مزایای رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود را کشف کنید

مردم برندها را در رسانه های اجتماعی کشف می کنند، درباره آن ها می آموزند، دنبال می کنند و از آنها ،ید می کنند. اگر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، لینکدین، فیس بوک و اینستاگرام نیستید، ،ب و کار شما مجموعه ای از مشتریان جدید را از دست می دهد.

پس از ایجاد اولین برداشت پویا، پست ، را شروع کنید.

استراتژی های پست رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار

رسانه‌های اجتماعی از طریق تعاملات شما اثبات می‌کنند که جستجو می‌تواند مستقلاً آن را تأیید کند. این یک “امضای اجتماعی” قوی از تجارت شما ایجاد می کند که در طول زمان ارزش پیدا می کند و تخصص، اقتدار و اعتماد شما را افزایش می دهد.

رسانه های اجتماعی در مورد گفتگو، اجتماع، ارتباط با مخاطب و ایجاد روابط هستند. چیزی بیشتر از یک کانال پخش سنتی بازاریابی یا یک ابزار فروش و بازاریابی وجود دارد. صداقت، اصالت و ارتباط باز هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات بسیار مهم هستند.

استراتژی پست ،ب و کار شما بستگی به این دارد که چگونه می خواهید با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید و از کدام پلتفرم یا پلتفرم استفاده می کنید.

دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی انتظار تعامل دارند. بنابراین ،ب و کار با شخصیتی باشید که با مردم در رسانه های اجتماعی درگیر است.

حضور پر جنب و جوش در رسانه های اجتماعی مست،م تعهد، فداکاری، پاسخگویی و تمایل به باز بودن در مورد ،ب و کارتان است. به جایی که مردم هستند بروید و نتیجه بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/uncover-the-perks-of-social-media-for-your-business/

رسانه های اجتماعی به شناخت برند کمک می کنند که اعتماد به برند شما را افزایش می دهد.

شما به همه ،، که از پلتفرم رسانه اجتماعی شما بازدید می کنند کمک می کنید تا اطلاعات بیشتری درباره ،ب و کار شما داشته باشند. و شما تمایل خود را برای برقراری ارتباط یک به یک با مصرف کنندگان نشان خواهید داد. هنگام ایجاد ع،، بیو و هر پست، این ارتباط دو طرفه را در ذهن داشته باشید.

تصویر و بیوگرافی شما

با اجتناب از حقایق خشک و استفاده از محتوای جذاب برای برانگیختن علاقه، شخصیت تجاری خود را نشان دهید.

حضور شما در رسانه های اجتماعی با آگاهی مردم از محصولات یا خدمات شما، آگاهی از برند را افزایش می دهد. مشتریان و مشتریان مشتاق شما را دنبال می کنند، درگیر می شوند و مطالب شما را به اشتراک می گذارند.

فیس‌بوک و اینستاگرام پلتفرم‌های بسته‌ای هستند که بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را افزایش نمی‌دهند، اما برای مصرف‌کنندگ، که از شما انتظار تعامل دارند، محبوب هستند. پلتفرم‌های دیگری مانند لینکدین و توییتر باز هستند و داده‌های بیشتری درباره ،ب‌وکار شما برای موتورهای جستجو مانند Google فراهم می‌کنند.

  • به اطلاعات کوچک فکر کنید. سعی نکنید همه چیز را در یک پست رسانه اجتماعی بگویید. نکته‌ای را بیان کنید، سپس نکات بیشتری را در پست‌های اضافی دنبال کنید.
  • از تصاویر بصری استفاده کنید. پست های رسانه های اجتماعی در یک جریان جریان پیدا می کنند. بصری توجه مخاطب را به خود جلب می کند. تصاویر قوی و چشم نواز کار می کنند. از متن در تصاویر برای بیان موضوع استفاده کنید. ویدئوها در رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کنند. آنها را کوتاه و متمرکز کنید.
  • به نظرات پاسخ دهید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند اجتماعی. مخاطب شما از شما انتظار دارد که پاسخ دهید. تعامل با مخاطب روشی برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط یک به یک با مشتریان احتمالی، مشتریان و مشتریان است.
  • هر سهم را تصدیق کنید. هر بار که شخصی یکی از پست‌های شما را به اشتراک می‌گذارد، آن را دنبال کنید، اشتراک او را لایک کنید و با تشکر نظر دهید. از فضای محدود برای اضافه ، یک مزیت دیگر استفاده کنید.

از طراحی تصویر تا متنی که می نویسید به تعامل فکر کنید. سپس هر تعامل را دنبال کنید.

به حضور تجاری خود متعهد شوید

رسانه های اجتماعی توسط افراد برای تعامل در جوامع مجازی و ش،ه هایی استفاده می شود که در آن آنها دانش و ایده ایجاد می کنند، به اشتراک می گذارند و/یا تبادل می کنند.

ارزش رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار شما تنها به زمان و انرژی که ،ب و کار شما برای حضور در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کند محدود می شود.

تقریباً هر پلتفرم رسانه های اجتماعی اطلاعاتی در مورد تعاملات شما ارائه می دهد. از این داده ها برای اصلاح استراتژی رسانه های اجتماعی خود به ،وان بخشی از تلاش های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.

  • از داده‌ها برای تعیین اینکه کدام پست‌ها بیشترین تعامل را دارند، مانند نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها استفاده کنید. تعداد بیشتری از آنها را ایجاد کنید.
  • کشف کنید کدام اشتراک‌ها باعث می‌شوند افراد روی بیوگرافی پیوند شما کلیک کنند. تعداد بیشتری از آنها را ایجاد کنید.
  • بودجه ش،ه های اجتماعی خود را ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که بودجه رسانه های اجتماعی شما با بودجه بازاریابی کلی شما هماهنگ است. ،ی باید همه پست ها را پیگیری کند و با مشتریان تعامل داشته باشد.
  • نتایج خود را به طور منظم زیر نظر داشته باشید. از داده ها برای تصمیم گیری در مورد اه، کلی رسانه های اجتماعی خود مانند ایجاد محتوا، ارسال و مشارکت استفاده کنید.
  • پاسخ های مستقیم را با آگاهی از برند متعادل کنید.
بازدیدکنندگان می توانند از پیوندهای موجود در صفحه فرود برنامه انتخاب کنند. به ،وان مثال، بین وب سایت، وبلاگ یا فروش فعلی خود یکی را انتخاب کنید.

1. با یک شعار کوتاه شروع کنید، شاید سه کلمه که کار شما را توصیف کند.

بازاریابی استراتژیک در رسانه های اجتماعی می تواند منجر به سودهای چشمگیر برای شرکت شما، ایجاد حامیان نام تجاری متعهد، و حتی افزایش سرنخ و فروش شود. ارفولک آژانس دیجیتال مارکتینگ مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی را برای تجارت شما آشکار می کند.

شما فقط یک شانس برای اولین برداشت دارید. این ضرب المثل برای تصویر و بیوگرافی شما در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی صادق است. به ،وان بخشی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، انتخاب تصاویری برای نشان دادن ،ب و کار شما برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی حیاتی است.

بیو خود را به قطعاتی از اطلاعات ت،یم کنید.

توانایی شما در پاسخگویی به آنچه دیگران در مورد شما می گویند نیز توسط رسانه های اجتماعی افزایش می یابد. ابتدا به آنچه مصرف کنندگان در پاسخ به پست های شما می گویند گوش دهید. با پیام های مربوط به برند پاسخ دهید.

2. با یک CV کوتاه همراه باشید. مثلا، از سال 1976 مورد اعتماد سرمایه گذاران است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه پویا و قدرتمند برای ،ب و کارها در هر اندازه برای دستیابی به مشتریان بالقوه و مشتریان است.

از تصویری استفاده کنید که نه تنها نشان دهنده ،ب و کار شما باشد، بلکه فوراً به ،وان مرتبط با شرکت شما قابل تشخیص باشد. به جای تصویر رئیس جمهور، از لوگوی شرکت خود استفاده کنید. شما هر پستی را که ایجاد می کنید مارک می کنید.

5. یک پیوند اضافه کنید. بسته به هدف شما ممکن است به وب سایت شما یا پیوندی برای پیوستن به خبرنامه ایمیل شما باشد. برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اجازه می‌دهند چندین پیوند ایجاد کنند. برای ،، که این کار را نمی کنند، می تو،د یک برنامه پیوند به بیو را انتخاب کنید که در آن یک صفحه فرود با چندین پیوند ایجاد می کنید. نمونه های فعلی هستند شوربی و درخت پیوند.

4. با فایده تقویت کنید. حسابداری بدون حسابدار. استراتژی هایی که سرمایه گذاری ها را ایمن نگه می دارد.

برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مانند توییتر و اینستاگرام، فضای محدودی برای بیوگرافی ،ب و کار شما دارند. به دقت فکر کنید که چگونه می خواهید از آن محدودیت کاراکتر استفاده کنید. به جای جملات از کلمات قدرتمندی استفاده کنید که نشان دهنده ،ب و کار شما هستند. از کلماتی استفاده کنید که ارزش های برند شما را منع، می کند.

رسانه های اجتماعی یکی نیستند و مانند یک صفحه وب سایت انجام می شوند. برای ایجاد محتوای پست باید به یک برنامه منظم پست با پشتیبان گیری از متن، تصاویر و ویدیو متعهد شوید.

  1. فهرستی از ارزش های برند خود تهیه کنید. از کلمات ارزشمندی مانند «مثبت»، «بازیگوش»، «درگیرکننده» و مواردی از این قبیل برای ایجاد نمایه ای از شخصیت تجاری خود استفاده کنید.
  2. تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای حضور ،ب و کار شما من، هستند. ارزیابی کنید که کدام نوع محتوا ارزش های برند شما را در پلت فرم رسانه های اجتماعی منع، می کند
  3. یک برنامه زم، معقول ایجاد کنید. شما می تو،د 24/7 در رسانه های اجتماعی پست بگذارید، بنابراین باید زمان و منابع را با توجه به بودجه خود اختصاص دهید.
  4. لیستی از تمام مشکلات تهیه کنید محصول یا خدمات شما را برای پایگاه مشتری شما حل می کند.
  5. کلمات ارزش برند را مطابقت دهید با محصول(های) یا خدمات(های) شما. مطمئن شوید که کلمات با راه حلی که به مشتریان خود ارائه می دهید مطابقت دارند.
  6. لحن برند خود را انتخاب کنید. لحن را با هم تطبیق دهید تا نه تنها تجارت شما را منع، کند، بلکه مخاطبان هدف خود را نیز درگیر کند.

تست و اندازه گیری

3. اگر با یک برند بزرگ و شناخته شده رابطه دارید، به طور خلاصه به آن اشاره کنید. به مشتری، بپیوندید که دوست دارند [big ،nd one] و [big ،nd two].

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب