صنایعی که در سال 2023 بر روی آنها تمرکز می کنند


انتخاب جایگاه یک گام مهم برای آژانس های دیجیتال است، زیرا نرخ رشد پایدار بدون تعهد به یک صنعت خاص وجود ندارد. برای اطمینان از برداشتن گام های محکم رو به جلو، باید جایگاه آژانس بازاریابی خود را شناسایی کنید.

در سال 2023، مشتریان به دنبال خدمات تخصصی خواهند بود تا همیشه مطمئن باشند که با متخصصان متعهد کار می کنند. اما کدام جایگاه کلید موفقیت شما خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوال، باید علایق خود را شناسایی کنید، تحقیقات بازار انجام دهید، و نیازها و تفاوت‌های هر یک از آژانس‌های دیجیتال قابل توجه در سال 2023 را درک کنید.

چرا باید یک طاقچه برای آژانس خود انتخاب کنید؟

“افزایش بازگشت سرمایه” ساده ترین و اصلی ترین پاسخ به این سوال است. اما، چگونه؟

بسیاری ممکن است فکر کنند که تمرکز بر انواع موقعیت‌ها و گسترش خدمات، مسیر بهتری برای ،ب درآمد است. این تنها در صورتی می تواند درست باشد که مشتریان بالقوه شما به جای فروشگاه Lamy، یک خودکار از Primark ب،ند.

بنابراین هیچ ارتباطی بین تعداد صنایعی که در آنها خدمات ارائه می کنید و میزان بازگشت سرمایه (ROI) که دریافت می کنید وجود ندارد. مشتری، که به دنبال آژانس‌هایی هستند که خدمات بازاریابی تخصصی را ارائه می‌کنند و آماده هستند که برای کیفیت بالاتر خدمات هزینه بیشتری بپردازند، برای افزایش ROI و تسریع رشد ضروری هستند.

همچنین، ،بیدن به یک جایگاه آژانس بازاریابی، با کاهش انرژی ذهنی و زم، که باید برای صنایع مختلف صرف کنید، بهره‌وری را افزایش می‌دهد. به ،وان مثال، استراتژی های بازاریابی دیجیتال مورد نیاز بخش مراقبت های بهداشتی بسیار بیشتر از استراتژی های مورد نیاز پلتفرم های تجارت الکترونیک تنظیم شده است. بنابراین، اگر خدماتی را در بیش از یک جایگاه ارائه دهید، همیشه در حال تحقیق برای برآوردن نیازهای خاص صنعت مشتریان خود خواهید بود.

تمرکز بر تنها یک جایگاه آژانس بازاریابی به شما امکان می دهد خدمات بیشتری در آن زمینه ارائه دهید. هرچه بیشتر با مشتریان خود کار کنید، آنها تمایل بیشتری به درخواست خدمات از آژانس شما خواهند داشت، از جمله خدماتی که شما هنوز ارائه نکرده اید! همچنین، تمرکز بر روی یک طاقچه به موفقیت شما منجر می شود، زیرا به جای تعداد زیاد، نشان دادن در یک جایگاه آسان تر است. پس از آن، مشتریان آژانس خود را بدون زحمت پیدا خواهید کرد.

چگونه بهترین جایگاه بازاریابی دیجیتال را برای آژانس خود انتخاب کنید

اگر می‌خواهید سودآورترین گزینه را برای آژانس دیجیتال خود بیابید، باید روی علایق، علایق و تخصص خود تمرکز کنید تا گزینه‌های خود را محدود کنید. سپس، باید نقاط قوت و ضعف آژانس خود را با در نظر گرفتن داستان های موفقیت قبلی یا موارد بالقوه تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین، می تو،د نقطه تلاقی نقاط قوت و علایق خود را شناسایی کنید که به انگیزه بالایی برای داشتن فهرست کوتاه من، از موقعیت ها منجر می شود.

پس از مشخص ، مواردی که ممکن است روی آنها تمرکز کنید، تحقیق در این زمینه ها از نظر سودآوری، طول عمر و سهولت می تواند قدم منطقی بعدی باشد. برای به دست آوردن یک قطعه بزرگ از کیک باید یک بازار سودآور وجود داشته باشد، اما اگر بازار قبلاً تحت تسلط بوده است، جستجوی سایر شعبه های آژانس بازاریابی امیدوار کننده کاری است که باید انجام دهید.

صحبت با متخصصان و یادگیری مشکلاتی که آنها در این طاقچه با آن مواجه می شوند به شما کمک می کند تا از بین بهترین جایگاه ها برای آژانس های بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

اگر در حال اختراع یک آژانس بازاریابی نیستید، بهتر است فوراً یک تجزیه و تحلیل دقیق از رقبا انجام دهید. این می تواند به شما کمک کند تا بفهمید رقبای شما چقدر قدرتمند هستند و همچنین نقاط قوت و ضعف آنها را درک کنید. به این ترتیب می تو،د به قطعه گمشده ای تبدیل شوید که پازل را کامل می کند.

جایگاه های بازاریابی دیجیتال که در سال 2023 روی آن تمرکز می شود

هر سال فرصت های متفاوتی دارد! بیایید ببینیم از سال 2023 چه انتظاراتی می‌رود و کدام صنایع امیدوارکننده و در شرف رونق هستند:

انرژی تجدید پذیر

بحران انرژی که در سال 2022 آغاز شد، بر اساس این گزارش در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت وفاداری بنابراین، ترویج منابع انرژی تجدیدپذیر و قدرت پایداری هم به خاطر سیاره زمین و هم به خاطر شرکت های انرژی تجدیدپذیر می تواند زندگی را تغییر دهد. علاقه فزاینده ای به انرژی های تجدیدپذیر وجود دارد. اگر تصمیم دارید از بحران انرژی استفاده کنید، آژانس شما می تواند به این شرکت ها کمک کند تا داستان های خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنند و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند.

تن، اندام

از زمان همه گیری کووید-19، علاقه فزاینده ای به صنعت تن، اندام وجود داشته است زیرا ارتباط مستقیمی با تقویت سیستم ایمنی و سالم بودن دارد. اگرچه تاریک ترین روزهای این بیماری همه گیر مدت هاست گذشته است، علاقه به صنعت تن، اندام و تغذیه همچنان در حال افزایش است. انتظار می رود اندازه بازار صنعت تن، اندام در سال 2023 به رشد خود ادامه دهدطبق گزارش پذیرش پارامونت.

تجارت الکترونیک

بر اساس گزارش Insider Intelligence، 20.8 درصد از فروش در سال 2023 به صورت آنلاین انجام خواهد شد. شتاب همه‌گیری کووید-19 ممکن است نیروی سرسام‌آور خود را از دست داده باشد، اما همچنان، صنعت تجارت الکترونیک سال به سال به رشد خود ادامه می‌دهد. بنابراین، تقاضای فزاینده‌ای برای آژانس‌های بازاریابی تجارت الکترونیک در سال 2023 وجود خواهد داشت. اگر هدف شما تمرکز بر این حوزه است، برای بازی بزرگ آماده شوید!

مراقبت های بهداشتی

تعیین قرار ملاقات و حتی مشاوره امروز به صورت آنلاین انجام می شود. همانطور که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی شروع به ارائه خدمات خود به صورت آنلاین می کنند، بازاریابی دیجیتال موثر می تواند به آنها در تقویت حضور آنلاین خود کمک کند.

در میان دیگر حوزه‌های بازاریابی دیجیتال، اه،، نگر،‌ها و مقرراتی که این بخش با آن مواجه است کاملاً متفاوت است و نیاز به تخصص دارد. می تو،د آژانس های بازاریابی دیجیتال متخصص مراقبت های بهداشتی را بررسی کنید تا ببینید چگونه مشکلات را حل می کنند.

سازمان های غیر انتفاعی

درست مانند سایر صنایع، این طاقچه نیاز به تخصص برای آژانس های دیجیتال دارد. نیازهای محتوایی یک سازمان غیرانتفاعی با شرکت ها بسیار متفاوت است. در اینجا، کلید ترویج ،ب و کار شما نیست، بلکه دلیل آن است.

به طور کلی، سازمان های غیر انتفاعی برای محتوا بیش از هر ابزار دیگری که در بازاریابی دیجیتال استفاده می شود ارزش قائل هستند. چه پست‌های وبلاگ، ویدیوها، پاد،ت‌ها یا وبینارها باشد، هر چیزی که به پیشبرد مأموریت آنها کمک کند قابل قدرد، است. برای آژانس های غیرانتفاعی دیجیتال مارکتینگ، داشتن تسلط کامل بر بازاریابی محتوا ضروری است.

چگونه به ایده های جدید بازاریابی دیجیتالی دست پیدا کنیم

یک گزینه سودآورتر اما پرمخاطره، یافتن یک جایگاه جدید برای پرش ، قبل از بیشتر یا شاید ایجاد آن است. برای انجام این کار، می تو،د با تحقیق روند شروع کنید تا بفهمید در حال حاضر به چه چیزی بیشتر نیاز است و چگونه پرس و جوها بر این اساس شکل می گیرند. با یک طرز فکر چا، و فعال واقعی، ارائه یک ایده بازاریابی دیجیتال بسیار امیدوارکننده و تمرکز بر روی آن می تواند بیشتر از تلاش برای به دست آوردن بخشی از پای دیگران باشد.

برای تنوع بخشیدن به تحقیقات روند خود، می تو،د هم به گرایش های اجتماعی و هم به جستجوهای گوگل نگاه کنید. برای شناسایی جایگاه های بازاریابی رسانه های اجتماعی که به تازگی در حال ظهور هستند، می تو،د به مرکز خلاق TikTok، توییتر TT، YouTube Trending و غیره نگاه کنید. و برای طرف Google، استفاده از Google Trends می تواند شروع بسیار خوبی باشد.

نتیجه

شما باید جایگاهی را برای آژانس دیجیتال خود انتخاب کنید که در چشم انداز امروزی سودآور باشد. ایمن بازی ، بهتر از تخصص در زمینه اشتباه است.

به جای اینکه بخواهید در همه چیز خوب باشید، خیلی بهتر است در چند زمینه تخصص داشته باشید و سهم بازار قابل توجهی را در آنها به دست آورید، به جای اینکه سهم کمی از بازار را در یک پای بزرگ نگه دارید. صنعتی که روی آن تمرکز کرده اید می تواند بر قیمت آژانس بازاریابی دیجیتال شما نیز تأثیر بگذارد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/c،osing-a-niche-for-your-di،al-agency-which-industries-to-focus-on/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب