صفحات تماس با ما با تبدیل بالا برای آژانس های دیجیتال: افزایش سرنخ و فروش

صفحات تماس با ما با تبدیل بالا برای آژانس های دیجیتال: افزایش سرنخ و فروش


آیا تا به حال احساس کرده اید که وب سایت آژانس بازاریابی شما یک خیابان یک طرفه است؟ شما محتوای عالی ارائه می کنید، اما مشتریان بالقوه با شما تماس نمی گیرند. دلیل ممکن است تعجب آور باشد: صفحه تماس با ما. صفحه تماس با ما که اغلب نادیده گرفته می شود و به خوبی طراحی شده است، می تواند معدن طلایی از سرنخ های واجد شرایط باشد.

داشتن یک صفحه تماس با ما که به خوبی طراحی شده با یک مسیر استعلام واضح (مانند فرم تماس با کاربری آسان، آدرس ایمیل و شماره تلفن) می تواند نرخ تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این کاملاً منطقی است وقتی در نظر داشته باشید که برای یک مشتری بالقوه، صفحه تماس با ما اغلب اولین قدم پس از تصمیم گیری برای همکاری با شما است. با ایجاد ارتباط آسان با آنها، می تو،د این سرنخ ها را جذب کنید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

مجذوب؟ برای آشنایی با نحوه ایجاد یک صفحه تماس با ما که بازدیدکنندگان وب سایت را به سرنخ های خوشحال (و واجد شرایط) تبدیل می کند، در ادامه بخو،د.

چرا داشتن صفحه تماس مهم است؟

در پاراگراف مقدمه، قبلاً توضیح دادیم که یک صفحه تماس خوب به ،وان یک مرکز تبدیل عمل می کند. با این حال، ما متوجه خواهیم شد که چرا صفحات تماس با تبدیل بالا برای شرکت های بازاریابی دیجیتال مانند شما مهم است.

همانطور که می د،د، از طریق فرم های تماس با ما، دریافت شماره تلفن، آدرس ایمیل، نام شرکت و … امکان پذیر است. علاوه بر ،ب اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه، صفحه تماس با ما حرفه ای و مفید، شفافیت را نشان می دهد و با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد می کند. شامل جزئیاتی مانند آدرس فیزیکی (حتی اگر یک دفتر تجاری باشد) و اطلاعات تماس واضح.

دیگه چی؟ درخواست های دریافت شده از طریق فرم تماس با ما معدن طلایی از اطلاعات است. با تجزیه و تحلیل این پرس و جوها، می توان درک کرد که مشتریان بالقوه به دنبال چه چیزی هستند و خدمات، محتوای وب سایت و تلاش های بازاریابی شما را بر اساس آن تنظیم کنید. علاوه بر این، ما می د،م که ارائه یک گزینه چت زنده در صفحه تماس با ما، راه عالی دیگری برای ایجاد سرنخ از بازدیدکنندگ، است که ممکن است در پر ، فرم بلافاصله احساس راحتی نکنند.

خوب، ما صفحه تماس با ما را به ،وان یک م،ن برای مشتریان بالقوه ایجاد کردیم. اما این سوال باقی می ماند: چه چیزی یک شخص را واقعاً عالی می کند؟ بیایید ،اصری را که یک صفحه تماس ساده را به یک مرکز تبدیل تبدیل می‌کنند، بررسی کنیم.

بهترین نمونه های صفحه تماس با ما (نسخه آژانس)

همانند صفحات تیم آژانس دیجیتال، در حالی که هدف اصلی صفحه تماس با ما تسهیل ارتباطات است، کاربران ممکن است هنگام بازدید از آن اه، متفاوتی در ذهن داشته باشند. از یک تماس تلفنی سریع تا یک ملاقات حضوری دقیق، درک این نیازها کلیدی است.

با این حال، ما می‌تو،م مواردی را که کاربران معمولاً جستجو می‌کنند به شرح زیر فهرست کنیم: اطلاعات تماس (تلفن، ایمیل)، پاسخ به سؤالات متداول، نسخه‌های نمایشی رزرو، مخاطبین خاص بخش/کارکنان، جزئیات مکان (آدرس، پارکینگ)، ساعات کاری، و رسانه‌های اجتماعی پیوندها بنابراین، ایجاد تعادل بین ارائه این ویژگی ها و حفظ یک چیدمان تمیز و کاربرپسند به وضوح بسیار مهم است.

به خواندن ادامه دهید تا ببینید آژانس های دیجیتال و ارائه دهندگان ابزار/پلتفرم چگونه این کار را به خوبی انجام داده اند.

برنامه ریزی دوستدار UX

حقیقت این است که طراحی کاربرپسند، یافتن اطلاعات مورد نیاز و انجام اقدامات مورد نظر را برای بازدیدکنندگان آسان و شهودی می کند، چه پر ، فرم تماس، تماس با آژانس یا یافتن آدرس شما. مطالعات نیز این واقعیت را تأیید می کند. می د،م که 42 درصد از کاربران اینترنت یک وب سایت را به دلیل تجربه کاربری ضعیف ، می کنند.

در اینجا یکی از بهترین روش ها وجود دارد – رسانه های عظیمصفحه تماس با ما آنها به وضوح در ایجاد وب سایتی سرمایه گذاری ،د که استفاده و پیمایش آسان باشد:

برنامه ریزی دوستدار UX

گزینه های اتصال چندگانه

نیازی به گفتن نیست که افراد س، های ارتباطی متفاوتی دارند. برخی سهولت یک ایمیل سریع را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر از لمس شخصی تماس تلفنی قدرد، می کنند. ارائه گزینه‌های مختلف (آدرس ایمیل، شماره تلفن، فرم تماس، حتی چت زنده) تضمین می‌کند که این اولویت‌ها را رعایت کرده و دسترسی همه را به شما آسان می‌کند.

گزینه های اتصال چندگانه

مانند Bonsai، شامل چندین گزینه تضمین می کند که صفحه تماس شما جامع و قابل دسترسی برای مخاطبان گسترده تر است، که می تواند تعداد مخاطبین شما را افزایش دهد.

دکمه تماس مستقیم با ما

همراه با سایر گزینه‌های تماس، دکمه «تماس مستقیم با ما» می‌تواند افزودنی ارزشمند برای صفحه «تماس با ما» آژانس دیجیتال شما باشد.

سرعت برقراری تماس تلفنی ممکن است برای برخی از کاربران جذاب باشد، به خصوص ،، که سوالات فوری یا سوالات خاصی دارند. دکمه “تماس با ما مستقیم” با ارائه راهی برای تماس و دریافت فوری پاسخ از این مزیت استفاده می کند. علاوه بر این، این می تواند برای ایجاد اعتماد با مشتری، که ممکن است در ارائه یک فرم طول، مردد باشند، مفید باشد.

دکمه تماس مستقیم با ما

دکمه تماس با ما در منوی اصلی

با قرار دادن استراتژیک دکمه تماس با ما در منوی اصلی خود، می تو،د دید آن را به طور چشمگیری افزایش دهید، تولید سرنخ را افزایش دهید، تجربه کاربر را بهبود بخشید و سفر کلی کاربر را در وب سایت آژانس دیجیتال خود بهبود بخشید.

دکمه تماس با ما در منوی اصلی

علاوه بر این، قرار دادن دکمه در آن نقطه به طور مداوم گزینه اتصال را به بازدیدکنندگان یادآوری می کند. این بدان م،است که شما به احتمال زیاد سرنخ هایی را جذب می کنید که ممکن است به طور فعال صفحه تماس با ما شما را جستجو نکرده باشند. شاید آنها در حال مرور خدمات یا نمونه کار شما هستند و یک سوال سریع دارند که می توان با یک کلیک ساده به آن پاسخ داد.

درخواست یک گزینه نقل قول

آیا به دنبال راهی برای جذب افرادی هستید که به خدمات شما علاقه مند هستند اما ممکن است برای یک مشاوره جامع آماده نباشند؟ گنجاندن فرم درخواست نقل قول بصری ترین و مفیدترین راه برای رسیدن به این هدف است.

این حرکت بازاریابی علاوه بر این که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد به راحتی قیمت پروژه‌های خاص را درخواست کنند، فرآیند تولید سرنخ را ساده می‌کند. همچنین یک تاکتیک عالی برای جذب سرنخ ها در مراحل اولیه و پرورش آنها از طریق قیف فروش است.

نگاهی گذرا به یکی از آژانس های عضو ما، صفحه تماس با ما در دمشق بیندازید:

درخواست یک گزینه نقل قول

همه موضوعات پرس و جوی خاص

وقتی صحبت از صرفه جویی در وقت و تلاش بازدیدکنندگان می شود، شامل موضوعات پرس و جو از پیش تعریف شده در فرم های تماس، راه بسیار خوبی است. علاوه بر ساده‌سازی فرآیند ارتباط برای کاربران، راه روشنی برای دسته‌بندی پرس‌وجوها نیز فراهم می‌کند.

همه موضوعات پرس و جوی خاص

بهترین ،مت؟ با انتخاب کاربران از میان موضوعات از پیش تعریف شده، می‌تو،د سوالات را به تیم من، در آژانس خود به طور کارآمدتر هدایت کنید. این امر زمان پاسخگویی سریع تر و تجربه مشتری راحت تر را نیز تضمین می کند.

یک گزینه جلسه رزرو کنید

اصطکاک در قیف می تواند یک قاتل بزرگ برای آژانس های دیجیتال باشد. هر چه یک مشتری بالقوه باید مراحل بیشتری را برای تماس با شما بردارد، احتمال تبدیل شدن آنها کمتر است. اینجاست که A یک جلسه رزرو کنید یک گزینه تقویم شغلی وجود دارد. با ارائه یک روش واضح برای برنامه ریزی جلسه به طور مستقیم در صفحه تماس با ما، موانع را از بین می برید.

یک گزینه جلسه رزرو کنید

گنجاندن یک تقویم در صفحه تماس با ما نه تنها با صرفه جویی در زمان به مشتریان بالقوه شما کمک می کند، بلکه با افزایش احتمال تبدیل آن سرنخ ها به مشتریان خوشحال، برای آژانس شما نیز مفید است.

صندوق پستی

در برخی موارد، تم های از پیش تعریف شده یا قالب های محدود ممکن است برای بازدیدکنندگان وب سایت شما من، نباشد.

یک جعبه پیام می‌تواند در مقایسه با انتخاب گزینه‌ها از یک فرم، لمس شخصی‌تری ارائه دهد. کاربران می توانند نیازها و سوالات خود را با کلمات خود توضیح دهند – ایجاد یک ارتباط انس، بیشتر.

صندوق پستی

در این مرحله، می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که تصمیم‌گیری در مورد گنجاندن یا عدم گنجاندن جعبه پیام به منابع آژانس، مخاطبان هدف و روش‌های ارتباطی ترجیحی بستگی دارد. یک گزینه چت زنده می تواند راهی عالی برای افزودن تعامل در زمان واقعی باشد، در حالی که یک جعبه پیام سنتی ممکن است برای پرس و جوهای عمیق تر من، باشد.

کاغذ بسته بندی

بنابراین، اصلاح صفحه تماس با ما فقط به اضافه ، اطلاعات تماس نیست – بلکه ایجاد یک فراخوان برای اقدام برای تبدیل بازدیدکنندگان یکبار مصرف به سرنخ و افزایش رشد آژانس دیجیتال شما است. با ،یب استراتژی ها و مثال های بالا، می تو،د یک صفحه تماس با کارایی بالا و آسان برای استفاده ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، صفحه تماس با ما که به خوبی طراحی شده است، گسترش تلاش های بازاریابی شما است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/high-converting-contact-us-pages-for-di،al-agencies/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب