دریچه زیر فن کوئل شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

ضخامت ورق درب دریچه دسترسی فن کویل یک میلی متر است اما با توجه به ابعاد و سایز دریچه دسترسی فن کویل ضخامت ورق می‌تواندضخیم تر گردد. برای تولید دریچه دسترسی فن کویل از دو نوع فریم سه و پنج سانتیمتری به کار می‌رود. بدنه‌ی دریچه دسترسی فن کویل با رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در رنگ های متنوع، متناسب با رنگ فضا و محیط (از قیبل سفید،کرم،مشکی،قهوه‌ای و…) پوشانده می‌گردد. اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از درب دریچه دسترسی فن کویل تأمین گردد، از این این مدل دریچه دسترسی فن کویل بکار می‌رود. ساختار دریچه دسترسی فن کویل شیاردار به لحاظِ فریم و درب دقیقاٌ مشابهِ دریچه دسترسی فن کویل ساده می‌باشد، با این تفاوت که روی درِ این دریچه دسترسی فن کویل، شیار گریلی در طولهای ۹ و ۱۸ سانتیمتری حک شده که‌این شیارها هوای برگشت فن کویل را از محیط تأمین می نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

در دریچه زیر فن کویل ساده، درب سوپاپ از طریق لوله باز و بسته می شود و قفل آن تعبیه می شود و به مصرف کننده امکان بازرسی دستگاه را می دهد. دریچه زیر فن کوئل دریچه ای است که برای دسترسی آسان، بازرسی، تعمیر و بازرسی دستگاه فن کویل استفاده می شود. دریچه زیر فن کویل از مواد مختلفی از جمله آلومینیوم، آهن، چوب ، فولاد و پلاستیک ساخته شده است.

این دستگاه های ساده اما کاربردی و مهم مقرون به صرفه تر ازسیستم های کانالی یا حرارت مرکزی که با هواساز کار می کنند، هستند. جهت استعلام قیمت دقیق هر مدل از دریچه زیر فن کویل با ما تماس بگیرید . عموما دریچه زیر فن کویل باسه متریال فلز، چوب و پلاستیک ساخته می شود که استفاده از این جنس ها بستگی به شرایط آب و هوایی و محیطی و جغرافیایی محل استفاده دارد. خط زیر فن کویل خطی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده و با لولاها و پیچ های مخفی به عرض فریم ثابت می شود و خط زیر فن کویل خطی به دو شکل لولایی و وزنی ساخته می شود. این دریچه خطی اجازه می دهد تا هوا از محیط به داخل محفظه فن کویل جریان یابد. می توانیم پشت دریچه زیر فن کویل خطی تزئین کنیم تا به عنوان فیلتر عمل کند و از ورود و خروج حشرات و انتقال گرد و غبار جلوگیری کند.

دریچه گرد بطور کلی در تمامِ انواعِ خود از یک فریمِ گرد در محیطِ خود و همچنین لایه های مُدور در قسمتِ… گروه صنعتی عباس نژاد مفتخر است انواع دریچه تهویه هوا را با نشان استاندارد ایران به مشتریان دریچه زیر فن کویل محترم عرضه نماید. توزیع مطلوب هوا یکی از چهار رکن اصلی تهویه مطبوع است که به واسطه طراحی و اجرای دقیق سیستم کانال کشی و استفاده از دریچه‌های توزیع هوای استاندارد و متناسب حاصل می‌گردد.

  • یکی از قدیمی ترین دریچه های زیر فن کویل یا دریچه های زیر دستگاهی دریچه های زیر فن کویل پانچی می باشد.
  • شما می توانید برای آشنایی با نحوه ساخت و طراحی هر یک از انواع دریچه های فن کویل، ویدیوهای مربوط به ساخت آنها را از همین وب سایت شرکت تهویه نظری مورد مشاهده قرار دهید و با روند طراحی این محصولات از نزدیک آشنا شوید.
  • این گونه طول و عرض فریم دریچه زیر فن کویل را احتساب بادخور تعیین میکنیم .

به منظور دسترسی و تعمیر و نگهداری دستگاه فن کویل و دمنده و مکنده‌هایی که در سقف تعبیه می‌شوند از این… گروه صنعتی عباس نژاد به عنوان یکی از تولیدکنندگان دریچه فن کویل در انواع مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد. البته باید یادآور شد در رتبه دوم خرید از لحاظ شکل ظاهری نسبت به دریچه زیر فن کویل دور مکش را دارد. این دریچه از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته می شود که دارای دمپر جهتِ قابلیت تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را به بهره بردار میدهد،پوشش این نوع دریچه نیز رنگ کوره ای می باشد. دریچه دسترس فن کویل گریل سر خود برای دسترسی فن کویل استفاده شده و بیشتر برای دستگاه هایی ک فضای کمتری زیر دستگاه دارن استفاده میشود. روی تمام سطوح این دریچه زیر فن کویل رنگ پودری الکتروستاتیک پاشیده می شود و درون کوره قرا می گیرد.

قابلیت های دریچه بازدید فن کویل

دریچه زیر فن کوئل شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

در ادامه مقاله با انواع دریچه زیر فن کویل و کارایی اختصاصی هر کدام از دریچه‌های بازدید فن کویل بیشتر آشنا خواهید شد. دریچه دسترسی فن کویل چوبی بیشتر در فضاهایی که در کف،دیوار و سقفِ آنها، از آیتم چوب استفاده شده،کاربرد خواهد داشت.در واقع برای هارمونیِ محیطی به لحاظِ مَتریال از دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد. برای جلوگیری از استهلاک و محافظتِ بدنه دریچه دسترسی فن کویل از پوشش رنگ ضدآب بر سطح آن استفاده می‌شود. همانطور که از نام دریچه دسترسی فن کویل تداعی می‌گردد جنس و ماهیتِ دریچه دسترسی فن کویل از ام دی اف است. با توجه به ظاهرِ شیک و دکوراتیوِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی، این دریچه مورد اقبال و عنایت کارفرمایان و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته. بکارگیری از دستگاهها و ماشین آلاتِ پیشرفته‌ی سی ان سی، وکیوم و همچنین سیستم رنگ کاری، باعث می‌گردد تا محصول نهایی با کیفیت برتر به دست مصرف نماینده برسد.

آموزش نصب دریچه زیر فن کویل

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب