خطرات و آسیب پذیری ها برای بازاریابان وابسته

برای افراد، این به م،ای پذیرش زندگی دیجیتالی خود حتی بیشتر از قبل و استفاده از آن به روش‌های مختلف بود، مانند یافتن جریان‌های درآمدی جدید یا مطالعه و کار آنلاین. یکی از امکاناتی که هم برای مشاغل و هم برای افراد باز شد، بازاریابی وابسته است.

بازاریابی وابسته چیست

بازاریابی وابسته چیست؟

توسعه اینترنت و فناوری های ارتباطی فرصت های مختلفی را برای زندگی ما به ارمغان آورده است. برای صاحبان ،ب و کار، این امکان را به آنها داد تا مشتریان بیشتری را جذب کنند، آنها را به سرنخ تبدیل کنند، استراتژی های بازاریابی کاملا متفاوتی را اجرا کنند و به بازارهای دیگر گسترش یابند.

رایج ترین نمونه هایی از خطرات و آسیب پذیری هایی که بازاریابان وابسته باید مراقب آنها باشند عبارتند از:

1. کلاهبرداری وابسته

این زم، اتفاق می‌افتد که یک بازیگر م،ب از کوکی‌های وب استفاده می‌کند تا بازرگانان را فریب دهد تا فکر کنند به فروش رسیده‌اند. گاهی اوقات این فروش برای هیچ ، نبود زیرا بازدیدکنندگان از طریق خود به سایت مراجعه می ،د، اما اغلب این فروش توسط یک شرکت وابسته قانونی را لغو می کند و به هزینه کمیسیون آنها تمام می شود.

4. محصولات جعلی

داشتن یک استراتژی بازاریابی موثر می تواند برای هر نوع ،ب و کاری معجزه آسا باشد، زیرا توانایی تبدیل سرنخ های بالقوه به مشتریان جدید را دارد. به همین دلیل است که شرکت‌های بیشتری در تلاش هستند تا استراتژی‌های بازاریابی جدید و بهبود یافته‌ای را معرفی کنند که به آنها امکان می‌دهد تا با مشتریان بالقوه بیشتری درگیر شوند، آنها را در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند آگاه کنند و در نهایت آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. اما، برای انجام این کار به طور موثر، آنها باید مشتریان خود را بشناسند و بدانند چه چیزی می تواند برای ،ب و کار آنها موثر باشد تا آنها را از رقبا جلوتر بگذارد. اینجاست که بازاریابی وابسته وارد عمل می شود.

اما بازاریابی وابسته دقیقا چیست؟

قبل از اینکه بتو،د وظیفه مدیریت ریسک ها و آسیب پذیری های مرتبط با بازاریابی وابسته را انجام دهید، ابتدا باید بد،د که آنها چیست و در نهایت، چه پیامدهایی می توانند داشته باشند. زم، که تمام اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید، می تو،د تصمیمات آگاهانه بگیرید و ریسک ها را به طور موثر مدیریت کنید. به این ترتیب، به جای نگر، در مورد خطرات، می تو،د از تمام مزایایی که یک برنامه بازاریابی وابسته به درستی اجرا شده می تواند برای شما به ارمغان بیاورد، کاملاً لذت ببرید.

ایجاد یک ،ب و کار وابسته موفق و مورد احترام کار زیادی می طلبد و محافظت از آن در برابر خطرات و آسیب پذیری هایی که ممکن است آن را تهدید کند باید اولویت شما باشد.

امنیت سایبری بیش از هر زمان دیگری مهم است و مسئولیت آن بر عهده همه است. تنها با اجرای اقدامات امنیتی مانند نصب فایروال و برنامه های آنتی ویروس و استفاده از ابزارهای امنیت سایبری، استفاده از رمزهای عبور پیچیده و منحصر به فرد، یا حتی استفاده از عقل سلیم هنگام کلیک ، بر روی لینک ها یا پیوست های ایمیل، می تو،د تفاوت زیادی در محافظت خود ایجاد کنید. هوشیار باشید، از عقل سلیم استفاده کنید و قبل از کلیک ، یا پذیرش هر چیزی که شک دارید، کمی تحقیق کنید.

نتیجه

کلاهبرداری وابسته یک اصطلاح کلی برای هر فعالیت غیرقانونی است که هدف آن ارتکاب فعالیت های متقلبانه علیه بازرگانان، شرکت های وابسته یا مشتریان است. کلاهبرداران و مجرمان سایبری دائماً روی بهبود اقدامات م،ب خود کار می کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و از آنها سوء استفاده کنند و سود خود را به حدا،ر برسانند. به همین دلیل است که کلاهبرداری وابسته به اشکال مختلف ظاهر می شود که رایج ترین انواع آن عبارتند از:

  • انحراف ترافیک: این زم، اتفاق می افتد که کلاهبرداران با استفاده از “سایت های ،” جعلی، ترافیک سایت های وابسته قانونی را سرقت می کنند.
  • تقلب در برنامه: مطابق با SEON، کلاهبرداری برنامه زم، اتفاق می افتد که کلاهبرداران با استفاده از ابزارهای فریبنده برای یک محصول مالی درخواست دهند.
  • تقلب در معاملات: این نوع کلاهبرداری زم، اتفاق می‌افتد که یک عامل م،ب با استفاده از روش‌های پرداخت آنلاین سرقت شده (اطلاعات کارت اعتباری یا حساب) تراکنش را تکمیل کند.
  • کلیک ها یا ارجاعات جعلی: این زم، اتفاق می‌افتد که کلاهبرداران با تقلید از رفتار انسان از طریق ربات‌ها، اسکریپت‌ها یا نرم‌افزار، کلیک‌ها یا تراکنش‌های نادرست ایجاد می‌کنند.

2. ش،ه های پرداخت به بازی

ش،ه‌های پرداخت برای عضویت که از شما می‌خواهند برای استفاده از خدمات آن‌ها عضویت پرداخت کنید، شکل دیگری از خطر آنلاین است که ممکن است با آن مواجه شوید. ا،ر شرکت‌های وابسته که در این ،ب‌وکار جدید هستند، تمایل دارند باور کنند که برای پیوستن به یک برنامه وابسته باید هزینه بپردازند، زیرا ممکن است احساس کنند در غیر این صورت، بدون سرمایه‌گذاری، کمیسیون دریافت می‌کنند. داده های گنج توضیح داد که واقعیت این است که بازاریابی وابسته بر اساس عملکرد است. اگر یک بازاریاب عملکرد خوبی نداشته باشد، کمیسیون خود را دریافت نمی کند، به این م،ی که هیچ هزینه اولیه ای برای تاجر وجود ندارد. هر برنامه وابسته معتبری نیازی به هزینه ثبت نام یا هزینه عضویت ندارد.

3. پر ، کوکی

قبل از ثبت نام برای هر چیزی، باید در مورد شرکای بالقوه خود تحقیق کنید تا جزئیات ضروری را که ممکن است برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز داشته باشید، کشف کنید. آنها معمولاً آمار را در وب سایت خود دارند، یا در صورت درخواست آنها را به شما ارائه می دهند، اما شما باید عمیق تر بگردید و سعی کنید کشف کنید که آیا آنها تجربه بدی داشته اند یا خیر. از موتورهای جستجو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای یافتن نظرات خوب یا بد استفاده کنید. در حالی که مردم تمایل دارند درباره تجربیات خوب نظرات خود را بنویسند، اما زم، که چیزی مطابق با آنها پیش نمی‌رود، صدایشان بیشتر است.

هوشیار باشید

کلاهبرداران سعی می کنند یک محصول جعلی را با ایجاد یک آگهی یا صفحه وب برای آن تبلیغ کنند و در عین حال سعی می کنند آن را با یک شرکت قانونی مرتبط کنند. بازاریابان و مشتریان وابسته فریب برند و شهرت شرکت های قانونی را می خورند و در دام کلاهبرداری می افتند. حتی شرکت های بزرگ نیز از این امر مصون نیستند. در سال 2021، آمازون بیش از 3 میلیون محصول تقلبی را برای فروش در وب سایت خود شناسایی کرد، همانطور که در مقاله ای توسط آمازون بیان شد. عصر فروشگاه های زنجیره ای.

5. جعل ترافیک

این نه تنها منجر به ایجاد روابط قوی‌تر با شرکای وابسته شما می‌شود، بلکه یک وب‌سایت امن نیز منجر به ترغیب مشتریان بالقوه بیشتری برای تعامل با برند شما می‌شود. معطل نکنید و قبل از واکنش منتظر اتفاقی باشید. اکنون کار به سمت یک وب سایت وابسته ایمن تر را شروع کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/risks-and-vulnerabilities-for-affiliate-marketers/

هر یک از خطرات و آسیب پذیری های ذکر شده در بالا می تواند عواقب فاجعه باری برای برند شما داشته باشد و منجر به از دست دادن درآمد شود. شما آن همه زمان و تلاش را صرف ساختن نام تجاری خود از ابتدا نکردید، و برندسازی من، را برای رسیدن به بالاترین تعداد سرنخ های بالقوه پیدا نکردید، بلکه توسط برخی از بازیگران بدخواه فلج شدید. انجام اقدامات احتیاطی من، می تواند این خطرات را کاهش دهد و یک رابطه موفق و قابل اعتماد با شرکای وابسته شما تضمین کند.

اطمینان حاصل کنید که شرایط و ضوابط شما واضح و دقیق است.

بازاریابی وابسته یک ترتیب بازاریابی بین یک ،ده‌فروش آنلاین و یک وب‌سایت خارجی است که در آن یک ،ب‌وکار کمیسیونی را برای بازدید، ثبت‌نام یا فروش ارائه می‌دهد که از آن وب‌سایت خارجی هدایت می‌شود. شرکت های وابسته تلاش های برند و بازاریابی خود را برای ترغیب مشتریان بالقوه به فکر ،ید خدمات یا محصولات از ،ب و کار مورد نظر سرمایه گذاری می کنند. برای همه کار می کند. آنها برای اقدامات خود کمیسیون دریافت می کنند، شرکت ها مشتریان بیشتری به دست می آورند و مشتریان محصولات یا خدمات مورد نظر خود را دریافت می کنند. اگرچه این برای همه مفید است، اما بدون خطر نیست. دنیای آنلاین آنچنان که ما می‌خواهیم امن نیست و هر ،ب‌وکاری که با پول سروکار دارد در خطر قرب، شدن در معرض خطرات آنلاین مختلف است.

رایج ترین خطرات و آسیب پذیری هایی که بازاریابان وابسته ممکن است با آن مواجه شوند چیست؟

این نوع از کلاهبرداری بازاریابی وابسته خطری را برای بازرگانان و بازاریابان ایجاد می کند زیرا بازیگران م،ب از برداشت های نادرست استفاده می کنند و کلیک می کنند تا به نظر برسند که ترافیک قانونی برای بازرگانان ایجاد می کنند. کلاهبرداران می توانند از کلیک هایی که ایجاد می کنند کمیسیون دریافت کنند، در حالی که بازرگانان با ضرر مالی مواجه خواهند شد. این امر منجر به غرق شدن بازرگانان توسط حجم انبوه ترافیک تقلبی می شود که می تواند رابطه آنها را با بازاریاب های قانونی وابسته منع، کند.

چگونه می تو،د از خود در برابر این خطرات محافظت کنید؟

این یکی از حیاتی ترین مراحل است، به خصوص اگر تازه وارد دنیای برنامه های بازاریابی وابسته هستید و هنوز با فرآیندها آشنا نیستید. تمام ا،اماتی که از شرکای احتمالی وابسته خود انتظار دارید را به وضوح تعریف کنید و اطلاعاتی در مورد مزایای آن ارائه دهید و در عین حال نرخ کمیسیون و روش های پرداخت را نیز تعریف کنید. با اطمینان از جامع بودن شرایط و ضوابط شما، از بین بردن دانه های بد بالقوه و حفظ یک رابطه آسان و آموزنده با دانه های خوب آسان تر خواهد بود.

از شرایط و ضوابط خود اطمینان حاصل کنید
منبع: Pixabay

قبل از پذیرش هر چیزی در مورد شرکای بالقوه تحقیق کنید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب