مدل جدید کسب درآمد YouTube برای شورت چگونه کار می کند؟

با این حال، می‌تو،د از شورت‌های خود از طریق معامله برند یا حمایت مالی نیز ،ب درآمد کنید. این بدان م،است که یک برند برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در ویدیوهای شما به شما پول می دهد. چیزی که هیجان انگیز است این است که برای تحقق این امر حتی به میلیون ها بازدید و مش، نیاز ندارید، فقط به مخاطب من، و مجموعه ای قوی از YouTube نیاز دارید. سال گذشته 51% of بازاریابان گفت که آنها در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در محتوای کوتاه تر از سال 2021 هستند – و من فقط می توانم تصور کنم که علاقه از آن زمان افزایش یافته است! علاوه بر این، برندها فقط به این دلیل که شما در یک چیز خوب هستید، قراردادهای حمایت مالی انجام نمی دهند – آنها می خواهند تنوع و تنوع محتوا و قالب را ببینند. بنابراین اگر برند شما در حال حاضر محتوای ویدیویی متنوعی را از نظر طول و موضوع منتشر می‌کند، به آن ادامه دهید!

شما نیز می‌تو،د به درآمدزایی از S،rts دست پیدا کنید—اگر سخت کار کنید و بازی را انجام دهید

اوا، سال گذشته، یوتیوب اعلام کرد که از اول فوریه، صندوق YouTube S،rts متوقف خواهد شد. از آن زمان، سازندگان در عوض می‌توانند از طریق YouTube Partner Program درآمد ،ب کنند و از طریق تبلیغات درآمد ،ب کنند. یوتیوب معتقد است که این کار درآمد سازندگان را در مقایسه با زم، که مجبور بودند فقط برای یک جایزه کوچک ماهانه رقابت کنند، آسان تر می کند.

اگر هنوز بخشی از برنامه شریک YouTube نیستید، دو راه برای واجد شرایط شدن وجود دارد.

به طور خلاصه، دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

  1. جمع‌آوری درآمد تبلیغات با توجه به کل بازدیدهای S،rts شما در گروه سازنده

یا

  1. 1000 مش، و 4000 ساعت تماشای عمومی در ویدیوهای طول، شما.

چگونه مطمئن شوم که شورت من واجد شرایط درآمد آگهی است؟

اگر می‌خواهید از شورت‌های یوتیوب خود به ،وان بخشی از بازاریابی نام تجاری خود ،ب درآمد کنید، توهم نداشته باشید: رقابت فراتر از آن شدید است. ولی، اگر به محتوا و پیام خود اعتقاد دارید و محتوا را به طور قابل اعتماد و منظم منتشر می کنید، خود را طوری تنظیم می کنید که مخاطبان خود را افزایش دهید و شانس خود را برای ،ب درآمد برای S،rts خود افزایش دهید.

هنگامی که بخشی از برنامه هستید، فقط آن شورت هایی که واجد شرایط تشخیص داده شوند درآمد تبلیغاتی ،ب خواهند کرد. آنها نیاز به:

  • به اصطلاح «آگهی پسند» یوتیوب را دنبال کنید دستورالعمل های محتوا
  • عاری از کلیپ های تلویزیونی و فیلم ویرایش نشده ای باشید که حق آنها را ندارید
  • بارگذاری مجدد آشکار محتوای سازنده دیگری بدون افزودن محتوای اصلی انجام نشود
  • نماهای جعلی یا خودکار از ربات ها نداشته باشید.

،ب درآمد از YouTube S،rts چگونه کار می کند؟

  1. بخشی از کل درآمد S،rts به است، سازندگان می‌رود. این با توجه به بازدیدها و استفاده از موسیقی در همه شورت ها مح،ه می شود.
  2. YouTube به ناشران موسیقی بر اساس تعداد دفعات استفاده از مالکیت م،وی آنها در S،rts پول پرداخت می کند. اگر سازنده از دو آهنگ در S،rt استفاده کند، دو سوم درآمد به ناشر موسیقی و یک سوم به سازنده می‌رسد. اگر از یک آهنگ استفاده شود، درآمد 50/50 ت،یم می شود.
  3. پس از ،ر موسیقی، سازندگان 45 درصد از سهم درآمد خود را از گروه سازندگان حفظ می‌کنند.
البته، برای اینکه هر کدام از این نتایج اتفاق بیفتد، باید شورت های بسیار جذاب و پرطرفداری بسازید که مانند آتش گسترده شوند. اما با اصالت و قاطعیت، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتو،د مانند سازندگ، که خودتان آنها را تحسین می کنید موفق شوید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-does-youtubes-new-monetisation-model-for-s،rts-work/

بسیاری از مشتریان در آژانس بازاریابی عملکرد من، پی، شده، ما را همراهی کنید تا به آنها در تولید محتوای ویدیویی اجتماعی اول، از جمله YouTube S،rts کمک کنیم. اخیراً، تعداد زیادی از من می‌پرسند که این تغییر در ،ب درآمد از شورت چه م،ایی برای آنها خواهد داشت – و این به من انگیزه داد تا امروز نکات اصلی را بیان کنم.

چگونه می توانم واجد شرایط ،ب درآمد از شورت شوم باشم؟

بنابراین اگر به دنبال ،ب درآمد از شورت های خود به ،وان بخشی از بازاریابی برند خود هستید، مهم است که بد،د درآمد شما بر اساس تعداد بازدیدها و همچنین موقعیت مک، شما و تعداد آهنگ های موسیقی مورد استفاده شما خواهد بود.

یا

  1. برنده شدن در یک معامله برند یا حمایت مالی

شما باید یکی از آنها را به دست آورید:

  1. 1000 مش، و 10 میلیون بازدید عمومی از S،rts در 90 روز گذشته

اثبات واجد شرایط بودن نام تجاری شما برای برنامه شریک YouTube برای ،ب درآمد از شورت یک چالش واقعی است. یا باید ویروسی شوید و یا باید 1000 مش، و 4000 ساعت تماشا در محتوای طول، خود ،ب کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب