موتور پرده برقی چیست؟ خانه هوشمند کاسپین-خانه هوشمند آکو

در پرده‌ها، دو لایه متحرک و یک لایه پرده ثابت برای دکور کار وجود دارد که فاصله بین پرده‌ها باید شش تا ده سانتی‌متر باشد و فاصله تا دیوار و پنجره هم باید پنج سانتی‌متر در پرده برقی هوشمند نظر گرفته شود. وقتی سیستم روشنایی و گرمایشی منزل هوشمند می‌شود بهتر است که پرده‌ها هم هوشمند و برقی شوند چون این هماهنگی باعث بالا رفتن حس آرامش می‌شود و به نوعی کیفیت زندگی بهتر می‌‌شود. این وسیله با توجه به نور تنظیم میشن یعنی قابلیت تنظیم در نور کم یا زیاد را دارن . این شرایط شخصی سازی و ایده آل به کمک سنسورهای به کار رفته در ریل ها فراهم میشه .

برای ارتباط با نرم افزار، اینترنت الزامی است که می‌توان پرده را حتی زمانی‌که در منزل حضور ندارید کنترل کنید. گاهی سنسور نور در خود موتور پرده برقی بکار رفته که با توجه به نور پرده را کنترل می‌کند. برای بسیاری از ما، پرده‌ها یک عنصر بسیار مهم در طراحی داخلی خانه، یا ساختمان محسوب می‌شوند. پرده علاوه بر تفکیک فضا یا حفظ حریم شخصی، نقش مهمی در کامل کردن دکوراسیون خانه نیز دارد. از طرفی دیگر، شاید شما تمایل داشته باشید که هوشمند سازی ساختمان خود را شروع کنید. استفاده از پرده برقی یکی از تجهیزات جذاب و خوش‌قیمت برای شروع هوشمند سازی خانه شما است.

موتور پرده برقی چیست؟ خانه هوشمند کاسپین-خانه هوشمند آکو اگر برای شما مهم است که از زمان به نحو احسن استفاده کنید، اگر می خواهید اتلاف وقت و انرژی ناشی از کارهای کوچک روزانه را به حداقل برسانید و زمان زیادی را بدون اینکه متوجه شوید صرف کنید، این سیستم ممکن است برای شما ایده آل باشد. بنابراین حرکت نرم بدون هیچ صدایی از نکات قابل توجه به شمار می آید. در صورتی که قدرت موتور کم یا زیاد باشد، سرعت پرده نامناسب می شود. پس بهتر است با کارشناسان و متخصصان خبره در این زمینه مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از صفحه قیمت پرده دو مکانیزه استفاده کنید.

شما در پرده‌های هوشمند به جای میل پرده باید از ریل برقی پرده استفاده کنید. در داخل این ریل ها تسمه هایی قرار دارد که با اتصال به موتور، پرده به حرکت در می‌آید. پرده‌ برقی‌ ریلی، قابلیت کنترل از طریق کلید پرده و کنترل از راه دور ( باز و بسته کردن پرده ) با اپلیکیشن را دارد.

پرده زبرا برقی

برای آسایش و راحتی بیشتر و تبدیل کردن خانه تان به یک خانه هوشمند، بدون شک خرید پرده هوشمند خواهد بود. اما فراموش نکنید همیشه پیش از خرید، کاملا تحقیق کنید و اطلاعات لازم را در نظر گرفته و از فروشنده بپرسید. همه ما دوست داریم همگام با دنیای مدرن پیش برویم و از جدیدترین امکانات استفاده کنیم. چه بخواهد به خرید جدیدترین نوع تلفن همراه ختم شود چه استفاده از تکنولوژی خانگی. با دانستن اینکه پرده برقی چیست و چطور می توان بهترین استفاده را از آن برد شاید به این نتیجه برسید که خرید این نوع پرده مدرن و هوشمند برای خانه تان ارزشش را دارد. حال که با مزایا و معایب پرده اتوماتیک آشنا شدید و تصمیم به خرید آن گرفتید بد نیست چند نکته را هنگام خرید پرده برقی در نظر بگیرید.

دیدگاه در “پرده برقی هوشمند”

در چنین مواقعی، یک ریموت کنترل و یک پرده‌ی برقی، کار را تا حد زیادی آسان می‌کند. علاوه‌بر آن، این پرده‌ها، مانند نوعی فیلتر در برابر سروصداهای بیرونی عمل می‌کنند و به‌علت دو لایه بودن، آرامش زیادی برایتان به ارمغان می‌آورند. همین حالا می توانید جهت خرید و نصب پرده برقی با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

  • پرده متین ارائه دهنده انواع پرده برقی، پرده زبرا، پرده شید، پرده هوشمند، پرده اتوماتیک و… می باشد.
  • تنها با فشردن یک کلید میتوانید هر زمانی که خواستید پرده را باز و بسته کنید و از نور طبیعی خورشید بهره مند شوید.
  • در صورتی که جای نگرانی وجو ندارد و سیستم پرده برقی نه تنها به شما تحمیل نمی کند که از مدل های محدودی استفاده کنید، بلکه برای طیف گوناگون پرده های موجود در بازار راه حل ویژه ای ارائه داده است.
  • در صورتیکه پرده ی از کنار جمع شوی منزل شما از دو بخش تشکیل شده و یا اینکه والان دار باشد، باید از دو موتور برقی برای باز و بسته کردن آن جهت بهره گیری از نور و منظره ی بیرون استفاده نمایید.

با مراجعه کردن به سایت می‌توانید پرده‌های برقی را در مدل‌ها و طرح‌های دلخواه خود سفارش دهید و همچنین اگر مایل بودید، آن‌ها را به پرده‌های هوشمند تبدیل کنید‌‌‌. شرکت دُرفا فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه کرکره برقی شروع کرد و در سال 1389 به بهترین شرکت نصب درب های اتوماتیک شیشه ای در کشور تبدیل شد. در دنیای امروز با گسترش روزافزون شیشه در صنعت ساختمان سازی و هم چنین در انواع مختلف از دکوراسیون های داخلی و خارجی، استفاده از درب های شیشه ای با ظاهر و کاربردهای مختلف، افزایش پیدا کرده است. درب شیشه ای یک درب اتوماتیک از جنس شیشه سکوریت است که دارای طراحی های زیبا و در انواع رنگ های مات و شفاف می باشد و بدین ترتیب می توان با استفاده از انواع درب شیشه ای در نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها جلوه ای خاص را ایجاد کرد. پرده یکی از مهمترین وسایل در دکوراسیون منزل شما به حساب می ‌آید.

در ساعات پایانی روز با غروب آفتاب، پرده­ها به صورت خودکار برای حفظ حریم خانه و جلوگیری از کاهش دمای محیط، بسته شده و سیستم روشنایی به طور خودکار فعال می­شود. حتی در میانه یک روز تابستانی که نور آفتاب شدید­ می­شود، می­توانید پرده­ها را طوری تنظیم کنید که به مقدار دلخواه بسته شوند تا از گرم شدن محیط خانه جلوگیری کنید و هم­زمان از نور آفتاب نیز، بهره­مند شوید. بعلاوه این امر یعنی هزینه کمتر برای تنظیم دمای خانه و صرفه­جویی در مصرف انرژی. بنابراین نصب کنترلر هوشمند برای پرده برقی می­تواند تا حد زیادی روشنایی و دما را در محیط خانه شما تنظیم کند. به جهت بهره­مندی بهتر از این تجهیز، در ادامه چندین سناریو مفید را برای شما معرفی می کنیم.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب