نحوه دریافت تبدیل از لینکدین بدون استفاده از فرم‌های Lead Gen

هنگامی که ما علاقه ایجاد کردیم، اکنون این افراد را با محتوایی که اعتبار برند را ایجاد می کند، دوباره هدف گذاری می کنیم. برای هر لید برای تبدیل، آنها باید بدانند که می توان به شما اعتماد کرد. برای انجام این کار، لایه دوم را می سازیم که دارای محتوایی است که به آنها کمک می کند بر تردید خود غلبه کنند. این می تواند شامل شود

  • داستان های موفقیت مشتری/مطالعات موردی
  • انتشارات مطبوعاتی که در آن ما در اخبار هستیم، لیست ده نفر برتر را در آن قرار دادیم، یا جایی که برخی از همکاری ها را اعلام کردیم
  • توصیفات مشتری
  • ویدئوها/محتوای ما واقعاً تخصص ما را نشان می دهد
این آ،ین میخ در تابوت است که مخاطبان علاقه مند خود را دوباره با آن هدف قرار می دهید. در این، شما از تبلیغات با CTAهای مستقیم برای تبدیل و گرفتن سرنخ های با هدف بالا استفاده می کنید. این زم، است که شما مستقیماً از لینکدین در قالب تماس های رزرو شده یا دمو تبدیل می کنید.

هر کمپین Lead Gen LinkedIn را در نظر بگیرید که در آن از فرم استفاده می کنید – رویکرد استاندارد چیست؟ ابتدا محتوایی به نام آهنربای اصلی (ویدئو/وبینار/پاد،ت/رویداد/مقاله/مطالعه موردی) پیدا می‌کنید که فکر می‌کنید مخاطبان هدف شما به آن علاقه دارند و سپس محتوا را با فرم لینکدین Lead Gen ارسال می‌کنید.

بسته به برندی که با آن کار می کنیم، تبلیغات سرد را در قالب تصاویر یا ویدیوهای واحد در مقابل مخاطبان هدف قرار می دهیم تا آنها را از برند آگاه کنیم – آنها چه ،، هستند، چه چیزی ارائه می دهند و نام تجاری چیست. .

از آنجایی که لینکدین به راحتی بیشتر جزئیات شخص را به صورت خودکار پر می کند، ا،ر افرادی که حتی از راه دور به محتوایی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، به سرعت فرم را پر می کنند و به محتوا دسترسی پیدا می کنند. چالش – آنها ممکن است واقعاً به برند شما علاقه مند نباشند.

نمونه تبلیغات لایه آگاهی

تنها پس از تعامل با چند آگهی، و بازدید از وب سایت ما، بارها و بارها، با فرم های واقعی یا CTA های قوی مانند رزرو یک تماس، به رتبه اول رسیدیم. به این ترتیب نه تنها سرنخ‌ها در به اشتراک‌گذاری اطلاعات خود راحت‌تر و مطمئن‌تر هستند، بلکه در نهایت مواردی را که اینطور نیستند فیلتر می‌کنیم. علاوه بر این، تیم فروش شما در زمان زیادی صرفه جویی می کند و از قبل به شما به ،وان یک متخصص فکر می کند و به برند شما اعتماد می کند.

نمونه تبلیغ لایه اعتبار

نتایج رویکرد لایه ای

چرا این استراتژی جواب داد؟

بیشتر اوقات، ما با موارد زیر برخورد می کنیم:

  • یا یک لایه سرد از تبلیغات که بر روی نقطه درد اصلی که برند در حال حل آن است تمرکز دارد
  • یا، یک تبلیغ ساده در مورد اینکه چه ،ی هستیم، چه چیزی می فروشیم و با چه ،، کار می کنیم.

در نتیجه، شاهد بوده ایم که از طریق این کمپین ها، نرخ نمایش برای تماس ها و جلسات بسیار بالاتر است، نرخ بسته شدن آن جلسات بسیار بهتر است و اندازه معاملات بسیار بزرگتر است. در اینجا نگاهی به تبدیل های کمپین ما داریم.

با این حال، سوال اصلی این است که آیا فرم‌های ژن سرب واقعاً به همان اندازه مؤثر هستند که بازاریابان دوست دارند باور کنید؟ موافق نیستیم. حقیقت این است که بازاریابان فرم‌های سرب را ترجیح می‌دهند زیرا سریع‌ترین راه برای نمایش نتایج در لینکدین هستند. شما یک تبلیغ لینکدین را اجرا می کنید، تعداد زیادی از مردم آن تبلیغ را می بینند و اطلاعات تماس خود را به اشتراک می گذارند و از اینکه به این زودی تعداد زیادی سرنخ را دریافت کرده اید مورد تحسین قرار می گیرید.

اگر نمی‌د،د که آیا این استراتژی کار می‌کند، در اینجا آنچه داده‌ها نشان می‌دهند است. ما استفاده از این استراتژی را از مارس 2022 شروع کردیم و می تو،د پیشرفت را از آن زمان در این تصویر مشاهده کنید. افزایش 80 درصدی در نرخ تبدیل گویای همه چیز است، درست است؟

ما به طور کامل فرم‌های سرنخ در لینکدین را رد نمی‌کنیم – آنها مفید هستند. در واقع، آنچه که ما سعی در ارائه آن داریم این است که به جای اینکه کمپین‌های یکباره تولید سرنخ و گرفتن سرنخ‌های سرد را داشته باشیم، کمپین‌های هدف‌گیری مجدد چندلایه‌ای را برنامه‌ریزی کنیم. به این ترتیب، نه تنها سرنخ‌های مرتبط‌تری ایجاد می‌کنید، بلکه اندازه معاملات بزرگ‌تر را نیز نزدیک‌تر می‌کنید.

بنابراین، چیزی که از چنین کمپین سردی به دست می آورید، سرنخ های ضعیف هستند. این سرنخ ها هیچ چیز در مورد شما نمی دانند، حتی هرگز از وب سایت شما بازدید نکرده اند، و هیچ ارتباطی با برند شما ندارند. آنها فقط به آهنربای سربی علاقه مند هستند که برای فروش نام تجاری شما یا ایجاد وابستگی به برند شما کار کمی انجام می دهد یا هیچ کاری نمی کند. بسیار بعید است که فقط به این دلیل که اطلاعات تماس خود را به اشتراک گذاشته اند، با تیم فروش شما تماس بگیرند – و حتی اگر این کار را انجام دهند – به سختی علاقه ای به پیشنهاد شما نشان دهند. اساساً، آنها ضعیف‌ترین سرنخ‌ها هستند که منجر به پایین‌ترین نرخ تبدیل شدن به مشتری پولی می‌شوند.

نحوه دریافت تبدیل و درآمد از لینکدین بدون فرم‌های ژنرال اصلی – رویکرد لایه‌ای

تبدیل های کمپین با رویکرد لایه ای

اینطور نیست که ،ی چک لیست شما را دریافت کند، و سپس با او تماس بگیرید، و باید به آنها بگویید که کی هستید، چه کار می کنید، و چرا باید به شما اعتماد کنند – 70٪ از آن قبلاً از طریق تبلیغات انجام شده است.

اساساً، قبل از اینکه به لایه نهایی برسید، باید حداقل 2 تا 3 بار افرادی را که به شما علاقه مند هستند، دوباره هدف گیری کنید.

لایه 3: لایه CTA با هدف بالا

نتایج رویکرد لایه ای

در اینجا یک تفکیک بصری از رویکرد لایه ای ما است.

سپس، ما این گروه کوچکتر را با لایه دوم خود – مهم ترین بخش استراتژی ما – می زنیم.

لایه 2: لایه اعتبار آرامش بخش

یک طرح کامل چند کمپین ایجاد کنید و محتوا و CTA را برای هر کدام انتخاب کنید، در آن زمان است که می تو،د یک قیف ایجاد کنید و سرنخ های واقعی را پرورش دهید. همچنین، همیشه می‌تو،د از یک فرم لید ژن در یکی از این کمپین‌ها استفاده کنید، البته تا زم، که اولین مورد نباشد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-get-conversions-from-linkedin-wit،ut-using-lead-gen-forms/

پس از آزمون و خطاهای فراوان، از دست دادن و ضربه، ما، در ضربه پذیر یک رویکرد لایه ای برای دریافت سرنخ هایی که (در واقع!) از لینکدین تبدیل می شوند، ارائه کرده اند. تا به حال متوجه شده بودید که دلیل اینکه فرم‌های ژن سرب نتایج ضعیفی ایجاد می‌کنند این است که اغلب در لایه سرد اولیه استفاده می‌شوند، به این م،ی که سرنخ‌هایی که می‌گیرید از شما آگاه نیستند. بنابراین، تصمیم گرفتیم آن را تغییر دهیم.

لایه 1: لایه آگاهی سرد

هر،ی که تا به حال دست خود را در بازاریابی لینکدین امتحان کرده باشد یا با آژانسی برای آن درگیر شده باشد، مطمئناً با ابزار قدیمی – فرم های ژنرال سرب لینکدین روبرو شده است. ما مطمئنیم که شما هم دارید! آن‌ها محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش‌های جذب سرنخ لینکدین هستند (و راحت‌ترین راه نیز!)

همه موارد اشتباه در فرم های اصلی لینکدین

متوجه می‌شوید که ما هنوز از فرم‌های ژن سرب در این لایه استفاده نمی‌کنیم – ما فقط در حال ایجاد یک تصور از برند هستیم که

  • برای برند اعتماد ایجاد می کند
  • تقاضا برای پیشنهاد شما ایجاد می کند
  • شما را به ،وان گزینه پیشرو و متخصص در فضای خود طراحی می کند.

در واقع، افرادی که با تیم فروش شما تماس گرفته اند، ،، هستند که مشکل دارند > معتقدند که نام تجاری شما می تواند آن را تشکیل دهد > چند سؤال دارند > و می خواهند در این روند پیشرفت کنند.

به جای اینکه نسل اصلی اولین کمپین سردی باشد که به مخاطبان هدف ما می رسد، یک لایه متفاوت اضافه کردیم.

صبر کنید – اما چه ،ی کیفیت این سرنخ ها را بررسی می کند؟ چه تعداد از اینها واقعاً تبدیل می شوند؟ بازاریابان اغلب از این گلوله طفره می روند و می گویند که این تیم فروش است که باید تماس های من، را برای تبدیل این سرنخ ها انجام دهد. در حالی که آنها پول را پشت سر می گذارند، بسیاری اعتراف نمی کنند که سرنخ هایی که به فروش می دهند در واقع سرنخ های ضعیفی هستند.

با این لایه، گروه هدفی را که در واقع به پیشنهاد برند علاقه نشان می دهند، با تعامل با تبلیغ، کلیک بر روی آن و بازدید از صفحه شرکت یا وب سایت برند (بله، همه آن را پیگیری می کنیم) فیلتر می کنیم.

همه اینها صرفاً به این دلیل است که شما از طریق ایجاد تقاضا، ایجاد اعتماد، و سپس جذب آن، با آنها اعتماد ایجاد کردید.

فکر نهایی

فیلمی را تصور کنید که مستقیماً با اوج شروع می‌شود – بدون ساخت. احتمالاً دیگر به فیلم علاقه ای نخواهید داشت. به همین دلیل استراتژی ما جواب می دهد. به‌جای اینکه مستقیماً اطلاعات سرنخ را در یک فرم جمع‌آوری کنیم و به‌طور تصادفی پیگیری کنیم – ما به کمپین‌های خود در قالب لایه‌های هدف‌گیری مجدد اضافه می‌کنیم.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب