ردمی K50 اولترا رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی تکراتو

ردمی K50 اولترا رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی تکراتو شیائومی از طراحی ساده و لوکسی برای این مدل استفاده کرده و گوشی ردمی کی 50 پرو پلاس را از شیشه و آلومینیوم ساخته تا حس پرمیوم بودن، کاملاً به کاربران القاء شود. همچنین با گرفتن گواهی IP53 تا حد زیادی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده است. متأسفانه از پوشش گوریلاگلس برای قاب پشتی استفاده نمی‌شود و بهترست حتماً از کاور استفاده کنید، زیرا ممکنست در اثر ضربه‌ی شدید، آسیب‌های جبران ناپذیری به گوشی شما وارد شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K50 Gaming پک چین

دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. جزئیات سری Redmi K50 به آرامی طی چند هفته گذشته افشا شده و به تازگی شاهد بودیم که این سری احتمالا با طراحی جدید مشابه با سری iPhone 13 عرضه خواهد شد. حالا اطلاعات دیگری در مورد این دستگاه‌های جذاب منتشر شده که باهم مرور خواهیم کرد. فروشگاه اِبیانو آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد. در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت.

  • استفاده از این تراشه هزینه زیادی دارد و در کنار مراحل ساخت و طراحی، چنین بهای تمام‌شده‌ای برای یک گوشی هوشمند می‌تواند خیلی عالی از آب در آمده باشد.
  • یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد.
  • شیائومی هفته گذشته گوشی کا ۵۰ گیمینگ خود را برای بازار چین معرفی و روانه بازار کرد.
  • سیستم باتری این گوشی از استاندارد Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده امنیت بیشتر آن است.

قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی دستگاه برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری عالی است.

بنابراین نوع پردازنده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برندهای مختلف تلاش می‌کنند تا پردازنده بهتری را برای نسخه‌های جدید ردمی کی ۵۰ گیمینگ خود انتخاب کنند. در واقع پیکربندی سخت‌افزاری قدرتمند است که باعث می‌شود رابط کاربری پیچیده گوشی به شکلی بسیار روان اجرا شود. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب را نیز دارد. دوربین دوم و سوم در زیر این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید فلاش LED را ببینید. این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرت گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا را دارد. شیائومی رسما از گوشی Redmi K50 Ultra مجهز به چیپست اسنپ دراگون 8 پلاس نسل اول رونمایی کرد.

از سوی دیگر، فیلم‌برداری دوربین سلفی حداکثر با کیفیت 1080P امکان‌پذیر است. برنامه دوربین ردمی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین محسوب می‌شود. امکانات و گزینه‌های مختلف می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی برای عاشقان عکاسی به ارمغان آورد. دو لنز دیگر، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه‌گانه Redmi K50 Gaming را تکمیل می‌کنند. عملکرد دستگاه در همه چیز، از جمله بازی‌های موبایل، تحسین‌برانگیز است و هیچ گله و شکایتی ندارد.

این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در طراحی و ساخت تلفن همراه و انواع مختلف لوازم جانبی گوشی می باشد. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده. تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگه‌اس.

نظرات

عملکردی در سطح گوشی‌های پرچمدار، دکمه‌های ماشه‌ای کاربردی و سرعت شارژ فوق‌العاده سریع جزو ویژگی‌های شاخص آن قرار می‌گیرند. مشخصات ردمی K50 گیمینگ همچون، صفحه نمایش خوش‌ساخت و باکیفیت گوشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در کنار توان سخت افزاری بالا، آن را به محصولی ارزشمند تبدیل می‌کند. در واقع این گوشی ردمی k50 گیمینگ با این چیپست فقط برای بازی های سنگین طراحی شده است. ردمی کی 50 پرو پلاس را می‌توان یکی از بهترین‌های این خط تولید تا امروز دانست که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و در همه زمینه‌ها قادر به رقابت با پرچمداران است. مهم نیست گیمر هستید یا اولویت شما عکاسی و رفع نیازهای روزمره است، در هر صورت این گوشی به سادگی از پس نیازهای شما برمی‌آید و قطعاً یک گزینه ایده‌آل برای خریدست می‌توانید مد نظر داشته باشید. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و ۸/۱۲ گیگابایت رم LPPDR5 و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است و در داخل آن از یک سیستم خنک‌کننده مایع VC استفاده است.

◄ سیستم عامل شیائومی ردمی K50 پرو

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب