صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ قبل از ثبت نام حتما بخوانید!

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ قبل از ثبت نام حتما بخوانید!

شاید خیلی از افراد در مورد بخش ETF صرافی کوکوین اطلاعاتی نداشته باشند. در این بخش شما می توانید به راحتی از ریزش بازار در بخش اسپات این صرافی سود کسب کنید. در این ویدیوی آموزشی به صورت کامل در مورد بخش ETF صرافی کوکوین صحبت شده و روند این کار توضیح داده شده است. در بخش Set login password ، یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود وارد کنید و حتماً آن را در یک جای امن یادداشت کنید.

کد تایید ارسال شده از طرف صرافی را در قسمت مشخص شده در شکل وارد کنید. در کادر بعدی یک کلمه عبور با قابلیت دشواری حدس زدن برای خود وارد کرده و بر روی Sign Up کلیک کنید تا ثبت نام کوکوین شما تکمیل گردد. صرافی کوکوین KuCoin در آگوست سال 2017 راه اندازی شد و این شرکت در سنگاپور واقع می باشد. این صرافی بین المللی حدود 900 ارز دیجیتال را پشتیبانی کرده و می توان انتخاب بسیار گسترده تری در خرید ارز های دیجیتال نسبت به صرافی های دیگر داشت. این صرافی چندین ارز مهم فیات جهانی را نیز پشتیبانی می همه چیز درمورد صرافی kucoin کند. پس از آشنایی با مراحل واریز و برداشت، انجام معاملات و خرید فروش به گزینه‌ی بعدی یعنی پشتیانی صرافی می‌پردازیم که مسئله‌ی مهمی برای کاربران مخصوصا کاربران جدید است.

صرافی کوکوین برای کدام کشور است ؟

© انتشار و کپی‌برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع و لینک‌دهی ممنوع است. کلیه مطالب منتشر شده در وبسایت متعلق به “ایران بروکر” است. سلام من در قسمت سفارشات ضربدر زدم الان جچوری میتونم بیارمش.

  • پس از اتمام موارد بالا، می‌توانید معاملات رمز ارز‌ها را آغاز کنید.
  • استفاده از خدمات این صرافی، به افرادی که تجربه زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ندارند هم توصیه می‌شود.
  • صرافی کوکوین یک صرافی خارجی است که امروزه بسیاری از کاربران جهانی از این صرافی استفاده می کنند.
  • صفحه اصلی صرافی کوکویندر صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را که هنگام ثبت نام مشخص کرده اید وارد کنید .

یک نمونه از اقداماتی که برای کاهش هزینه‌ها در هنگام استفاده از سرویس های صرافی کوکوین حذف هزینه های مربوط به سپرده گذاری در آن است. کاربران باید تنها هزینه‌ای را پرداخت کنند که به انتقال ارز دیجیتال مربوط می‌شود. که این هزینه با توجه به نوع رمز ارز متفاوت بوده و به بلاکچین تعلق می‌گیرد. نکته‌ی قابل توجه اینکه میزان کارمزد خرید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین 0.1 از کل مبلغ می‌باشد. صرافی کوکوین یکی از صرافی های مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال است، این صرافی در میان ۲۰ صرافی برتر این بخش قرار دارد.

کارمزد استفاده از خدمات صرافی KuCoin چقدر است؟

پس از ورود به سیستم دسکتاپ یا موبایل، کاربران کوکوین می‌توانند برای مشاهده بازارها، خرید ارز دیجیتال، تجارت، قرض گرفتن کریپتو و موارد دیگر کلیک کنند. این پلتفرم از چهار نوع سفارش پشتیبانی می‌کند – بازار، حد، حد توقف، و توقف بازار – و معاملات مارجین، آتی و P2P در دسترس هستند که می‌تواند برای کاربران خاص یک امتیاز مثبت باشد. این صرافی همچنین از staking پشتیبانی می کند و اخیراً یک ویژگی Trading Bot را برای کمک به ساده سازی روند معاملات معرفی کرده است. در اصل به عنوان یک مشاور رباتیک برای سبد ارزهای دیجیتال شما عمل می کند. یکی از امکانات رایگانی که صرافی ارز دیجیتال کوکوین در اختیار کاربران خود قرار داده است ، ربات اتو تریدر کوکوین می باشد که در بخش های مختلف به صورت هوشمند برای شما ترید و خرید و فروش می کند. این ربات قابلیت کار در بخش اسپات ، فیوچرز و حتی سبد گردانی و خرید پله ای را دارا می باشد.

سفارش Stop Market یا توقف ضرر بازار هنگامی است که کاربر می تواند در همان لحظه که قیمت ارز مورد نظرش از یک نقطه خاص گذشت، سفارش معامله به صورت اتوماتیک متوقف می شود. فرض کنید قیمت فعلی توکن KCS معادل 0.97 دلار باشد و کاربر می خواهد مقدار مشخصی از KCS را با قیمت فعلی مارکت خرید نماید، در این صورت می تواند سفارش خود را توسط این روش ثبت نماید. در پنل کاربری با زدن ضربه روی منوی بالای صفحه گزینه Trade و بعد از آن Spot را انتخاب نمایید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب