قیمت خرید انواع کابل شارژ اصل با گارانتی تک و عمده آلمانی استور

این امر اتفاق نمی افتد مگر با کیفیت بالای کابل شارژ، قیمت مناسب و در نهایت رضایت طولانی مدت مشتری. در خرید کابل شارژ گوشی ابتدا باید بدانید که از سه مدل کابل میکر یو اس بی، تایپ سی و لایتنینگ کدام کابل را نیاز دارید. شما در صورتی باید اقدام به خرید کابل شارژ سیمی لایتنینگ کنید که از موبایل آیفونی استفاده می کنید و مسلم است که برای خرید کابل شارژ گوشی اندرویدی باید از کابل تایپ سی یا میکرو یو اس بی استفاده کنید. خرید کابل شارژر اصل در مدل های ترانیو ، کینگ‌استار مخصوص گوشی های اندرویدی و آیفون با قیمت مناسب و ارسال سریع + گارانتی ویژه فقط در وبسایت باتری خونه. اگر دوست دارید بهترین کابل شارژ را بخرید انتهای صفحه راهنمای خرید کابل شارژ را مطالعه کنید. شارژ سریع در حال تبدیل شدن به یک ویژگی استاندارد در گوشی‌های هوشمند، وسایل نقلیه الکتریکی، لپ‌تاپ‌ها و سایر ابزارها می‌باشد که قبل از خرید کابل شارژ آیفون باید به این ویژگی توجه نمایید.

هاب ۳ در ۱ USB-C پرودو مدل PD-4K31C-GY

قیمت خرید انواع کابل شارژ اصل با گارانتی تک و عمده آلمانی استور

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. برای خرید بهترین کابل با توجه به نیاز شما دانستن اطلاعات کلی و تفاوت انواع کابل موبایل می تواند برای شما مفید باشد. آهنربا را به بدنه سیم آن بزنید که در صورت جذب کردن سیم شارژر محصول غیر اصلی است و از خرید آن اجتناب کنید. شارژ شدن گوشی مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد با این حال بسیاری از کاربران عادت کرده‌اند در هنگام شارژ شدن با گوشی همراه خود کار کنند. این کار ممکن است باعث کشیدگی کابل شارژ، شل شدن اتصال کابل به گوشی، بالاتر رفتن دمای گوشی در هنگام شارژ و اختلال در عملکرد گوشی همراه شود. به عنوان مثال، تمام گوشی‌های‌ آیفون 12 (12 پرو مکس، 12 پرو، 12 و 12 مینی) قابلیت شارژ سریع 20 واتی را دارند که به آنها این قابلیت را می‌دهد که تا 50 درصد در 30 دقیقه، شارژ شوند.

با اینکه قیمت معیار خوبی برای سنجش کیفیت نیست اما بهتر است از شارژرهای ارزان و بی‌کیفیت که در بازار می‌بینید. ممکن است برخی از کاربران با توجه به دلایل گوناگون علاقه داشته باشند از کابل‌های کوتاه‌تر یا بلندتر بهره ببرند. با این حال خراب شدن قطعات جانبی گوشی امری اجتناب ناپذیر است و اتفاقات زیادی ممکن است موجب خرابی کابل شارژ شما شوند. در ادامه روش‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم که طول عمر آداپتور و کابل شارژ شما را افزایش دهند. یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه، سیستم‌های مختلف نرم‌افزاری مدیریت باتری است. گوشی‌های هوشمند دارای یک سیستم مدیریت اختصاصی هستند که بر شارژ گوشی شما نظارت می‌کنند و از آسیب دیدن باتری در اثر شارژ ورودی زیاد جلوگیری می‌کنند.

این بدان معناست که کاربران آیفون می‌توانند از فناوری فست شارژ استفاده کنند، که همانطور که نشان می‌دهد به این معنی است که آیفون‌ها می‌توانند با سرعت بسیار بیشتری شارژ شوند. اگر سوکت فلزی کابل صاف و تک قطعه بود و همچنین دارای رنگ طلایی باشد این سیم شارژ اصل است، اما اگر سوکت ها تیره رنگ و یا نقره‌ای، نامنظم بودند فیک هستند. طول کابل USB ویژگی دیگری است که قبل از خریدن کابل باید به آن توجه کنید.یک کابل بلند به شما این امکان را می دهد که از تلفن خود در هنگام شارژ صرف نظر از فاصله پریز برق استفاده کنید. قیمت کابل یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که باید هنگام خریدن کابل در نظر بگیرید. با این حال، هنگامی که ویژگی هایی مانند طول، ضخامت، کیفیت، نام تجاری، دوام و ساخت کلی مقایسه شود، قیمت کابل ها متفاوت خواهد بود. این کابل برای شارژ دستگاه های USB C و همچنین انتقال داده بهترین است.

هم چنین دوام و عمر بالایی را نسبت به کابل های کپی ارزان قیمت دارد. بعضی از این کابل‌ها قادراند حتی یک گوشی موبایل آیفون X را تنها در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژر کنند. قبل از خرید کابل شارژ موبایل و تبلت ابتدا نیاز است نوع پورت USB دستگاه هوشمند خود را بدانید.

یکی از مسائل مهم در خرید کابل موبایل ( خرید کابل گوشی ) برای کاربران سرعت شارژ بود که منجر به تولید شارژرهای فست شارژ گردید و به طبع آن کابل فست شارژ اندرویدی هم به وجود آمد. سرعت در انتقال دیتا و انتقال شارژ برای کاربران اهمیت زیادی داشت. به همین دلیل کابل شارژ تایپ سی وارد بازار شد که در مقابل کابل میکرو یو اس بی سرعت بالاتری در انتقال دیتا و شارژ دارد. از زمان تولید کابل شارژ تایپ سی تحمل جریان کابل ها به سرعت شارژ کمک زیادی کرده است.

پس از خرید کابل شارژ آیفون چگونه از آن به خوبی نگهداری کنیم؟

عموما کابل شارژر همه کاره دارای یک ورودی USB و دو یا سه خروجی شامل میکرو یو اس بی، تایپ سی و آیفونی است. حتما قبل از انتخاب کابل شارژ همه کاره مشخصات فنی از قبیل جریان عبوری و … را چک کنید. حال که مقاومت تحمل جریان را در کابل شارژرها متوجه شدید به راحتی می توانید بر اساس مدل کابل شارژ شامل کابل شارژ تایپ سی، میکرو و آیفونی تقسیم بندی کنید و بهترین ها را به مشتری خود پیشنهاد دهید. مشتری که با هر پیشنهاد شما موافقت کند و هیچ گونه مخالفتی با نظر شما نداشته باشد.

طول کابل بسته به نوع استفاده و کاربرد کابل شارژ اهمیت پیدا می کند. کابل شارژ پاوربانک معمولا با طول کوتاه 25 سانتی متر استفاده می شود ولی اگر عادت دارید روی تخت یا مبل از گوشی خود حین شارژ استفاده کنید به کابل با طول بیشتر از یک متر نیاز دارید. اکثر کابل شارژرها در اندازه استاندارد 90 سانتیمتر تا یک متر تولید می شوند.

در گوشی های آیفون قدیمی هم جریان عبوری 1 آمپر را برای کابل شارژرها داشتیم . البته امروزه کابل شارژرهای آیفونی با یک سر تایپ سی برای تحمل جریان 4 آمپر و انتقال سریع داده تولید می شود. توجه نمایید که فقط مدل های X/8/8plus به بالا از شارژ سریع PD با توان 20 وات پشتیبانی می کند. کابل شارژرهای مورد نیاز جهت شارژ تبلت و ای پد بالاتر از 2 آمپر است که توجه به این موضوع در انتخاب کابل شارژ اهمیت دارد. خوب حالا که برای خرید کابل فست شارژ نوع کابل را مشخص کردید، نوبت به تعیین مشخصات فنی سیم شارژ خرید کابل شارژ گوشی می رسد..

خرید کابل شارژر سامسونگ ، کابل شارژ آیفون و شیائومی

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب