صرافی کوکوین برای ایرانیان ثبت نام، انتقال و برداشت وجه در kucoin اینوست یار

در این بین عده ای نیز گمان کردند که کار صرافی باینانس تمام شده و وقت کوچ از این صرافی فرا رسیده است. هچنین این صرافی از اجباری بودن basic verification که شامل وارد کردن اطلاعات اولیه می باشد، خبر داد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است. احتمالا کلید کوکوین رو در برنامه گوگل اتنتیکیتور تعریف نکرده باشید. که این مسئله در ارز‌های با حجم نقدینگی پایین بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

انتقال وجه از صرافی کوکوین به صرافی ایرانی و برداشت وجه

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

از آن جا که اکثر ایرانی‌ها به مستر کارت و ویزا کارت دسترسی ندارند؛ بهترین گزینه برای شارژ حساب صرافی کوکوین شما استفاده از استیبل کوین‌ها مانند تتر و یا سایر رمزارزها است. حساب کاربری صرافی کوکوینحال از شما خواسته می شود ابتدا مراحل احراز هویت را طی کنید. روی Edit اول کلیک کنید تا احراز هویت دو مرحله ای انجام شود. دقت کنید این صرافی ایرانیان را تحریم کرده است و نباید در آن احراز هویت شماره موبایل انجام داد. صفحه اصلی صرافی کوکویندر صفحه باز شده می توانید با استفاده از ایمیل و یا شماره تلفن خود در این صرافی ثبت نام کنید.

چگونه Google 2FA یا کد دو مرحله ای را به صرافی کوکوین خود متصل کنیم؟

صرافی کوکوین برای ایرانیان ثبت نام، انتقال و برداشت وجه در kucoin اینوست یار

KuCoin با بیش از 700 دارایی معاملاتی، به سرعت خود را به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در دنیای پر نوسان ارزهای رمزپایه تثبیت کرد. معاملات فیوچرز معاملاتی هستند که در زمان حال بسته می‌شوند اما سررسید آن‌ها برای آینده است. در این معاملات، دارایی بین فروشنده و خریدار در کسری از ثانیه جابه‌جا می‌شود. این صرافی ارز دیجیتال اختصاصی خود به نام Kucoin Token را دارد که می‌توان با خرید آن در کارمزد صرفه‌جویی کرد. سرمایه گذاری از زمان های دور مورد توجه بسیاری از انسان ها از جمله انسان های آینده نگر می باشد. یکی از جذاب ترین سرمایه گذاری ها که تمامی قشر های جامعه از افرادی که فقط 10 دلار در اختیار دارند تا کسانی که میلیون ها دلار در حسابشان است ، بازار های ارز های دیجیتال ، فارکس و بورس می باشد.

  • برخی از ارز رمزهای مشخص جهت کمک به اعتبار شبکه و ایمن نگه داشتن آن از ارزهای سپرده گذاری شده استفاده می‌نمایند.
  • فرآیند KYC شامل ارائه اطلاعات شناسایی مانند شناسه صادر شده توسط دولت است.
  • آموزش نصب و تنظیم Go در لوکال روی ویندوز ۱۰8 آبان 1401تیم قدرتمند Google زبان برنامه‌نویسی Go را با هدف سهولت اجرای برنامه‌های برنامه‌نویسان و افزایش سرعت کامپایل کدها توسعه داده است.
بله طبق گفته وب سایت، دارایی‌ها در صرافی کوکوین دارای بیمه نامه هستند. این محافظت توسط لاکتون، یکی از بزرگترین شرکت‌های کارگزاری بیمه خصوصی جهان، انجام می‌شود. باکس ثبت سفارش در پایین صفحه، گزینه‌ای برای جا به جایی سریع معاملات اسپات، مارجین و فوری را فراهم می‌کند. هر بازار درصد سفارش (۲۵%، ۵۰%، ۷۵% و ۱۰۰%) برای اندزاه‌گیری سریع موقعیت برا اساس موجود حساب فراهم می‌کند. کوکوین به دلیل محبوبیتش در سراسر جهان همچنین به عنوان “صرافی مردمی” شناخته می‌شود. از هر ۴ نفر نگهدارنده ارز‌های دیجیتال ۱ نفر به این صرافی اعتماد دارد؛ به همین علت است که این صرافی در لیست بهترین صرافی‌ها برای تجارت در دنیای ارز‌های دیجیتال قرار گرفته است.

  • در قسمت Referral code می‌توانید با استفاده از کد معرف که در لینک ثبت‌نام قرار داده شده تا ۲۰٪ تخفیف در کارمز معاملات دریافت کنید.
  • لازم به ذکر است که امکان احراز هویت برای ساکنین ایران وجود ندارد و این صرافی از آنها پشتیبانی نمی‌کند.
  • کاربران روی این پلتفرم می‌توانند هر دارایی ارزی خود را با بیت کوین، سهام KuCoin و Stablecoins (به عنوان مثال USDT، USDC، TUSD و غیره) و دیگر آلت کوین‌ها مانند اتریوم معامله کنند.
لطفا هنگام تراکنش از پیغام خطایی که دریافت میکنید اسکرین شات گرفته و به پشتیبانی آنلاین سایت ارسال کنید تا راهنمایی های لازم انجام بشه. بعد از ورود به صفحه معاملات فیوچرز، لازم است حساب خود را فعال کنید، لازم به ذکر است این فعالسازی را فقط یک بار انجام میدهید. به همین منظور روی گزینه Enable Futures Trading کلیک کنید تا حساب قسمت فیوچرز شما فعال شود.

  • در واقع توکن KCS به عنوان یک روشی برای توزیع سود به بازار عرضه شده؛ و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این طریق سود کسب کنند.
  • دلیل این امر این است که بتوانید از دارایی خود برای ترید استفاده کنید.
  • سلام لطفا آموزش کار با اپلیکیشن موبایل صرافی Kucoin ( کوکوین ) رو قرار بدید .
  • پس از آن روی گزینه Sign up که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.
  • به یک احراز هویت دو مرحله‌ای و یک رمز عبور اضافی برای تجارت نیاز دارند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب