نحوه ایجاد یک گزارش KPI گام به گام

گزارش خودکار KPI به ،وان نقطه شروع هر کمپین بازاریابی عمل می کند. گردش کار شما را ساده می کند، تجربه ای فوق العاده برای مشتریان ایجاد می کند و ساعت ها از وقت شما را به دست می آورد.

در مرحله بعد، یادداشت هایی را در گزارش KPI اضافه کنید تا زمینه اضافی را فراهم کنید. اگر می خواهید یک نمودار نامنظم را توضیح دهید یا اگر با مشتری با تخصص بازاریابی دیجیتال صفر کار می کنید، مفید است.

kpi-report-dashthis-notes
منبع: DashThis

یادداشت شما در کنار ویجت به صورت یک برگه نارنجی در حالت مشاهده ظاهر می شود. گیرنده (ی،ی مدیر پروژه، مشتری) می تواند برای خواندن آن بدون ،وج از پلت فرم DashThis کلیک کند.

این ویجت‌های از پیش تعیین شده بر اساس معیارهای رایج تنظیم شده‌اند، بنابراین همیشه می‌تو،د مطمئن باشید که KPIهای من، را برای اه، استراتژیک خود دنبال می‌کنید.

چرا گزارش های KPI مهم هستند؟

با یک نگاه گذرا، می‌توان دریافت که تبلیغات در لینکدین بدترین عملکرد را دارند. با این اطلاعات جدید، ممکن است تبلیغات در لینکدین را متوقف کنیم و بودجه تبلیغات آن را برای دوره بعدی به گوگل و فیسبوک اختصاص دهیم.

بازاریابان معمولا این گزارش های خلاصه را در ا،ل یا ابزارهای گزارش خودکار مانند DashThis ایجاد می کنند. توجه داشته باشید که چگونه دومی شاخص های کلیدی عملکرد را به نمودارها و نمودارهای چشم نواز تبدیل می کند.

گزارش موفقیت آمیز KPI با نگاهی دقیق به اه، ،ب و کار محوری شما، تعریف نتیجه و کار مع، شروع می شود.

گزارش KPI چیست؟

معیارها را به دلخواه خود ،شید و رها کنید. DashThis داده‌ها را به‌طور خودکار از کانال‌های انتخابی گرفته و در گزارش KPI جدید شما قرار می‌دهد.

kpi-report-dashthis-editor
منبع: DashThis
در اینجا چگونه ممکن است به نظر برسد:

همچنین می تو،د نظراتی را در پایان (یا ابتدای) گزارش اضافه کنید تا مراحل بعدی را برای دوره بعدی توصیه کنید. و در حالی که در حال انجام آن هستید، تصاویر یا اسکرین شات هایی اضافه کنید تا از توصیه های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

kpi-report-dashthis-comments
منبع: DashThis

هنگامی که از گزارش KPI راضی شدید، آن را با سهامداران به اشتراک بگذارید. یا آن را به صورت PDF دانلود کنید، یک پیوند URL قابل اشتراک‌گذاری بگیرید تا دسترسی هم‌زمان به آن‌ها ارائه شود، یا آن را به‌،وان ارسال ایمیل خودکار برنامه‌ریزی کنید.

و حالا برای چیزهای خوب. اگر مطمئن نیستید که امروز کدام معیارهای مهم را باید ردیابی کنید، در اینجا سه ​​مثال از گزارش KPI محبوب آورده شده است.

الگوی گزارش KPI

dashthis-seo-performance
منبع: DashThis

در اینجا نحوه ایجاد یک گزارش KPI قدرتمند در DashThis آمده است:

  1. یک گزارش KPI از بیش از 30 الگوی رایگان انتخاب کنید
  2. ابزارهای بازاریابی مورد علاقه خود را به هم متصل کنید
  3. معیارهای خود را در زیر انتخاب کنید ویجت های از پیش تعیین شده (توجه: تمام معیارهای محبوب از قبل توسط کارشناسان DashThis انتخاب شده اند)

به این الگوی KPI چند کاناله توجه کنید که عملکرد کلی کانال های تبلیغاتی، تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات لینکدین را ،یب می کند.

تبلیغات چندگانه
منبع: DashThis

گزارش‌های KPI اه، و معیارهای م،اداری را تعیین می‌کنند. بدون آنها، ما هیچ راهی برای دانستن اینکه چه چیزی در تلاش های بازاریابی ما کار می کند (و چه چیزی نیست) نداریم.

ال،ا و نمونه های گزارش KPI

ممکن است اه، ،ب و کار خود را با استفاده از چارچوب SMART تنظیم کنید (توجه داشته باشید: SMART مخفف آن است سصمیمانه، مترقابل درک، آقابل دستیابی، rمرتفع، و تیمحدود به زمان برای هر بازاریاب که می خواهد نشانگرهای عملی پیشرفت را ردیابی کند، این بهترین رویکرد است).

کاهش نرخ ریزش سالانه به 7٪ (خاص) تا سه ماهه چهارم 2022 (زمان محدودبرای حفظ مشتریان (مربوط). تیم بازاریابی درآمد ما معیارهای ورود زیر را در داشبورد KPI به صورت هفتگی بررسی می کند (قابل دستیابی): زمان تکمیل ورود، ارزش زمان به بار اول، و تبدیل رایگان به پولی (قابل اندازه گیری).

توجه داشته باشید که چگونه الگوی سئو و ، لینک از بالا KPIهای خاص را در یک نگاه منسجم نشان می دهد. صفحات متریک و با کارایی بالا، بسیار مفید است زیرا به شما می گوید که کدام یک ارزش بهینه سازی را دارند.

قالب گزارش بازاریابی دیجیتال

dashthis-traffic-view
منبع: DashThis

تعداد کمی از ،ب و کارها سئو را ش،ته اند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. با بیش از یک میلیارد وب سایت که برای ،ب رتبه برتر رقابت می کنند، رقابت مثل همیشه سخت است.

به جای کلیک ، از یک کانال به کانال دیگر، ما همه داده ها را به یک مکان می آوریم تا یک نمای کلی از همه کمپین ها ایجاد کنیم. این مهم است اگر مشتریان شما مدیریت ارشد یا صاحبان مشاغل پرمشغله باشند که فقط به تصویر بزرگ اهمیت می دهند.

گزارش PPC و SEO هر دو کانال را تراز می کند، سیلوها را حذف می کند و عملکرد کلی بازاریابی دیجیتال شما را بهینه می کند. در این الگوی بازاریابی دیجیتال، توجه داشته باشید که چگونه هر KPI خاص نقش مهمی در ترافیک و سرنخ هایی که به دست می آورید دارد.

DashThis یک ابزار گزارش بازاریابی خودکار است که تمام داده های بازاریابی شما را در یک داشبورد زیبا جمع آوری می کند.
استفاده آزمایشی رایگان 15 روزه خود را از این تاریخ شروع کنید DashThis برای خودکار ، گزارش KPI امروز.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-create-a-kpi-report-step-by-step/

فرض کنید می خواهید مشتریان را در یک استارت آپ B2B SaaS نگه دارید.

با توجه به کارهای بازاریابی Gazillion در لیست شما، چگونه می د،د که روی کدام KPI تمرکز کنید؟ کدام KPI نتایج واقعی را برای ،ب و کار به ارمغان می آورد؟

PPC یک بازاریابی گزاف است که فقط افراد دارای بودجه خوب جرات انجام آن را دارند – یا اینطور می گویند. در این الگوی گزارش PPC، ما شاهد تفکیک Google Ads هستیم که تا حد بسیار بالایی (مثلاً هزینه هر تبدیل، نرخ کلیک) تجزیه شده است.

گزارش‌های KPI، به‌ویژه آن‌هایی که دارای داشبوردهای تعاملی هستند، به ما کمک می‌کنند تا در یک نگاه به بینشی دست پیدا کنیم.

گزارش KPI یک ابزار عملکرد تجاری است که پیشرفت شرکت را به سمت اه، خاص ردیابی می کند.

و این دلیل بیشتری برای نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی خود با ادامه انتشار آنلاین است. شما نمی خواهید به ایجاد پست های جدید ادامه دهید و به دنبال کلمات کلیدی باشید که به وضوح به نفع شما کار نمی کنند.

هدف شما این باشد که بینش تبدیل PPC را در استراتژی محتوای سئو سایت خود ،ار ببرید، از تله کلمات کلیدی خودداری کنید و هدف پشت پرس و جوهای جستجوی خود را بهتر درک کنید، یا رتبه بندی برای سودآورترین کلمات کلیدی خود را افزایش دهید، در این مورد نمی تو،د اشتباه کنید. قالب.

الگوی گزارش PPC

dashtihs-ppc-گزارش
منبع: DashThis

با ارسال خودکار ایمیل، دوره و تعداد دفعات داشبورد را انتخاب کنید و یک یادداشت سریع برای خلاصه ، آنچه که گزارش مست،م آن است اضافه کنید. پس از کلیک بر روی ارسال، گیرنده ایمیلی به شکل زیر دریافت می کند:

kpi-report-dashthis-automatic-email-dispatch
منبع: DashThis

انتخاب KPIهای من، می تواند گیج کننده باشد.

در این مرحله، از یک ابزار گزارش برای ردیابی خودکار معیارهای خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید، بهره وری را بهبود بخشید و روی بهترین KPI که باعث رشد تصاعدی ،ب و کار می شود تمرکز کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که روی کدام KPI تمرکز کنید، از ال،ای رایگان در ابزار مدیریت KPI خود استفاده کنید. در اینجا یک گزارش عملکرد چند کاناله از DashThis با کانال‌های KPI داخلی مانند Facebook Insights و Google Analytics ارائه شده است.

kpi-report-dashboard-templates
منبع: DashThis

اگر می‌خواهید تبلیغات PPC خود را برای رشد فروش بیشتر بهینه کنید، این داشبورد اولین جایی است که باید به آن نگاه کنید. به ،وان مثال، متریک، کلمات کلیدی برتر با کلیک بر روی تبلیغات، به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی پولی خود را کشف کنید و کمپین های تبلیغاتی خود را به سرعت بهبود بخشید.

نحوه ایجاد گزارش KPI کامل

نظارت بر KPI یکی از چند قدم اول برای دستیابی به اه، تجاری شماست.

اگر قرار بود این گزارش KPI را با ذینفعان در یک جلسه تصمیم‌گیری مرور کنید، می‌تو،د به سرعت بازگشت سرمایه (ROI) تلاش‌های بازاریابی خود را در یک بازه زم، خاص ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که برای بهینه‌سازی کمپین‌های آینده چه کاری باید انجام شود.

نحوه انتخاب KPI های خود

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب