سازمان مهاجرتی کانامیگ پلی برای مهاجرت و تحصیل در کانادا-بیات گروپ

پارسی کانادا، با دراختیارداشتن وکلای رسمی مهاجرت، مجوز مشاوره شغلی و کاریابی خارجی و با پرونده‌های موفقِ متعدد، یک مشاورهِ خوب و یک وکالت حرفه‌ای را به شما تضمین می‌دهد. آقای رضا عبدالمحمد یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. ایشان عضو اتحادیه بین المللی وکلای دادگستری IBA، کارشناس ارشد تجارت بین الملل از دانشگاه علامه طباطبایی هستند. آقای عبدالمحمد در حوزه تجارت داخلی و بین المللی و همچنین قراردادها تخصص بالایی دارند. اولین و مهم ترین وظیفه ای که می توانیم بگوییم یک وکیل مهاجرتی باید داشته باشد و آن را به درستی انجام دهد، این است که باید تمامی زوایای پرونده موکل خود را به درستی بررسی کرده و آن را تحلیل نماید و در رابطه با پرونده موکل خود و تمامی جوانب آن با موکل صحبت کند. همچنین به علت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی، ممکن است به دام افراد کلاه‌بردار و سودجو بیفتید.

درباره تحصیل در کانادا ، بورسیه تحصیلی کانادا و پذیرش تحصیلی کانادا بیشتر بدانید. تنها کاری که وکیل می تواند بکند این است که شرایط شما را به دقت بررسی کرده و اطلاعات تان را به درستی سابمیت کند و به خوبی از شما در نامه دفاعیه وکیل دفاع نماید. یک وکیل / مشاور خوب کسی است که با اینکه از کارکنان خود کمک می گیرد اما در نهایت پرونده را خودش سابمیت کند.

از سوی دیگر ، توانایی برقراری ارتباط خوب در مذاکرات و ارائه پرونده ها ضروری است و این کارکرد به ویژه در مواقعی که وکیل شما نیاز به ارتباط با سایر متخصصان دارد از اهمیت بالایی گروه حقوقی بیات برخوردار می باشد. وکیل مهاجرت شما باید بتواند در مورد مسائل جاری فکر کند و به آنها پاسخ دهد. برخی موسسات مهاجرتی اقدام به جعل اسناد و مدارک در جهت قوی تر شدن پرونده فرد می نمایند.

  • موسسه ملک پور با در نظر گرفتن بهترین و معتبر ترین گروه مهاجرتی، می تواند بهترین گزینه برای تمامی امور مهاجرتی شما باشد.
  • در ایران نیز شما به کمک مشاوره با مؤسسات حقوقی می‌توانید از صحت عملکرد وکلا مطلع شوید.
  • وکیل مهاجرت شما باید بتواند با مهارت های ارتباطی قوی خود آنچه را که نیاز دارید به روشی قابل درک به شما توضیح دهد.
  • دولت کانادا راه های زیادی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا طراحی کرده است .ممکن است بیش از یک یا چند راه مهاجرتی برای شما وجود داشته باشد.
سازمان مهاجرتی کانامیگ پلی برای مهاجرت و تحصیل در کانادا-بیات گروپ دارای دکترای حقوق از دانشگاه یورک، دانش آموخته دوره های حرفه ای و حقوق اضافی دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد و دانشگاه ییل با بیش از ۱۵ سال سابقه کار و تجربه. حضور مستمر در دادگاه دادگستری انتاریو، دادگاه عالی انتاریو، دادگاه فدرال کانادا، هیئت مهاجرت و پناهندگی، و سایر دادگاه ها. کارشناس حقوقی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و دارای مقالات و مصاحبه های چاپ شده در روزنامه های محلی، ملی و بین المللی از جمله گلوب اند میل، تورنتو استار، تورنتو سان، بوستون هرالد و زرینگر. بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب وکیل یا آژانس مهاجرتی، حتما این مقاله را مطالعه کرده و با ارزیابی ویژگی ها و شایستگی های وکلا ، جستجوی خود را برای یافتن بهترین وکیل مهاجرتی آغاز کنید. در این مقاله شما را با ویژگی های بهترین وکیل مهاجرت آشنا نموده ایم که در جستجوی فرد مورد نظر باید به آن ها توجه کنید. مطمئناً هنگام جستجو و ملاقات با وکلای بالقوه ، با توجه به این ویژگی ها قادر خواهید بود تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

بالا رفتن احتمال موفقیت پرونده و اخذ پذیرش

به عنوان مثال، اگر ھیئت مهاجرت و پناهندگی، ادعای شما برای پناھندگی را رد کرده باشد، شما باید ظرف ۱۵ روز پس از صدور تصمیم IRB، درخواست تجدید نظر خود را تنظیم کنید. در مرحله اول، که با عنوان مرحله “اجازه” نامیده میشود ،دادگاه، اسناد مربوط به پرونده شما را بازبینی میکند. شما باید به دادگاه نشان دھید که خطایی در تصمیم گیری رخ داده است، یا اینکه تصمیم، منصفانه یا منطقی نبوده است.

هزینه خدمات وکلای مهاجرت در تورنتو

این افراد که لازم است شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم این کشور را داشته باشند پس از گذراندن دوره های آموزشی و شرکت در آزمون های مخصوص، مجوز لازم برای همکاری با اداره مهاجرت کانادا را دریافت می کنند و دائما تحت نظارت کانون مشاوران مهاجرت کانادا هستند. گروهی دیگر اما معتقدند که بهره مندی از خدمات و راهنمایی های یک وکیل مهاجرتی حرفه ای و باتجربه نه تنها هزینه اضافی نیست بلکه باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه های جانبی دیگر می گردد و مسیر مهاجرت را برای آن ها آسان و سریع می سازد. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد در تهران هستید که تصمیم به مهاجرت دارید اما هنوز اقدامی برای انتخاب یک وکیل مهاجرتی نکرده اید، محتوای مقاله پیش رو می تواند برای شما کمک کننده باشد.

حرفه وکالت دائما در حال تغییر است و به خصوص در زمینه مهاجرت قوانین دائما در حال تغییر هستند. بهترین وکیل مهاجرت باید همیشه به روز باشد، به طور مداوم در مورد آخرین پیشرفت ها در زمینه حقوقی خود تحقیق کند و سعی کند بفهمد که این تغییرات چگونه بر پرونده موکل خود تأثیر می گذارد. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است روند مهاجرت شما با اطلاعات قدیمی ادامه پیدا کند که به نوبه خود باعث ایجاد مشکلات زیادی در روند مهاجرت شما خواهد شد. مشاوران مهاجرت افق فرشتگان همیشه به روز هستند و پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هر کاری با مشاوران ما تماس بگیرید تا مراحل مهاجرت خود را انجام دهید. پس از بررسی های لازم ، پرونده شما به وکلای مجرب منتقل می شود و می توانید بدون نگرانی به تمامی مراحل مهاجرت به آنها اعتماد کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب