عیب یابی و تعمیر شارژر لپ تاپ دل بررسی دلایل خرابی شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پس از ثبت سفارش، متناسب با توضیحات شما قیمت دقیق انجام خدمت مشخص می قیمت شارژر لپ تاپ دل گردد. حتما از مشابهت فیش آداپتور مورد نیاز خود با محصول انتخابی اطمینان حاصل نمایید. شما باید با استفاده از قسمت تیزی چاقو، آداپتور را باز کنید. آداپتور به صورت دو نیمه بهم وصل شده است که کافی است در امتداد درز دو نیمه آن با چاقو ضربه بزنید تا آن ها را از یکدیگر جدا نمایید. برای جدا کردن این درزها احتمالا به نیروی بیشتری نیاز دارید که می­‌توانید با یک پتک و یا شی محکم دیگری بر بخش انتهای چاقو ضربه بزنید تا نیروی مورد نیاز خود را تامین کنید.

  • در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند.
  • نوک چوب قرمز را داخل جک آداپتور قرار دهید و سر سیاه دیگر را به قسمت فلزی بیرونی جک لمس کنید.
  • در این مقاله ما به انواع خرابی شارژر لپ تاپ و مراحل تعمیر آن اشاره کرده ایم.
  • سلام ، خسته نباشید ، من در حال کار کردن با لپ تاپ خودم بودم یک دفعه لپ تاپم خاموش شد و شارژرم بوی سوختگی میده .

آنها یک استوانه توخالی و عایق هستند که به پورت برق لپ تاپ متصل می شوند.اتصال Snap and Lockبه عنوان دوشاخه برق 3 پین و 4 پین DC Kycon شناخته می شود. این رابط دارای سه یا چهار پین است که توسط یک استوانه فلزی نازک احاطه شده است.اتصالات Molexاغلب در رایانه های شخصی برای تامین برق استفاده می شود. چندین سیم برق عایق شده توسط یک محفظه مستطیل شکل صاف و پلاستیکی با 3، 4 یا 6 پایانه محصور شده اند.اتصالات USBشامل یک فلز توخالی و مستطیلی است که در داخل آن دو یا چند پین فلزی صاف وجود دارد. این عبارت هم روی یک برگه کوچک در پشت لپ‌تاپ قرار گرفته است است. این نوع آداپتورها با افزایش ولتاژ سبب بهینه شدن انرژی برق برای استفاده در گجت‌ها می‌شوند.

عیب یابی و تعمیر شارژر لپ تاپ دل بررسی دلایل خرابی شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس نمایندگی، تعداد شعب، لیست محصولات قابل فروش، لیست خدمات قابل ارائه و انجام خدمات مشاوره می توانید به وب سایت نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. هنگام وصل نمودن آداپتور لپ تاپ ایسوس به رایانه مراقب باشید که دقیقاً درون سوکت‌ شارژ قرار گرفته شود، آسیب رسیدن به سوکت شارژ، لپ تاپ شما را با دردسر های زیادی مواجه خواهد کرد. شارژر لپ تاپ نیز مانند هر وسیله برقی دیگر و هر لوازم جانبی دیگری که به همراه لوازم برقی ارائه داده می شوند، به نگهداری صحیح نیاز دارد تا با نگهداری مناسب و صحیح بتوان طول عمر این وسیله جانبی را افزایش داد.

کابل تعمیر ی آداپتور لپ تاپ اپل MacBookApple شارژر

حتما قبل از مراجعه به تعمیرکار از سالم بودن سیم رابط اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات پیش می آید که به دلیل فرسودگی سیم رابط شارژر عملکرد مطلوبی ندارد. چراکه اغلب خرابی ها ناشی از عدم توجه کافی در هنگام اتصال روی می دهد. حتما با آرامش و به صورت کامل سوکت شارژر را در درگاه قرار دهید. این سری گران قیمت ترین شارژرهای لپ تاپ هستند و می توانند هر نوع جریانی را به نوع دیگر تبدیل کنند.

باطری ها یک ماه گارانتی تعویض و شارژر ها شش ماه گارانتی تعویض دارند. دو دلیل مهم که خرید لپ تاپ استوک (کارکرده ) را بسیار توجیه پذیر میکند کیفیت بسیار بالا و اختلاف قیمت بسیار زیاد با لپ تاپ نو ، است . نمایندگی اچ پی در تهران، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محسوب میشه. تو هر کدوم از بخش های این مرکز، کارشناس هایی فعالیت می کنن که از سالها تجربه در حوزه ی کاری خودشون برخوردارهستن و می تونن خدمات تخصصی رو به شما عزیزان ارائه بدن.

شارژر لپ تاپ 19 ولت 4.74 آمپر ایسوس مدل ADP-90SB B

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب