قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور

محققان دریافتند عصاره قارچ گانودرما می تواند خاصیت ضد التهابی در برابر سلول های سرطانی داشته باشد. اثرات مثبت این قارچ در برابر التهاب و سرطان به خاطر تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدهایی است که در آن یافت می شود. پلی ساکاریدها اثرات بیشتری بر روی پاسخ های التهابی دارند. با این حال، در خیلی از کشورها پتانسیل مصرف و کاربرد این قارچ بعنوان درمانگر هنوز در حال بررسی می باشد.

گانودرما درمانگری شگفت آور

کسانی که روزانه از خواب آلودگی و خستگی رنج می‌برند بهتر است قارچ گانودرما را یک الی دو ساعت قبل از صرف شام مصرف فرمایند که هم کیفیت خواب بهتری داشته باشند و هم در طول روز از وضوح روانی بیشتری بهره‌مند شوند. قطعاً قارچی که در مکانی استرلیزه و کنترل شده پرورش داده می‌شود نسبت به قارچی که در جنگل و در مجاورت با حشرات، حیوانات و گرد و خاک رشد می‌کند بسیار سالم‌تر است. اصل داستان اینکه این کشور های گرمسیری مثل مالزی و اندونزی که عمده تولید کشاورزیشون قهوه است و گانودرما خودرو پای نخل هاشون میزنه و یه آفته.

گانودرما یا همان قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور کاهش وزن من بسیار متناسب و محسوس بوده و خداروشکر ریزش موی من رو هم قطع کرده. کم پیش میاد برای سایتی نظر بزارم، اما دیدم بی انصافیه که کامنت نزارم. سلام و خدا قوت، من برای یکی از همکارام پیشنهاد کردم که از این محصول استفاده کنند اما نتیجه نگرفتن، و دلیلش هم این بود که همیشه وقت و بی وقت استفاده می کرد و به هیچ یک از توصیه های گفته شده عمل نمی کرد.

جالب است بدانید گانودرما در چين به عنوان قارچ جاودانگي و در رده گیاهان برتر قرار می گیرد. این قارچ در فهرست ده ماده طبیعی برتر نیز قرار دارد و می توان مادام العمر و بدون هیچ گونه عوارض جانبی آن را مصرف کرد. در این مقاله قصد داریم به تمام جنبه‌های قارچ گانودرما بپردازیم و ببینیم عوارض و خواص گانودرما چه هستند.

فروش نمونه های مشابه به قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرمای بی کیفیت و خراب از جمله روشهای این گونه از افراد می‌باشد. به بدن اجازه می دهد تا یک سیستم ایمنی قوی در برابر انواع ویروس ها ایجاد کند. برای مثال در برابر اچ پی وی و زگیل تناسلی یک دوره درمانی ۶ الی ۱۲ ماهه ایجاد می کند. طی ۳ الی ۴ ماه زگیل تناسلی حذف و پس ازحدود ۶ ماه الی ۱۲ ماه ویروس اچ پی وی از بدن دفع می گردد. البته برای تسریع درمان HPV ما مصرف قارچ شیتاکه در کنار گانودرما را اکیدا توصیه می کنیم.

دنبال راهی بودند که بیشتر بفروشند لذا یه فکر ساده کردند که گنودرما رو پودر کنند و با قهوه قاطی کنند بفروشند‌ که هم از شر قهوه ها راحت شند و هم گانودرما که تلخه و سخته خوردنش رو یه جوری مصرفشو باب کنند. استفاده از قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در چین، ژاپن و سایر کشور های آریو کالا آسیایی رایج است. برخی از مهمترین خاصیت های قارچ گانودرما در مقالات زیر مشخص و بصورت تخصصی بررسی شده اند. بیماران خودایمنی روزانه تنها نیم گرم از قارچ گانودرما را مصرف کنند. مجموعه اوسکافه سال ها است که در زمینه تهیه و رست قهوه از بهترین مزارع کشورهای دنیا فعالیت می‌کند.

  • خواص آلبالو و هر آنچه باید درباره این میوه تابستانی بدانید!
  • نام علمی آن گانودرما لوسیدوم است و گونه ای از قارچ های قرمز محسوب می شود.
  • پس در صورت نیاز به مشاوره، پشتیبانی و یا خرید فقط از طریق شبکه های اجتماعی واتس اپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

این قارچ خاصیت ضد سرطان داشته و استفاده از آن در کنار روش های رایج درمانی سرطان مانند پرتو درمانی و شیمی درمانی موجب تسکین درد فرد بیمار و اثر بخشی بیشتر درمان می شود. فرآیند تاثیر گذاری گانودرما بیز در بدن شامل پنج مرحله می باشد. این ماده شگفت انگیز ابتدا سمومی که در بدن نهفته است را شناسایی کرده و سپس این سموم را پاکسازی می کند. فعل و انفعالات درون بدن را تنظیم کرده و بعد از آن شروع به بازیابی و ترمیم عضو یا اعضای آسیب دیده می کند. در مرحله آخر قارچ گانودرما بیز شروع به جوانسازی تمام سلول های بدن می کند.

برخی افراد به قارچ گانودرما را پادشاه گیاهان دارویی میگویند چرا که این ماده غذایی سرشار از مواد مغذی بوده و خواص بینظیری برای سلامتی دارد. قهوه گانادرما بیز یکی از نوشیدنی های خوش طعمی است که کار مصرف قارچ گانودرما را برای شما راحت تر کرده است. علاوه بر این مصرف پودر قارچ گانودرما در کنار قهوه، به غیر طعم بینظیری که دارد، دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری نیز میباشد. قهوه دکتر بیز با قارچ گانودرما دارای طعم های متفاوتی است و به همین علت متناسب با هر ذائقه ای میباشد فقط کافی است که انواع قهوه های گانودرما بیز را یکبار امتحان کنید.

این قهوه علاوه بر قهوه و گانودرما دارای پودر کاکائو نیز هست و طعمی خامه ای و لذیذ دارد. در واقع این قهوه طعمی میان سوپریم گانودرما و لاته گانودرما دارد. انواع قهوه دکتر بیز با قیمت استثنائی در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر موجود است. همه این‌ها دلیل محکمی برای این است که حتما این نوشیدنی مفید و لذیذ را امتحان کنید.

تقویت و افزایش رشد مو

محققان دریافتند که پس از ۸ هفته مصرف مکمل‌های حاوی این قارچ، خستگی کاهش و سلامتی بهبود می‌یابد. مطالعه دیگری نشان داد که پس از ۴ هفته مصرف پودر گانودرما در گروه ۴۸ نفره از افراد مبتلا به سرطان سینه، خستگی و میزان استرس کاهش و کیفیت زندگی بهبود یافته است. علاوه بر این، افراد مورد مطالعه نیز اضطراب و افسردگی کمتری را تجربه کردند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب