مزایا و مزایای ابزارهای بهره وری

مثال دیگر ابزاری مانند Brain.fm است که موسیقی هایی را پخش می کند که به طور علمی توسعه یافته است تا به شما کمک کند روی یک کار خاص تمرکز کنید. این غیر متعارف است، بله، اما این چیزی است که شرکت مدرن را از شرکت در حال رکود متمایز می کند: مایل است اقدامات جدیدی را برای تأثیرگذاری بر تغییرات کل شرکت اتخاذ کند.

ارتباط

نرم افزار مدیریت پروژه بیشتر و بیشتر توسط شرکت های مدرن استفاده می شود. چرا؟

آ،ین اما مطمئناً نه کم اهمیت ترین ابزارهای ارتباطی است.

برای موفقیت به ،وان یک شرکت مدرن، نیاز به سازگاری و انعطاف پذیری وجود دارد. استفاده از ابزارهای نرم افزاری برای کمک به بهره وری یکی از بهترین راه هایی است که می تو،د با زمان حرکت کنید.

ما وارد عصر جدیدی از تجارت شده‌ایم: دوردست است، ،یبی است، و نشان‌دهنده ظهور شرکت‌های مدرن است.

DropBox Business یکی از محبوب ترین راه حل ها است، زیرا امکان ذخیره سازی امن فایل تا 3000 گیگابایت را فراهم می کند. این نرم افزار همچنین به کاربران اجازه می دهد اسناد را به صورت دیجیتالی امضا کنند، که می تواند راهی من، برای صرفه جویی در زمان باشد.

ردیابی زمان

در کنار بهره مندی از ویژگی های ابزارهای بهره وری انتخابی شما، شرکت شما نیز به راحتی استعدادهای برتر را با فناوری برتر جذب خواهد کرد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/benefits-and-advantages-of-،uctivity-tools/

با یک راه حل مبتنی بر ابر، به اشتراک گذاری اسناد بسیار آسان تر می شود، بنابراین تیم ها می توانند به طور موثر و فوری با یکدیگر همکاری کنند. به علاوه، این درمان عالی برای مسئله فاصله است. با اشتراک‌گذاری اسناد مبتنی بر ابر، یک مدیر خط می‌تواند بدون نیاز به ایمیل‌های پشت سر هم یا دانلود اسناد، نگاهی به کار کارمند خود بیاندازد.

ذخیره سازی فایل

همه گیری COVID-19 اثر خود را در دنیای تجارت به جا گذاشته است و به نظر می رسد برخی از تغییرات برای بلند مدت باشد. به این ترتیب، ،ب‌وکارها از استارت‌آپ‌ها به شرکت‌ها در حال تلاش برای تغییر موقعیت برای رقابت در بازار در حال تغییر هستند. ش،ت در انطباق می تواند فاجعه بار باشد، همانطور که داستان ناتو، بلاک باسترها در انطباق با تحول دیجیتال نشان می دهد.

هر شرکت بزرگ یا کوچک به صورت روزانه از اسناد استفاده می کند. به این ترتیب، ارائه یک راه سریع و آسان برای مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری اسناد برای کارمندان مهم است.

به جای اینکه کارمندان را بر اساس تعداد کارها یا پروژه هایی که انجام داده اند قضاوت کنند، زمان سنج ها تصویر کاملی از نحوه گذراندن وقت خود در ساعات کاری به شما می دهند. می تو،د از این اطلاعات برای مشاهده میزان زمان بیکاری استفاده کنید و چگونه می تو،د آن را کاهش دهید. همچنین می تو،د از داده های زم، برای تهیه گزارش های دقیق برای اطلاع رس، دقیق حقوق و دستمزد خود استفاده کنید.

بنابراین، برای بسیاری از ،ب و کارها غرق شدن یا شنا ، است – اما این تغییر در بازار چه م،ایی برای شرکت ها دارد؟

زوم نیز بزرگ است، زیرا امکان برگزاری کنفرانس های ویدئویی بزرگ را فراهم می کند که می تواند جایگزین جلسات و جلسات توجیهی سنتی شود.

سخنان پای،

همانطور که اشتراک گذاری اسناد مهم است، شما همچنین به یک سیستم جامع برای ذخیره حجم زیادی از فایل هایی که بدون شک در دفتر شرکت دارید نیاز دارید.

این یکی برای بخش منابع انس، یا حسابداری است و ابزار مهمی است. نرم افزار حسابداری فرآیند حسابداری را ساده می کند، خطر خطای انس، را به حداقل می رساند و اعداد را بسیار ساده تر می کند.

چرا این روزها زم، که می تو،د آنها را خودکار کنید، زمان زیادی را صرف کارهای بی اهمیت می کنید؟

خوب، مسئله اصلی که اکنون بسیاری از شرکت ها باید به آن بپردازند این است که چگونه یک نیروی کار عمدتاً از راه دور را مدیریت کنند. این همه چیز از نحوه افزایش بهره‌وری، اندازه‌گیری عملکرد و حفظ جریان کار را در بر می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری مانند FreshBooks به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی هزینه ها را ثبت و پیگیری کنند، پرداخت ها را مدیریت کنند و بسیاری از کارهای مرتبط با امور مالی دیگر را انجام دهند. بهینه سازی فرآیند حسابداری می تواند کارایی بخش حسابداری را افزایش دهد و به طور بالقوه در درازمدت در پول شرکت شما صرفه جویی کند.

این روزها، استعدادهای برتر تمام قدرت را دارند، زیرا آنها می‌دانند که اگر یک شرکت برنامه زم، انعطاف‌پذیر، کار از راه دور یا ابزارهای نرم‌افزاری مدرن ارائه ندهد، می‌توانند به جای دیگری بروند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

با انبوهی از داده های زم، در اختیار شما، ارزیابی عملکرد بسیار عینی تر می شود و در صورت مشاهده روندهای مربوطه، خود را در موقعیتی عالی قرار می دهید تا تغییراتی ایجاد کنید. این تنها یکی از مزایای بسیاری از ابزارهای بهره وری است.

مدیریت پروژه

غیر معمول نیست که شرکت‌ها با شرکت‌های اپلیکیشن‌های بهداشتی مانند Calm معامله کنند و آن را به ،وان یک امتیاز به کارمندان ارائه دهند. تشویق عادات مثبت و به ویژه آنهایی که می توانند به تمرکز کمک کنند، می تواند راه را برای بهبود سطوح بهره وری هموار کند.

در حالی که ممکن است بیشتر برای یک زمینه شخصی و نه حرفه ای من، به نظر برسد، ابزارهای تمرکز، ی،ی ابزارهایی که می توانند به شما در تمرکز کمک کنند، می توانند برای شرکت مدرن بسیار مفید باشند.

می‌تو،د این راهنما را به ،وان برگه تقلب همه‌جانبه خود در نظر بگیرید، که بهترین ابزارهای بهره‌وری را که شرکت مدرن می‌تواند برای پیشرفت در این زمان‌های در حال تغییر به سرعت استفاده کند، تشریح می‌کند. بیایید به برخی از مزایای ابزارهای بهره وری بپردازیم.

به اشتراک گذاری سند

این مقدمه پشت ابزارهایی مانند Zapier و Mailchimp است که هدفشان خودکارسازی فرآیندهای کلیدی در تجارت است.

برای برخی از شرکت ها، مجموعه مایکروسافت کار را به خوبی انجام می دهد، با Word، Excel و PowerPoint همه برنامه های کاربردی مفید برای بخش های مختلف. با این حال برای دیگران، یک راه حل مبتنی بر ابر مانند Google Docs ممکن است گزینه بهتری باشد.

زیرا این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که گردش‌های کاری کلیدی خود را بهینه و خودکار کنید، پروژه‌ها را تفویض و پیگیری کنید و همکاری تیمی مؤثر را تشویق کنید. به علاوه، وقتی نرم افزار مدیریت پروژه را اتخاذ می کنید، استعدادهای برتر را دعوت می کنید.

اتوماسیون راه شماره یک برای کاهش زمان صرف شده برای کارهایی است که ،وماً نیازی به کمک انس، در هر مرحله از راه ندارند. به ،وان مثال ایمیل ها را در نظر می گیریم. آنها برای بسیاری از شرکت‌ها کاملاً مهم هستند، اما در عین حال، ارسال دستی ده‌ها ایمیل یا بیشتر در روز می‌تواند بیش از حد وقت‌گیر باشد و رک و پوست کنده از وظایف با اولویت بالا می‌کاهد.

نرم افزاری که ارتباطات سریع و همکاری موثر را تشویق می کند برای بسیاری از مشاغل ضروری است. ابزارهایی مانند Slack که به تیم‌ها و کارمندان اجازه می‌دهد از طریق «کانال‌های» مربوط به زمینه تعامل داشته باشند، برای تشویق سطوح بهره‌وری بیشتر بسیار مفید هستند.

وقتی ،ت به اندازه گیری بهره وری کارکنان می رسد، ابزارهای کمی بهتر از ردیاب زمان هستند. ردیاب های زمان که شامل نرم افزار ردیابی کار، به شما کمک می کند عملکرد کارکنان را با استفاده از با ارزش ترین معیار ارزیابی کنید: زمان.

به این ترتیب، نرم افزار مدیریت پروژه نه تنها می تواند به شما کمک کند فرآیندهای فعلی خود را ساده کنید و بهره وری را افزایش دهید، بلکه می تواند تلاش های شما را برای استخدام تقویت کند. به‌علاوه، وقتی استخدام‌ها را انجام می‌دهید، کار آس، خواهد بود، زیرا به سادگی می‌تو،د استخدام‌های جدید را به نرم‌افزار معرفی کنید و آنها را به‌روز کنید.

حسابداری

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب