عوامل کلیدی که باعث ارزش گذاری آژانس شما می شود

یک فرآیند کامل در پشت جذب، توسعه و حفظ کارکنان وجود دارد که نباید آن را ساده گرفت. داشتن یک متخصص منابع انس، می تواند برای کارایی، شادی و موفقیت آژانس شما حیاتی باشد. همانطور که در هر بخش دیگری از آژانس خود سرمایه گذاری می کنید، باید در توسعه و رفاه کارکنان خود نیز سرمایه گذاری کنید.

انتخاب و انتخاب جوایزی که می‌خواهید به آن‌ها بروید نیز بسیار مهم است زیرا اگر تصمیم بگیرید که می‌خواهید برای همه جوایز بیرون بروید، احتمالاً زم، برای انجام کارهای مشتری نخواهید داشت. شما باید جوایزی را که می‌خواهید بر اساس مرحله رشد خود و نوع کار یا کمپین‌هایی که انجام می‌دهید انتخاب کنید.

6. گردش مالی کم کارکنان و مشتریان

داشتن شهرت خوب در بازار، برنده شدن جوایز، ارائه محتوایی که با مخاطبان شما صحبت می کند، شرکت در رویدادها و سخنر، در آن همه اینها به ارزش آژانس شما می افزاید. این یک سرمایه گذاری است. مطمئناً، ممکن است هیچ بازدهی فوری در آن مشاهده نکنید، اما در درازمدت، باید از سرمایه اولیه خود هم بازده و هم سود دریافت کنید.

مولد یک انتها به انتها است مدیریت آژانس پلت فرم برای آژانس ها در هر شکل و اندازه.

هنگامی که در مورد بازاریابی صحبت می کنید، سرمایه گذاری 3-5٪ از درآمد سالانه شما معیار خوبی است. شما باید به جای تمرکز بر مخارج خارجی، نوعی رویکرد جامع را برای استراتژی بازاریابی خود حفظ کنید. اولین قدم ایجاد یک برنامه بازاریابی است که در آن شما قادر خواهید بود سرمایه گذاری را به اه، مختلف ت،یم کنید، خواه آگاهی از برند یا عملکرد باشد. شما باید بر اساس مرحله خاصی از ،ب و کار که در حال حاضر در آن هستید، تصمیم بگیرید که سرمایه گذاری من، برای آژانس شما چیست.

درباره کاکتوس

در وبینار، مارک بیان می‌کند که درآمد تکراری برای ،یداران جذاب‌تر از درآمد پروژه است، زیرا به آنها اطمینان بیشتری در مورد آنچه می‌،ند می‌دهد. در نهایت، ،یداران بالقوه به دنبال به دست آوردن لیست مشتریان شما هستند، بنابراین می توانند شکاف های موجود در تجارت خود را پر کنند. این همچنین به این م،ی است که ،یداران مختلف بسته به آنچه که به دنبال آن هستند، چیزهای مختلفی را ارزش گذاری می کنند، بنابراین یک روش ارزش گذاری ثابت بین ،یداران وجود نخواهد داشت.

2. رهبری

ما در وبینار قبلی که با مدیسون آلی میزب، کرده بودیم، چه عوامل کلیدی را باید در نظر داشته باشید، بنابراین حتماً خلاصه آن وبینار را نیز بررسی کنید.

مجموعه مهارت های تیم رهبری یک آژانس حیاتی است. ،ید شخصی با سابقه مالی ممکن است به اندازه شخصی با سابقه فنی یا خلاقانه ارزشمند نباشد. چیزی که به شما کمک می کند، نداشتن یک بنیانگذار واحد، بلکه یک تیم مدیریتی است که عملکردهای کلیدی و بخش های کلیدی را پوشش می دهد. این از ارزش شما محافظت می کند و به ،یدار و تیم اطمینان بیشتری می دهد.

3. ابزارهای داخلی و ابزارهای مشتری

ابزارهای داخلی کارایی و بهره وری را افزایش می دهند و ابزارهای مشتری به مشتریان شما ارزش می افزایند یا به ،وان نقطه تمایز مشتریان شما عمل می کنند. با وجود ابزارها و فرآیندهای خوب، باید بتو،د بهتر درک کنید که در ،ب و کار شما چه می گذرد. داشتن ابزار خوب و ردیابی KPIها و داده ها واقعا مهم است. بدون آن، ،یدار نمی تواند بفهمد که چگونه برای ،ب و کار ارزش قائل شود. اگر به خوبی اجرا نشود و اطلاعات مدیریتی روشنی وجود نداشته باشد، آنها می توانند از معامله خارج شوند.

در آ،ین سری از وبینارهای ما، Productive میزبان کارشناسان حوزه M&A و همچنین صاحبان آژانس است تا مسائل مربوط به ارزش گذاری آژانس و عوامل کلیدی را که بر ارزش آژانس شما تأثیر می گذارد، پوشش دهد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/webinar-recap-key-factors-that-drive-the-valuation-of-your-agency/در 14 فوریه Productive یک وبینار زنده را با کاکتوس، یک مشاوره M&A شرکتی و مشاوره رشد برای آژانس‌ها، میزب، کرد. مارک سنتهیل، شریک مدیریت کاکتوس، با Marija K. Vlasic، متخصص محتوا در Productive در مورد عوامل کلیدی که باعث ارزش گذاری آژانس شما می شوند صحبت کرد.

برای کمک به شما در شروع کار، می‌تو،د ماشین‌حساب ارزش‌گذاری آژانس توسط Productive را نیز بررسی کنید، یک ابزار مدیریتی سرتاسر آژانس که می‌تواند به پیشرفت آژانس شما کمک کند. مح،ه‌گر ارزش آژانس ،نی ارزش را در کمتر از 10 دقیقه به شما ارائه می‌دهد و همچنین حوزه‌هایی را که می‌تو،د برای افزایش ارزش آژانس خود روی آنها تمرکز کنید، ارائه می‌کند.

مارک سنتهیل عملکرد M&A را رهبری می کند و عمدتاً بر کمک به آژانس ها در رشد و آماده سازی آنها برای فروش متمرکز شده است. او تیمی متشکل از 20 مشاور را در کاکتوس رهبری می کند، همه آنها مجموعه مهارت های متفاوتی دارند، اما همه آنها مالک، اداره یا خارج از آژانس بودند.

به وبینارهای آینده ما بپیوندید

شهرت برند یا نحوه درک کارکنان شما از شما عامل کلیدی دیگری برای ارزش آژانس شما است. نکته حیاتی ایجاد یک معامله پیرامون تیم ها و همسویی رشد آینده و چشم انداز مش، است. مهم نیست که چقدر حاشیه سود شما بالا باشد، تصویر برند شما به همان اندازه برای ارزش گذاری آژانس شما حیاتی است. سایت‌هایی مانند Gl،door می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر ،یداران داشته باشند اگر متوجه شوند که کارمندان راضی نیستند. ارزش آن را دارد که روی ابزارهایی سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند تا یک ،ب و کار را اداره کنید و همه را راضی نگه دارید.

5. شهرت بازار

یک مفهوم مشابه در مورد مشتریان شما نیز صدق می کند. شما باید شادی مشتریان خود را زیر نظر داشته باشید و اینکه چگونه می تو،د کار بهتری در تامین نیاز آنها انجام دهید.

7. سرمایه گذاری در بازاریابی

در حالی که با راه‌حل‌ها و ابزارهای فنی دیگر، می‌تو،د کار مشتری خود را سریع‌تر تحویل دهید و در نتیجه پیاده‌سازی آن ابزارها، می‌تو،د کارهای بیشتری را برای او انجام دهید. همه چیز در مورد ایجاد نوعی اتوماسیون و ارزش افزوده برای مشتری است تا بتو،د هزینه بیشتری دریافت کنید، اما از نظر نتایج نیز بیشتر ارائه دهید.

4. شهرت برند

اخیراً علاقه زیادی به موضوعات ارزش گذاری آژانس در صنعت دیجیتال وجود دارد. در مقطعی از حرفه خود، صاحبان آژانس شروع به تعجب می کنند که در هنگام ساخت آژانس خود چقدر ارزش ایجاد کرده اند. آنها ممکن است هنوز کوچکترین قصدی برای فروش آژانس نداشته باشند، اما هنوز در مورد ارزش آن کنجکاو هستند. بنابراین، از کجا شروع می کنید؟

کاکتوس در 10 سال گذشته با بیش از 3500 آژانس و تجارت کار کرده است. آنها روی حمایت از آژانس های در مراحل اولیه زندگی خود تمرکز می کنند، 1 تا 10 میلیون دلار درآمد، که به صورت دیجیتال متمرکز هستند.

به خواندن ادامه دهید تا ببینید فهرست مارک از عوامل کلیدی که باعث ارزش گذاری آژانس ها می شود چگونه است.

1. درآمد مکرر در مقابل درآمد پروژه

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب