قدرت سخنرانی در رویدادهای بازاریابی

قدرت سخنرانی در رویدادهای بازاریابی


ازدحام دیجیتال واقعی است و همه ما آنجا بوده‌ایم، در دریای آژانس‌های دیجیتال شگفت‌انگیز گم شده‌ایم، همه برای جلب توجه ی،ان رقابت می‌کنند. اما اگر راهی برای کاهش سر و صدا و ایجاد آژانس خود به ،وان یک رهبر فکری وجود داشت، چه؟ وارد صحنه شوید (به م،ای واقعی کلمه!)

صحبت ، در رویدادهای بازاریابی تنها به اشتراک گذاری دانش نیست، بلکه راهی عالی برای ایجاد روابط، به نمایش گذاشتن قابلیت های آژانس شما و جذب سرنخ های با کیفیت بالا است. به خواندن ادامه دهید تا نقشه راه خود را کشف کنید.

سخنر، در کنفرانس های بازاریابی: آیا این مسیری است به سمت چشم انداز آژانس؟

همانطور که در وبلاگ قبلی خود، «چگونه شرکت کنندگان بیشتری را به رویداد بازاریابی خود جذب کنیم» اشاره کردیم، گردهمایی ها «سکوهایی» برای درخشش بازاریابان دیجیتال هستند، خواه یک سخنر، زنده یا یک وبینار از پیش ضبط شده باشد. به عبارت دیگر، اینها رویدادهایی هستند که می توانند به رشد آژانس شما تبدیل شوند، آنها برای نشان دادن تخصص شما، به اشتراک گذاشتن بینش های ارزشمند و قرار دادن خود به ،وان آژانسی که در جایگاه شما قرار دارد عالی هستند.

صحبت ، در کنفرانس ها یا نمایشگاه های تجاری به ،وان عضوی از تیم آژانس بازاریابی دیجیتال در واقع یک موقعیت برد-برد است. برند شما را تقویت می کند، نمایه شرکت شما را تقویت می کند و فرصت های ش،ه ای ارزشمندی را ایجاد می کند. بنابراین، بله، این یک راه موثر برای به دست آوردن دید آژانس است.

سخنر، در یک رویداد بازاریابی

علاوه بر این، به اشتراک گذاری تخصص خود در رویدادهای صنعت، شما را به ،وان یک رهبر فکری در ا،یستم بازاریابی دیجیتال قرار می دهد. همکاران، مشتریان بالقوه و کارفرمایان شما را به ،وان فردی با دانش و تجربه ارزشمند می شناسند.

دیگه چی؟ وقتی در یک رویداد صحبت می کنید، نه تنها خود را تبلیغ می کنید، بلکه شرکت خود را نیز تبلیغ می کنید. تخصص آژانس شما را به نمایش می گذارد و مشتریان بالقوه ای را جذب می کند که تحت تاثیر چشم انداز شما قرار گرفته اند. در پایان روز، می تو،د با ثبت رویداد خود یا با اشتراک گذاری اطلاعات تماس خود در حین ارائه، مشتریان بالقوه را جذب کنید. بهتر از آن، می تو،د برای آژانس بازاریابی خود مشتری، جذب کنید.

کاملا متقاعد نشده اید؟

سایر مزایای سخنر، در رویدادهای بازاریابی

رهبری نسل

کنفرانس ها (و نمایشگاه های تجاری) نه تنها جاهای دیدنی آژانس ها هستند، بلکه جاذبه های اصلی برای بازاریابان دیجیتال هستند. این رویدادها مملو از شرکت کنندگ، است که به طور فعال به دنبال راه حل هایی در طاقچه شما هستند. با صحبت در این رویدادها، می تو،د خود را به ،وان یک رهبر فکری قرار دهید، به طور مستقیم با مشتریان بالقوه تعامل داشته باشید و اعتماد ایجاد کنید. این ،یبی از مخاطبان هدف، سرنخ‌های از پیش واجد شرایط، و تعامل مستقیم، تعاملات گفتاری را به یک نیروگاه تولید سرنخ برای بازاریابان دیجیتال تبدیل می‌کند.

فرصت های ش،ه سازی

کنفرانس ها ا،یستم های پر جنب و جوشی برای بازاریابان دیجیتال هستند. این گردهمایی ها شما را در مقابل گروه خاصی از مشتریان بالقوه قرار می دهد که فعالانه به دنبال راه حل هایی در صنعت شما هستند. تعاملات گفتاری با ایجاد روابط و ایجاد ارتباط با شرکت کنندگان و سایر متخصصان صنعت، به استفاده از پتانسیل این محیط بازاریابی کمک می کند.

حفظ و جذب مشتری

کنفرانس های بازاریابی ابزار قدرتمندی برای حفظ مشتریان فعلی و به دست آوردن مشتریان جدید هستند. مطالعات نشان می دهد که 73 درصد از ،یداران B2B از رهبری فکری به ،وان مبنای قابل اعتمادتری برای قضاوت در مورد شایستگی های یک شرکت نسبت به مواد بازاریابی سنتی یاد می کنند. بنابراین، با نشان دادن دانش خود در مورد استراتژی‌های بازاریابی، به مشتریان فعلی اطمینان می‌دهید که انتخاب درستی انجام داده‌اند و ارزش پیشنهادی خود را در نظر آنها تقویت می‌کنید.

چگونه صحبت ، را در رویدادها شروع می کنید؟ تامین فرصت های سخنر،

بنابراین، آیا از قدرت تولید سرنخ سخنر، در رویدادهای بازاریابی متقاعد شده‌اید؟ زمان آن فرا رسیده است که چگونگی ایمن سازی فرصت های صحبت مورد نظر را بررسی کنید.

با توجه به موضوع، در وهله اول اجازه دهید به سخنرانان گوش کنیم. Dom de Leon، یکی از سخنرانان کنفرانس که تجربیات خود را در پلتفرم های مختلف به اشتراک می گذارد، به فالوورهای خود یادآوری می کند که استفاده از رسانه های اجتماعی چقدر مهم است:

چه در یک پست فیس بوک، ع، اینستاگرام، مقاله متوسط ​​یا وبلاگ، برخی از درس های آموخته شده را به اشتراک بگذارید و برای دیگران ارزش قائل شوید. این چیزی است که من دوست دارم بیشتر آن را انجام دهم. نوشتن و انتشار در مورد یک موضوع خاص یک روش منفعلانه برای پیوستن علاقه شما به یک تخصص خاص است.

او همچنین اضافه کرد که مربیان می توانند راه را به شما نشان دهند:

ا،ر سخنرانان در این صنعت مشاغل روزانه دارند یا می خواهند زمان بیشتری را با خانواده بگذرانند. بنابراین، آنها نمی توانند همه درگیری های سخنر، را به خصوص در تعطیلات آ، هفته انجام دهند. ممکن است ایده خوبی باشد که درخواست معرفی کنید، و اگر اعتماد داشته باشند که می تو،د در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید، مخاطب شما را فوروارد می کنند. اگر وب‌سایتی با نمایه، ع، برای استفاده در پوستر و موضوعاتی که قبلاً به آنها پرداخته‌اید، امتیازات پاداش دارید.

شخصیت دیگری، کیت ماتسودایرا، در وبلاگ شخصی خود بیان می کند که “برای پذیرفته شدن سخنر، شما لازم نیست مشهور باشید، و همچنین لازم نیست در یک شرکت بزرگ مدیر ارشد باشید – تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک زمین بازی داشته باشید و این چیزی است که مردم را … مشتاق می کند.”

به شرح زیر ادامه می یابد:

روابط همه چیز را ممکن می کند. اگر می خواهید برای سخنر، پذیرفته شوید، اگر قبل از ارسال درخواست خود با صندلی های رویداد تماس بگیرید، شانس شما برای شرکت بسیار بالا می رود. این می تواند هر چیزی باشد، از ایجاد یک معرفی از یک آشنایی مش، گرفته تا تعامل ساده با آنها در توییتر.

بنابراین، می‌توان گفت که تماس با نام‌ها/برندهای معروف، به اشتراک گذاشتن تجربیات در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، داوطلب شدن و مصمم بودن برای صحبت در مورد تخصص خود، گام‌های خوبی برای امنیت فرصت‌های صحبت هستند. اما باید بیشتر باشد.

در اینجا چند راه دیگر وجود دارد:

رویدادهای مرتبط را شناسایی کنید

البته، شما باید رویدادهای مرتبط با تخصص خود را بیابید. بنابراین، دعوت خوبی برای تحقیق در کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های بازاریابی است. شما همچنین می تو،د بر روی رویدادهایی تمرکز کنید که مخاطبان هدف شما در آن شرکت می کنند.

با این حال، بهترین راه برای شناسایی خوشه های مرتبط، پیگیری است رویدادهای دیجیتال در دن. بدون توجه به موقعیت مک، شما، می تو،د همه چیز را جستجو کنید کنفرانس های بازاریابی در اروپایا آمریکا یا کانادا.

سخنر، در یک رویداد دیجیتال

بررسی کنید که چه ،ی تصمیم می گیرد

بیشتر رویدادها دارای صفحه “تماس برای سخنرانان” هستند که جزئیات تماس را فهرست می کند. اگر نه، سازمان دهنده رویداد را پیدا کنید و فردی که مسئول انتخاب سخنران است را شناسایی کنید.

یک پیشنهاد سخنر، قانع کننده ایجاد کنید

پس از یافتن رویدادی که برای شما من، است، باید یک پیشنهاد گفتگوی جذاب ایجاد کنید. برای این کار، موضوع ارزشمندی را انتخاب کنید، ،و، جذاب و توضیحات مختصری ایجاد کنید و با خیال راحت تخصص خود را در آن برجسته کنید.

پاداش: نکات حرفه ای برای تعامل موفق در سخنر،

پیش صحبت ،

#1 بر موضوع خود مسلط شوید: ارائه خود را اغلب تمرین کنید تا از ارائه مطمئن، روان و ارتباط موثر اطمینان حاصل کنید. هنگام ساختن و ارائه موضوع ارائه خود یک طرز فکر مش، ایجاد کنید.
#2 مخاطبان خود را بشناسید: هنگام توسعه قالب و محتوای ارائه خود، سطح دانش/تجربه مهمانان را در نظر بگیرید.

#3 شامل داستان سرایی: اگرچه حقایق مهم هستند، داستان ها حتی تاثیر بیشتری دارند! جزئیات را از مطالعات موردی و مثال های واقعی به ارائه خود اضافه کنید تا آن را به یاد ماندنی کنید.

#4 جذابیت برای چشم: از حجم بیش از حد متن صرف نظر کنید. در عوض، از محتوای جذاب بصری مانند نمودارها، نمودارها و تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.

در حین صحبت ،

#1 اتاق را کنترل کنید: تماس چشمی برقرار کنید و صدای خود را برای جلب توجه مخاطبان پخش کنید.

#2 صحنه را در آغوش بگیرید: یاد بگیرید که چگونه ترس صحنه خود را با استفاده از تکنیک هایی مانند تنفس عمیق و تجسم کنترل کنید.

#3 موضع بگیرید: برای حفظ یک س، ارائه صیقلی، واضح صحبت کنید و از کلمات پرکننده مانند “اوم” و “اوه” دوری کنید.

#4 آن را تعاملی کنید: از ویژگی‌های تعاملی استفاده کنید تا مخاطبان خود را علاقمند و درگیر نگه دارید، مانند نظرسنجی یا جلسات پرسش و پاسخ بلادرنگ.

بعد از تصادف

#1 نتایج را به اشتراک بگذارید: ارائه خود و هر منبع اضافی را به صورت آنلاین در دسترس شرکت کنندگان قرار دهید تا پس از رویداد به آن دسترسی داشته باشند (دانلود).

#2 از رسانه های اجتماعی استفاده کنید: ارائه خود را در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ های مرتبط با رویداد تبلیغ کنید و بحث را تشویق کنید.

#3 ساخت ش،ه ها: فقط صحبت نکنید – ش،ه! پس از صحبت با شرکت کنندگان ارتباط برقرار کنید، به سوالات آنها پاسخ دهید و روابط خود را ایجاد کنید.

#4 پیگیری: ایمیل‌ها یا پیام‌های بعدی را برای شرکت‌کنندگان ارسال کنید و از آن‌ها برای وقت خود تشکر کنید و منابع اضافی را ارائه دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/grow-your-agencys-influence-the-power-of-speaking-at-marketing-events/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب