مبل راحتی جدید قیمت مبل چستر مبلمان مدرن-مبل سید

اما این مبل در تمام دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به راحتی قابل استفاده است. مبل های چستر کلاسیک را اغلب با سنگ‌های زینتی، پارچه های مخمل‌هایی با رنگ‌های تیره (آبی‌های تیره، قرمز یاقوتی، قهوه‌ای روشن و سبز زمردی) میبینیم که یادآور تجمل و لوکس گرایی است. این مدل از مبلمان را برای خانه های بزرگ که دارای طراحی داخلی کلاسیک هستند پیشنهاد می کنیم. مبلمان چستر علاوه بر اینکه یک سبک سنتی و کلاسیک است می ‌تواند در دکوراسیون ‌های مدرن نیز نقش خود را ایفا کند.

فروشگاه لیدروود

به مبل های چستر اصطلاحا مدل میانه نیز میگویند زیرا مورد پسند تمامی سنین می باشند. انتخاب مبلمان با رنگ های خنثی مثل طوسی به شما امکان می دهد تا بتوانید از رنگ های دیگر مثل رنگ های گرم برای کوسن های روی مبل استفاده کنید. از تیم آف دکور تشکر می کنم مبلمان طبق چیزی که میخواستم به دستم رسید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فروشگاه اینترنتی تک و یک می باشد.

زیبایی خاص و ویژگی های دیگر این مبل راحتی چستر باعث شده است تا این مدل را در مکان های لوکس مانند لابی هتل و یا ساختمان های مجلل یا در دفاتر مورد استفاده قرار بگیرد. مبل چستر تخت خواب شو یونتوس، با داشتن دو کاناپه ی تخت خواب شو سه نفره و دو مبل کلاسیک تک نفره؛ یک ست هشت نفره به شمار می رود که با کاربرد چوب راش و چوب روس ساخته شده است. مبل چستر کلاسیک یکی از مدل های پر طرفدار مبل چستر است که دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر بفردی می باشد و برای دکوراسیون های سبک کلاسیک مناسب است . این نوع مبلمان دارای دسته و پشتی های پهن و حجیم است که دارای نمای بسیار زیبایی می باشند و در اولین نگاه توجه افراد را به خود جلب می کند . روکش این مبل بیشتر از چرم می باشد که نمای بسیار زیبایی دارد .

سرویس مبل ال مدل VE 0687L از ولنسی

البته گاهی از انواع دیگر مانند چرم یا چرم مصنوعی نیز استفاده می‌شود؛ نتیجه کلی از پارچه به کار برده شده بدون طرح و پارچه مات است. به دلیل بزرگ بودن ابعاد این سبک از مبلمان، بهتر است برای فضاهایی انتخاب شوند که سایز مناسبی دارند. اگر تمایل دارید تا فضای منزل‌تان همواره منظم و مرتب باشد و طرح شلوغ مبلمان سلطنتی را نمی‌پسندید مبل راحتی تخت خوابشو آکوا گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب می‌شود. طرح ساده و استحکام بی‌نظیر این محصول مثال زدنی بوده و باعث شده تا مورد پسند همه واقع بشود.

مبل راحتی جدید قیمت مبل چستر مبلمان مدرن-مبل سید

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی چوبکده ایرانیان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. شما می‌توانید رنگ لاکچری و سلطنتی زرشکی با پایه های طلایی که یکی از پرفروش‌ترین های این مبلمان است را در خانه خود تصور کنید. از این هم رنگی چوب مبل و میز ها بسیار سپاس گذارم این موضوع برای ما خیلی مهم بود. انتخاب پارچه رو به کمک مشاورین آف دکور انجام دادم از این که صادقانه .. میز ها هم طبق چیزی که توی سایتم دیده بودم هست اما خب من خ..

قیمت مبل راحتی ال برحسب متریالی که برای تولید آن استفاده می‌شود، متفاوت است. فوم سرد، پارچه، چوب و پروفیل مبلی از جمله مواد اولیه برای تولید یک مبل راحتی است. حالا این مواد می‌توانند از نظر کیفیت در رده‌های مختلفی باشند که قاعدتا بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارد. مبل راحتی الینو، دارای یک 3 نفره، دو نفره و کنج می باشد که بخش ال را تشکیل می دهند که در کنار آن یک سوفا زیبا و میز جلو مبلی می باشد . مبل الینو یک مبل شیک می باشد که با ترکیب چرم و پارچه نمایی زیبا گرفته است .

به کار گرفتن متریال درجه یک و مرغوب در مونتاژ این کار موجب شده که ضمن قیمت مناسب از کیفیت بالایی مبل چستر برخوردار باشد. از این رو اگر قصد خرید مبل راحتی مرغوب و استاندارد دارید آماندا را به شما پیشنهاد می کنیم. جنس بدنه مبلمان از پارچه و پایه های آن از چوب راش هستند.

  • مبلمان چستر ایتالیایی معمولا در طرح های مدرن و متفاوت تولید میشوند.
  • ارتفاع نشیمن و دسته های این مبل استاندارد بوده و راحتی را برایتان به همراه خواهد داشت.2.
  • مبل چستر مکانیزم ورونا یک کار با کیفیت بوده که به سبک مدرن طراحی شده است.
  • همچنین شما می توانید برای سفارش جنس پارچه دلخواه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • مبل ال الینو دارای اسکلت بندی قوی و نشیمنی راحت می باشد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب