قدرت واقعی (و نفرین) بازاریابی رشد

بازاریابی رشد یک نیروگاه واقعی است، اما برکات آن گاهی اوقات می تواند به ،وان نفرین های آن دو برابر شود. ProperExpression توضیح می دهد که چرا بازاریابی رشد بسیار قدرتمند است و از دام های بازاریابی که باید از آنها اجتناب کنید.

بازاریابی رشد زم، قوی‌تر است که تمام قطعات متفاوت آن را هم‌تراز کنید… اما این یکی از بزرگترین چالش‌های آن نیز هست!

بازاریابی رشد شاخه ای از بازاریابی است که به طور خاص بر درآمد و رشد ،ب و کار متمرکز است. این بازاریابی، فروش، فناوری و موارد دیگر را ،یب می کند تا یک ،ب و کار را افزایش دهد و نتایج قابل اندازه گیری را ببیند. اما با این قدرت، مسئولیت بزرگی به همراه دارد!

بازاریابان رشد باید از همان ابتدا انتظارات روشنی با مشتریان داشته باشند و به خانه برسند که ردیابی یک فرآیند جادویی و بی نقص نیست و همچنین تخصیص نیست. بنابراین، در حالی که حقیقت در داده ها است و پیگیری کمپین ها بسیار مهم است، انتظارات معقول از همه طرف ها ضروری است.

3. بازاریابان = دانشمندان داده + روانشناسان

بازاریابی رشد قدرتمند است. این چیزی است که یک استارت آپ کوچک و ناشناخته را به یک نیروگاه جه، تبدیل می کند. اما آنچه کار می کند و در بازاریابی رشد طنین انداز می شود دائما در حال تغییر است و می تواند بر اساس مشتری به مشتری متفاوت باشد. به عبارت دیگر، هیچ راه‌حل بازاریابی رشد «یک اندازه من،» وجود ندارد.

توجه به این نکته مهم است که ردیابی و انتساب به بخش خاصی از قیف محدود نمی شود. در واقع، آنها باید به دید کامل قیف کمک کنند، به طوری که هر مرحله از سفر مشتری به درستی ردیابی شود.

اگر یک استراتژی بازاریابی رشد منحصربه‌فرد ایجاد، اجرا و نظارت شود، می‌تواند گام‌های بزرگی در افزایش درآمد و مقیاس بردارد. اما اگر بازاریابان رشد نیازهای منحصربه‌فرد هر مشتری را تشخیص ندهند و در هنگام تغییر اوضاع سریعاً روی پای خود نباشند، آن‌گاه بازاریابی رشد هرگز به پتانسیل کامل خود نخواهد رسید.

نتیجه

هنگامی که مردم بیش از حد قول ردیابی کامل و اسناد کامل را می دهند، آن موقع است که مشکلات شروع به ایجاد می کنند. اگرچه این یک ضرورت است، اما روند پیگیری و تلاش‌های بازاریابی اسنادی کاملاً کامل نیست و مطمئناً سازگار نیست.

حداقل بگوییم بازاریابی رشد آسان نیست. این نیاز به آزمون و خطای زیادی دارد و همیشه راه های جدیدی برای بهبود استراتژی و کمپین های شما وجود دارد. چالش های بازاریابی رشد با جنبه های مملو از پتانسیل همراه است.

به ،وان مثال، اگر می‌خواهید تعامل در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را افزایش دهید، به جای اینکه صرفاً پست‌های موجود از سایت‌های دیگر مانند لینکدین یا پینترست را تغییر دهید، محتوایی را ایجاد کنید که به طور خاص برای آن پلتفرم‌ها (مانند ویدیوها) طراحی شده است.

2. اسناد: دوست یا دشمن؟

پیگیری همه این قطعات متحرک می تواند دشوار باشد، اما زم، که هر قطعه از پازل کنار هم قرار می گیرد، بازاریابی رشد می تواند به طور کامل موفق شود. بازاریابی رشد از بسیاری جهات شبیه به ساعت است: ساعت از چرخ دنده ها و چرخ دنده های زیادی تشکیل شده است که می چرخند و بر یکدیگر تأثیر می گذارند.

در حالی که بازاریابی رشد این ظرفیت را دارد که ،ب و کار شما را متحول کند، اگر به درستی انجام شود، می تواند چالش های بزرگی را نیز به همراه داشته باشد. تا زم، که از رایج ترین دام های بازاریابی رشد آگاه باشید، می تو،د از پتانسیل کامل این استفاده کنید. مولد درآمد.

نقاط قوت و ضعف بازاریابی رشد

1. تراز ، همه قطعات

در حالی که گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، به شما کمک می کند که ابتدا مشتری و شرکت او را بشناسید. با یادگیری احساسات و انگیزه های پشت یک سازمان خاص، ایجاد کمپین و ارتباط با مخاطبان آسان تر می شود.

4. هیچ چیز برای همیشه کار نمی کند

تلاش‌های بازاریابی رشد کار می‌کنند… تا زم، که این کار را نکنند. مزیت نهایی بازاریابی رشد که می تواند به ،وان یک چالش ظاهر شود این است که چقدر لازم است یک بازاریاب رشد چا، و سازگار باشید.

بازاریابان رشد اغلب باید ارزش خود را برای به دست آوردن جایگاهی در ج، استراتژیک ثابت کنند و نشان دهند که سیاهچاله های اقتصادی نیستند. اینجاست که ردیابی و انتساب وارد می شود.

قبلاً اشاره کردیم که بازاریابان رشد، جک‌های همه تجارت‌ها هستند، و این نمی‌تواند درست باشد. علاوه بر تلاش های بازاریابی، همه بازاریابان به ،وان هنرمندان، دانشمندان داده و روانشناس نیز عمل می کنند.

بنابراین، اگر ردیابی و انتساب برای بازاریابان بسیار مفید و ضروری است، چالش چیست؟

وقتی یکی از چرخ دنده ها می شکند، یک اثر دومینو ایجاد می کند که کل مک،سم را برای یک حلقه پرتاب می کند. اما وقتی همه چیز در هماهنگی عمل می کند، ساعت به طور یکپارچه تیک می زند و زمان را نشان می دهد. بنابراین، اجزای بازاریابی رشد مانند چرخ دنده ها و چرخ دنده های یک ساعت هستند. اگر یکی کار نکند، روی بقیه تأثیر منفی می گذارد. اما اگر همه آنها با هم هماهنگ باشند، تلاش‌های بازاریابی رشد شما شانس زیادی برای موفقیت دارند.

اسناد واقعی چیزی است که بازاریابی رشد را قدرتمند می کند، اما می تواند یکی از بزرگترین محدودیت های آن نیز باشد.

انتساب ترافیک ممکن است کاهش یابد، مدل‌های انتساب مختلف بر اساس معیارهای مختلف گزارش می‌دهند و منبع‌یابی کانال ممکن است ناقص باشد.

داده ها داست، را بیان می کنند و دانستن آن بسیار ارزشمند است، اما خطر سوگیری تایید نیز هنگام تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد. برای اینکه واقعاً یک بازاریاب رشد عالی باشید، باید روانشناس بزرگی باشید که مخاطب را درک کند و با آنها همدلی کند و فراتر از اعداد فکر کند.

بازاریابی رشد به شما این امکان را می دهد که اه، و استراتژی بازاریابی خود را همسو کنید، مخاطبان خود را درک کنید و با توانایی شما برای افزایش و افزایش درآمد، موقعیت خود را برای موفقیت در نظر بگیرید.

این دو مورد آ، به ویژه قابل توجه هستند زیرا در صنعتی که داده ها پادشاه هستند، تعادل داده ها با تفسیر رفتار فراتر از معیارها چالش برانگیز می شود.

ردیابی و انتساب برای اثبات بازگشت سرمایه بازاریابی استفاده می‌شود و می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا ببینند کدام استراتژی‌ها، کانال‌ها و تلاش‌ها کار می‌کنند و کدام‌ها نه. مشاهده گزارش‌های دوره‌ای که این اطلاعات را نمایش می‌دهند، چه در داخل برای بازاریابان و چه در خارج برای مشتریان، بسیار مهم است.

تا زم، که بازاریابان رشد و مشتریان آنها از مشکلات و مزایا آگاه باشند، بازاریابی رشد می تواند به یک ماشین درآمد تبدیل شود. اگر به یک آژانس بازاریابی در حال رشد علاقه مند هستید که می داند چگونه بر این چالش ها غلبه کند تا نتایج واقعی را ارائه دهد، ProperExpression را بررسی کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-true-power-and-curse-of-growth-marketing/

کلید این همسویی داشتن درک روشنی از نحوه عملکرد هر قطعه در استراتژی کلی و گردش کار شما است. همچنین به این م،ی است که فرض نمی کنیم آنچه برای یک کانال بازاریابی کار می کند را می توان به بقیه تعمیم داد.

بازاریاب‌های رشد با جک‌های تمام معاملاتی روبرو هستند که وظیفه دارند ادغام بین کانال‌های بازاریابی و نحوه هماهنگ ، محتوا را با یک استراتژی با جریان‌های کاری مشخص کنند!

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب