نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت مراقبت های بهداشتی

اهمیت محرمانه بودن بیمار حتی با در نظر گرفتن بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای مراقبت های بهداشتی به اندازه کافی قابل تأکید نیست.

طبق تحقیقات بسیاری از افراد قبل از انتخاب پزشک یا کلینیک تحقیقات کاملی انجام می دهند و بر اساس تجربیات دیگران دست به انتخاب می زنند.

بسیاری از بیماران آینده نگر از نیاز به مراقبت های پزشکی بی اطلاع هستند. آنها پس از مشاهده علائم خود تصمیم می گیرند در گوگل جستجو کنند. آنها صراحتاً به دنبال پزشک نیستند، فقط به دنبال اطلاعات هستند.

اگر به خدمات رسانه های اجتماعی پزشکی نیاز دارید، بهترین آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی در ایالات متحده فهرست شده اند.

از طریق رسانه های اجتماعی، افراد فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود پیدا می کنند. تجربیات مثبت یا منفی به دست آمده از طریق نظرات یا پست های به اشتراک گذاشته شده با افراد به اشتراک گذاشته می شود.

بهترین رسانه های اجتماعی برای مراقبت های بهداشتی ممکن است بیمارستان شما را به بهترین گزینه در جامعه یا کلینیک کوچک شما به یک شرکت پر رونق تبدیل کند.

مردم از رسانه های اجتماعی برای انتشار توصیفات و سایر نظراتی که ممکن است دیگران را از انتخاب آن متخصصان مراقبت های بهداشتی خاص در آینده تشویق یا دلسرد کند، استفاده خواهند کرد.

مصرف کنندگان به طور قابل توجهی به اطلاعات سلامتی که ممکن است به صورت آنلاین دریافت کنند متکی هستند و از اینترنت برای یادگیری در مورد مراقبت های بهداشتی، تجربه بیمار، سلامت روان و دریافت پشتیب، برای بیماری های خود استفاده می کنند.

طبیعتاً با توسعه فناوری، عادات تحقیق و تصمیم گیری بیماران یا مشتریان نیز به شدت تغییر کرده است. مردم اکنون علائم خود را در گوگل جستجو می کنند، با توجه به نظرات بیمارستان یا کلینیک، یک متخصص بهداشت را انتخاب می کنند و کاملاً مطابق با اطلاعات موجود در اینترنت تصمیم می گیرند.

یکی دیگر از ایده های محتوایی که می تواند نقش اساسی در استراتژی رسانه های اجتماعی شما داشته باشد، اطلاع رس، به کاربران در مورد درمان های جدید و پیشرفت ها و رویدادهای مهم مراقبت های بهداشتی برای افزایش آگاهی است.

5. از حقوق بیماران محافظت کنید

اساساً، ضروری است که ارائه دهندگان در رسانه های اجتماعی فعال باشند، اطلاعات بهداشتی دقیقی ارائه دهند، با کاربران تعامل داشته باشند و در صورت ،وم از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنند.

بهترین اقدام این است که از رسانه هایی شروع کنید که با استراتژی بازاریابی شما همسو هستند.

4. افزایش آگاهی برای درمان ها و رویدادهای جدید

حرفه یک متخصص بهداشت بسیار مقدس است. مردم به ارزش متخصصان بهداشت و میزان کار مورد نیاز برای موفقیت آنها در نتیجه همه گیری پی برده اند.

رسانه های اجتماعی در صنعت مراقبت های بهداشتی برای بخش سلامت نیز حیاتی شده اند. اکنون تقریباً هر برند و شرکتی اهمیت حضور آنلاین را می داند. در واقع ،ن زده می شود که 70 درصد از سازمان های مراقبت های بهداشتی ایالات متحده از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اگر در تلاش برای یافتن شریک من، هستید، فهرستی از بهترین شرکت های بازاریابی مراقبت های بهداشتی در بریت،ا ممکن است به شما کمک کند تا یکی از آنها را پیدا کنید. به جای تمرکز بر سئو، PPC یا رسانه های اجتماعی از هر سه استفاده کنید. شما مجبور نیستید از همه استراتژی های فوق استفاده کنید، اما با ایجاد تنوع، می تو،د ترافیک را افزایش دهید، اگر یکی کار نکرد.

ما نمی تو،م انکار کنیم که رسانه های اجتماعی در میانه زندگی ما هستند و پذیرش رسانه های اجتماعی یک ضرورت تجاری و بازاریابی برای مراقبت های بهداشتی در اقتصاد دیجیتال فعلی است.

قانون قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت، که به ،وان HIPAA نیز شناخته می شود، ایجاب می کند که هنگام به اشتراک گذاری محتوای بیمار که احتمالاً اطلاعات حساس را فاش می کند یا سایر قو،ن HIPAA را نقض می کند، بسیار احتیاط کنید. این در واقع مست،م رضایت کتبی صریح بیماران برای استفاده از محتوای آنها در حساب های رسانه های اجتماعی شما است.

بسته بندی

در اینجا برخی از نکات رسانه های اجتماعی برای سازمان های مراقبت های بهداشتی آورده شده است:

  • حضور آنلاین داشته باشید
  • مطالب آموزشی را به اشتراک بگذارید
  • از انواع مختلف استراتژی های بازاریابی استفاده کنید
  • افزایش آگاهی برای درمان ها و رویدادهای جدید
  • مطمئن شوید که از حقوق بیماران خود محافظت می کنید

1. حضور آنلاین داشته باشید

برای بیماران و مشتریان بسیار قابل اعتمادتر است که از واحدهای بهداشتی یا پزشک، که قبلاً درباره آنها تحقیق کرده اند کمک بگیرند و در مورد آنها نظر داشته باشند.

سلامت و رسانه های اجتماعی، مانند هر صنعت، به خوبی با هم کار می کنند. ش،ه‌های اجتماعی منبع ارزشمندی برای سلامتی و اطلاعات هستند، اگرچه انتشار اطلاعات نادرست در آنها نسبتاً ساده است.

فرض کنید به دنبال راهی برای درگیر شدن در ش،ه های اجتماعی هستید اما نمی د،د از کجا شروع کنید. در این صورت، آژانس های بازاریابی مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی مورد نظر خود را ایجاد کنید و به شما در افزایش دید آنلاین خود کمک کنند.

بسیار ساده است که تمام تلاش خود را روی یک جنبه از بازاریابی دیجیتال متمرکز کنید. بسیاری از سازمان ها بر این باورند که می توانند بر روی یک لایه تمرکز کنند و سپس به لایه بعدی بروند، اما تنوع در محیط رقابتی ،ب و کار امروز ترجیح داده می شود.

به طور کلی، بخش مراقبت های بهداشتی به تدریج در حال کشف چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی به گونه ای است که برای بیماران، عموم و همکاران حرفه ای راحت باشد. همانطور که در هر صنعت، یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی قوی برای صنعت مراقبت های بهداشتی ضروری است.

اگرچه، ،یب من، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی – و نحوه استفاده شما از آن‌ها – به ،وان ابزاری حیاتی برای دستیابی، تعامل و جذب مشتریان توانمند به طور موثر و کارآمد ظاهر شده است.

به خصوص از زمان کووید-19، مردم شروع به انجام تحقیقات آنلاین بیشتری در مورد مسائل بهداشتی کرده‌اند و مشتاقانه به دنبال اطلاعات جدید هستند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت مراقبت های بهداشتی آورده شده است:

  • فرصتی برای دسترسی به افراد زیادی
  • اطلاع رس، به بیماران با اطلاعات دقیق
  • ایجاد اعتماد
  • ارزش تمرین خود را به اشتراک بگذارید

فرصتی برای دسترسی به افراد زیادی

همه از اینترنت برای اه، مختلفی از جمله جستجوی پزشک و شرایط پزشکی استفاده می کنند. اگر می‌خواهند رقابتی بمانند، شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی باید از تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنند که ،ب‌وکارشان را گسترش داده و تقویت کنند.

استفاده از رسانه های اجتماعی در زمینه پزشکی بسیار قابل بحث است. با این حال، استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ معاصر به جای استراتژی‌های بازاریابی «ابتدای» در حال حاضر در دنیای پیشرفته‌ای که در آن زندگی می‌کنیم اجتناب‌ناپذیر است.

اگر وب سایت شما حاوی انبوهی از اطلاعات مفید در زمینه هایی است که در آن تخصص دارید، مردم برای راه حل به شما مراجعه می کنند و شما اولین فردی خواهید بود که در صورت نیاز به کمک یا درمان به او فکر می کنند.

3. از انواع مختلف استراتژی های بازاریابی استفاده کنید

با این حال، استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش سلامت همچنین تضمین می کند که اطلاعات من، از منبع درست به مردم می رسد و علاوه بر ارتقای دید متخصصان سلامت، به افزایش آگاهی عمومی کمک می کند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-use-social-media-in-healthcare-industry/

استفاده از رسانه های اجتماعی به شدت افزایش یافته است، و برای پیشبرد طرح های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما در صنعت مراقبت های بهداشتی ضروری است. در این زمینه بسیار رقابتی، یک استراتژی بازاریابی ش،ه های اجتماعی مراقبت های بهداشتی قوی باید به کار گرفته شود تا بتواند از دیگران متمایز شود و به بیماران و مصرف کنندگان برسد.

به منظور جلب مشارکت بیماران و مصرف کنندگان، بسیاری از سازمان های مراقبت های بهداشتی در تلاش هستند تا به طور موثر از انواع مختلف ش،ه های رسانه های اجتماعی استفاده کنند. سازمان‌ها می‌توانند روش‌های تبلیغاتی مرسوم را کنار بگذارند و از اینترنت برای تعامل با بیماران از طریق بازاریابی کارآمد و استراتژی‌های ارتباطی استفاده کنند.

پزشکان در موقعیتی هستند که می توانند خود را به ،وان منبع معتبری از اطلاعات پزشکی مورد تقاضا معرفی کنند. متأسفانه، دستیابی به اطلاعات دقیق در اینترنت، که در آن اطلاعات را می توان بدون فیلتر به اشتراک گذاشت، روز به روز دشوارتر می شود.

به منظور انتخاب پزشکان، متخصصان و بیمارستان ها و قضاوت آگاهانه در مورد بهترین راه های دریافت مراقبت، بیماران اغلب برای دریافت اطلاعات پزشکی به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند.

به طور خاص، رشته هایی مانند جراحی پ،تیک و دندانپزشکی با مشارکت در رسانه های اجتماعی به مخاطبان خاصی رسیده است.

داشتن یک برنامه بازاریابی موثر و پرسود در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است و این صنعت کار زیادی می طلبد.

علاوه بر این، پزشکان می توانند اطلاعات نادرست را بررسی کنند و بیماران را به سمت منابع قابل اعتماد راهنمایی کنند زیرا بیماران، اعضای خانواده و مراقبین احتمالاً از اینترنت برای تحقیقات و تشخیص خود استفاده می کنند.

ایجاد اعتماد

با این حال، نه مک، است که بتو،د از یک عصای جادویی برای دستیابی به همه مشتریان بالقوه خود استفاده کنید و نه مک، است که یک ،ب و کار به سادگی با استفاده از رسانه های اجتماعی موفق شود.

با هر خدمت موفقی که ارائه می‌کنید و هر بازخورد مثبتی که در رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید، ایمان مشتریانتان به شما افزایش می‌یابد، که آنها را تشویق می‌کند تا ابتدا شما را انتخاب کنند.

ارزش تمرین خود را به اشتراک بگذارید

پزشکان مراقبت های بهداشتی که کارهای مفید و باکیفیت انجام می دهند باید این موارد را با مشتریان و بیماران احتمالی به اشتراک بگذارند تا اعتماد ایجاد کنند و در مورد اهمیت این مطالعات صحبت کنند.

زیرا بیماران بالقوه که تجربیات سایر بیماران را در مطالب یا نظرات ش،ه های اجتماعی می بینند، با اطمینان بسیار بیشتری به این واحد یا پزشک مراجعه می کنند که بسیاری از بیماران دیگر به آن اعتماد دارند و خود را به آن می سپارند.

این یکی بدیهی است اما حضور نداشتن در دنیای آنلاین غیرقابل قبول است. تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان به سایت های بررسی آنلاین روی می آورند تا در انتخاب پزشک جدید به آنها کمک کنند. این بدان م،است که مشاغل کوچک مقیاس با شهرت آنلاین بد ممکن است سالانه صدها بیمار جدید را از دست بدهند.

2. محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارید

به همین دلیل، استفاده از رسانه های اجتماعی فرصت دسترسی به افراد متعدد را فراهم می کند و کمک می کند تا شما را به یک بیمارستان، کلینیک یا پزشک شناخته شده تبدیل کنید.

اطلاع رس، به بیماران با اطلاعات دقیق

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب