نحوه خودکارسازی تست رگرسیون بصری در وردپرس

هدایت به VRTs > هشدارها، و لیستی از تمام مسائل را مشاهده خواهید کرد. هشدارها مشکل را در یک پست یا صفحه خاص، تاریخ و زمان وقوع آن، و همچنین خلاصه ای از تفاوت بصری:

این روش تست برای تشخیص تغییرات از موارد زیر طراحی شده است:

  • به روز رس، پلاگین و نرم افزار اصلی
  • تغییر کد دستی
  • نرم افزارهای خارجی و API ها
  • مشکلات سرور
  • ب،زار و سایر کدهای م،ب

حالا سر به VRTs > تنظیمات. در اینجا می تو،د تنظیمات افزونه را پیکربندی کرده و تست های رگرسیون بصری خود را کنترل کنید.

بسیاری از خدمات تست رگرسیون بصری پلتفرم های شخص ثالث هستند. این به این م،ی است که شما نمی تو،د فرآیند را از داشبورد وردپرس خود کنترل کنید.

علاوه بر این، پهلو به پهلو تفاوت های بصری را در کنار یکدیگر نشان می دهد:

حالت ساید بای ساید

با کلیک بر روی چشم انداز در زیر یک هشدار، یک رابط بصری جدید باز می شود. در اینجا، شما می تو،د انتخاب کنید تا برجسته شود تفاوت، تغییرات را نشان دهید پهلو به پهلو، یا شکاف آنها تفاوت های بصری در تفاوت حالت با رنگ قرمز مشخص خواهد شد:

ابتدا باید Visual Regression Tests را نصب و فعال کنید. یک نسخه رایگان در دسترس است که شما را قادر می سازد تا سه تست همزمان را در سه صفحه وردپرس اجرا کنید. شما می تو،د آن را مستقیماً از فهرست افزونه های وردپرس با پیمایش به دانلود کنید افزونه ها > افزودن جدید و “تست های رگرسیون بصری” را جستجو کنید.

به ،وان مثال، می تو،د انتخابگرهای ک، را از آزمون های خود حذف کنید. با این تنظیم، می‌تو،د ،اصر بارگیری خودکار (مانند بنرهای کوکی) را از تصاویر خود حذف کنید:

این افزونه در صورت تشخیص مشکل در طول دوره آزمایش به شما هشدار می دهد. سپس، آزمایش روزانه متوقف خواهد شد تا زم، که مشکل را حل کنید.

به علاوه، اگر مشکلی در وب سایت شما پیش بیاید، بلافاصله هشدارهای ایمیلی دریافت خواهید کرد. اکنون، بیایید نحوه نصب و پیکربندی این افزونه تست رگرسیون بصری را بررسی کنیم!

مرحله 1: تست های رگرسیون بصری را نصب و فعال کنید

در این پست، نگاهی دقیق تر به نحوه عملکرد تست رگرسیون بصری و اینکه چرا برای وب سایت وردپرس شما ضروری است، خواهیم داشت. سپس، نحوه خودکارسازی فرآیند را با افزونه ای به نام توضیح خواهیم داد VRT ها – تست های رگرسیون بصری. بیا شروع کنیم!

مروری بر تست رگرسیون بصری (و چرا برای وب سایت وردپرس شما مهم است)

خبر خوب این است که برخی از افزونه های وردپرس می توانند این کار را برای شما خودکار کنند. هنگامی که چنین ابزاری را نصب کردید، می تو،د تست را از داشبورد وردپرس خود کنترل کنید و در مورد هر مشکلی اعلان دریافت کنید.

پس از رفع مشکل، می تو،د آن را به ،وان علامت گذاری کنید حل شد. این باعث می شود که از حالت اصلی ناپدید شود هشدارها صفحه، اما با کلیک بر روی آن می تو،د دوباره آن را مشاهده کنید حل شد برگه

توجه داشته باشید که اگر آزمایش را برای یک پست خاص تنظیم کرده اید و هنوز آن را به روز نکرده اید، ممکن است تصویری از صفحه نمایش مشاهده نکنید.

مرحله 4: هشدارهای تست رگرسیون بصری را مشاهده کنید

می تو،د برای هر پست یا صفحه منتشر شده در سایت وردپرس خود یک تست رگرسیون بصری اجرا کنید. به سادگی آن را در حالت ویرایش باز کنید و روی نماد تست های رگرسیون بصری در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید:

هنگامی که برای اجرای آزمایش های بیشتر در سایت وردپرس خود آماده شدید، می تو،د به نسخه حرفه ای VRT ها – تست های رگرسیون بصری ارتقا دهید. به شما امکان می دهد تا 25 تست را به طور همزمان اجرا کنید. پس از ،ید افزونه، یک کلید مجوز برای فعال ، آن دریافت خواهید کرد.

مرحله 2: تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید

حالت تفاوت

علاوه بر این، استفاده از بسیاری از خدمات شخص ثالث می تواند چالش برانگیز باشد. شما باید تست های دستی را اجرا کنید و نتایج را تفسیر کنید، که اگر با تست رگرسیون بصری آشنا نباشید، ممکن است مشکل باشد.

به محض نصب افزونه، شروع به اجرای تست های رگرسیون بصری در صفحه اصلی شما می کند و هشدارهایی را به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می کند. اگر می‌خواهید پست‌ها یا صفحات دیگر را ردیابی کنید، در مرحله بعدی نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

به ،وان یک توسعه دهنده یا مالک سایت، ممکن است برای بهبود تجربه کاربری (UX)، طراحی وب سایت یا افزودن ویژگی های جدید برای بازدیدکنندگان خود، تغییراتی در کد سایت خود ایجاد کنید. با این حال، این می تواند منجر به اشکالات و اشکالات در صفحات شما شود. به ،وان مثال، ،اصر بصری مانند دکمه ها و تصاویر ممکن است غیرقابل استفاده شوند یا در جای خود ظاهر نشوند.

شما می تو،د با پیمایش به، نتایج آزمون فوری را مشاهده کنید VRTs > تست و روی فایل مربوطه در ،مت کلیک کنید ع، فوری ستون:

از اینجا، سوئیچ ضامن کنار را انتخاب کنید تست ها را اجرا کنید. برای ذخیره آزمون، حتماً صفحه را به‌روزرس، یا منتشر کنید. سپس، افزونه از آن اسکرین شات می گیرد. همچنین هر زمان که محتوا تغییر کند، اسکرین شات می گیرد.

علاوه بر این، تست رگرسیون بصری یک کار ضروری برای آژانس های دیجیتال، طراحان وردپرس و توسعه دهندگان است. اگر روی وب‌سایت یا برنامه مشتری کار می‌کنید، می‌تو،د اطمینان حاصل کنید که به‌روزرس،‌های شما به محصول آسیب نمی‌زند.

نحوه خودکارسازی تست رگرسیون بصری در وردپرس

خودشه! خودکار ، تست رگرسیون بصری در وردپرس بسیار آسان است.

نتیجه

اینجاست که تست رگرسیون بصری وارد می شود. با این تست می تو،د تعیین کنید که آیا تغییرات شما ظاهر و عملکرد سایت شما را مختل کرده است یا خیر.

با استفاده از این افزونه، می تو،د تست های رگرسیون بصری خودکار را در کل سایت خود اجرا کنید. این ابزار هر 24 ساعت (یا هر بار که محتوای خود را به روز می کنید) اسکرین شات های مرجع می گیرد و آنها را از نظر مغایرت با هم مقایسه می کند:

تست رگرسیون بصری خودکار به شما امکان می دهد تا باگ های بصری را قبل از اینکه به مشکلات بزرگی در وب سایت شما تبدیل شوند، پیدا کنید. به ،ه خود، این آزمایش می تواند تجربه کاربری سایت شما را بدون اضافه ، کار بیشتر به بشقاب شما بهبود بخشد.

اصابت الآن نصب کن و منتظر بم،د تا فرآیند اجرا شود. در نهایت انتخاب کنید فعال کنید برای اتمام مراحل نصب

مطمئن شوید که تغییرات خود را پس از اتمام ذخیره کرده اید!

مرحله 3: تست های رگرسیون بصری را برای پست یا صفحه وردپرس روشن کنید

خوشبختانه، افزونه تست های رگرسیون بصری شما را قادر می سازد تا فرآیند تست را از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید:

یک وب سایت جذاب و کاربرپسند برای حفظ بازدیدکنندگان در صفحه شما ضروری است. با تست رگرسیون بصری، می تو،د اطمینان حاصل کنید که به روز رس، وب سایت شما تأثیر منفی بر تجربه کاربر نخواهد داشت. با این حال، ممکن است ند،د که چگونه با این روش تست شروع کنید.

حالت ت،یم

تست رگرسیون بینایی یک اقدام پیشگیرانه ضروری است. به جای ایجاد مشکل در سایت خود و تا زم، که بعدا متوجه آنها نشوید، می تو،د فوراً آنها را شناسایی و برطرف کنید. بنابراین، می تو،د از ایجاد مزاحمت برای بازدیدکنندگان و غیرحرفه ای جلوه دادن وب سایت خود جلوگیری کنید.

شکاف تفاوت های دو طرف یک خط را به شما نشان می دهد:

برای جمع بندی، در اینجا نحوه خودکارسازی تست رگرسیون بصری در وردپرس آورده شده است:

  1. افزونه Visual Regression Tests را نصب و فعال کنید.
  2. تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.
  3. تست رگرسیون بصری را برای پست ها و صفحات خود روشن کنید.
  4. مشاهده هشدارها برای حل هر گونه مشکل.

آیا در مورد خودکارسازی تست رگرسیون بصری در وردپرس سوالی دارید؟ به ما خبر دهید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-automate-visual-regression-testing-in-wordpress/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب