نحوه قرار دادن ویدئو در ایمیل

صحبت در مورد چگونگی به دست آوردن مشتریان جدید یک چیز است، اما در مورد مشتریان قدیمی چطور؟ از آنجایی که آنها یک بار ،ید کرده اند، برای اعتماد به برند شما نیاز به قانع کننده کمتری دارند، بنابراین ترغیب آنها به ،ید بیشتر از شما آسان تر است. از آنجایی که آنها قبلاً روی برند شما سرمایه گذاری کرده اند، به احتمال زیاد در یک خبرنامه مش، می شوند یا شما را در ش،ه های اجتماعی دنبال می کنند و به تماشای ویدیوهای شما ادامه می دهند. این یک فرصت عالی برای افزایش درآمد حاصل از مشتریان فعلی است.

بازاریابی ایمیلی ویدیویی به م،ای گنجاندن ویدیوها در خبرنامه ها و سایر ایمیل ها است. می‌تو،د با زیر نظر گرفتن لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها و نظراتی که ویدیوهایتان دریافت می‌کنند، سطوح تعامل را تجزیه و تحلیل کنید. از آنجایی که ویدیوها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند، اغلب در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری نسبت به متن ساده دارند. این بدان م،ی است که ویدیوها به شما امکان می دهند محصولات و خدمات خود را بهتر تبلیغ کنید، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید و موارد دیگر.

ویدئوها را در چه نوع ایمیل هایی می تو،د جاسازی کنید؟

ایمیل‌ها می‌تو،د ویدیوها را در آن جاسازی کنید

در اینجا لیستی از بهترین برنامه هایی وجود دارد که به سرعت به شما امکان می دهند ویدیوهای خود را ویرایش کنید. برخی از خدمات وب لیست شده رایگان هستند، در حالی که سایر نرم افزارها به اشتراک پولی نیاز دارند:

شامل شرح ویدیو

هر ارتباطی زم، ارزشمندتر می شود که آن را شخصی کنید. اگر تعداد محدودی مشتری دارید، می تو،د ویدیوهای شخصی سازی شده بسازید و نام شرکت، واترمارک یا نام مدیر عامل را اضافه کنید. با شخصی سازی، می تو،د ارتباط محکمی بین برند خود و ،، که آماده سرمایه گذاری در آن هستند ایجاد کنید.

یک نکته نه چندان واضح اما مهم. مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما برای افراد ناشنوا و کم شنوا قابل دسترسی است. وقتی به نحوه قرار دادن زیرنویس در ویدیو فکر می کنید، نرم افزار ویرایش ویدیو را به خاطر بسپارید. شما می تو،د به راحتی زیرنویس را از طریق YouTube Studio یا از یک ویرایشگر یا مبدل ویدیویی برای آپلود ،اوین مستقیماً از داخل برنامه استفاده کنید. دلیل دیگری که نیاز به زیرنویس دارید این است که همیشه نمی‌تو،د ویدیوهایی را با صدا روشن تماشا کنید، مثلاً در دفتر یا در وسایل نقلیه عمومی. زیرنویس به شما کمک می کند تا پیام را حتی در صورت خاموش بودن صدا ارسال کنید.

بسته شدن

امروزه، محتوای ویدئویی به بخشی ضروری از هر استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. از آنجایی که مخاطبان تمایل دارند از کلیپ ها و ویدیوهای کوتاه استفاده کنند، جای تعجب نیست 92 درصد از بازاریابان در حال حاضر از محتوای ویدئویی برای جذب بینندگان و دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنید. رشد سریع محبوبیت رسانه های اجتماعی منجر به افزایش حجم محتوای ویدیویی آنلاین شده است.

embed-video-in-mail

یک مطالعه اخیر نشان داد که هرچه ویدیوی شما شخصی تر باشد، بهتر است. از داده‌ها، تجزیه و تحلیل‌ها و پرسشنامه‌ها استفاده کنید تا بفهمید مشتریان شما به چه چیزهایی علاقه دارند و چه چیزی باعث می‌شود مش، یا لغو اشتراک شوند.

5 نکته بازاریابی ایمیلی ویدیویی

نکات بازاریابی ایمیلی

ویدیوهایی را که می خواهید جاسازی کنید انتخاب کنید

با توسعه اینستاگرام و سایر ش،ه های اجتماعی، مردم بیش از هر زمان دیگری در معرض فروش برندها هستند. در تعقیب بی‌پایان مش،ین و CTRها، باید از هر ابزار موجود در کتاب استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را برای سرمایه‌گذاری روی برندتان جذب کنید. ایمیل یکی از پایدارترین ابزارهای بازاریابی است که می تو،د با استفاده از تجزیه و تحلیل و داده ها آن را کنترل کنید. و ویدیوها بازدیدها، بازها و CTR ها را افزایش می دهند – به همین دلیل است که بازاریابان سعی می کنند تا حد امکان از آنها استفاده کنند.

نکته خوب دیگر این است که چند کلمه در مورد ویدیوی خود بگنج،د. برای معرفی کلیپ و فهرست ، نکات اصلی، یک مرور کوتاه به مخاطب ارائه دهید. اگر مشکلی در ش،ه رخ دهد یا دستگاه مشتری شما به طور خودکار تصاویر را دانلود نکند، این کار باعث می شود روز شما صرفه جویی شود. حتی اگر ویدیو نمایش داده نشود، همچنان می تو،د پیام خود را ارسال کنید.

مشتریان فعلی خود را فراموش نکنید

از آنجایی که ویدیوها به طور موثر نرخ کلیک (CTR) را افزایش می‌دهند، بازاریابان سعی می‌کنند آن‌ها را به هر طریق ممکن جاسازی کنند. بازاریابی ایمیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چگونه می تو،د از بازاریابی ایمیلی ویدئویی در کمپین برندسازی استفاده کنید؟

ویدئو-ایمیل-بازاریابی-در-کمپین-برندینگ

مهم است که همه این ویدیوها را در یک ایمیل یا چندین خبرنامه پشت سر هم جمع نکنید، زیرا این کار فقط بینندگان را گیج می کند. حتی نیازی به استفاده از ویدیوها در هر ایمیل نیست. با یک ویدیو در یک ایمیل شروع کنید و ترافیک و فعالیت گیرنده را تجزیه و تحلیل کنید. اگر CTR بالا است و مخاطب علاقه مند است، می تو،د با اطمینان کمپینی را با این ویدیوها ایجاد کنید یا انواع دیگر را اضافه کنید.

گاهی اوقات راه جلب مشتریان برای ،ید مجدد می تواند طول، و سخت باشد. می‌تو،د از تجزیه و تحلیل برای درک علایق آن‌ها استفاده کنید و با محتوای جذاب‌تر دوباره آن‌ها را به کار بگیرید. ممکن است معرفی یک محصول جدید، یک آموزش یا یک کلیپ در مورد نوع محصولات مورد علاقه مشتری شما باشد.

یک لمس شخصی اضافه کنید

از موقعیت‌های ناخوشایند که گیرندگان ایمیل شما نمی‌توانند فایل ویدیویی را باز کنند، اجتناب کنید. وقتی ،ت به خبرنامه‌های ایمیلی می‌رسد، نمی‌تو،د فقط یک پیوند را وارد کنید، یک ویدیو را آپلود کنید یا آن را از YouTube پخش کنید. باید آن را به صورت فایل آپلود کنید. برای انجام این کار، باید ویدیوی خود را در خدمات شرکت یا از طریق ش،ه توزیع محتوای خود (CDN) میزب، کنید. فراموش نکنید که هزینه هاست و استریم سرویس های مختلف را در نظر بگیرید!

همچنین نحوه افزودن فایل های حجیم به ایمیل خود را در نظر بگیرید. به ،وان مثال، Gmail به شما امکان می‌دهد فایل‌های تا اندازه ۲۵ مگابایت را به اشتراک بگذارید، بنابراین باید مراقب ویدیوهای HD باشید. ارسال آنها بدون خطا ممکن است نیاز به استفاده از یک مبدل ویژه برای تغییر اندازه فایل داشته باشد.

با توجه به انواع ایمیل هایی که می تو،د برای کمپین ویدیویی خود انتخاب کنید، باید تصمیم بگیرید که چه محتوایی را نشان دهید. این امر به ،ه خود تعیین می کند که چه نوع ویدیوهایی برای افزایش CTR و ،ب بیشترین بازده سرمایه (ROI) از استراتژی بازاریابی خود ایجاد کنید. انواع ایمیل برای جاسازی ویدیو که در بالا ذکر شد به شما کمک می کند تا بر انتخاب خود تمرکز کنید.

ویدئوهای موجود در ایمیل یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش فروش و جذب مخاطب است. آنها می توانند آموزنده، جذاب و جذاب باشند و به شما امکان می دهند هر محتوایی را که می خواهید نشان دهید. علاوه بر این، آنها به راحتی در ایمیل های شما جاسازی می شوند. اما برای استفاده حدا،ری از ویدئوها، باید هدف خود را بشناسید و آماده باشید تا آنچه را که مخاطبان شما نیاز دارند کشف کنید. در این مقاله، شما تمام اطلاعات اولیه مورد نیاز برای شروع سفر بازاریابی ایمیلی خود را دارید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/video-email-marketing-،w-to-embed-video-in-emails/

انواع مختلفی از ایمیل ها وجود دارد که می تو،د ویدیوها را در آنها جاسازی کنید، از خبرنامه گرفته تا ایمیل های آموزشی. ویدئوها ممکن است به شما کمک کنند نسخه جدیدی را اعلام کنید، آموزشی حاوی محصولات شرکتتان را نشان دهید، درباره تخفیف‌ها صحبت کنید، رویدادها را تبلیغ کنید و موارد دیگر. لازم نیست در هر ایمیلی ویدیوها را وارد کنید. هدف اصلی افزایش تبدیل است.

فراموش نکنید که یک اسکرین شات بگیرید تا به ،وان تصویر کوچک ویدیو در پیام استفاده کنید.

مطمئن شوید که می تو،د ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید

اما شخصی‌سازی فقط ایجاد جامعه با کمک یک استراتژی بازاریابی ایمیلی نیست. به استفاده از ابزارهای تحلیلی نیز کمک می کند. به ،وان مثال، به ،، که ویدیوهای شما را تا آ، تماشا نمی کنند توجه کنید و بررسی کنید که چه چیزی آنها را وادار به انجام این کار کرده است. برخی از ابزارها به شما این امکان را می دهند که برای پایان تماشای ویدیو، یادآوری را برای گیرندگان ارسال کنید. تجزیه و تحلیل به شما این امکان را می دهد تا با امکان تغییر فرآیندهای ،ب و کار و نظارت بر پیشرفت، مرحله ای فراتر بروید. در مورد گیرندگان، این تکنیک ها باعث می شود که آنها برای شرکت شما احساس خاص و مهمی کنند. در مجموع، این نه تنها به م،ای ارتباط بهتر با کاربران شماست، بلکه به م،ای بازدید بیشتر و کلیک بیشتر است.

در اینجا نمونه هایی از ایمیل هایی وجود دارد که می تو،د ویدیوها را در آنها جاسازی کنید:

  • ایمیل‌های “با برند آشنا شوید”.
  • خبرنامه ها
  • ایمیل های مشتری مداری
  • ایمیل های آموزشی
  • اطلاعیه های محصول جدید
  • اطلاعیه های رویداد

با توجه به همه‌گیری، پخش‌های زنده به ابزار جدید ارتباطی تبدیل شده‌اند. از همین رو 57 درصد از بازاریابان اکنون از ویدیوهای زنده در فیس بوک و اینستاگرام در استراتژی های بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب