتریکی بوده و از چسبیدن اصطکاکی لباس به بدن جلوگیری می‌کند.
  • پیراهن مردانه یقه بالدار را با تاکسیدو (یک مدل کت وشلوار رسمی ) می پوشند این مدل پیراهن مردانه لوکس را فقط در مهمانی های رسمی بپوشید .
  • معمولا پیراهن ساده با یک جیب روی سینه و یا یک طرح گلدوزی شده روی سینه آن میباشد .
  • چرا که در خرید حضوری می توان لباس را تن زد و اندازه و سایز آن را به دقت بررسی کرد.
می توانید جهت راهنمایی های بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید. این دوست قدیمی برای تیپ های اسپرت و کژوال هم ما را تنها نمی گذارد.

پشت پیراهن‌های رسمی معمولا یک پیلی باکسی قرار دارد که دلیل قرار گیری آن به سال‌های بسیار دوری باز می‌گردد. برای انتخاب پیراهن بهتر است، پیراهنی را انتخاب کنید که ساده و بدون پیلی باشد. ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خریدچادر و خرید دوچرخه کوهستان را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید. مدل رسمی آن برای کت و شلوار به صورت جداگانه در بازار موجود است.

در طول تاریخ، مردان جوان اغلب سعی کرده اند ظاهر خود را از نسل والدینشان متمایز کنند. در عین حال، پوشیدن پیراهن بدون ژاکت از نظر اجتماعی پذیرفته شد و به همین دلیل ظاهر و تناسب خود پیراهن اهمیت بیشتری پیدا کرد. خیلی ها به این نظر باور دارند که پیراهن های چهارخانه ما را بیشتر قابل اعتماد نشان می دهند. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. پیراهن را می توان هم در فصول گرم و هم در فصل سرد به همراه بافت یا جلیقه بر تن کرد.

معمولابا جلیقه های یقه باز وکت های بدون یقه ست می شود برخی ازطراحان اعتقاد دارند این مدل یقه برای پیراهن مردانه دست وپا گیر است وبا دست کاری آن به شکل کوچکتر این اشکال را برطرف کرده اند . یقه انگلیسی با تغییر در گوشه ها به یقه آرشال وبلیزر تبدیل می شود . برخی اوقات برای اینکه از سادگی مدل پیراهن مردانه کاسته شود از جنس وپارچه متفاوتی در یقه انگلیسی استفاده می شود . به پیراهن مردانه یقه فراک پیراهن مردانه یقه بالدار نیز می گویند.

پیراهن چهارخانه یکی از انواع پیراهن شیک مردانه است که اگر به کمک یک شلوار کتان یا جین بیایند, سایت لباس مردانه ارزان می توانند یک تیپ روزمره فوق العاده رو برای ما بسازند. در خرید شلوار مردانه جین حتماً به هماهنگی رنگ آن با پیراهن و تیشرت توجه داشته باشید. این ترکیب هیچ زمان از مد نمی رود و می توانید از آن در مهمانی های دوستانه و یا ساخت استایل دانشگاه خود استفاده کنید. از تکه ای پلاستیکی در آن استفاده می کنند تا در زمان شستشو واتو کشی آسیب نبیند. پیراهن مردانه یقه ایستاده با کت وشلوار های رسمی اگر همراه شود ست بسیار زیبای مجلسی خواهد ساخت .

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب