شما از بهترین مودم همراه چه انتظاراتی دارید؟ بهترین مودم برای گیم چیست؟

و مشخصا وقتی چندین گوشی یا لپ تاپ به طور همزمان قصد استفاده از این مودم رو داشته باشن، سرعت پایین تر میاد. میزان فضایی که مودم نزتک مدل 99DX پوشش میده حدود صد متره و بیشتر از اون دیگه با افت کیفیت و سرعت مواجه میشین. این مودم فقط از باند ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنه که با توجه به قیمتش می‌تونه قابل قبول باشه. مودم همراه تی پی لینک (TP-Link) مدل «M7350 V4.1»، این امکان را فراهم می‌کند تا توسط یک سیم‌کارت فعال و دارای اینترنت، حداکثر 10 دستگاه نظیر تبلت، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و… را به اینترنت متصل نمایید.

  • این مودم علاوه بر پشتیبانی از کدهای دستوری USSD می‌تواند پیامک ارسال و دریافت کند.
  • اما به محض اینکه محصول جدید یعنی مودم 99DX نزتک وارد بازار ایران شد، در این بازار بزرگ سر و صدای بسیاری به پا کرد.
  • با توجه به اینکه مودم جیبی هم مانند تلفن همراه از سیم کارت جهت اتصال به اینترنت استفاده می کند، بنابراین امکان دارد در بعضی مناطق آنتن دهی مناسب را نداشته باشید.
  • باتری این مودم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و از پهنای باند 5 گیگاهرتزی استفاده می کند.
  • برای تامین شارژ متوسط 8 تا 10 ساعت، یک باتری با ظرفیت 1800 آمپرساعت نیاز است.
  • اگر دنبال خرید بهترین مودم همراه هستید حتما به باتری آن توجه کنید.

تا اواسط زمستان سال 1399 تقریبا تمام بازار مودم و تجهیزات شبکه، نزتک را به عنوان عرضه کننده مودم‌های همراه جیبی و سیمکارت خور، می شناختند. اما به محض اینکه محصول جدید یعنی مودم 99DX نزتک وارد بازار ایران شد، در این بازار بزرگ سر و صدای بسیاری به پا کرد. یک محصول خوش دست و سبک که به صورت همراه و رومیزی قابل استفاده بود. مهم ترین دلیل تمایز این محصول از تمام محصولات مشابه موجود در بازار، قابلیت استفاده مستقیم از برق شهری در کنار تغذیه از باتری 3000 میلی آمپر – ساعت لیتیوم یونی بود. به این معنی که کاربر می تواند باتری را از مودم خارج کند و با اتصال مستقیم به پریز، بدون هیچ محدودیتی از دستگاه استفاده کند.

این مدل بدلیل داشتن باتری قدرتمند داخلی قابل حمل در جیب و یا کیف در هر زمان و مکان بوده و در صورت اتمام شارژ، قابلیت شارژ از طریق برق شهری و یا انواع پاور بانک و پاور بانک خورشیدی را دارد. و با قرار دادن یک سیم کارت در آن می‌توان اینترنت 3g و 4g را در حین حرکت و از طریق وای فای در اختیار چندین کاربر قرار داد. بهترین مودم همراه تی پی لینک مدل m7350_V5 از شبکه‌های 2G/3G/4G و LTE پشتیبانی می‌کند.

معرفی بهترین مودم همراه دی لینک:

توصیه می‌کنیم برای افزایش امنیت خود در محیط وب مودم‌های قابل‌حمل دارای فایروال و فناوری رمزگذاری WPA/WAP2 را انتخاب کنید. بهترین مودم‌های همراه نمونه‌هایی هستند که علاوه‌بر پورت USB دارای پورت‌های میکرو یو اس بی، میکرو اس دی، شیار سیم کار و اتصال وای‌فای باشند. اتصال این محصول از نوع بی‌سیم بوده و امکان ارتقای آن برای پشتیبانی از اینترنت نسل چهار نیز وجود دارد.

مودم های همراه 4G نیازی به اتصال به پورت USB دستگاه دیگری از جمله لپ تاپ یا رایانه ندارند و برق لازم را از طریق باتری داخلی یا آداپتور)و همچنین از اتصال اینترنت را از طریق Wifi تأمین می کنند. انتخاب و خرید مودم رومیزی ADSL نیازمند داشتن اطلاعات کافی در مورد برندها و محصولات با کیفیت است که ما در پست بهترین نوع مودم روتر ADSL خانگی ، رومیزی همه این موارد را بیان کرده‌ایم. اگر شما برای خرید مودم با مشکل بودجه مواجه هستید و می‌خواهید مودم باکیفیت در محدوده قیمتی پایین‌تر بخرید، انتخاب مودم قابل‌حمل برای شما بهتر است. این مودم‌ها علیرغم کیفیت بسیار مطلوب خود دارای قیمت بسیار کمتری در مقایسه با مدل‌های رومیزی هستند. برخی از باتری‌ها را نیز می‌توان با استفاده از فندک ماشین و بدون نیاز به پریز شارژ کرد. انتخاب این نمونه مودم‌های همراه برای افرادی که سفرهای کاری طولانی‌مدت دارند گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید.

سرعت وای‌فای مودم بسیار مهم است و حتی می‌شود گفت مهم‌تر از سرعت اینترنت. اینکه بتوانید به راحتی صوت و تصویر و ویدئو استریم کنید دقیقا برمی‌گردد به سرعت وای‌فای. ۱- مودم سرعت وای‌فای بیشتری به شما نمی‌دهد و سرعت اینترنت گوشی بهتر است. ولی برای مودم چنین اتفاق‌هایی نمی‌افتد چون هر مودم درون خودش یک روتر هم داره که دقیقا کارش راه‌اندازی یک وای‌فای برای اتصال دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ است. بررسی کنید در جایی که هستید اینترنت TD-LTE داده می‌شود یا نه؟ چون TD-LTE ارزان‌تر از اینترنت همراه معمولی است و شما که شرکت تولیدی و کارخانه‌ای هستید حتما مصرف اینترنت بالایی دارید.

باتری این مودم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و از پهنای باند 5 گیگاهرتزی استفاده می کند. نهایت سرعت این مودم 300 مگابیت بر ثانیه است که سرعت بسیار خوبی برای این مودم محسوب می شود. به همین دلیل اوپراتورها به فکر ارائه اینترنت ثابت خود افتادند و با تولید و عرضه مودم همراه با سرعت بالا، کاربران زیادی را تا به امروز به سمت خود جذب کرده اند.

شما از بهترین مودم همراه چه انتظاراتی دارید؟ بهترین مودم برای گیم چیست؟

هر دو مودم بسیار کار راه انداز و خوب هستند، اما پیشنهاد ما خرید مودم همراه ثابت است، زیرا در این صورت پایداری و آنتن دهی بهتری دارد و نگران تمام شدن شارژ آن نخواهید بود. از طرفی مودم های قابل حمل نویز زیادی دریافت می کنند که باعث می شود پینگ بالایی روی اینترنت شما قرار بگیرد و باعث می شود هم آپلود بدی داشته باشید و هم نتوانید بازی کنید. اگر صاحب خودرو هستید و قصد رفتن به سفر دارید یا در کل زیاد رانندگی می‌کنید، مودم قابل شارژ فندکی یک گزینه کاربردی و عالی است. مزیت دیگر مودم سیمکارتی فندکی این است که استفاده از آن محدود به خودرو نیست و می‌توان آن را با استفاده از منابع تغذیه دیگر مثل پاوربانک یا برق (با کمک کابل شارژر موبایل) شارژ کرد. دسته‌ای دیگر از مودم‌های همراه، مودم‌های USB هستند که بدون نیاز به سیمکارت کار می‌کنند. این مودم‌ها نیز غالبا کوچک و سبک هستند و اینترنت دانگل را برای کاربران فراهم می‌کنند.

خرید مودم 4g تی موبایل مدل B593u-12

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب