قیمت کناف در تهران اجرا، طراحی و نصب کناف با بهترین قیمت کناف آوگون-کناف آوگون

همچنین، اجرت فردی که اجرای پروژه کناف کاری را به عهده می‌گیرد نیز در محاسبه قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی یا فضای مدنظر شما موثر است. بالا بودن قیمت کناف برای استادکاران شناخته‌‌شده که سال‌هاست کناف کاری می‌کنند، موضوع عجیبی نیست. در ادامه عوامل موثر بر قیمت کناف سقف را به طور کامل بررسی می‌کنیم. ایجاد مدل تزئینی بر روی سقف اصلی در دو حالت استفاده از المان و نورپردازی قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی خواهد بود. به‌کارگیری از منابع نوری مختلف در فضای خالی ایجاد شده بین سقف اصلی و کناف امکان نصب انواع ریسه و منبع نور با رنگ‌های مختلف را برای نصاب سقف کاذب کناف فراهم خواهد ساخت. از تکنیک نورپردازی در سقف می‌توان برای کناف پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، راهرو و سقف کناف آشپزخانه بهره برد.

همچنین عواملی مانند تحولات سیاسی و نوسانات قیمت ارز نیز بر قیمت این متریال ساختمانی تاثیر به سزایی دارند. کناف‌ها از نظر کیفیت و قابلیت‌های خود با هم تفاوت بسیاری دارند. همین تفاوت‌ها باعث تفاوت قیمت قابل توجهی در نرخ کناف در بازار شده است. اجرای نور مخفی هم معمولاً به صورت متری (متر طول) محاسبه میشه. البته مجموع ارتفاع و عرض دور باکس کناف نباید بیشتر از یک متر بشه در غیر این صورت بر مبنای متر مربع حساب میشه.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کناف

برای آگاهی از قیمت دقیق انواع کناف از جمله کناف سقف پذیرایی مستطیلی، کناف سقف نور مخفی و … به رایگان درخواست‌تان را در «خدمت از ما» ثبت کنید و مستقیما با کناف کاران در ارتباط قرار بگیرید. سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. سقف‌کناف زیرمجموعه سقف کاذب بوده و از انواع مدل کناف سقفی برای افزایش زیبایی محیط داخلی ساختمان استفاده خواهد شد. بخش داخلی هر قسمت از ساختمان مسکونی، اداری و تجاری از سقف و دیوار تشکیل شده و در سال‌های اخیر با اضافه کردن طرح کناف‌دار بر روی آن موجب لوکس، شیک و زیبا شدن ساختمان را در پی داشته است. سقف در اکثر منازل ایران دارای سقفی ساده، سفید و از جنس گچ بود و با استفاده از طراحی کناف سقفی شاهد تغییرات چشم‌گیری در فضای داخلی خواهید بود.

بعد از این مرحله می توان سقف یا دیوار کناف را رنگ و یا کاغذ نمود. اگر قصد اجرای کناف در هزینه ای مناسب میگردید، همه جوره روی تیم کاربلد ما حساب کنید. تمامی نیروهای انسانی ما با ارائه طرح های خلاق و دادن ایده های جالب و انتخاب بهترین متریال های مورد نیاز میتوانند زیبایی محیط مورد نظرتان را دو چندان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اجرای کناف و آشنایی با نحوه ی کار ما، با آذین پیمان تماس برقرار نمایید.

معرفی مزایا و کاربرد سقف کناف در محیط های مختلف

از آنجایی که کار تایل های گچی از قبل خشک شده اند و آماده اجرا هستند؛ در نتیجه کار سبک‌تری نیز خواهیم داشت. نمونه‌های تخصصی کناف‌کاری ساختمان را درگالری مدل کنافسنجاق را مشاهده کنید. قیمت های فوق بر اساس حداقل متراژ ۲۰۰ مترمربع سفارش می باشد و متراژ زیر ۲۰۰ متر به صورت توافقی می باشد. کنافکار باید سازه ها را اصولی نصب کند، و هر چقدر این اصول بیشتر رعایت شده باشد پیچ زیاد یا کمتر اثری ندارد. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین.

قیمت کناف در تهران اجرا، طراحی و نصب کناف با بهترین قیمت کناف آوگون-کناف آوگون

آرشا فرا نگاردر تمامی پروژه‌های اجرایی خود درجه کامل کیفیت را کسب نموده است(قابلیت تایید این موضوع توسط شرکت کناف ایران وجود دارد). یک متخصص حرفه‌ای باید بتواند با بازدید از محل نصب کناف، زیرسازی و مقاومت سازه اصلی را‌‌ بسنجد تا کاری که انجام می دهد باعث وقوع خسارات نشود. بنابراین بهتر است در انتخاب مصالح و متخصص کناف‌کاری کم کاری یا صرفه جویی نداشته باشیم تا مجبور به انجام دوباره کاری شویم. با این وجود اگر پیش از اجرای پروژه با طراحان و مجریان دارای سابقه، متبحر و معتبر مشورت بگیرید و برای اجرای سقف کناف اقدام کنید، این اطمینان را داشته باشید که هرگز از انتخاب خود پشیمان نمی شوید.

  • از عناصر تاسیساتی برای آویزگیری موقت سقف کاذب استفاده نشه.
  • چنین تغییر ارتفاعی در سقف، طراحی خاص و منحصر به فردی ایجاد خواهد کرد.
  • ورق ۵۰ و ۵۵ و ۶۰ متفرقه در برابر کی پلاس کیفیت پایین تری دارند.قیمت سازه های کی پلاس نسبت به سازه متفرقه اختلاف ۴۰ تا ۵۰ درصدی دارد.
  • کیفیت محصول، تکمیل بودن سبد محصول، داشتن سیستم جامع توزیع محصول از عوامل تاثیر گذار در مناسب بودن قیمت محصولات این شرکت می باشد.
  • غیر متخصص اجرا شود مواردی همچون ایجاد درز ، شکاف ، ترک خوردگی و….

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب