نحوه تسریع فرآیند استخدام

صرف نظر از اینکه یک کارمند چگونه برای ،وج خود برنامه ریزی می کند، بسیاری از صاحبان مشاغل متوجه می شوند که نمی توانند کارمند ، را قبل از اتمام دوره اعلان خود جایگزین کنند. در نتیجه، آنها با دوره ای مواجه می شوند که در آن افت بهره وری و فرآیندها تحت تأثیر قرار می گیرند.

اگر قبلاً هرگز مجبور به ایجاد یک آگهی شغلی نبوده اید، ممکن است ند،د که چگونه باید برای جذب استعدادهای مورد نیاز ،ب و کارتان نگاه کنند. نوشتن یک آگهی شغلی با کیفیت می تواند یک فرآیند چند مرحله ای باشد که نیاز به تفکر زیادی دارد.

ممکن است راهی برای جلوگیری از آشفتگی قابل توجه با یک کارمند ، وجود نداشته باشد، اما ممکن است بتو،د روند استخدام را تسریع کنید و از دست دادن بهره وری را به روش های زیر محدود کنید.

از خدمات یک شرکت استخدام استفاده کنید

در حالی که ممکن است علاقه به آگهی شغلی خود را محدود کنید، ممکن است تعداد متقاضیان واجد شرایطی را که از آنها رزومه دریافت می کنید نیز کاهش دهید. در نتیجه ممکن است زمان کمتری را صرف کنید غربالگری از سر گرفته می شود و زمان بیشتری برای مصاحبه با متقاضیان با تمام مهارت ها و تجربه های مورد نظر شما.

با مصاحبه انعطاف پذیر باشید

بسته به قراردادهای فردی، ا،ر کارمندان در ایالات متحده دو هفته قبل از ، موقعیت خود نزد کارفرمایان خود اخطار می دهند. برخی حتی م،م به دادن هیچ هشداری هم نیستند.

در جایی که آگهی شغلی را ارسال می کنید انتخابی باشید

ممکن است ناامید باشید که موقعیت شغلی خود را در اسرع وقت پر کنید، اما از ارسال آگهی شغلی در هر پلتفرمی که فکرش را ،نید خودداری کنید. در عوض، وب‌سایت‌های آگهی شغلی و تابلوهای آگهی را انتخاب کنید که افراد در صنعت شما به آنها مراجعه می‌کنند.

ابتدا باید نقش را تجزیه و تحلیل کنید و همه چیز را در نظر بگیرید، از جمله حقوق و دستمزد و مقایسه آن با بازار فعلی. از بررسی آگهی‌های شغلی رقبای خود برای نقش‌های مشابه نترسید و ببینید که چگونه آنها در کنار هم قرار می‌گیرند.

به ،وان مثال، نرم افزار تجزیه رزومه می تواند فرآیند جمع آوری، ذخیره و طبقه بندی رزومه ها را خودکار کند. همچنین می‌تواند چندین رزومه را به طور همزمان اسکن کند، آنها را برای اطلاعاتی که در مورد مدارک و مدارک لازم دارید تجزیه و تحلیل کند، و مرتبط‌ترین متقاضیان را در بالای لیست شما قرار دهد تا ابتدا در نظر بگیرید. ممکن است همچنان انتخاب کنید که همه رزومه ها را بخو،د، اما می تو،د ابتدا من، ترین آنها را بخو،د.

ایجاد یک آگهی شغلی با کیفیت

با این حال، متقاضیان کار همیشه در روزهایی که برای این کار مهم اختصاص می دهید، در دسترس نخواهند بود. انعطاف پذیر باشید و اجازه مصاحبه های ویدیویی را در نظر بگیرید. این انعطاف‌پذیری می‌تواند به ویژه در زم، که دارید مهم باشد موقعیت های راه دور که در آن شما درخواست های افرادی را که خارج از شهر، ایالت یا حتی کشور خود زندگی می کنند، می پذیرید. انعطاف‌پذیری همچنین ممکن است به این م،ا باشد که اجازه نمی‌دهید من،‌ترین متقاضی از کنار شما عبور کند، زیرا آنها نمی‌توانند در تاریخ انتخابی در مصاحبه شما حضور داشته باشند.

این که آیا شما هستید استخدام اولین کارمند خود یا قبلاً تجربه استخدام ده‌ها کارمند را داشته‌اید، ممکن است از مدت زم، که طول می‌کشد خواندن هر رزومه‌ای که روی میزتان می‌آید ناامید شوید. زم، که بسیاری از متقاضیان فاقد مهارت‌ها و صلاحیت‌هایی هستند که در آگهی شغلی خود ذکر کرده‌اید، می‌تواند ناامیدکننده‌تر باشد. با تکیه بر فناوری برای یافتن من، ترین متقاضیان برای موقعیت خالی خود، روند خواندن رزومه را تسریع کنید.

به جای صرف وقت ارزشمند خود برای ایجاد آگهی های شغلی و بررسی رزومه، به استخدام فکر کنید استخدام کنندگان فناوری یا استخدام کنندگان برای صنعت خاص شما کمک کنند. استخدام‌کنندگان می‌توانند تمام کارهای سخت را انجام دهند تا بتو،د روی اطمینان از اینکه ،ب‌وکارتان به خوبی کار می‌کند تمرکز کنید.

به این فکر کنید که آیا پیشنهادات شما به اندازه کافی رقابتی است و در یک نامزد ایده آل به دنبال چه چیزی هستید، مانند مهارت ها، مدارک تحصیلی و پیشینه تحصیلی آنها. ساختار آگهی شغلی شما از اهمیت ی،، برخوردار است. این ساختار زیر را دنبال کنید و ممکن است توجه کارمندان با کیفیت آینده را به خود جلب کنید:

  • ،وان شغلی
  • محل کار، حقوق و ساعات کار
  • معرفی شغل
  • امتیاز گلوله برای مسئولیت های روزانه
  • مزایا و مزایا
  • اطلاعات در مورد شرکت
  • صلاحیت ها، مهارت ها و مدارک لازم
  • اطلاعات در مورد مراحل فرآیند درخواست

هر کارفرمایی ترجیح می دهد فرآیند استخدام سریع، بدون استرس و روان را تجربه کند، اما همیشه این اتفاق نمی افتد. با این حال، ممکن است بتو،د با انجام این اقدامات بالا، اختلال در ،ب و کار خود را پس از ،وج یک کارمند محدود کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-s،d-up-the-hiring-process/معمولاً استخدام‌کنندگان و آژانس‌های کارکنان می‌توانند از ارتباطات خود برای یافتن متقاضیان من، و حتی ایجاد آگهی‌های شغلی برای شما استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند رزومه‌ها را مطالعه کنند و بهترین استعدادها را با مهارت‌ها و صلاحیت‌های خاصی که به دنبال آن هستید، محدود کنند. سپس می تو،د از میان چند کارمند منتخب انتخاب کنید و به طور بالقوه فردی را سریعتر از آنچه فکر می کردید استخدام کنید.

تکیه بر فناوری

هنگامی که متقاضیان بالقوه خود را به تعداد معدودی محدود می کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که مصاحبه هایی را ترتیب دهید. اغلب اوقات، مصاحبه های شغلی به صورت حضوری انجام می شود و متقاضیان از ،ب و کار شما بازدید می کنند و در مورد نقش با شما بحث می کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب