صرافی کوینکس چیست ؟ -ایران ارز دیجیتال

پیشنهاد میکنیم که رمز عبور حساب ایمیل و حساب تازهای که در کوینکس ساختهاید را در جایی امن که دست افراد سودجو به آنها نمیرسند، نگه دارید. لازم به ذکر است بدانید برای ورود به صرافی کوینکس تنها کافی است بر روی گزینه Sign in که در تصویر زیر با فلش سبز مشخص شده است کلیک کنید در این صورت شما به راحتی می توانید با وارد کردن حساب کاربری و رمز عبور وارد صرافی شوید. همچنین شما میتوانید خرید خود را با قیمت بازار انجام دهید و پس از باز کردن معامله، تنظیمات استاپ لاس و تیک پرافیت را لحاظ کنید. در انتها امیدواریم این محتوا توانسته باشد نیاز شما را برای ساخت حساب کاربری در صرافی کوینکس مرتفع کند اما بهتر است بدانید که در دوره ۰ تا ۱۰۰ ارزهای دیجیتال که توسط دکتر صادقی نیا تولید شده است تمام مباحث حرفهای در حوزه ترید آموزش داده شده و شما به راحتی می توانید کار کردن با این صرافی را هم به طور کامل آموزش ببینید و به یک تریدر حرفه ای تبدیل شوید.

برای خرید ارز از صرافی های آنلاین خرید ارز دیجیتال این آدرس را بدهید تا ارز ترون به حساب شما منتقل شود. هر زمان هم خواستید ارزهای دیجیتال تان را به ریال تبدیل کنید میتونید پولتون را دوباره به ترون تبدیل کنید و با انتقال به صرافی ایرانی و فروش در معاملات به راحتی ، ریال را وارد کارت بانکی تان کنید. در این مرحله برای دریافت کد تایید ایمیل، روی قسمت دریافت کد کلیک کرده و آن را پر کنید. در این مرحله به این دلیل که صرافی کوینکس اطمینان یابد که شما یک کاربر واقعی هستید و از ربات خبری نیست، بایستی راستی آزمایی انجام دهید. در آخرین مرحله نیز، پسورد را انتخاب و دکمه ثبت نام را فشار دهید.

با اینحال نمی توان از بازدهی معاملات فیوچرز غافل شد. چرا نمی توانم اس ام اس دریافت کنم؟ چرا ایمیل اعلان ورود ناشناس دریافت می کنم؟ چرا نباید به کوینکس اعتماد کنیم؟ در کل میتوان نتیجه گرفت که صرافی کوینکس و کوینکس دکس، سایت خوبی است و میشود با این صرافی راحت کار کرد و با یک روند رو به رشد، تمامی کوین های با ارزش را لیست کرده و نسبت به صرافی بایننس کوین های بیشتری دارد ولی فقط از پول فیات دلار پشتیبانی میکند که آن هم در آینده نزدیک، ممکن است تغییر سیاست هایی داشته باشد البته تعداد مشتریان بایننس به عنوان برترین صرافی جهان از کوینکس بیشتر است ولی این موضوع چندان در معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی موثر نیست چون صرافی کوینکس هم در سرعت معاملات و نقدشوندگی کوین ها، سرعت رضایت بخشی دارد.

صرافی کوینکس یکی از محبوبترین صرافیها میان فارسیزبانان مقیم صرافی کوینکس ایران است. بنابراین امکان مسدود کردن حساب کاربران ایرانی در این صرافی وجود ندارد چون با مسدود سازی کاربران ایرانی عملا این صرافی خودش را برشکست کرده است! می باشد. به تازگی این صرافی پشتیبانی از زبان فارسی رو هم اضافه کرده و کاربران ایرانی می توانند بدون استفاده از نرم افزارهای گذر از تحریم و یا نرم افزار های تغییر آی پی از این صرافی استفاده کنند. احراز هویت دو مرحله ای و واریز در آخرین مراحل باید احراز هویت دو مرحله ای را برای افزایش امنیت حساب کاربری خود در این صرافی فعالسازی کنید و در بخش واریز ارز دیجیتال خود را از یکی از روش های ارائه شده به حساب صرافی خود واریز نمایید. این صرافی بابت سپرده ها و واریز هزینه ای از کاربر دریافت نمی کند و برای برداشت ها (withdrawals) هزینه های متغیری با توجه به دارایی تعیین می کند.

چرا نباید به کوینکس اعتماد کنیم؟ آن را تیکدار کنید و «تأیید» را بزنید. برای عضویت در این کانال اخبار کوینکس اینجا و برای ورود به کانال پشتیبانی اینجا را کلیک کنید کانال پشتیبانی انگلیسی زبان هم دارد در این لینک. 1. به وبسایت رسمی «coinex.com» بروید. ابتدا فیلتر شکن خود را روشن و به سایت رسمی کوینکس مراجعه کنید. اگر نه، لطفاً رمز ورود به سیستم را بازنشانی کنید یا حساب خود را غیرفعال کنید و بلافاصله یک بلیط ارسال کنید تا از دست دادن غیرضروری دارایی جلوگیری کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب