طرح کارت ویزیت نصب آسانسور و پله برقی ایران طرح

طرح کارت ویزیت نصب آسانسور و پله برقی ایران طرح

ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد… از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، کلیک کنید تصاویر و…. اعلام خبر و جلوگیری از حرکت آسانسور در هنگام بار اضافی را به عهده دارد.

جهت ثبت نام حجره اینترنتی کسب و کار خود ابتدا قوانین و مقررات را مطالعه نمایید. زمان عکس‌العمل این صفحات قابل تنظیم بین ۱۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه بوده و حداقل وزن عکس‌العمل آن ۱۵ کیلوگرم است. فراخوانی جمع کن رو به بالا، در حین حرکت از پایین به بالا به کلیه احضارها پاسخ می‌دهد. فراخوانی جمع کن رو به پایین، در حین حرکت از بالا به پایین به کلیه احضارها پاسخ می‌دهد. هرگونه کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک asansor.ir مجاز می باشد.

  • هنگامی که کابین به یک طبقه می‌رسد در کابین با در طبقه درگیر شده و با باز شدن در کابین در طبقه نیز باز می‌گردد.
  • اتخاب موتور برای هر پروژه ای ممکن است متفاوت باشد و بر اساس طول، عرض و اندازه پله برقی موتورهایی با ظرفیت 5.5 کیلووات تا 11 کیلووات استفاده می گردد.
  • اولین دوره این مقاطع در سال 1998 در نورث همپتون انگلستان با هدایت جانات آدامز، برایان واتز، استفان کازمارسیزیک که از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و علوم کاربردی بودند آغاز شد.
  • بیشترین استفاده از این وسیله در فرودگاه ها و مراکز تجاری، مراکز حمل و نقل، مراکز خرید، هتلها و ساختمانهای عمومی است.

پله برقی ها باید امکان رفت و آمد به صورت رفت و برگشت را داشته باشند. پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم…. پیش از آنکه به بررسی نکات استفاده از آینه در کابین آسانسور بپردازیم، لازم است کمی در رابطه با… دکمه قرمزرنگ در گوشه و پایین سمت راست ورودی و خروجی پله‌برقی جهت توقف، اضطراری است. پله‌برقی باید قابلیت حرکت در دو جهت پایین و بالا (فقط توسط تکنسین مربوطه) را داشته باشد. فراخوانی گروهی برای تعداد بیش از یک آسانسور بکار می‌رود و نزدیک‌ترین کابین به احضار پاسخ می‌دهد.

راه اندازی مجدد آسانسور آموزش مرحله به مرحله ریست کردن

هدایتگر ها، پله ها را از مسیر زیرین خرپا عبور می دهند تا دوباره به ابتدای مسیر برگردند. در اینجا فاصله چرخهای هدایتگر از هم بیشتر شده و باعث می شوند تا سطح پله دوباره بصورت یک پله با زاویه قائمه در آید. این چرخه دائما تکرار می شود و پله ها را به انتهای مسیر رسانده دوباره به ابتدای مسیر هدایت می کند. نصب آسانسور در ساختمان موجب رفاه ساکنین می شود اما بسیاری از ساختمان های قدیمی فاقد آسانسور هستند. اخیرا تقاضا برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی بسیار بیشتر شده است.

آسانسور و پله برقی امیدیار با همت و پشتکار تیم بازرگانی و فنی خود موفق به اجرای پروژه های لوکس مسکونی، هتل های پنج ستاره، برج های لاکچری اقامتی و همچنین تعدادی از شناخته شده ترین مگا مال‌های کشور گردیده است . اگر در هنگام ساخت بنا، آسانسور در ساختمان جاگذاری نشود، می توان امکان نصب سازه در آینده را بررسی کرد. مواردی از قبیل مقاومت سازه ساختمان، امکان تقویت سازه، محل مناسب نصب و برخی ملاحظات فنی نشان می دهد که بنا برای نصب آسانسور مناسب است یا خیر.

پله برقی چیست؟

مجموعه‌ای شامل؛ مدارهای فرمان و قدرت که وظیفه کنترل حرکت کابین و پاسخگویی به احضار (فرمان) را به عهده دارد. البته در ساختمان های مسکونی خاص در قسمت عمومی قابل استفاده می باشد. © تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت پارس ایمن الکترونیک می باشد. اما برای رفع اشکالات این تابلو‌‌‌‌های رله‌ای بتدریج تابلو‌‌‌‌های میکروپروسسوری وارد بازار شد. که در آن آی‌سیها و میکروها جایگزین رله ها شدند و با زبان‌‌‌‌های مختلف برنامه‌نویسی برنامه‌ریزی می‌شدند تا حجم تابلوها کوچکتر شود و تعمیرات و رفع خرابی آن توسط افراد متخصص‌تر اما با راحتی بیشتری انجام شود.

در تعریفی مشابه ، آسانسور به مجموعه تجهیزات حمل و نقل گفته می شود که انتقال عمودی مردم و یا وسایل بین طبقات ساختمان را فراهم می نماید. شیر هیدرولیکی که هنگام سقوط یا افزایش ناگهانی سرعت در آسانسورهای هیدرولیک بکار می‌رود و هنگام افزایش جریان روغن بیش‌ازحد مجاز، بسته‌شده و از سقوط یا افزایش سرعت کابین جلوگیری می‌کند. نهایت ظرفیت آسانسور حدود 10 تا 15 نفر به طور همزمان می باشد اما در پله برقی این تعداد به بیش از 20 نفر نیز می رسد.

برای راه اندازی موتور به خاطر وجود موتور‌‌‌‌های قوی تر در صورت استفاده از درایو یا سافت استارتر نیاز به هزینه بسیار بالاتری است پس لذا معمولاً برای شروع به کار موتور پمپ هیدرولیک از سیستم رایج ستاره – مثلث استفاده می‌شود. اما این موتور و فشار تنها در حرکت به سمت بالا مورد نیاز است و برای حرکت کابین به سمت پایین نیازی به روشن کردن موتور و مصرف توان نیست و تنها با بازکردن یک شیر و خالی کردن روغن جک کابین به آرامی به سمت پایین حرکت می‌کند. اساس کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسلها و فلکه موتور است. در داخل فریم وزنه به اندازه وزن کابین به اضافه نصف ظرفیت کابین وزنه وجود دارد.

بیشترین کاربرد پیاده رو متحرک در فرودگاه ها، فروشگاه های بزرگ، پایانه های مسافربری، امکان دیدنی و تفریحی است. پله برقی غیر تجاری در مکان هایی نصب می شود که ترافیک رفت و آمد بالایی دارند. این پله ها جزء گران ترین و سنگین ترین پله های برقی بوده و نصب آنها نیازمند رعایت کامل اصول مهندسی است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب