دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته-امن باش

همواره یکی از سوالات متداول در سیستم های مداربسته، امکان ضبط صدا توسط تجهیزاتی مانند NVR است. به طور خلاصه می توان گفت امکان ضبط صدا در تمام سیستم های نظارتی و انواع تجهیزات مداربسته وجود دارد. میکروفن ها در سیستم های نظارتی کاربرد های گوناگونی در مکان های مختلفی داشته و معمولا در محیط های داخلی نصب می گردند.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD2163G0-IU

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته-امن باش

چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد. قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. خرید دوربین مدار بسته با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد؛ همچنین خرید دوربین مداربسته اصل با قیمت مناسب در بازار ممکن است با چالش های خود همراه باشد.

کیفیت یک دوربین مدار بسته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که در حال نصب و دریافت انتقال تصویر سیستم نظارت تصویری باشید. هرچه قدر سرعت انتقال تصویر بالاتر و کیفیت تصویر واضح‌تر باشد، شرایط بهتری را برای شما فراهم می‌نماید. به همین دلیل است که استفاده از یک سرور داخلی برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته بسیار اهمیت دارد. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد. این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند.

پکیج 4 عددی دوربین مداربسته

البته نام های فوق تنها بخشی از برند های مطرح و پرفروش دوربین های مدار بسته اند، برند های مطرحی چون دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن برند هایی جهانی بوده که در تراز اول میزان محبوبیت، کیفیت و فروش دوربین های مداربسته قرار دارند. دوربین مداربسته IP از سری تجهیزات نظارتی است که برخلاف دوربین های آنالوگ که از کابل کواکسیال برای انتقال داده استفاده میکنند، این دوربین ها از کابل های شبکه برای ارسال دیتا استفاده میکنند. پرا که دوربین مداربسته برایتون، با کیفیت بالا در وضوح تصویر و قیمت مناسب در رتبه بهترین دوربین‌های مداربسته قرار می‌گیرد. به این مورد حتما توجه نمایید که برای انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب، بیشتر از هر چیزی باید به نیاز خود توجه نمایید. تیم فنی و فروش ما در دفتر مرکزی داتیس آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می‌باشند. مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. این دوربین ها به دلیل موتور تعبیه شده در آنها دارای قیمت بالاتری هستند. دوربین های مداربسته AHD با چیپ تصویر Aptina برای کسانی مناسب می باشند که به دنبال یک دوربین متوسط از این نوع با عمر متوسط هستند.

هارد بنفش یا Surveillance ساخته شده که سیستمهای نظارت تصویری استفاده شوند. کمپانی های سازنده، این محصول را ویژه دستگاههای دی وی آر و NVR ساخته اند تا بتوانند ۳۲ عدد دوربین را با کیفیت ۱۰۸۰ همزمان در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفنه در کل طول ماه و سال به ضبط تصویر بپردازد و با کوچکترین مشکلی مواجه نشود. به طور مثال لنز دوربین مداربسته , سایز سنسور تصویر , نوع دوربین مداربسته و .. در تکنولوژی POE از دو رشته از سیم های کابل شبکه برای تغذیه تجهیزات استفاده می شد. اما در کابل های کواکسیال رشته اضافه ای وجود ندارد، به همین خاطر متخصصان، برق را از طریق مغزی و شیلد کابل ارسال می کنند. سیگنال تصویر دوربین هم توسط یک Encoder بر روی ولتاژ ارسالی سوار می شود و در محل دریافت مجدد توسط Decoder به شکل سیگنال تصویر دیجیتال در می آید.

این سیستم ها باکیفیت بالا می‌تواند امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم نماید. این دستگاه‌ها از تکنولوژی فشرده سازی +H.265 استفاده می‌کنند که نسبت به نوع dvr بالاتر است. لازم به ذکر است که این تکنولوژی مشابه تکنولوژی فشرده سازی در محصولات برند هایک ویژن است. مجموع موارد فوق باعث شد که در ایران هم از این دوربین به خوبی استقبال شود، به گونه‌ای که برخی از افراد تصور می‌کنند که هایلوک فقط در زمینه تولید دوربین تخصص دارد. شرکت هایلوک در حال حاضر در کنار ساخت دوربین، دستگاه ان وی آر هایلوک و دستگاه دی وی آر هایلوک را نیز به بازار عرضه می‌کند که می‌توانند در کنار دوربین‌های این شرکت استفاده شده و امنیت هر مکانی را تضمین کنند.

دوربین مدار بسته Bullet :

برای خرید بهترین دوربین مدار بسته، یکی از اصلی ترین مواردی که مشتریان عزیز باید به آن توجه کنند تا بتوانند بهترین دوربین مدار بسته را تهیه نمایند انتخاب به یک شرکت معتبر می سایت امن باش باشد. حتماً در هنگام خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت دوربین مدار بسته قبل از هرگونه اقدام حتماً از اصالت محصولات شرکت مورد نظر و رزومه اجرایی آن شرکت در حوزه دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست بیاورید. نصب دوربین مدار بسته در سال های اخیر بسیار فراگیر شده است، این بدان معناست که دوربین مداربسته یک نیاز در جامعه امروزی به حساب می آید. از نظر مال جایگزینی یک هزینه قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد. در ادامه بعضی از دلایلی که افراد را به خرید دوربین مداربسته تشویق کرده است عنوان می کنیم. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است.

در این خصوص قطعا اولویت همه‌ افراد باکیفیت و دقیق بودن سیستم امنیتی است. در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری وارد این بازار شده‌اند و توانسته‌اند نیازهای موجود در آن را به خوبی پوشش دهند. شرکت کمپانی هایلوک زیر مجموعه کمپانی هایک ویژن از معتبر ترین برندها در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و حافظتی است. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند.

  • دوربین‌های دستگاه‌های متصل به دی وی آر اغلب از نوع HD یا توربو HD هستند و کیفیت بالاتری در ضبط دارند.
  • شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند.
  • ممکن است شما بخواهید صرفا دوربینی برای جاده کارخانه تان تهیه کنید که از رفت و امدهای شبانه آن مطلع شوید، در حالی که ترددهای طول روز برای شما اهمیتی ندارد و یا برعکس .
  • دوربین های چشم ماهی در واقع یک دوربین عادی شبکه هستند که به لنز چشم ماهی مجهز شده و قابلیت دریافت تصاویر در تمامی زوایا را دارد.
  • در مکانیزم WDR دوربین به دو CCD سرعت بالا و سرعت پایین مجهز شده است.

۵- تنها شرکتی هستیم که محصولات خودمان را با ۵ سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نامحدود ارائه می دهیم. ۳- شرکت الکامپ تنها شرکتی می باشد که دارای تیم تخصصی و فنی نصب بوده که بصورت استخدام ثابت در این شرکت فعالیت می نمایند. یعنی تا 20 متر را پوشش خوبی می دهد و بیشتر از آن تصاویر کیفیت خوبی ندارند. ضبط و بررسی فعالیت‌های روزمره در محیط‌هایی که نیازمند امنیت دائمی هستند که از آن جمله می‌توان به بانک‌ها، فرودگاه‌ها و کازینو‌ها اشاره کرد. این پردازنده که شامل چیپ های تصویر AR0130 ، AR0141 و AR0230 می شوند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب