در اینجا آمده است چگونه می توانید ادامه دهید

روندها و به روز رس، ها بر رسانه های اجتماعی و عملکرد و ویژگی های هر کانال تأثیر می گذارد. پلتفرم‌های جدید به طور منظم ظاهر می‌شوند و به فرمت‌های محتوایی، صنایع یا جایگاه‌های خاص ارائه می‌شوند.

این رهبران صنعت به طور مرتب تغییرات رسانه های اجتماعی را قبل از اعلام رسمی متوجه می شوند. بنابراین، ساختن یک پلتفرم بر اساس دانش اجتماعی آنها برای برند شما ضروری است. می‌تو،د این متخصصان را در کانال‌هایی مانند لینکدین، اینستاگرام و حتی TikTok بیابید.

ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به شما کمک کنند تا این ،صر بازاریابی دیجیتال را سازماندهی کنید و در عین حال محتوا را در هر مک، که آن را با آن به اشتراک می‌گذارید تازه و موثر نگه دارید.

مراقب رقبای خود باشید

رقبا منبع غیرمنتظره‌تری برای همگام شدن با تغییرات بی‌شمار رسانه‌های اجتماعی هستند. با دنبال ، رقبای برتر خود در هر کانال، می‌تو،د انواع محتوایی را که آنها پست می‌کنند، نحوه اتخاذ روندهای رسانه‌های اجتماعی و اینکه چه پست‌هایی بهترین خدمات را به آنها ارائه می‌دهند، ببینید.

محدود ن، خود به یک پلتفرم به طور کلی توصیه خوبی برای بازاریابی است. با این حال، در درجه اول کلید یک استراتژی موفق رسانه های اجتماعی است. در نهایت، احتمالاً کانالی را پیدا خواهید کرد که به بهترین وجه متن، با برند و مخاطبان شما باشد.

برای به‌روزرس،‌ها و نکات کامل‌تر در رسانه‌های اجتماعی، کیم گارست پام مور، مایکل است،نر و دن زارلا باید در بالای فهرست دنبال‌کنندگان شما باشند. علاوه بر این، Viveka von Rosen تخصص LinkedIn را به اشتراک می‌گذارد و ماری اسمیت یک رهبر فکری فیسبوک است، در میان بسیاری از کارشناسان اجتماعی دیگر که می‌تو،د از آنها در توییتر بیاموزید.

برای بسیاری از اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا، کانال های رسانه های اجتماعی منبع اصلی ،ب و کار و درآمد آنهاست. همراهی با تغییرات و روند رسانه های اجتماعی بخشی از کار آنهاست. علاوه بر این، شما باید محتوای جذاب ایجاد کنید، که تفاوت بین موفقیت و ش،ت است. اینفلوئنسرها از سر ناچاری در آ،ین به روز رس، ها در کانال های اصلی خود متخصص هستند. و به همین دلیل، اینفلوئنسرها را به منبعی سودمند برای برند شما تبدیل می کند.

اینستاگرام اعلامیه هایی را در خود دارد
وبلاگ محصول و وبلاگ تجاری، در حالی که TikTok به‌روزرس،‌ها را از طریق اتاق خبر TikTok و خبرنامه سازندگان به اشتراک می‌گذارد. Pressroom LinkedIn آ،ین اخبار را در پلتفرم تجاری متمرکز ارائه می دهد، در حالی که اتاق خبر Pinterest همین کار را برای ش،ه الهام بخش و بصری انجام می دهد. اطلاع‌رس، از طریق این منابع مستقیم تضمین می‌کند که واضح‌ترین جزئیات را در مورد تغییرات رسانه‌های اجتماعی در زمان اعلام آن‌ها خواهید داشت.

با اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا همکاری کنید

سپس می‌تو،د بهترین این اطلاعات را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنید و بر این موفقیت‌ها بنا کنید.

برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود، ضروری است که به دنبال کانال های جدیدی باشید که ممکن است برای ،ب و کار شما من، باشند، سپس در مورد آنها تحقیق کنید تا ببینید آیا مرتبط هستند و با اه، شما مطابقت دارند یا خیر.

منبع دیگری وجود دارد که نباید از دست بدهید – کارشناسان رسانه های اجتماعی. آن‌ها می‌توانند اخبار و توصیه‌های به‌روز در مورد گرایش‌ها و استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی را به شما بدهند، که برای بازاریابی باید بد،د.

مانند سازندگان محتوا، شرکت‌های بازاریابی باید از ویژگی‌های جدید و روند رسانه‌های اجتماعی که بر کانال‌های برتر تأثیر می‌گذارند، آگاه باشند. خبر خوب این است که می تو،د از دانش بازاریابی دیجیتال و اجتماعی تیم بازاریابی خود بهره مند شوید. یا با ارائه راهنمایی یا توصیه‌هایی در مورد قالب‌های محتوا، موضوعات پرطرفدار و حتی کانال‌های جدید. با داشتن این اطلاعات، بهتر می تو،د یک استراتژی آگاهانه ایجاد کنید که توسط این روندها و به روز رس، ها پشتیب، می شود. شما همچنین آزاد خواهید بود که زمان بیشتری را به ایجاد پست‌های جذاب و تبلیغات اجتماعی و سایر جنبه‌های بازاریابی دیجیتال اختصاص دهید.

می‌تو،د آن‌ها را در جدیدترین صداها و چالش‌های TikTok و Instagram، تا قالب‌های میم محبوبی که در توییتر و لینکدین به اشتراک گذاشته شده‌اند، ببینید. علاوه بر این، روندها می تواند شامل اندازه و نوع تصاویر، طول محتوای ویدئویی، افزایش هشتگ ها و سایر عوامل فنی باشد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک زمینه چالش برانگیز در بازاریابی دیجیتال است که با تغییرات مداوم، ویژگی های جدید و کانال های جدید پیچیده تر می شود. اگر ،ب و کار شما به دنبال کمکی برای بهینه سازی استراتژی اجتماعی خود است، با آن تماس بگیرید پنجم و کور.





منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-social-media-industry-is-changing-overnight-heres-،w-you-can-keep-up/

با کاربران اجتماعی به 4.7 میلیارد افزایش یافت (با 227 میلیون کاربر جدید در سال گذشته)، عدم تطبیق با آ،ین روند رسانه های اجتماعی به م،ای از دست دادن مخاطب قابل توجه است. در اینجا برخی از پنجم و کور بهترین نکات برای کمک به شما در ادامه تغییرات.

در زمینه‌ی پرسرعت بازاریابی دیجیتال، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی اغلب آشفته‌ترین است. تغییرات رسانه‌های اجتماعی به سرعت اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود هنگام مدیریت چندین ش،ه اجتماعی برای برند خود، عقب بم،د.

اینستاگرام و Tiktok همچنین کانال‌های مشابه «کاوش» را در برنامه‌ها تعبیه کرده‌اند. با استفاده از این ویژگی، می‌تو،د فوراً محتوای برتر را ببینید و روندها را در استراتژی خود اعمال کنید.

از پلتفرم های متعدد حدا،ر استفاده را ببرید

این تولیدکنندگان محتوا پایگاه قوی فالوور دارند. و این فالوورها می توانند به شما در رشد مخاطبان برندتان کمک کنند. همچنین به دلیل تغییرات اخیر در رسانه های اجتماعی، با انواع محتوایی که در حال حاضر موثرتر هستند آشنا خواهید شد. به ،وان مثال، راهنمای نهایی SproutSocial برای اینفلوئنسر مارکتینگ مک، عالی برای شروع در هنگام توسعه یا ساخت استراتژی اینفلوئنسر است.

با یک تیم بازاریابی شریک شوید

آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید. روندها بخشی ذاتی از رسانه های اجتماعی هستند. علاوه بر این، آنها همچنین یک عامل جدایی ناپذیر در موفقیت شما در این کانال ها هستند. این روندها شامل همه چیز می شود.

ا،ر کانال های اجتماعی دیدن محبوب ترین مطالب و موضوعات را در زمان واقعی آسان می کنند. مثلا، ویژگی کاوش توییتر موضوعات پرطرفدار را برجسته می‌کند، که می‌توان با ایجاد تم‌های خود، آن‌ها را بیشتر اصلاح کرد لیست های توییتر

اگرچه، البته، توییتر هنوز هم به روزترین منبع اخبار و روندهای اجتماعی است.

منظم ماندن برای مدیریت چندین کانال اجتماعی ضروری است. حتی اگر می خواهید از ارسال محتوای ی،ان در هر سایتی خودداری کنید، حتی بیشتر از آن. هر پست باید متن، با کانال و مخاطب هدف شما باشد، حتی اگر پست ها تمرکز ی،، داشته باشند.

در حالی که اولویت بندی آن کانال تا حدی منطقی است، اگر از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده نکنید، بخش های کامل مخاطب را از دست خواهید داد.

معتبرترین منبع در مورد آ،ین تغییرات رسانه های اجتماعی خود کانال ها خواهند بود. اغلب، می تو،د به روز رس، های قابل توجهی را در ش،ه های فردی پیدا کنید. شما به راحتی می تو،د تغییرات را در حساب های برند یا خبرنامه های ایمیل آنها، از ویژگی های جدید گرفته تا به روز رس، الگوریتم، پیگیری کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب