لیست قیمت کامل انواع سقف کاذب

اما شما می توانید از روی نمودار بالای صفحه میزان حداقل و حداکثر قیمت نصب سقف کاذب را ببینید و یا یا یک ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت “خدمت از ما” از چندین متخصص حدود قیمت نصب سقف کاذب را دریافت کنید و هزینه نصب سقف کاذب هر کدام از متخصصین را با هم مقایه کنید. بهتر است بدانید سقف کاذب پی وی سی را بر اساس ابعاد و روش نصب و شکل ظاهری به دسته های مختلفی تقسیم می کنند که هر کدام ویژگی ها و کارایی های مختلفی دارند در ادامه به معرفی و توضیح هر کدام از این سقف های پی وی سی می پردازیم. در تصاویر زیر نمونه از تایل pvc را مشاهده می فرمایید جهت مشاهده کامل ترین نمونه های سقف کاذب پی وی سی به بخش تایل سقف کاذب مراجعه و کلیک فرمایید.

نسبت هزینه‌ی متریال در کل هزینه سقف کاذب، با توجه به نوع سقف کاذب متفاوته. اما بطور کلی هزینه متریال بین 70 تا 80 درصد از قیمت تمام شده‌ی سقف کاذب رو شامل میشه. هرکدوم از انواع متریال سقف کاذب مزایا، معایب و ویژگی های خاص خودشون رو دارن.

از ویژگی سقف pvc عدم دید پشت تایل ها و همچنین عدم عبور نور از این محصول است. در اخر اینکه هزینه نهایی پروژه را بر اساس متراژی که دارید جویا شوید تا در انتهای کار به مشکل برنخورید. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. از توضیحات کامل در مورد محصولات گرفته به نحوی که از متریال اولیه تا مراحل نصب را به صورت کامل خدمت شما توضیح میدهیم و در کنار آن به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت شما هستیم. سقف های pvc‌ میتواند عایق صوتی و حرارتی باشد در منازل و یا محیط های اداری و …

  • خیلی از متریال هایی که دوستان همکار در صنف دکوراسیون داخلی در سراسر کشور به شما عزیزان عرضه میکنند تولیدات کارگاه های اذران مدرن است.
  • شما می توانید با فرا گرفتن این موارد، در روند ثبت سفارش سقف کاذب و تعیین قیمت آن با مقایسه با این موارد گفته شده، از پرداخت هزینه های اضافی پرهیز کنید.
  • که خارج از این الزام، اجرای این سقف محیطی کاملا بهداشتی و سالم در اختیار فروشنده و مراجعین قرار می دهد.
  • نوعي (گچ برگ) است كه در آن از پنل‌هاي گچي یا غیر گچی پيش‌ساخته استفاده مي‌شود که توسط پروفیل‌های سرد نورد شده خاصی به سقف سازه‌ای متصل می‌شوند.
از سقف کاذب آکوستیک به دلیل ویژگی هایی چون ایزولاسیون صوتی که دارد، برای مکان هایی مانند سالن های سخنرانی، سینما و … سقف کاذب آکوستیک با مصالح مختلف چون پارچه چین دارد، پلاک های گچی، پلاک های چوبی و یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سورخدار ساخته می شود. سقف های کاذب چوبی همانطور که مشخص است از جنس چوب می باشند و معمولا برای مکان های هنری کاربرد دارند. به عنوان مثال اینکه می توان طرح های بسیار زیبایی از آنها تولید کرد.

تفاوت کناف و رابیتس از لحاظ هزینه اجرا

روش نصب سقف کاذبگچی به ترتیبی است که قطعات گچی در داخل آن قرار می گیرند. در اصل سقف کاذب دارای تفاوت‌های بنیادی با سقف‌های معمول می‌باشد، سقف کاذب به سقفی گفته می‌شود که در سطحی پایین‌تر از سطح سقف اصلی قرار گرفته است و از داخل بنا نیز قابل مشاهده است. با پیشرفت صنایع مختلف نظیر پتروشیمی شاهد استفاده‌ی هرچه بیشتر از این دست از مصالح ساختمانی هستیم. برای خرید بارانگیر و سقف حیاط خلوت می‌‌توانید با پشتیبانی ما از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. این نوع متریالی که برای سقف به کار می رود از جدید ترین متد های این زمینه است. این نوع از پوشش را می توان برای دیوارپوش نیز در نظر گرفت و آن را به صورت معلق به عنوان تزئینات داخلی به کار برد.

تایل پی وی سی 60×60

قیمت سقف کاذب بر اساس نحوه خرید، معمولا در نمایندگی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده، قیمت سقف کاذب به مراتب کمتر از مغازه‌ها است. برای این که به طور کامل با سقف کاذب پی وی سی آشنا شوید ما در ادامه پاسخ اکثر سؤالات متداول شما را در این باره داده ایم که اگر قصد اجرا این نوع سقف را دارید حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید. این نوع از سقف کاذب ظاهری شبیه به تایل‌های فلزی دارد اما از PVC ساخته می شود و به همین دلیل به سقف قلع مصنوعی معروف هستند و بسیار سبک اند. طرح‌های این نوع از متریال بسیار خاص است و جنبه‌ی دکوراتیو دارند.

معمولا کارشناسان طبق تجربه ای که دارند برآوردی کلی از متریال و هزینه اجرا و نصب آن را به شما اعلام میکنندو در صورت توافق شما بر اساس متراژ کار خود بها میپردازید. معمولا از بخشی از منزل را به یک قسمت از سقف های کاذب اختصاص میدهند. مثلا در سرویس های بهداشتی بسیار رایج است که از سقف های آسمان مجازی، پی وی سی، تایل های گچی و یا طلغ های دوغی و مات استفاده کند. در سالن های پذیرایی بسیار رایج است که از سقف های کاذب کشسان، گلس، اسمان مجازی،‌cnc و کناف استفاده شود، در اتاق های خواب بسیار رایج است که از سقف های کاذب، کشسان به جهت نورپردازی و اسمان مجازی و نیز کناف استفاده گردد. سقف کاذب pvc‌ پی وی سی در بخش های قبلی اشاره شد معمولا در ساختمان هایی که این روزها ساخته می شود صدای طبقه بالایی،‌ همسایه طبقه پایینی را اذیت میکند، بنابراین تیم ما بر آن است که هر کدام از متریال های خود را به دوستان و مشتریان معرفی کند، دیوارپوش پی وی سی قادر نیست که صدای زیادی را بگیرد ولی نمای زیبایی دارد.

لیست قیمت کامل انواع سقف کاذب کنافسقف کاذب AMF برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که بخواهیم سقفهم عایق حرارتی و هم صوتی اجرای سقف کاذب باشد. در این نوع از سقف به دلیل وجود تعداد زیادی تایل، انواع مختلفی مانند سقف آکوستیک AMF ECOMIN، سقف کاذب فاین استراتوس ، سقفی فلیگران ، پلانت ، استار ، اشلیشت ، سقف کاذب فاین فرسکو ، حاصل می‌شود. سقف کاذب شیشه ای در برابر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد از جمله هزینه بالای این گونه سقف ها می باشد.و از لحاظ اقتصادی خیلی مقرون به صرفه نمی باشد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب