راهنمای شما برای ایجاد تیمی که شما را به موفقیت می رساند

روزهایی که مجبور بودید یک مکان فیزیکی را در جایی راه اندازی کنید، صرفا برای افزایش فروش به ،ب و کارتان گذشته است. امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل و کارآفرینان وارد تجارت الکترونیک شده اند. اما با این جابجایی، آنها شروع به استفاده از چند کلاه همزمان ،د.

مشکل در همین جاست تلاش برای انجام بسیاری از کارها به تنهایی مانع از آن می شود که در هر یک از نقش های پذیرفته شده خود کاملاً مؤثر باشید. به همین دلیل است که در برخی مواقع، باید تیم خود را ایجاد کنید.

فقط فراموش نکن یک گزینه تلفن تجاری را انتخاب کنید که برای اه، شما من، است از آنجایی که ،ب و کار شما کاملاً آنلاین است، می‌خواهید گزینه‌های دسترسی خود را بهبود بخشید. داشتن گزینه تلفن متن، با نیازهای شما به یک تیم عالی تحت رهبری با استعداد (این شما هستید!) کمک می کند تا پتانسیل ،ب و کار شما را به حدا،ر برسانند.

معمولا تیم تولید محتوای شما با بازاریابی کار می کند. برای مثال، تیم بازاریابی ممکن است دستورالعمل‌هایی برای برند ایجاد کند که تولید محتوا باید به آن‌ها پایبند باشد. در همین حال، نویسنده محتوا متون جذابی را ایجاد می کند که به متقاعد ، بازدیدکنندگان برای ،ید کمک می کند.

کارمند تدارکات شما مسئول اطمینان از داشتن منابع فیزیکی لازم برای فروشگاه شما خواهد بود. به ،وان مثال، اگر محصولاتی را با مارک آپ می فروشید، آنها مطمئن خواهند شد که موجودی شما تمام نمی شود. آنها همچنین مسئولیت کنترل کیفیت و مسائل حمل و نقل را بر عهده خواهند گرفت.

داشتن یک ،ب و کار تجارت الکترونیک به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تمام امکانات را برای مصرف کنندگان خود فراهم کنند. اگر در حال حاضر یک تجارت آجر و ملات دارید، گسترش تجارت الکترونیک یک راه عالی برای توسعه بازار شما است. شما می تو،د تعداد فروش خود را بهبود ببخشید، بازار خود را گسترش دهید و به راحتی افزایش دهید.

بنابراین، اگر هنوز به ایجاد یک استراتژی نرسیده اید، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. اگر تلاش‌های شما بدون جهت باشد، پیگیری موفقیت‌ها و ش،ت‌هایتان سخت‌تر خواهد بود.

4. مطمئن شوید که آنها من، هستند

منابع انس، مسئول مدیریت کارکنان شما هستند. از اکتساب استعداد گرفته تا استخدام، مدیریت عملکرد، انتخاب آموزش و حتی حقوق و دستمزد، آنها همه اینها را مدیریت خواهند کرد.

به احتمال زیاد به آنها برای همیشه در تیم نیاز خواهید داشت، بنابراین اگر استانداردهای تولید محتوا را از ابتدا تنظیم کنید کمک خواهد کرد. به این ترتیب هرگونه تغییر در کارکنان منجر به شروع مجدد از صفر نخواهد شد.

منابع انس،

اتخاذ این رویکرد با استخدام یک راه عالی برای ،یب نظرات دیگران است که ممکن است از دست بدهید. این بسیار مهم است اگر شما خود را در مورد موقعیتی که برای آن استخدام می کنید آگاه نمی د،د.

نکته کلیدی در اینجا نظارت و ارزیابی مداوم است. با مشاهده چگونگی پیشرفت ،ب و کار، می تو،د تعیین کنید که برای رسیدن به آ،ین اه، خود به چه مهارت هایی نیاز دارید. برای شما آرزوی موفقیت داریم!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ecommerce-team-creation-your-guide-to-creating-a-team-that-will-lead-you-to-success/

به همین ترتیب، اگر می خواهید محتوای سایت خود را به گونه ای اصلاح کنید که با تلاش های خود برای برندسازی مجدد مطابقت داشته باشد، قطعاً می خواهید با یک نویسنده محتوا شروع کنید. هماهنگ ، اقدامات خود با استراتژی شما بهترین راه برای برنده شدن است.

یک تیم تجارت الکترونیک تنها زم، می تواند واقعاً سازنده باشد که هر یک از اعضا به خوبی وظایف خود را انجام دهند. البته باید رهبری قوی وجود داشته باشد تا مسیر را نیز تعیین کند!

هنگامی که متوجه شدید کدام نقش ها را باید در اولویت قرار دهید، زمان تشکیل تیم فرا می رسد. با رعایت نکات زیر می تو،د بهترین شرکا را برای موفقیت خود بدست آورید:

1. شایستگی های داخلی و برون سپاری را ارزیابی کنید

اگر کارها را درست انجام دهید، درآمدزایی بسیار آسان تر می شود. و همه چیز با تیم شما شروع می شود. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بد،د، به خواندن ادامه دهید.

چرا باید یک تجارت الکترونیک راه اندازی کنید؟

به این ترتیب، مجبور نیستید برای استخدام عجله کنید زیرا به شدت به ،ی نیاز دارید. مهمتر از آن، اگر کیفیت نامزدهای مورد انتظار خود را دریافت نکنید، می تو،د شرایط استخدام و پاداش خود را تنظیم کنید.

اما این فقط به دلیل ایجاد حضور آنلاین ،ب و کار شما نیست. ،ب‌وکارهای تجارت الکترونیک به داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های غنی و ارزشمند دسترسی دارند که می‌توان از همه آنها برای بهبود بیشتر پیشنهادات و فرآیندهایشان استفاده کرد تا نتایج بهتری از تلاش‌هایشان به دست آورد.

یک وب سایت خالی اصلا خوب نیست. به همین دلیل است که باید آن را با محتوای مرتبط پر کنید که بیشتر آن توسط یک طراح گرافیک و یک نویسنده محتوا مراقبت می شود.

اگر می‌خواهید فوراً برای تشکیل تیم عالی خود سرمایه‌گذاری زیادی کنید، ممکن است بخواهید ابتدا یک متخصص منابع انس، استخدام کنید. آنها در تعیین نیازهای کارکنان شما بسیار مفید خواهند بود. یک خوب تیم رویایی شما را به واقعیت تبدیل می کند.

لجستیک و موجودی

اما این بدان م،ا نیست که باید درها را به روی هر ،ی که فکر می کنید من، نیست ببندید. نکته مهمتر در اینجا تعیین انتظارات روشن در مورد اینکه فرهنگ چگونه است. به این ترتیب، می تو،د فرض کنید که هر،ی که در هر موقعیتی ابراز علاقه کند، مایل به کار در محیط موجود است.

5. استخدام را مشارکتی کنید

حتی با وجود اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود، بررسی و مصاحبه با متقاضیان ممکن است کمی طول ،شد. و با رفتن به اولین موردی که با شرایط مطابقت دارد، زیرا عجله دارید، ممکن است نامزدهای با استعداد بیشتری را از دست بدهید.

خط آ،: چشم انداز شما و تیم شما باید با هم بیایند

کارمند، که برای بازاریابی منصوب می‌شوند، مراقب این هستند که مردم نگاهی دوباره به شما داشته باشند و محصولات شما را ب،ند. این شامل ارزیابی داده های مختلف از مصرف کنندگان و رقابت شما و همچنین تدوین استراتژی هایی است که به گسترش بازار شما کمک می کند.

به جای تصمیم گیری صرفاً با متخصص منابع انس، یا با شما، چرا همه را درگیر نمی کنید؟ پس از همه، آنها با کل تیم کار خواهند کرد.

اینجوری بهش فکر کن ناک آف ممکن است در نگاه اول قانع کننده باشد. اما از نظر کیفیت نمی توانند با چیزی که نسخه اصلی می تواند ارائه دهد مطابقت داشته باشد. در مورد استعداد هم همینطور است.

این تجربه ی مشتری بدون تیم CS شما کامل نخواهد بود! برای بازگشت، شکایات و سایر نگر، های مشتری، به پشتیب، مشتری برای کمک به شما نیاز دارید. آنها ممکن است از طریق متن، تماس، چت زنده، ایمیل، یا روش‌های دیگری که شما مرتبط می‌د،د در دسترس باشند.

دلیل اصلی عالی بودن این ایده، تقاضا است. از آنجایی که اینترنت به یک ،صر ثابت در زندگی ما تبدیل شد، رفتارهای مصرف کننده نیز تغییر کرده اند. مردم اکنون ،ید آنلاین را ترجیح می دهند زیرا:

  • بی دردسر
  • راحت
  • شفاف تر (شما می تو،د بررسی ها را بررسی کنید)

اما این بدان م،ا نیست که اگر توانایی پرداخت آن را ندارید، فوراً به استعدادهای درجه یک نیاز دارید. فقط درک کنید که باید بین کیفیت و قیمت تعادل برقرار کنید. به هر حال، اگر حتی اولین فروش خود را در فروشگاه S،pify انجام نداده باشید، چقدر می تو،د از استعداد یک متخصص برتر فناوری اطلاعات استفاده کنید؟

3. تصمیمات خود را بر اساس استراتژی خود قرار دهید

فراتر از استعداد، اطمینان از اینکه عادات کاری آن‌ها مانند بقیه افراد سازمان است نیز مهم است. این کار باعث می‌شود که استخدام‌کنندگان جدید در هنگام ورود به خانه، شوک فرهنگی را تجربه نکنند.

اما جدای از اینکه فقط خطوط ارتباطی را باز کنید، همچنین مهم است که به آنها قدرت رسیدگی به بازپرداخت و عودت را نیز بدهید. سایر نگر، هایی که آنها معمولاً با آنها روبرو هستند نیز باید از طریق پشتیب، مشتری انجام شود.

حسابداری و امور مالی

با داشتن یک برنامه بازی محکم، می تو،د بهتر تعیین کنید که کدام نقش ها را ابتدا باید پر کنید. به ،وان مثال، اگر هدف شما ساختن است و در حال حاضر طرفدار، دارید، گرفتن یک متخصص فناوری اطلاعات باید اولویت اصلی شما باشد.

استدلال های زیادی وجود دارد که می تو،د برای استخدام یک کارمند داخلی مطرح کنید. آنها اغلب قابل اعتمادتر هستند زیرا هر چه بیشتر بمانند، با ،ب و کار شما بیشتر آشنا می شوند. همچنین، لازم نیست نگران در دسترس نبودن آنها باشید، زیرا آنها تحت استخدام شما هستند.

اشتباهات ممکن است پرهزینه باشد. و اگر برون سپاری می کنید و تحت یک قرارداد متعهد هستید، ممکن است نتو،د به طور کامل از آن خارج شوید. اگر می خواهید بهترین نتایج ممکن را از فرآیند استخدام خود بگیرید، بهتر است زودتر از موعد آن را انجام دهید.

در همین حال، کارکنان موجودی شما همه چیزهایی که وارد می شوند را پیگیری می کنند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که وب سایت شما به طور دقیق آنچه را که در دسترس دارید منع، می کند.

آنچه شما نیاز دارید این است که به احتمال زیاد ،یبی از داخلی و برون سپاری خواهد بود. در حالت ایده‌آل، نقش‌های اولویت‌دار داخلی خواهند بود، زیرا می‌توانند برای شما قابل اعتماد باشند. اما باز هم، به ،وان رهبر سازمان خود، در بهترین موقعیت هستید تا ببینید کدام رویکرد بهترین خواهد بود.

2. به یاد داشته باشید که ارزان می تواند گران باشد

در پایان، آنچه شما نیاز دارید به عوامل مختلفی مانند سرمایه، فروش مورد انتظار، اولویت ها و مهارت های شما بستگی دارد. شما نباید افراد بیشتری از توان مالی خود استخدام کنید. آنچه مهم است این است که افرادی هستند که نقش های کلیدی را ایفا می کنند تا تجارت الکترونیک شما بهترین شانس را برای موفقیت داشته باشد:

مهندس وب و فناوری اطلاعات

بیایید بگوییم که همکار، که تاکنون در هیئت داشته‌اید واقعاً در جلسات و به‌روزرس،‌های روزانه هستند. یک نامزد با استعداد که عادت به کار مستقل دارد، ممکن است خیلی خوب کار نکند یا مدت زیادی در آنجا بماند.

البته این بدون تیم با استعدادی که برای تحقق آن تلاش می کند ممکن نخواهد بود. پلتفرم‌ها و ابزارها برای رشد ضروری هستند، اما بدون استفاده از افراد توانمند، کارایی چند، نخواهند داشت.

نقش های اصلی که باید پر شوند کدامند؟

برای اطمینان از اینکه:

  • شما قو،ن مربوطه را رعایت می کنید.
  • شما تصویر واضحی از عملکرد ،ب و کار دارید.
  • بودجه شما در حال تخصیص کارآمد است.

به خصوص زم، که تازه شروع به کار کرده اید، صرف کمترین مبلغ مورد نیاز برای داشتن یک تیم می تواند وسوسه انگیز باشد. اما اگر صد در صد مطمئن نباشید که به سادگی یک معامله خوب به دست می آورید، این احتمال وجود دارد که چیزی را برای کاهش هزینه ها قرب، کنید.

حتی اگر فروشگاه خود را از طریق یک پلتفرم تجارت الکترونیک اداره می کنید، بعداً همچنان به یک متخصص در گوشه خود نیاز خواهید داشت. همانطور که تجارت الکترونیک شما رشد می کند، عوامل زیادی باید کنترل شوند تا سطح خدمات ی،، به مشتریان شما حفظ شود.

بازار یابی

بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک به جای استخدام کارکنان تمام وقت، این کار را برون سپاری می کنند. اما باز هم، اینکه چه حرکتی برای شما من، خواهد بود به عوامل زیادی بستگی دارد.

فرآیند غربالگری و انتخاب: نکاتی در مورد ایجاد تیم فوق العاده خودتان

در همین حال، برون سپاری انعطاف پذیری زیادی را فراهم می کند که اگر با بودجه بسیار محدودی کار می کنید مهم است. همچنین می تواند بسیار ارزان تر باشد، به خصوص اگر هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود نداشته باشد.

پرسیدن سوال از زیردستان یا مافوق راه بسیار خوبی برای ایجاد پاسخ های مفید است که به شما مشخصات عمیق تری از هر نامزد می دهد.

6. زمان کافی برای فرآیند استخدام اختصاص دهید

قبل از اینکه بخواهیم به خصوصیات تیم شما بپردازیم، اجازه دهید ابتدا به این سوال مهم پاسخ دهیم. به هر حال، هدف پاسخ شما را دیکته می کند. با دانستن ارزش یک تجارت الکترونیک برای شما و مصرف کنندگانتان، می تو،د بهتر درک کنید که چرا به استعدادهای خاصی در گوشه خود نیاز دارید.

در تجارت الکترونیک، حضور آنلاین شما فروشگاه شماست. بنابراین، ممکن است به یک مهندس وب نیاز داشته باشید، مگر اینکه مهارت و تخصص لازم برای انجام این کار را به تنهایی داشته باشید. متخصص شما وظایف مختلفی از جمله:

  • ساخت زیرساخت وب شما
  • ایجاد یک تجربه کاربری خوب
  • تضمین امنیت داده ها
  • یکپارچه سازی نرم افزارها و ابزارهای شخص ثالث
  • سایر کارهایی که به تخصص فنی آنها نیاز دارد

انتشار کلمه یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای رونق تجارت الکترونیک خود انجام دهید. از آنجا که فروشگاه شما آنلاین است، غیرممکن است که شخصی به طور تصادفی وارد آن شود و آنچه را که شما ارائه می دهید بررسی کند.

بسته به نیازهای شما، ممکن است به کارمندان دیگری مانند یک مدیر رسانه های اجتماعی یا یک متخصص روابط عمومی نیاز داشته باشید، اما فعلا نگران این موارد نباشید! در صورت نیاز، همیشه می تو،د بعداً آنها را اضافه کنید.

ایجاد محتوا

برای استارت‌آپ‌ها، این دو عملکرد ممکن است تنها در یک نقش با هم ،یب شوند، زیرا جریان ورودی و ،وجی کالاها هنوز چندان عالی نیست.

پشتیب، مشتری

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب