دریچه بازدید دریچه بازدید کناف شرکت آدلی آرا بنا هزینه اجرای دریچه بازدید دریچه دسترسی

در صورتی که دریچه زیر فن کویل شما با رنگ کاور شده باشد؛ مسلما قیمت بیشتری از دریچه های بدون رنگ خواهد داشت. به این شکل که هر چه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد مواد اولیه بیشتری نیاز دارد و بنابراین قیمت بیشتری هم خواهد داشت. پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند. به علاوه، این دریچه ها ظاهر شیک و زیبایی دارند که آن ها را مناسب برای استفاده در محیط های شیک و لوکس نیز می کند.

فروش شهرک ویلایی آماده ساحلی جنگلی گیلان

دریچه بازدید دریچه بازدید کناف شرکت آدلی آرا بنا هزینه اجرای دریچه بازدید دریچه دسترسی کاربرد این دریچه ها برای زمانی است که می خواهید به قسمت های مختلف سیستم فاضلاب شامل لوله، سیفون، زانویی و غیره بدون نیاز به خارج کردن لوله و تخریب ساختمان، دسترسی سریع و راحت داشته باشید. به طور کلی نمی‌توان یک مکان ثابت و مشخص برای نصب دریچه بازدید تعیین کرد. بدین صورت که این قبیل دریچه‌ها در جا‌های مختلفی از سیستم فاضلاب نصب می‌شوند. همان طور که در ابتدا و برای پاسخ به سؤال دریچه بازدید بیان کردیم، از این دریچه برای بازدید، بررسی و رفع مشکلات سیستم فاضلاب، گازرسانی، مخابرات و … استفاده می‌کنند. از این رو عمدتاً دریچه فاضلاب در انتهای مسیر لوله یا سیستم فاضلاب و قبل از تغییر مسیر آن نصب می‌شود.

بکار گیری این دریچه باعث می شود تا بازدید از لوله های فاضلابی به راحتی انجام گیرد و به موقع برای رفع گرفتگی لوله ها اقدام شود. دریچه بازدید کناف (کی پلاس پارس)، امکان دسترسی به این تاسیسات را فراهم کرده و تعمیرات را آسان تر می نماید. به عنوان مثال در ساختمانهای مسکونی در آشپزخانه ها جهت بازدید شیرآلات گاز یا آب مورد استفاده قرار می گیرد و در خود ساختمان جهت بازدید دستگاه‌های فن کوئل و داکت اسپلیت مورد استفاده قرار میگیرد. دریچه های دسترسی و بازدید همچنین برای ایجاد دسترسی در قسمت تأسیسات الکتریکی شامل دسترسی و بازدید کلیه رایزرهای برق، اف اف، تلفن، آنتن و سیستم های اعلام حریق، تابلوهای برق، جعبه های تقسیم و جعبه های کنترلی، شبکه کامپیوتر، سیستم های تلفن داخلی و آسانسور ها و دریچه های بازدید تهویه که در بلوک ها بصورت دریچه دیواری بکار برده میشوند.

انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل را می توان به راحتی باز و بسته نمود. به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند. این دریچه ها با تنوع بالایی که از نظر ابعاد، طرح و رنگ دارند؛ حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهند. به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است.

دریچه کولر

عرض پروفیل آلومینیومیِ فریم دریچه بازدید مشبک با دو سایز ۳ و ۵ سانتی قابل کاربرد خرید دریچه بازدید می‌باشد. بااتمام مراحل ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل شیاردار نوبت به اجرای عملیات رنگ می رسد.جنس رنگ به کاررفته برای پوشش سطوح این دریچه بازدید از نوع الکتروستاتیک است.از کدرنگ های متنوعی نیز برای زیباتر کردنِ نمای ساختار دریچه بازدید شیاردار وزنه ای می‌توان بهره برد. با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین شرایطِ محیطی، در بعضی جاها امکانِ استفاده از جنس آلومینیوم یا چوب (ام دی اف) برای ساخت دریچه بازدید نیست. مواردی از قبیل وجود رطوبت در محیط، استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی را به جای استفاده از دریچه بازدید آلومینیومی و چوبی الزام آور می‌نماید. این موضوع به طور عمومی در شهرهای شمالی یا جنوبی که در کرانه‌ی دریاها قرار دارند و میزان رطوبت در هوای این شهر ها بالاست بیشتر قابل لمس است.

  • دریچه های بازدید پلاستیکی گروه صنعتی صفاکیشدریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب ، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید دریچه بازدید به محل قرارگیری، نحوه اتصال و میزان استفاده از آن دقت کنید و براساس آن محصول موردنظرتان را خریداری کنید.
  • لطفا برای آگاهی از قیمت دریچه بازدید تاسیسات با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.
  • همزمان با برش فریم دریچه بازدید، بر لبه های بیرونی و داخلی فریم در اصطلاح ابزار کاری انجام می پذیرد .
  • در این‌ صورت و با کسب محبوبیت بالاتر قادر خواهند بود تبلیغات بیشتری را از صاحبان کسب و کارها دریافت نموده و درآمد بسیار بیشتری را از آن خود کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب