روندهای صنعت بازی که انتظار داریم در سال 2023 شاهد باشیم

بریت،ا ممکن است دیگر عضو اتحادیه اروپا (EU) نباشد، اما در واقع بالاترین درآمد را از بازی‌های دیجیتال در میان کشورهای اروپایی ایجاد می‌کند.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

منبع: VR Trailers & Clips on Youtube

چه یک طراح بازی باشید که به دنبال ساخت یک ،وان جدید هستید، یا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های رشد بازی های موبایل از SuperScale، به سختی می توان لحظه ای بهتر از اکنون برای درگیر شدن در صنعت بازی وجود داشت.

خوب، برای شواهدی از آن، فقط باید نگاه کنید که سال 2022 در دنیای بازی ها چگونه گذشت. ما شاهد چنین روندهایی بودیم که توسعه‌دهندگان و ناشران بازی به طور فزاینده‌ای از پتانسیل متاورس استفاده می‌،د، و مرزهای سنتی مبهم می‌شدند – مانند بین بازی و سایر اشکال سرگرمی، و بین ورزش و ورزش‌های الکترونیکی.

در نیم دهه گذشته، صنعت بازی در بریت،ا بیش از 10 درصد رشد داشته است. هنگامی که این امر با شهرت تاریخی دیرینه بریت،ا به ،وان مرکز توسعه بازی ،یب می شود، به نظر می رسد که اجزای تشکیل دهنده این روند رشد برای مدت طول، ادامه یابد.

در اوج قرنطینه های ناشی از بیماری همه گیر کووید-19، بسیاری از مردم در مواقعی که به خانه های خود محدود شده بودند، به شدت در معرض تنهایی قرار گرفتند.

اما در مورد ظهور NPC چطور؟ چت ربات ها، کدام یک می تواند بازیکن انس، را در تبدیل در یک بازی درگیر کند؟ این می‌تواند به ایجاد گفت‌وگوی طبیعی‌تر بین بازیکنان انس، و شخصیت‌های «هوش مصنوعی» (به عبارت دیگر، «ربات») در یک بازی معین کمک کند، و در نتیجه کمک زیادی به تبدیل بازی به یک تجربه واقعی‌تر کند.

بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌تو،د آن‌ها را امتحان کنید و از آنها به ،وان الهام‌بخش برای خلاقیت‌های خود استفاده کنید. بنابراین، از نگاه ، به پروژه‌های نوآورانه مختلف نترسید و ببینید چه چیزی را می‌تو،د برای ،اوین خود اعمال کنید.

تصور می‌شود که بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) و بازی‌های جهان باز می‌توانند به‌ویژه از فناوری چت‌بات NPC بهره ببرند، زیرا این فناوری پیشرفته‌تر می‌شود. این یکی دیگر از فناوری‌هایی است که می‌تواند به بازی‌ها با ارزش‌تر برای بازی کمک کند – حتی اگر درست باشد که در حال حاضر، هنوز هم فضای زیادی برای توسعه بیشتر آن فناوری وجود دارد.

بازی همچنان به موضوع اصلی بحث تبدیل خواهد شد

در حالی که ما در مورد تأثیرات همه گیر هستیم، آیا این قرنطینه ها بدون دسترسی به ورزشگاه معمولی یا سایر امکانات تن، اندام «زندگی واقعی» باعث می شود که شما احساس بیچارگی کنید؟ اگر چنین است، ممکن است به بازی های تن، اندام اختصاصی روی آورده باشید تا به شما در حفظ عادات خوب س، زندگی خود کمک کند.

بنابراین، بازی‌های تن، اندام قبلاً نشان داده‌اند که آنها صرفاً برای «،گوش‌های باشگاه» یا حتی «رفع بیماری همه‌گیر» نیستند. تقریباً هر بخش از جامعه می تواند از آنها لذت ببرد، از جمله ،، که ممکن است دلایل دیگری برای ناتو، خود در رسیدن به یک باشگاه سنتی یا مرکز تفریحی داشته باشند.

در حالی که زم، وجود داشت، به ،وان مثال، زم، که یک بازی ویدیویی بر اساس یک فرنچایز رسانه ای بزرگ موجود مانند جیمز باند ساخته می شد، در سال های اخیر، نمونه های مختلفی از پدیده مع،، بازی هایی که الهام بخش فیلم ها یا سریال های تلویزیونی هستند، دیده ایم.

این روندی است که در سال‌های اخیر استقبال فزاینده‌ای از سوی رسانه‌های اصلی صنعت بازی را نشان می‌دهد. ناظران در طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها و کانال‌ها از توطئه‌ها و داستان‌های منحصربه‌فرد بسیاری از بازی‌ها قدرد، می‌کنند.

همانطور که Tec،pedia توضیح داده است، NPC مخفف “کاراکترهای غیر بازیکن”، با این که این شخصیت های ربات کنترل شده توسط کامپیوتر در یک بازی هستند.

و البته، پتانسیل سودآور گسترش یک امتیاز رسانه ای موجود را نیز نمی توان نادیده گرفت. به ،وان مثال، کالاهای مرتبط – مانند لباس و ،اب‌بازی – می‌توانند بیشتر به تبدیل بازی‌ها به موضوع اصلی گفتگو در سال 2023 و بعد از آن کمک کنند.

آیا آماده پیوستن به صنعت بازی هستید یا تأثیر بیشتری در صنعت بازی دارید؟

بازی‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی که می‌توانند به طور ی،ان در دستگاه‌های تلفن همراه و پوشیدنی استفاده شوند، به بازیکن اجازه می‌دهند دیدگاه‌های اول شخص را تجربه کنند که شاید قبلاً تصور نمی‌،د.

البته ممکن است اکنون قفل‌ها مربوط به گذشته باشد، اما تاکنون، بسیاری از بازیکنان ذوق بازی‌های چند نفره مجازی را پیدا کرده‌اند. آنها آن را بخشی از ،یب استاندارد بازی خود می دانند و گزینه های چند نفره یک بازی خاص به عاملی در تصمیم گیری بسیاری از گیمرها برای ،ید بازی یا ،یدهای درون برنامه ای تبدیل شده است.

در سال 2023، ممکن است ند،م دقیقا چگونه توسعه دهندگان بازی به نوآوری در قالب های بازی AR و VR ادامه می دهند، اما می تو،م مطمئن باشیم که آنها اراده نوآوری کند.

بازی های چند نفره همچنان در تقاضای زیادی باقی خواهند ماند

پنج شب در فردیبه ،وان مثال، یک بازی ساده بود که در چند سال گذشته قلب بسیاری از بازیکنان را تسخیر کرده است. این به آرامی به یک فیلم سینمایی توسط Blum،use Productions تبدیل شده است و قرار است در اکتبر 2023 اکران شود. سریال های تلویزیونی نیز وجود دارد، مانند آ،ین ما، که در اصل بازی بودند.

با این حال، بررسی سرعت تغییرات اخیر در صنعت بازی یک چیز است و اینکه در سال آینده چه روندهایی در این بخش وجود خواهد داشت یک چیز دیگر است.

این دقیقاً یک راز نیست که اخیراً مدل‌های زبان مولد توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند و چت‌بات‌های NPC تنها یکی از کاربردهای بالقوه آنها هستند. بازی‌ای که از این نظر واقع‌بینانه‌تر به نظر می‌رسد، می‌تواند برای بازیکن جذاب‌تر باشد، که در نتیجه انتخاب‌های جالب‌تری در هنگام پیشرفت در بازی خواهد داشت.

برای تأیید آنچه در بالا در مورد غیرقابل تشخیص شدن بازی‌ها در مقایسه با گذشته گفتیم، دور، را پشت سر می‌گذاریم که ممکن بود تصور می‌شد بازی‌ها همیشه روی صفحه رایانه یا دستگاه اجرا می‌شوند.

با این حال، بازی چند نفره ابزاری را فراهم می‌کند که افراد می‌توانند از طریق آن تا حدودی این تنهایی را از بین ببرند و مستقیماً با خانواده و دوستان خود در فضای مجازی بازی کنند، بدون اینکه نیازی به حضور همه در یک اتاق یا ساختمان باشد.

بازی های چند نفره
البته ما به رشد خیره کننده بازی های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) اشاره می کنیم، که راه های زیادی را ارائه می دهند که بازیکنان می توانند خود را در جهان های جایگزین غوطه ور کنند.

بازی های واقعیت مجازی

به ،وان مثال، یک بازی AR به بازیکن این امکان را می دهد که احساس کند به م،ای واقعی کلمه بخشی از محیط تصویر شده است، به جای اینکه مجبور باشد تا حدی به تعلیق ناباوری خود وابسته باشد. این به آنها این امکان را می دهد که تا حد زیادی احساس کنند که دنیای واقعی آنها و محیط بازی “یک و ی،ان” هستند، صداها و اه، بازی در محیط زندگی واقعی آنها پخش می شود.

یکی از جالب‌ترین چیزها در مورد تکامل مداوم صنعت بازی این است که چگونه بازی به تدریج شروع به بحث و بررسی بیشتر در محافل اصلی می‌کند.

بازی‌های تن، اندام گاهی اوقات به ،وان «بازی‌های ویدیویی فعال» نیز شناخته می‌شوند، و آنها به طور قطعی به بخشی از فضای گسترده‌تر بازی تبدیل شده‌اند. تقریباً هر ،ی با هر سن یا پیشینه‌ای می‌تواند از بازی‌های رقص، ،اوین یوگا و ورزش‌های نینتندو سوییچ با گزینه‌های جالبی که در پلتفرم‌های مختلف بازی موجود است، لذت ببرد.

به عبارت دیگر، انتظار نداشته باشید که بازی های چند نفره مجازی در طول سال 2023 از نظر ارتباط بسیار کمرنگ شوند – اگر اصلاً وجود داشته باشد.

بازیکنان در تمام اقشار جامعه به لذت بردن از بازی های تن، اندام ادامه خواهند داد

به نظر می رسد این ،یب از عوامل باعث می شود که بازی های تن، اندام در سال 2023 به یک نیروی قوی مستمر تبدیل شود.

چت ربات های غیر بازیکن (NPC) برجسته تر خواهند شد

بنابراین، 2023 وعده می دهد که «فقط یک سال دیگر» در بازی نباشد. در عوض این امکان را فراهم می‌کند که آنچه را که ما حتی بازی‌ها را شبیه، ظاهر و احساس می‌کنیم، تغییر دهیم.

به سختی می توان انکار کرد که بخش بازی های بین المللی در حال حاضر دستخوش تغییرات بسیار هیجان انگیزی شده است که توسط انواع پیشرفت های فرهنگی، اجتماعی و تکنولوژیکی تشویق و امکان پذیر شده است. و بریت،ا در خط مقدم بسیاری از این تغییرات بوده است.

همچنین باید به ژانرهای مختلف و پلتفرم های بازی نگاه کنید. به این ترتیب، می‌تو،د در ایجاد تأثیرگذارترین و مرتبط‌ترین بازی‌های ممکن اطمینان بیشتری داشته باشید، شاید یکی یا چند مورد از روندهایی را که در بالا توضیح داده‌ایم در بر بگیرد. موفق باشید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/gaming-industry-trends-we-expect-to-see/

ممکن است به طور قابل درک فکر کنید، هر ساله روندهای جدیدی در صنعت بازی وجود دارد – پس چه چیزی وضعیت سال 2023 را بسیار خاص می کند؟

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

پس چی هستند برخی از روندهایی که افراد درگیر در صنعت بازی احتمالاً در طول سال 2023 با آنها روبرو خواهند شد؟

توسعه دهندگان و ناشران بازی باید به ویژه نسبت به تغییرات در سال 2023 هوشیار باشند

بنابراین، بیایید آنچه را که انتظار داریم برخی از روندهای تعیین کننده صنعت بازی در ماه های آینده باشد، بررسی کنیم.

نوآوری در بازی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به سرعت ادامه خواهد داشت

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب