نحوه برون سپاری بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ROI مثبت

بنابراین، توصیه می کنیم با توجه به بودجه خود یک آژانس تاسیس شده را انتخاب کنید. این می تواند به درو ، نتایج مثبت و تقویت حضور شما در رسانه های اجتماعی کمک کند.

در واقع، گزارشی در سال 2021 بیان می‌کند که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در کمک موثر بوده است 77% بازاریابان به اه، شرکت خود می رسند. چگونه می توان به موفقیت در بازاریابی ش،ه های اجتماعی دست یافت؟ تیم شما بیش از تخصص، به «زمان» برای ایده‌پردازی، ایجاد، انتشار و پیگیری محتوا در چندین کانال اجتماعی نیاز دارد. با توجه به رقابت، مدیریت وظایف روزانه با بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند چالش برانگیز باشد. راه حل؟ رسانه های اجتماعی را برون سپاری کنید. خدمات برون سپاری رسانه های اجتماعی می تواند بازگشت سرمایه مثبت را تضمین کند و رشد ،ب و کار شما را تقویت کند.

این راهنما بر قو،ن طراحی گرافیک تمرکز دارد تا به حرفه ای ها کمک کند تا شخصیتی سازگار با برند ایجاد کنند تا تعامل مشتری را تقویت کنند.

در اینجا یک مثال برای توضیح چارچوب SMART آورده شده است.

  • اسpecific – یک ،ب و کار می خواهد به تعامل 3 برابری در کانال های اجتماعی دست یابد.
  • مقابل سهل انگاری – آنها می توانند پیشرفت را با معیارهای مهمی مانند اشتراک گذاری، کلیک ها و موارد دیگر پیگیری کنند.
  • آقابل دستیابی – هدف واقع بینانه است.
  • آرelevant – دستیابی به تعامل 3 برابری در کانال های اجتماعی می تواند به بهبود بازگشت سرمایه (ROI) ،ب و کار کمک کند.
  • تیime-bound – ،ب و کار یک مهلت یک ماهه برای دستیابی به این هدف تعیین کرده است.

آیا می خواهید از طریق کانال های اجتماعی ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید؟ تولید سرنخ؟ یا افزایش آگاهی از برند؟ – اه،ی را که می خواهید به آنها برسید مشخص کنید.

طبیعی است که یک تجارت، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط ​​با بودجه محدود، یک فریلنسر را با قیمت 10 دلار در ساعت به جای آژانسی که 50 دلار در ساعت دریافت می کند، استخدام کند. در حالی که استخدام یک فریلنسر برای برون سپاری رسانه های اجتماعی می تواند مقرون به صرفه به نظر برسد، می تواند بر بازگشت سرمایه (ROI) بلند مدت شما تأثیر بگذارد.

،ب‌وکارها باید زمان خود را برای درک انتظارات مشتری در حال تغییر، ردیابی نام‌های تجاری خود، نظارت و پاسخگویی به مکالمات مربوط به آن‌ها و موارد دیگر صرف کنند.

مدیریت همه این جنبه ها نیازمند تلاش جدی است که می تواند منجر به فرسودگی شغلی در تیم بازاریابی شما شود. بنابراین، برون سپاری رسانه های اجتماعی می تواند بهترین گزینه برای ،ب و کارها باشد.

در مرحله بعد، در مورد بودجه ای برای برون سپاری رسانه های اجتماعی تصمیم بگیرید. این مرحله می تواند به محدود ، تحقیقات شما برای آژانس ها یا فریلنسرها برای این کار کمک کند.

منبع

با راهنمای س، برند، هر،ی در تیم می‌تواند اطمینان حاصل کند که برند منسجم به نظر می‌رسد و چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌های اصلی خود را به طراحی خود تبدیل می‌کند.

به طور خلاصه، یک راهنمای س، برند می تواند تیم و آژانس شما را در یک صفحه نگه دارد و در عین حال اطمینان حاصل کند که پست ها پیام های برند را با لحن من، منتقل می کنند.

4: برای ایجاد و بهبود استراتژی رسانه های اجتماعی همکاری کنید

این کاری است که بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند برای مشاغل کوچک، متوسط ​​یا بزرگ انجام دهد. با استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی من،، ،ب و کارها می توانند به مخاطبان هدف دست یابند و تعامل را افزایش دهند. این می تواند به ایجاد یک حضور آنلاین مثبت کمک کند و در نتیجه باعث تسریع تبدیل ها شود.

این نیست. در طول سفر فعال باشید.

در اینجا نحوه –

چه چیزی را باید انتخاب کنید؟

این رویکرد می تواند شفافیت ایجاد کند و به شما کمک کند تا گام های عملی برای بازاریابی موفق رسانه های اجتماعی بردارید.

KPI های کمپین رسانه های اجتماعی مانند تعامل، کلیک ها، تبدیل ها و موارد دیگر را ردیابی کنید و بازخورد ارائه دهید. تلاش مش، می تواند به آژانس در بهبود شیوه های رسانه های اجتماعی و دستیابی به اه، کمک کند.

5: از ارتباطات شفاف و مداوم اطمینان حاصل کنید

به ،وان مثال، شما باید جزئیاتی مانند مخاطبان هدف، گزارش های تحلیل رقابتی، پست ها و کانال های اجتماعی با عملکرد برتر، قالب محتوای محبوب و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. این می‌تواند آن‌ها را با بینش‌های حیاتی برای ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی موفق مجهز کند.

آژانس هایی که چنین پروژه هایی را بر عهده می گیرند به ابزارهای تحلیلی پیشرفته و تیمی از متخصصان مجهز هستند. آنها می توانند طوفان فکری کنند و به ایجاد بهترین استراتژی ها برای ،ب و کار شما کمک کنند.

اکنون که مزایای برون سپاری رسانه های اجتماعی را درک کرده اید، بیایید روش صحیح انجام آن را مورد بحث قرار دهیم. بازاریابی رسانه های اجتماعی را با استفاده از نکاتی که در زیر به اشتراک گذاشته شده است برون سپاری کنید تا از بهترین مزایا بهره مند شوید.

1: بودجه و اه، خود را تعیین کنید

خدمات را درک کنید و با توجه به بودجه خود به بهترین آژانس یا فریلنسر برسید. این می تواند در زمان و تلاش در مرحله تصمیم گیری صرفه جویی کند.

2: آژانس یا فریلنسر را انتخاب کنید

استراتژی ها و نتایج رسانه های اجتماعی موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید و اه، SMART را تعیین کنید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی فراتر از ایجاد و زمان بندی پست است.

در مورد انتظارات خود پیشاپیش باشید. راه های ارتباطی ایجاد کنید، درباره استراتژی ها بحث کنید، ضرب الاجل تعیین کنید، بازخورد را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر. این به آژانس اجازه می دهد تا دیدگاه و س، کاری شما را درک کند و در عین حال به شما کمک می کند کار با کیفیت را تضمین کنید.

در اینجا مهمترین مزایای برون سپاری رسانه های اجتماعی برای مشاغل آورده شده است.

  • دسترسی به ابزارها و فناوری پیشرفته: برون‌سپاری رسانه‌های اجتماعی به ،ب‌وکارها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط، امکان می‌دهد به فناوری‌ها و ابزارهای دیجیتال با بودجه بالا دسترسی داشته باشند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند از ابزارهای تحلیلی پیشرفته استفاده کنند و بینش‌های حیاتی مانند منبع سرنخ‌ها، پست‌های با عملکرد برتر، پلت‌فرم‌های اجتماعی و موارد دیگر به دست آورند. این می تواند به شرکت کمک کند تا یک محصول کامل را ارائه دهد تحول دیجیتال بدون صرف هزاران دلار و دستیابی به بازگشت سرمایه بالا.
  • تقویت روابط با مشتری: برون سپاری به شرکت ها کمک می کند تا سوالات، نگر، ها و بازخوردهای مشتریان را در کانال های اجتماعی بدون دردسر رسیدگی کنند. آژانس ها می توانند به نگر، های مشتری پاسخ دهند، تعاملات ارزشمند و موارد دیگر را در زمان واقعی بررسی کنند. این می‌تواند زمان پاسخگویی رسانه‌های اجتماعی را افزایش داده و یک تجربه فوق‌العاده برای مشتری ارائه دهد.
  • در زمان ارزشمند تیم خود صرفه جویی کنید: تیم داخلی شما باید چندین مسئولیت را انجام دهد. با برون سپاری رسانه های اجتماعی، صاحبان مشاغل می توانند وظایف استرس زا مدیریت اجتماعی را از صفحه تیم خود حذف کنند. تیم بازاریابی می‌تواند از زمان برای انجام سایر فعالیت‌های حیاتی استفاده کند و در عین حال اوج عملکرد را تضمین کند.
  • کاهش هزینه های استخدام: صاحبان مشاغل می توانند هزینه های استخدام یک متخصص رسانه های اجتماعی یا یک تیم کاملاً جدید را کاهش دهند. به ،وان مثال، آنها می توانند در حقوق و دستمزد کارکنان، مراقبت های بهداشتی، فضای فیزیکی و سایر عوامل صرفه جویی کنند. در ادامه این پست در مورد قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

نکته حرفه ای: حساب کن ش،ه آژانس دیجیتال (DAN) برای کشف یک آژانس بازاریابی دیجیتال من،.

برون سپاری رسانه های اجتماعی به این م،ی نیست که شما می تو،د در صندلی عقب بنشینید. درگیر ماندن در فرآیند تصمیم گیری بسیار مهم است.

در اینجا چند چیز برای به اشتراک گذاشتن در جلسه اولیه وجود دارد –

  • کانال های ارتباطی مانند Slack، ایمیل، زوم و موارد دیگر را با آژانس به اشتراک بگذارید.
  • لیستی از اعضای تیمی که می توانند برای راهنمایی با آنها ارتباط برقرار کنند، ارائه دهید.
  • در مورد اینکه چقدر دوست دارید آژانس گزارش های پیشرفت را به اشتراک بگذارد، بحث کنید.
  • توضیح دهید که فرآیند تأیید چگونه خواهد بود.

با این حال، همانطور که اشاره کردیم، هزینه کمتری نسبت به استخدام یک تیم متخصص از متخصصان خواهد داشت. بنابراین، برون سپاری رسانه های اجتماعی می تواند یک تغییر بازی برای ،ب و کار شما باشد.

مجموعه گسترده ای از آژانس ها و فریلنسرها در بازار وجود دارد.

برای شروع یک منطقه، شهر، و خدمات برون سپاری رسانه های اجتماعی من، را انتخاب کنید.

این رویکرد می‌تواند به شما این امکان را بدهد که بدون مدیریت ،د، وظایف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را با هم ارتباط برقرار کرده و محول کنید.

استفاده از نکات برون سپاری رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده در این پست می تواند به دستیابی به بهترین نتایج تجاری کمک کند. بنابراین، اه، خود را مشخص کنید و تاکتیک های ذکر شده را برای مقیاس ROI خود اجرا کنید. آیا به دنبال ارتقاء بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به سطح بعدی هستید؟ همکاری با یکی از برترین آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی در ایالات متحده را در نظر بگیرید و شاهد افزایش حضور آنلاین خود باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-outsource-social-media-marketing-for-positive-roi/

در این پست، ما در مورد مزایا و بهترین شیوه های برون سپاری رسانه های اجتماعی برای کمک به رشد شرکت شما صحبت خواهیم کرد.

DAN یک پلتفرم همه کاره است که فهرستی از بیش از 3300 پیشرو صنعت در بازاریابی دیجیتال را در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، بریت،ا، کانادا، اروپا، استرالیا، MENA و آسیا ارائه می دهد.

راهنمای س، برند ابزار مرجعی است که به برند کمک می کند شخصیت خود را ایجاد و حفظ کند. به بیان ساده، این کتاب قو،نی است که بیان می‌کند چگونه یک ،ب‌وکار باید خود را از طریق لوگو، تصاویر، رنگ، فونت و موارد دیگر به مخاطبان هدف معرفی کند.

از سوی دیگر، فریلنسرها اغلب فاقد تجربه هستند و از ابزارهای رایگان با امکانات محدود استفاده می کنند. بنابراین، آنها ممکن است در ارائه محتوای با کیفیت بالا و مدیریت موثر رسانه های اجتماعی ناکام باشند. این می تواند بر تصویر برند و بازگشت سرمایه شما تأثیر بگذارد.

بسته بندی

رسیدن. مشغول ،. تبدیل.

به طور کلی، برون سپاری بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به ،ب و کارها در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند و در عین حال کیفیت و اثربخشی تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی آنها را بهبود بخشد.

منبع

3: راهنمای س، برند خود را ایجاد کنید

بیا شروع کنیم.

کاوش در انبوهی از پروفایل های آژانس ،ره آور است.

توجه کنید راهنمای س، برند S،ify، یک ارائه دهنده مشهور خدمات پخش صوتی و تصویری.

در اینجا چند جنبه وجود دارد که باید هنگام نهایی ، آژانس برای برون سپاری رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شود.

  • برای درک کیفیت خدمات، نمونه کارها و سوابق گذشته آژانس دیجیتال را بررسی کنید.
  • توصیفات و نظرات مشتریان خود را در پلتفرم هایی مانند Google، Yelp و موارد دیگر ارزیابی کنید تا توانایی های آنها را بسنجید.
  • یک بودجه واقعی برای پروژه ایجاد کنید.

هزینه برون سپاری رسانه های اجتماعی بسته به عوامل زیر متفاوت است.

  • نوع برون سپاری رسانه های اجتماعی: فریلنسر (کم هزینه ترین)، آژانس دیجیتال (مقرون به صرفه)، یا سازم، (بالاترین)
  • کالاها و کانال های ماهانه: می خواهید آژانس چند کانال اجتماعی را مدیریت کند؟ هرچه تعداد کانال ها و پست های اجتماعی بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد.
  • بودجه تبلیغات رسانه های اجتماعی: بازاریابی ارگ،ک می تواند زمان بیشتری را ببرد. بنابراین، قیمت کلی بسته به هزینه تبلیغات افزایش می یابد.

از آنجایی که آژانس ها به طور همزمان با مجموعه های مختلفی از مشتریان کار می کنند، ارائه چنین راهنمای س، برند به آنها می تواند دردسرهای آنها را کاهش دهد. آنها می توانند به راهنمای س، مراجعه کنند و اطمینان حاصل کنند که پست های رسانه های اجتماعی با برند شما طنین انداز می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب