نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر

هایک ویژن با در اختیار داشتن بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی در صنعت امنیت، تجربیات چشمگیری در تشخیص هدف ویدئویی، تقطیع تصویر، ساختار ویدئویی و بازیابی ویدئو هایک ویژن کسب کرده است. برای چت در WhatsApp با پرسنل فروش هایک ویژن پلاس اپراتور مورد نظر خود را انتخاب و صحبت کنید. این نوع دوربین ها با کابل های کواکسیال در فواصل 450 متری قابل نصب و راه اندازی هستند و هزینه اولیه استفاده از آنها نیز به نسبت مدل های دیگر بسیار پایین تر است. یکی از ویژگی های مهمی که این دوربین ها در خود جای داده اند، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می باشد.

  • جدیدترین دوربین مداربسته هایکویژن دارای فناوری های AcuSense AI و ColorVu در نور کم است.
  • این موضوع باعث شده است که برندهای با کیفیت شرقی و از جمله شرکت هایک ویژن بتوانند خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ای به ایرانیان عرضه کنند.
  • این برند به گفته منابع معتبر خبری توانسته از سال ۲۰۱۶ هود را به عنوان پرفروش ترین تولید کننده ی دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و نظاری در سراسر جهان معرفی نماید.
  • برای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان شما پیش از هر چیز نیاز به مشاوره تخصصی از سوی نصابان حرفه ای هستید.
  • در این فروشگاه هر آنچه که در زمینه نظارت تصویر نیاز دارید در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • نکته دیگر اینکه هایک ویژن مدلی خاص از دوربین های خود را با ویژگی H265+ به بازار عرضه کرده است که نیمی از این دوربین ها دارای قابلیت استفاده از حافظه داخلی هستند.
شرکت پارس ارتباط افزار ارائه دهنده گارانتی برند هایک ویژن که نمایندگی خدمات پس از فروش برند هایک ویژن را دارد، باعث ایجاد تفاوت در قیمت هایک ویژن می‌شوند. دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از برند های محبوب نزد مردم بوده و با تنوع در محصولات، کیفیت در قطعات، لیست قیمت هایک ویژن مناسب توانسته است تمامی نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد. هایک ویژن پیش رو در فناوری سیستم های امنیتی بوده است.امروزه بسیاری از مراکز و مجتمع های خصوصی و دولتی تحت کنترل نظارتی توسط محصولات نمایندگی هایک ویژن می باشند. فروشگاه هایک ویژن نه تنها بالاترین کیفیت تصویررا دارا می باشد بلکه در زمینه نرم افزار های مجتمع سازی یکی از برند های پیش رو بوده است. شما میتوانید برای منزل و یا کسب و کار خود، امنیت و نظارت را با خرید از محصولات شرکت هایک ویژن برای همیشه برقرار کنید و با خیالی آسوده به توسعه کسب و کار خود و یا با خیالی راحت از منزلتان به سفر بروید.

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/4P/M

در همین راستا شرکت شبکه گستر مهر تجارت ابزارهای نظارتی، تجهیزات کنترلی و سیستم های دوربین مداربسته را با تکنولوژی های مختلف از دوربین مداربسته خانگی تا سیستم های نظارت تصویری هوشمند را به تمام هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که در کنار فروش تجهیزات نظارتی پیشرفته از بهترین برندهامانند هایک ویژن شرکت مهر تجارت اقدام به ارائه خدمات فنی و مهندسی لازم برای سیستم های نظارت تصویری نیز کرده است. ما معتقدیم که راهکارهای یکپارچه و نصب دوربین های مداربسته هوشمند ضامن امنیت شماست. فناوری هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هایک ویژن توانسته است قابلیت های دوربین را روز به روز در حل چالش های مختلف بالا برد.

پکیج مداربسته هایک ویژن

در دوربین های دیجیتال به دلیل وجود سیستم پردازش اطلاعات، شما می توانید به کمک یک دستگاه NVR اطلاعات زیاد و کاملا متفاوتی را از دوربین های خود استخراج کنید. این دوربین ها قابلیت استفاده در محیط شبکه را دارا می باشند و شما با اتصال تمام این دوربین ها به یک سوییچ به آسانی می توانید اطلاعات بدست آمده آن را کنترل کنید و با این روش بر روی تمام دوربین های نظارتی خود کنترل داشته باشید. همانند تمام سیستم عامل های دیگر (ویندوز،اندروید و…) سیستم عامل دستگاه های ضبط DVR و NVR هم نیاز به… این محصولات به بهترین کیفیت ممکن تولید شده و در دست شما مشتریان عزیز قرار می گیرند. در تمامی اجزای الکتریکی، داشتن لوازم جانبی، امری حیاتی و الزامی می باشد تا دستگاه مورد نیازتان به درستی کار کند. از جمله پروژه‌های مهم هایکویژن می توان به استادیوم المپیک پکن، نمایشگاه شانگهای، انجمن امنیت فیلادلفیا در ایالات متحد آمریکا، شهر امن سئول کره جنوبی، استادیوم جام جهانی برزیل، رستوران های مک دونالد مالزی و فرودگاه لیناته ایتالیا و … اشاره کرد.

دوربین هایک ویژن 2 مگاپیکسل DS-2CE16D3T-I3F

نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر

یا اگر نیازمند یک سیستم اکسس کنترل یکپارچه هستید هایک ویژن به شما ارائه می دهد. از سال ۲۰۱۴ تا به امروز هر ساله شرکت هایک ویژن به عنوان پرفروشترین برند دوربین مداربسته در دنیا انتخاب شده است. این شرکت توانسته است با مکانیزه سازی بسیاری از فرایندهای تولیدی در کنار افزایش سطح تولید، محصولات خود را با قیمت مناسب تری به مشتریان عرضه کند. سبد محصول شرکت دارای تنوع بسیار گسترده بوده و هر نوع تجهیزات حفاظتی که مورد نیاز باشد را شامل می گردد. در کنار این امور ارائه زیرساخت های نرم افزاری بسیار قدرتمند و هوشمند باعث شده است که اقبال به محصولات افزایش قابل توجهی یابد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب