راهنمای اتوماسیون بازاریابی موثر برای بازاریابان ایمیل

the-guide-to-effective-marketing-automation-for-email-marketers


نحوه استفاده از اتوماسیون ایمیل را به روش هوشمند کشف کنید. برای افزایش تعامل و تبدیل؛ از ایمیل های تراکنشی، راه اندازی و سفر استفاده کنید.

ما بازاریابان ایمیلی دائما به دنبال راه هایی برای آسان ، کار خود هستیم. ما همیشه با کمبود نیروی کار و کمبود بودجه مواجه بوده ایم، بنابراین باید یاد بگیریم که چگونه با کمترین هزینه زندگی کنیم، حتی اگر نمی خواهیم کیفیت را فدا کنیم. آیا این ممکن است؟

با اتوماسیون بازاریابی، می‌تو،د ایمیل‌های تکراری را تنظیم کنید که رفتار ثابت را برجسته می‌کنند و به ما امکان می‌دهند در صورت رسیدن به یک محرک، نقطه مقصد یا هدف به مشتریان ایمیل ارسال کنیم. این باید جزء مهمی از هر کمپین بازاریابی ایمیلی باشد.

بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی است و زم، که به طور موثر با اتوماسیون استفاده شود، می تواند پیام های هدفمند را در زمان من، ارائه دهد. این باعث تقویت روابط با مشتری می شود و در نهایت می تواند فروش را افزایش دهد. با این حال، برای بازاریابان ایمیل ضروری است که ارزیابی کنند که آیا استفاده آنها از اتوماسیون بازاریابی من، است یا خیر.

برای اینکه بررسی کنید آیا برنامه شما به بهترین شیوه ها پایبند است یا خیر، ما این راهنما را برای شما آماده کرده ایم.

این یک راهنمای جامع در مورد اتوماسیون بازاریابی نیست. در عوض، از آن به ،وان راهنمای مرجع اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید، از جمله اینکه چه م،ایی برای شرکت شما دارد و ملاحظاتی که باید برای بهبود عملکرد آن و دستیابی به نتایج مورد نظر خود انجام دهید.

3 نوع اتوماسیون بازاریابی: محرک ها، تراکنش ها و سفرها

درست است که بازاریابان ایمیل در استفاده از عباراتی که یا بی م،ی شده اند یا بسته به زمینه برای افراد مختلف مع، متعددی دارند، مهارت دارند. تعاریف من از این سه نوع ایمیل خودکار در زیر ارائه شده است.

1. ایمیل معاملاتی

اینها، مانند تأیید سفارش یا رسید پرداخت، یک تراکنش یا مبا، ارزش را مشخص می کنند. می تواند قراردادی یا پولی باشد. نه تنها نشان دهنده مبا، وعده ها، مانند پرداخت هزینه خدمات یا دریافت وجه است، بلکه نشان دهنده تحقق یک وعده نیز می باشد.

تایید سفارش و تایید تحویل را در نظر بگیرید، دو ایمیل تراکنشی رایج در تجارت الکترونیک ،ده فروشی. در حالی که تأیید حمل و نقل تأیید می کند که محصول شما در راه است، تأیید سفارش مشابه یک رسید الکترونیکی عمل می کند.

برای اطمینان از اینکه همه مب، را پوشش داده‌اید، زم، که در حال تعیین اینکه چه چیزی یک ایمیل تراکنشی برای اه، طبقه‌بندی و مشروعیت است، این الگو را در دسترس داشته باشید.

برای مثال، برخلاف ایمیل‌های تبلیغاتی، ایمیل‌های تراکنشی از قو،ن و مقررات ایمیل تجاری ایالات متحده (CAN-SPAM) مستثنی هستند و نیازی به درج پیوند لغو اشتراک ندارند. از آنجایی که یک ،صر حیاتی در فرآیند تراکنش است، از قو،ن حاکم بر ایمیل مستثنی است.

هنگام ایجاد ایمیل های تراکنشی، ملاحظات تاکتیکی زیر را در نظر داشته باشید:

  • به طراحی ایمیل فکر کنید.
  • فروش یا افزایش فروش را به خاطر بسپارید.
  • ایمیل های تراکنش باید سریع ارسال شوند.

2. محرک ها

یک یا دو ایمیل که در پاسخ به رفتار مشتری شروع به ارسال خودکار می‌کنند همان چیزی هستند که من به ،وان محرک‌ها از آن یاد می‌کنم. محرک‌ها ایمیل‌های تعامل کوتاهی هستند که من در پاسخ به سیگنال دریافتی از مصرف‌کننده ارسال می‌کنم. لازم نیست خیلی هماهنگ یا سریالی باشد. تنها کاری که باید انجام دهم این است که یک یا دو ایمیل بفرستم.

من آن را متفاوت از قرارداد ایمیل تعریف می کنم. پیش از این تصور می شد که محرک های ایمیل هر نوع اتوماسیون بازاریابی غیر مالی باشد. با این حال، ما باید با توجه به استفاده گسترده از داده ها و دانش بیشتر، فناوری بهتر و افزایش هوش تجدید نظر کنیم.

در اینجا پنج مورد معمولی از محرک ها همانطور که من آنها را تفسیر می کنم آورده شده است:

  • از طریق ایمیل‌های ، سبد ،ید بروید
  • سری ایمیل خوش آمدگویی/شرایط صلاحیت
  • پیام های پس از ،ید یا فروش متقابل
  • بررسی درخواست ها
  • نظرسنجی های رضایت مندی

هنگام نوشتن ایمیل، ،اصر تاکتیکی زیر را در نظر داشته باشید:

  • باید همیشه سبز باشد.
  • به گیرندگان ایمیل خود فکر کنید.
  • زمان بندی پیام ها مورد نیاز است.

3. ایمیل سفر

سفر ایمیل شامل سه یا چند ایمیل است که گیرنده را از طریق یک سری مراحل با هدف تبدیل آنها به یک مشتری کوچک یا بزرگ راهنمایی می کند.

ایمیل های String Journey فقط مجموعه ای از ایمیل های قطع شده نیستند. هر کدام هدف خاصی را دنبال می کند. آنها گفتگو را از طریق چندین ایمیل شروع می کنند. هر کدام بافت متمایز را به دیگری اضافه می کنند، با این حال همه آنها همچنان در نظر گرفته شده اند که مشتری را به سمت یک نتیجه دلخواه راهنمایی کنند.

هر سفر بسته به کلیک‌ها، ،یدها و سایر فعالیت‌های انجام‌شده یا انجام نشده، دارای پیچیدگی‌های مختلفی است. آنها با ایمیل های راه اندازی شده یا تراکنشی متفاوت هستند، که ممکن است حاوی یک پیام مکتوب باشد. به طور کلی، سفرها پویاتر و پیچیده تر هستند.

تست: زیرا اتوماسیون بازاریابی یک فرآیند “تنظیم آن و فراموش ،” نیست.

«آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید» چیزی است که مردم در مورد مزایای ایمیل‌های خودکار «اگر می‌توانم آن را پس بگیرم» گفته‌اند.

شما نمی تو،د یک ایمیل خودکار راه اندازی کنید و سپس آن را فراموش کنید. پس از راه‌اندازی، می‌تو،د آن را آزمایش کنید تا بفهمید چقدر خوب کار می‌کند. بر اساس آزمایش خود، می تو،د آن را بهبود بخشید. سپس دوباره تست می کنید و پیشرفت می کنید. سپس، به طور مداوم اتوماسیون را زیر نظر می گیرید تا مطمئن شوید که نتایج مورد نیاز شما را تولید می کند.

تست اسپم

تست هر،مه قابلیت تحویل را تضمین می کند و از فیلترهای هر،مه جلوگیری می کند و برای موفقیت کمپین های ایمیل بسیار مهم است. طبق یک مطالعه توسط Return Path، 21٪ از ایمیل های مبتنی بر مجوز به صندوق ورودی شما نمی رسند.

اتوماسیون بازاریابی: راهنمای موفقیت در ایمیل شما

اتوماسیون در بازاریابی، پولساز نهایی است. پس از راه‌اندازی نرم‌افزار، هیچ چیز مانند گزارش‌ها و دیدن میزان درآمدی که از روز قبل تولید کرده‌اید، نیست. دیدن ثمره کار شش ماه پیش که اکنون به ثمر نشسته است، رضایت بخش ترین جنبه کار است.

با راه اندازی نرم افزارهای خودکار بیشتر، درآمد شما افزایش می یابد. با این حال، شما نمی تو،د تعداد زیادی ایمیل خودکار را به صورت انبوه ارسال کنید. نیازهای استراتژیک به صورت استراتژیک توسط بزرگترین اتوماسیون بازاریابی آماده می شوند. سپس، به آنها زمان داده می شود تا به طور معمول آن را ایجاد، آزمایش، اصلاح، ممیزی و بهبود بخشند.

اینجاست که نوآوری تدریجی به کار می آید. برای بهبود چیزی، از کوچک شروع کنید و به سمت بالا بروید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-guide-to-effective-marketing-automation-for-email-marketers/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب